Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

xerox 01 eu l am segmentat pe al meu și nu mi pare rău deloc mai a costat la fel ca unul sh dar am vrut sa fiu sigur. Dacă a doua zi după ce ți iese din garanția de câte luni o avea o vezi ca Papa ulei ce faci? Totul depinde de tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cand va referit la motor SH. cat de echipat este? contine baia de ulei, chiulasa, galerie de admisie, etc?

sau este doar bloc motor si cu pistoanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ce l-am luat eu a fost aproape complet,fara EGR,clapeta,sonda lambda si injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am cumparat aceste piese (kit ambreiaj) care se pare ca e facut in Cehia, acum va intreb e original? sau contrafacut? sau doar are si in Cehia o fabrica, materialele fiind aceleasi ca si la fabrica mama?

 

 

IMG_20150630_124244.jpg

 

IMG_20150630_124341.jpg

 

IMG_20150630_124445.jpg

 

* doar pe rulmentul de presiune scrie Made in Germany!

ms

(sry ca am postat si in alta parte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms Gabi, ciudat ca astia fac piese peste tot in EU, presupun ca e mana de lucru mai ieftina :D, ce tari de provenienta ar trebui evitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza unde sunt facute, daca sunt originale pot fii produse si pe Luna. VW fabrica cele mai multe unitati in China, asta nu inseamna ca sunt proaste, tot VW sunt.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, daca nu exista nici o diferenta unde sunt produse fiind cu sigla VW pe ele, atunci e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema GOLF IV 1.4 16v - pierde din putere / merge in hop-uri

 

Salut,

 

Incep prin a mentiona ca nu ma pricep extrem de bine la functionarea unei masini.

 

Am cumparat acum o luna un Golf IV. 1.4 16v din 2001. Masina mergea absolut perfect, fara nici o problema sau vreun martor aprins in bord.

 

 

Acum 3 zile a inceput sa nu mai porneasca de la prima cheie(se inneca si murea motorul), dar la a 2-a cheie pornea ca si cum ar fi o masina noua. A 2-a problema este ca a inceput sa sa piarda putere pentru o fractiune de secunda in viteaza a 2-a si a 3-a dar insesizabil.

 

Am fost cu ea in service, mi s-a pus testerul si nu a iesit nici o eroare (mecanicul mi-a spus ca ar putea fi de la filtrul de benzina, asa ca l-am schimbat) . Am mers cu ea Ploiesti - Bucuresti, totul in regula.

 

A 2-a zi a pornit la prima cheie dar a aparut martorul de motor in bord si a inceput, in sarcina (peste 1500 rotatii), sa piarda mult din putere si sa mearga in hop-uri sau sa mearga constant dar la jumatate din puterea normala.

 

Multa lume mi-a spus ca ar putea fi bobina de inductie / bujii

 

Am nevoie de un sfat va rog. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, are ac? La relanti cu ac pornit da rateuri? Daca merge in hopuri ai rateuri pe un cilindru, trebuie sa pui cablu vag-com si sa vezi pe care, muti apoi bobina si vezi daca s-a mutat si rateul. La mine a fost una din bobine, s-a rupt de la jumate si fura scanteia. Poti sa te mai uiti daca e vreuna umflata, la mine nu era dar era defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Masina are AC, cu AC face la fel dar la relanti merge rotund si cu el pornit / oprit. Nu sunt probleme la relanti de nici un fel.

 

Maine ma duc sa o pun iar pe tester tinand cont ca am eroarea in bord si sa schimb bobina de inductie + fise + bujii. Sper sa rezolve problema

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema GOLF IV 1.4 16v - pierde din putere / merge in hop-uri

 

Salut,

 

Incep prin a mentiona ca nu ma pricep extrem de bine la functionarea unei masini.

 

Am cumparat acum o luna un Golf IV. 1.4 16v din 2001. Masina mergea absolut perfect, fara nici o problema sau vreun martor aprins in bord.

