Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Perfect ma roade curiozitatea dar nu am posibilitatea sa il desfac acum ca sunt la munca .. deci capacu de sus cel "1.4 16V" etc si dupaia ala de pe lateral care e prins in niste cleme .. se desface usor sau ,, ? am vazut ca mai sunt si niste furtune .. ma rog .. fisele trebuie scoase cumva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,capacul ala pe care scrie 1.4.

fisele nu, decat daca vrei neparat pt acees mai bun desfaci si "cutiuta" aia in care se unesc furtunele de admisie aer, am tasat o poza s vezi de ce cutiuta vb, aia la care ii lipseste surubul :).Clemele alea se pliaza cu o surubeltina si e f usor.

 

Curelele alea din poza ar trebui sa aiba 15mii max, deci voi merge pe incredere :).

 

post-34985-0-21311200-1361278617_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu am postat unde trebuie rog moderatorii sa ma ierte si sa mute postul ....

azi am pus masina pe tester si am gasit doua erori...

    1.01247 Activated charcoal filter solenoid valve 1 -N80

 si la a doua eroare stiu numai codul 01087........

    orice informatii sunt bine venite..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e valva de la canistra de carbon, aia din postul 3401, s-au vehiculat acolo si niste preturi, destul de mari pt piesa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .. azi am reusit sa desfac capacul de la distributie .. am pus cateva poze cu ea sa va da-ti cu pararea ! 

 

img0202j.JPG
 
Uploaded with ImageShack.us
img0203sg.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
img0206j.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
 
 
Repet 135.800 Km / Adusa Germania .. 
 
De scartaitul de la cureaua de accesorii nu am scapat .. vreau sa o schimb sa fie nou poate nu mai face .. e o operatie grea de schimbat ?
Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca n-a fost schimbata niciodata distributia.. e grav

daca a fost schimbata, stai linistit pana pe la 150-160k

 

cureaua de accesorii nu e greu de schimbat, dar posibil sa fie si rola intinzatoare care scartaie

 

si eu am in plan sa le schimb la urmatoare revizie din primavara... rola fixa, rola intinzatoare si cureaua

 

sunt componente care se invart cu aceiasi turatie ca si motorul, si nu au sursa de ungere, dupa 10-12 ani, e timpul sa le schimbi

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 135.000 ma gandesc ca a schimbat de cel putin 2 x distributia ... 

 

din cum arata asa nu pare sa fie de mult schimbata .. nu stiu ce sa zic .. nu are crapaturi pe ea sau alte chestii plus ca se vad si acele branduri etc ..!

 

cureaua aceea daca dai cu putin spray cred ca w40 dala .. tace din gura imediat .. daca ar fi rola ma gandesc ca ar trebuii sa o dai pe ea cu ulei .. ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai cum unge rolele... probabil da cu spray de cauciuc, daca dai cu wd40 se uzeaza si mai repede cauciucul

 

iar distributia a fost schimbata o sigura data.. in jur de 80-90k

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine scartaie rola de la intinzator! Eu am luat rola noua si face mai urat decat cea veche! Mai bine cumperi intinzatorul complet, ca nu e prea scump!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles bun deci distributia ar mai putea astepta cateva luni ma gandesc nu ? as vrea sa ii schimb cureaua aceea si rola cu intinzator aveti idee cam cat costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati referitoare la "Cloncaneala"

Am fost din nou la Serpico Craiova sa ii iau iar la intrebari dc cloncane asa...baietii au facut niste teste de presiune s-au invartit vreo ora pe langa ia, dupa care mai apare un nene care venea razand si zice..."uite micul dizelas" - la care toti am ramas si ne uitam la el.

Omu era sefu de service si mi-a explicat el mai pe romaneste ca oriunde m-as duce si orice as schimba, din cauza varstei motorului el tot asa se va auzii la rece.

Mi-a zis sa ii fac revizii mai stranse si sa nu ma zharcesc la ulei si filtre si nu o sa am probleme.

 

Deci omul mi-a parut de incredere pentru ca mi-a dat NNNNN detalii si NNN sfaturi care chiar aveau logica.

