Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Iti dai seama ca am stat langa ei dar parerea lor e zero.In timpul acestei operatii,ei au dat jos si rola metalica de pe ax-ul cu came,cea cu doua pinioane.Era necesar sa dea jos si acea rola? Intreb deoarece,cand au pus-o la loc,au zis ca rola are un joc mic pe ax-ul cu came.

PS: Stie cineva daca cu VAG-COM se poate vedea daca distributia e montata corect sau daca motorul functioneaza in parametri?Motorul se leagana si cateodata lasa senzatia ca nu merge rotund,adica daca il asculti 2-3 minute, cateodata se mai balbaie si dupaia isi revine.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cu ceva pagini in urma documentatia cu distributia si semnele ei.Nu trebuiau sa desfaca nici un pinion de la axa.Axele de sus se verifica daca scoti capacul de la distributie,cele 2 pinioane cand sunt aliniate bagi in fiecate un prezon de 6 in chiulasa,jos te uiti la fulia vibrochenului si la semnul de pe capacul de plastic al distributiei.

cand au facut distributia au blocat pinioanele de la axele cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,le-au blocat cu 2 prezoane cum ai spus tu! Si rola aia metalica de jos, ma gandesc ca e de la vilbrochen, aia cand au strans-o, unul din ei a tinut cu un levier,volant blocata. Simtomele astea cu trepidatul pot fi si din alte cauze? Se balanseaza tare tare din suportul motor cel de pe cutia de viteze, si daca te uiti la cauciucul ala de la suport, e cam ros cauciucul. Oricum,inainte sa schimb distributia,nu trepida. Saptamana ce vine o voi pune si pe vag com sa vedem ce zice.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de Gabi, bujiile sunt cele OEM, BKRU6ET-10, PN VW 101 000 033 AA. Cam asa uzura au la 70k :), e plauzibil?

Intrebare: daca astea sunt cele de echipare a de fabrica, trebuie sa ma leg neaparat de modelul asta sau pot opta pt altele? cele iridium cu un electrod de care ziceam pe site la NGK au "rating" mai bun in ceea ce priveste consumul dar si durata de viata, e adevarat sau e doar chestie de marketing?

post-34985-0-15978300-1359308955_thumb.j

post-34985-0-65385000-1359309025_thumb.j

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e marketing, pune BKRU6ET-10, sunt cele mai bune, tot la 60k trebuie schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la axp-ul meu neamtul a schimbat bujiile in 2007 la 70k, eu am luat-o la 90k, si i-am facut abea 117k pana astazi :)

chiar daca anii i-au cam trecut, tot astept pana la 130k, care din pacate ar insemna inca 3 ani la cat merg eu cu golful numai prin oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e uzura de 100%,nu are voie electrodul sa se ciuguleasca in halul ala.De regula isi schimba forma si nu mai este rotund..si devine patratos dupa forma celor 3 bride prin care face scanteie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai mai aflat de ce nu se aprinde acel martor?

22VIK am citit in paginile anterioare ca tie nu ti se aprind decat 4 martori in bord.......

ai mai aflat care e problema de ce nu se aprinde si cel de check engine.....am acelasi cod motor ca si tine , si la mine tot acesti martori se aprind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a mai discutat si la cele la care nu se aprinde Check Engine, se aprinde EPC. Sa ma corecteze cineva daca gresesc...

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la martori....care nu se aprind

la "vanzare" se mai foloseste si putina banda izolatoare pe becuri pentru a ascunde diverse defectiuni semnalate in bord .

martorii din bord se pot proba cu VAG-ul sau alt program de diagnoza .daca nici asa nu se aprind ... se desface bordul... si se verifica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Foarte plauzibila partea cu acoperirea becului pentru a ascunde defectiuni.Am vazut asta personal la o masina,mai exact un Opel Astra.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de aceea trebuie sa ai la tine minim un vag-com cand verifici o masina, in rest rugina, batai se poate si fara daca te pricepi cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar sa zicem ca ai avea martorul check engine aprins el fiind ''mascat'' sa nu se vada, la prima scanare vag-com ti-ar da ceva erori. La mine nu se aprinde martorul si nici erori pe vag-com nu am. Este cumva vreo optiune in vag-com cu care sa poti aprinde toti martorii din bord pentru a-i testa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 22Vik

Da, este o asemenea optiune in programul VCDS, si se numeste "output test" din "instruments cluster" (17), sau asa ceva.