 

 

Acum 3 zile a inceput sa nu mai porneasca de la prima cheie(se inneca si murea motorul), dar la a 2-a cheie pornea ca si cum ar fi o masina noua. A 2-a problema este ca a inceput sa sa piarda putere pentru o fractiune de secunda in viteaza a 2-a si a 3-a dar insesizabil.

 

Am fost cu ea in service, mi s-a pus testerul si nu a iesit nici o eroare (mecanicul mi-a spus ca ar putea fi de la filtrul de benzina, asa ca l-am schimbat) . Am mers cu ea Ploiesti - Bucuresti, totul in regula.

 

A 2-a zi a pornit la prima cheie dar a aparut martorul de motor in bord si a inceput, in sarcina (peste 1500 rotatii), sa piarda mult din putere si sa mearga in hop-uri sau sa mearga constant dar la jumatate din puterea normala.

 

Multa lume mi-a spus ca ar putea fi bobina de inductie / bujii

 

Am nevoie de un sfat va rog. O zi buna!

 

Am fost la service, m-am panicat rau pentru o amarata de bujie fisurata pe cilindrul 3. Am schimbat bujiile si anticipat chiar si fisele. Masina merge bine acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saptamana viitoare se fac 2 ani de cand am masina si trebuie sa ii fac ITP-ul. Azi, am fost la service pentru o constatare cu ce trebuie sa schimb. Mecanicul a ridicat-o, s-a uitat pe dedesubt cu o lanterna, dupa sub capota, la insistentele mele putin pe la baia de ulei (cat a vazut printre scut si restul pieselor) si frane (cat se vedeau prin janta). La final a zis ca daca nu vreau sa arunc banii, sa o las asa si sa nu schimb nimic ca mai merge. Acum nu stiu cata incredere sa am in mecanic, in principiu a facut ce faceam si eu in parcare si nici chef de munca nu prea parea ca are. Masina are 10-11k km, nu a fost exploatata in conditii grele (turatii mari mereu, etc), acum 2 ani am schimbat ulei, antigel, toate filterele, pompa de apa si distributia. Discurile mie mi se par destul de praf, eu cand dau cu degetul pe ele se simt numai valuri, e normal? (mecanicul a zis ca e ok). In plus a zis ca nu e nevoie sa schimb nici uleiul, mai ales in conditiile in care i-am zis ca mi-a mai pierdut si am mai completat cu aproximativ 2L de la ultimul ITP (am avut si o problema pe care am rezolvat-o in timp, imi picura pe la o garnitura coapta cand se incalzea motorul, dar tot imi consuma si acum ceva daca merg cu > 3000 ture, adica cu peste 100lm/h, e normal?). Pana acum am pus Castrol 10W40, sa pun altceva? (motor 1.4, ~190k km). Din experienta voastra, este indicat sa schimb ulei, filtre, etc la 2 ani si dupa vreo 10k km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa-ti schimbi uleiu si filtru ulei la 1 an + ca ai putea sa vezi si tu daca e prea negru uleiu . La penultimul schimb de ulei am fost nevoit sa-l schimb la 8k ca era prea negru tot Castrol 10/40. Isi pierde din proprietati daca il ti prea mult timp