 

Referitor la distributie, cum si eu am masina de putin timp, sincer nu am schimbat distributia pt ca nu am mers ff mult cu masina, o folosesc doar in w-end mai mult, in rest am masina de serviciu si cu toate astea regret ca am fost in service si nu am cerut o verificare.

Asa ca astazi am desfacut si eu capacul de la distributie sa vad ce se intampla cu cele doua curele si...atasat gasiti rezultatul...

 

Sincer mie imi par cam uzate...dar ziceti si voi o parere :)

 

Multam!

post-117448-0-15381600-1361363235_thumb.

post-117448-0-25137900-1361363245_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni nimic despre erorile postate de mine mai sus.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti mare grija cu rolele de la cureaua de accesorii. NU MERITA SCHIMBATE !!! Va recomand sa le dati jos, si daca rulmentii de la ele nu au joc sau nu s-au decalit bilele de la rulment sa cumparati vaselina speciala care rezista la temperatura si nu se inmoaie si sa puneti aceleasi role inapoi. Nu merita sa dati banii pe role noi. Eu am cumparat si am pus in noiembrie role bune Ruville si acum scartaie iar. Rolele care le-am dat jos nu le-am aruncat. Le-am desfacut cu grija sa nu sparg semeringul, le-am spalat cu benzina si cu pensula, am pus vaselina grafitata speciala pentru rulmenti care rezista la temperatura si am pus semeringurile inapoi. Am montat rolele pe golful unui prieten si nu are nici o problema. Rolele de pe masina lui le-am luat eu, le curat si le ung si le tin de rezerva.

Cine e din bucuresti si doreste ne putem intalni sa auda ce "frumos" scartaie niste role care au 3 luni. Se vede pe ele ca sunt noi dar nu va puteti da seama ce enervant e mai ales cand ai mai aruncat si 300 lei.

Toata operatia o puteti face singuri daca aveti sculele necesare - sunt doar doua suruburi de defacut si doua de strans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 135.000 ma gandesc ca a schimbat de cel putin 2 x distributia ... 

 

din cum arata asa nu pare sa fie de mult schimbata .. nu stiu ce sa zic .. nu are crapaturi pe ea sau alte chestii plus ca se vad si acele branduri etc ..!

 

cureaua aceea daca dai cu putin spray cred ca w40 dala .. tace din gura imediat .. daca ar fi rola ma gandesc ca ar trebuii sa o dai pe ea cu ulei .. ??

   De unde scoti ca la 135.000 a fost schimbata distributia de 2 ori ? Dar de unde stii ca ai 135.000 Km? In cartea originala a masinii scrie ca distributia se schimba la 120.000 Km si nemtii chiar asa o si schimba. Ar trebui sa ai carte de service.

   Nu este bine sa dai cu ulei pe cauciuc pentru ca-l ataca. Uleiul pus la rola nu tine. Se duce imediat. Eventual vaselina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din spusele celor de mai sus distributia la 1.4 16V se schimba la 60.000 KM .. ma rog .. daca tu sti ca la Golf se schimba la 120.000 e bine .. eu am cartea masinii in germana si nu prea ma impac ok ! 135.800 km masinii acum .. la 135.100 a fost facut un "tester" la ei acolo cu rezultate inclusiv KM... nu am cartea de cand a fost schimbata distributia etc din pacate .. ! dupa pozele afisate de mine cam cati km crezi ca are distributia ?



eu nu am dat cu ulei pe curea ! cand am fost la mecanic mi-a aratat ca de la curea face .. a dat de 2 - 3 x cu un spray lichid nu stiu ce era .. dar nu a mai scos nici un scartait .. am crezut ca e wd40 dar nu era clar !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Ina sunt. Nu imi amintesc exact pentru ca am schimbat in acelasi timp si distributia si rolele + cureaua de accesorii... Unele Ina unele Ruville. Eu pun numai original. Cand schimb ceva mai intai ma interesez care e echiparea originala, de fabrica si apoi cumpar...