Pentru mai multe informatii, uita-te la acest video:

si cauta pe Google imagini dupa termenul "vcds instruments cluster".

Succes! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci! Zilele astea o voi pune pe vag-com si atunci o sa vad care-i treaba si cu martorii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! am si eu nevoie de un sfat, am pe masina montata o antena radio am care sa intepenit , am incercat sa o desfac inclusiv cu patentul, si subelul ala mic nu vrea sa se desfaca , ce as mai putea incerca sa il pot desface ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Daca este vorba despre un surub intepenit, iti recomand sa folosesti spray degripant, si sa folosesti o cheie de marime potrivita (nu patent). Eu l-am folosit cu succes pentru a da jos stergatoarele de parbriz, care erau tare intepenite.

Atentie, insa: trebuie sa ai rabdare cu suruburile intepenite, si acorda timp pentru ca spray-ul sa patrunda si sa-si faca treaba. Recomand sa ai la-ndemana si niste servetele pentru a sterge excesul de spray, daca e cazul. Fiind vorba de o antena radio, te sfatuiesc si sa acoperi tabla masinii cu niste servetele sau carpa, imprejur, inainte de a folosi spray-ul, pentru ca este unsuros. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am un golf 4 1.4 16 valve si folosesc ulei 10w 40,iar cand mi se incalzeste motorul,adica dupa ce merg cu el mai turat mi se aprinde lampa de ulei rosie....dupa ce iau piciorul de pe acceleratie dispare dar reapare dupa max 50 de m cand accelerez iar.Daca opresc masina si o repornesc dupa 15-20 de secunde pot sa o turez oricat ca nu mi mai apare martorul de ulei.nu mi mananca ulei deoarece ivelul uleiul este acelasi nu scade ...Credeti ca ar trebui sa folosesc ulei mai cu o vascozitate mai groasa?Un mecanic mi a spus ca pentru motoarele de turatie in 16 valve ar trebui sa folosesc castrol RS 10w 60...Ma puteti ajuta si pe mine cu un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectul este pe parte electrica.Vezi senzorul de ulei de sus din chiulasa.10W60 nu este potrivit pentru astfel de motoare,este un ulei special facut pentru o anumita gama de motoare si in special pentru motorizarea M de la Bmw.Astfel de ulei este folosit numai la motoarele care merg la turatii mari si care necesita un ulei care sa nu isi piarda peoprietatile de ungere.

Daca la tine era o problema de ungere...martorul de ulei se aprindea mereu indiferent de oprnit/oprit/15 secunde...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primavara vreau sa schimb distributia ca are peste 7 ani si aproape 90.000 Km. Pentru ca in lacasul bujiilor intra ulei, o sa refac si etansarea capacului de aluminiu de la culbutori. ( la AXP se poate face doar cu demontarea distributiei am inteles-si defapt nu este un simplu capac, ci o semichiulasa). Acuma ce ma intereseaza, daca tot desfac capacul acela, stie cineva ce se mai poate schimba pe acolo daca tot este desfacut ? Semeringurile la supape se schimba usor sau mai trebuie desfacut ceva suplimentar ?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringurile de supapa se schimba relativ usor.Iti trebuie o presa pentru comprimarea arcului de la supapa si in rest mai nimic.Iti iei preventiv 2 sigurante de supapa pentru ca sunt foarte mici si exista pericolul sa pierzi 1-2 la demontare.Atentie ce silicon de etansare folosesti la etansarea capacului de tacheti,pentru ca este foarte important.La prim montaj se foloseste un clei special de etansare,apoi vw da ca silicon de schimb un produs destul de scump..in jur de 120 lei tubul de 50 grame.

Asa se schimba semeringurile de supapa PROFESIONAL,dar nici 1 % din mecanicii din lume nu face lucrarea asa cum este in filmulet. :lol:

PS-daca mecanicul are probleme cu bautura sau daca e pianist,ia preventiv o punga de siguranta de supape. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu punga de sigurante m-a bufnit rasul :))

frumos video-ul, mai era pe aici un video cum se schimba profesional bucsele de pe spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!