Modificat de ovidiu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus castrol 10w40 cand am luat masina, dupa 8000 km am trecut pe motul 5w40, motorul se aude mai gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica mai gros? Si eu ma gandeam sa pun 5w40 pentru a mai atenua zgomotul tachetilor boala motoarelor 1.4. Poti pune un filmulet cu sunetul motorului? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude mai placut, cred ca vechiul ulei se subtiase prea tare de la uzura, motul mi-a lasat o impresie buna deocamdata, in 3000km nu prea l-a consumat. Motorul are 160.000km. La motoarele noastre am inteles ca trebuie 5w30, nu pot pune atat dar totusi un 5w40 tot trebuie pus. Mobil 1 iarasi, am vazut ca este laudat pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic de mobil...din cate am auzit cam lasa de dorit...eu folosesc motul in masina din semnatura si sunt foarte multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am facut ITP-ul astazi si mi-a gasit o bucsa crapata, care o s-o schimb vineri. Cred ca o sa schimb si uleiul, dar am cateva probleme. Uneori primesc eroare cand pun contactul ca senzorul de ulei este defect (OIL SENSOR WERKSTATT), care dispare dupa cateva secunde. Din ce am vazut, cand nivelul chiar era mic senzorul raporta corect, deci pare ca merge. Nu stiu daca chiar e sticat sau e vreo problema cu mufa, cablul, etc. Stie cineva daca se poate testa in mod sigur daca este defect sau nu? Partea proasta este ca nu il pot schimba decat impreuna cu uleiul, iar senzorul cica ar costa 370 RON de la HELLA (asa mi-a zis azi la magazinul unde am comandat bucsa). Eu l-am gasit la 195 RON si daca ma hotarasc sa-l schimb l-as lua de acolo, este bun pentru masina mea? Cat despre ulei, nu prea sunt multumit de Castrol 10w40, mi se pare ca mananca cam mult, mai ales daca merg constant cu >= 100km/h. Vad ca este destul de laudat Motul 5w40, insa daca mie imi mananca 10w40, asta fiind mai subtire nu l-ar manca si mai repede (motorul are ~190k km) ?

Modificat de The_Wolf_PoP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut The_Wolf_PoP,

 

Castrol in general este papat de motoare din ce am patit personal si ce am citit pe forum. Cand mergi cu peste 100km/h motorul este aproape sau deja la temperatura optima de functionare. Din apropierea acestei temperaturi conteaza a 2-a cifra din vascozitatea uleiului 5W40 . In consecinta, de la acelasi producator, la cald, uleiurile 5W40 si 10W40, teoretic, ar trebui sa fie consumate la fel.

Eu pun acum 10W40 Mobil si sunt multumit. Mai am 3000 km pana la schimb, venind iarna ma gandesc tare mult sa ii pun 5W40 sa fie mai usoara pornirea iarna.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit pe forum (multumesc vwforum), uleiul in zona cilindrilor atinge lejer peste 100 grade C, mai este un al 3-lea indice dupa care trebuie sa ne orientam, hths, care ne indica cat de usor se curata de pe piese uleiul la ~150 de grade. o valoare comuna a hths este de 3,5mPa.s . sortimentul de motul ce l-am folosit la mine, respectiv x-clean 5w40 are hths 3.7mPa.s . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua , Dețin și eu un golf 4 16V , am o problema mi se îneacă , ca și Cum nu ar avea benzina ... și acum de câteva zile a când o pornesc se blochează di accelerația .. rămâne la 10 Turati în bord , după ce merg nu mai se blochează. Ce ar trebui sa schimb la ea ?

Am făcut distribuția de curând 2 sapt , am schimbat ulei , filtru de aer , curele etc .. și am mai schimbat și bobina .. dar nu am rezolvat încă cu înecatul. Îmi dați câteva sfaturi .

Mersi frumos.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iau ulei Motul 5w40, dar am vazut ca exista si X-cess si X-clean. X-cess este ceva mai ieftin si parca se gaseste mai usor pe net (mai ales in cantitate mica, gen 1L), asfel ca as inclina mai mult spre el. Ce ziceti? Cat despre senzor, as vrea sa-l cumpar tot eu, stie cineva daca e bun cel din link-ul pus in postul meu anterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cnikku pune diagnoza pe ea si vezi ce iti da. Asa nu prea te poate ajuta nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, stiu ca x-clean curata depunerile, dar dezavantajul pe care il vad in fisa tehnica este ca are hths 3.5 fata de x-cess cu 3.7

mergi pe x-cess, sper sa nu fie considerata reclama dar eu am cumparat direct de la importatorul poldistribution, au livrare gratuita indiferent de cantitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!