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dupa poze, distributia arata bine pentru ca se vad inscriptiile bine. Cureaua are role care calca si pe dosul curelei si dupa un timp inscriptiile se sterg. Nemtii nu schimba distributia dupa spusele de mai sus. Intervalul scurt de schimbare a distributiei este pentru Romania si piese neoriginale; la mine de ex. prima data a fost schimbata distributia in germania la 121.000Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles .. pai pe mine sincer ma intereseaza sa nu o schimb acum adica sa ma mai tina si pe mine cateva luni ca ma omoara sa o inmatriculez sa ii mai fac schimburi etc ... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca prima distributie se schimba la 90k si dupaia din 60k in 60k. Cel putin pe cartea mea de germania asa apare si asa au si fost schimbate. Prima a fost schimbata la 92k si a doua la 155k si a 3 a (schimbata de mine) la 229k :D. Am depasit cu 15 k dar n-a fost  nici o problema :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu cred ca dupa cartea ta in germana scrie 90.000 la motorul de 1,4 16v. Cartea este pentru Golf 4 si toate motorizarile. Vezi la 1,4 ca scrie 120.000 Km. ( vorbesc de Germania si cartea in germana, nu de Romania).

   Na, am luat cartea ca sa nu mai vorbesc din memorie. La 90.000 scrie de Zahnriemen (curea distributie) ca se schimba ( ersetzen), dar numai pentru (nur) TDI-motoren. Pentru benzinmotoren, se verifica numai ( zustand prufen). Daca este buna, se mai verifica peste inca 30.000 Km. Culmea, NU scrie ca se schimba vreodata!

 

   Denny-the-one, nu poti sa-i scrii fostului proprietar sa-l intrebi cand a facut distributia? In Germania de obicei este o eticheta lipita pe stalpul usii sau pe motor. Cum am zis la mine a fost schimbata acum 7 ani in Germania la 121.000 si am o eticheta pe stalpul usii cu "Urmatoarea schimbare la 240.000 ". Totusi vreau sa o schimb acum in primavara desi am 207.000 km pentru ca sunt facuti in Romania.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Dupa poze, distributia arata bine pentru ca se vad inscriptiile bine. Cureaua are role care calca si pe dosul curelei si dupa un timp inscriptiile se sterg. Nemtii nu schimba distributia dupa spusele de mai sus. Intervalul scurt de schimbare a distributiei este pentru Romania si piese neoriginale; la mine de ex. prima data a fost schimbata distributia in germania la 121.000Km.

 

in cartea de reparatie golf 4 (benzinare) scrie 5-6 ani sau 80-90.000km, ulterior din 60k in 60k

 

la mine neamtul a schimbat-o la 81.300km in 2008 (inmatriculata in 01.2003) deci clar a schimbat-o ca a atins 5 ani

 

in fine, s-a tot discutat asta :D eu in general prefer sa schimb unele piese preventiv, decat sa-mi para rau ulterior, de exemplu acum.. am rolele si cureaua accesorii care scartaie cand e umiditate in aer.. am abea 107.000km, deci inca pe atat ar trebui sa mearga, cureaua arata bine, dar e batrana si e timpul

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu va mai luati dupa "ca daca se mai vad inscriptiile producatorului ,inca e buna " . am sa va fac poze la curele cu 100K -120K cu inscriptiile vizibile . 

pot fi si acestea un semn de uzura dar nu decisiv . 

apoi ,toti producatorii aftermarket ofera aceeasi garantie ca si originalul ,la curelele de distributie ; o regula pe care o respect : indiferent de starea diferitelor componente ale distributiei (curea,role,intinzatoare,pompa apa,etc) , shimb kitul complet . altfel garantia si-o da clientul singur ca eu nu-i dau . concomitent recomand si shimbarea curelei(lor) de servicii cu rolele si intinzatoarele aferente ( ruperea unei curele de servicii poate duce la ruperea curelei de distributie ).

si inca un lucru de care nimeni nu a reusit inca sa ma convinga : de ce in romania intervalul de service e injumatatit ? pt ca suntem mai in est ? pai daca e de la praf ,aia din africa fac serviceul  la saptamana ? sau pentru a avea mai multi clienti in service ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!