Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Va rog sa ma ajutati ! Ce reprezinta aceasta piesa ? o pompa ceva ? se aude cateodata un tacanit enervant din ea .. mi-e sa nu se strice si sa afecteze ceva !?

 

17022013032.jpg
 
Uploaded with ImageShack.us
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am auzit si citit, e ceva normal. Stai fara grija! Ma poate ajuta si pe mine cineva la postul anterior? :| Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa se auda...stai linistit .



@Oliver C.,ti-au verificat bucsele bascula si capetele de bara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de tare tacanitul adica :-? parca ar avea un pinion care da in gol ! va multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rau este daca din cand in cand nu auzi tacanitul ala,pt ca supapa respectiva este destul de scumpicica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa se auda...stai linistit .

@Oliver C.,ti-au verificat bucsele bascula si capetele de bara?

Asta nu am facut-o. Mi-e sa nu patesc ca altii, sa bag o gramada de bani si sa nu rezolv problema :|  Astea cam ce costuri ar avea? Ca in ultima vreme, citind pe acest forum, merg la mecanici si ii invat mecanica :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi trancanit il am si eu...

deocamdata mi-am facut programare pt maine la 8 la eurocar, pentru placute discuri, filtre de aer, benzina si ulei, ulei, bujii, cu tot cu manopera undeva la 1000 lei... totusi nu mi se pare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Oliver C.totusi,consulta un mecanic pt ca doar trebuie sa iti ridice masina pe elevator si sa iti traga de roti.

Daca o iei pe bajbaite,mai mult cheltuiesti pt ca daca nu ai experienta faci mai mult rau decat bine.

Vezi bucsele de bascula cum sunt si daca sunt crapate sau labartate.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare si va rog sa ma scuzati daca sunt off-topic sau incurc .. dar nu pot deschide un alt subiect .. e normal ca in momentul pornirii sa se auda motorul mai mult ca un diesel adica sa aibe o bataie asa mai accentuata si dupa ceva timp sa mearga mai ok ? am mai citit pe cateva forumuri si zic ca ar fi cat de cat ok .. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e ok sa se auda asa atat timp cat acest sunet dispare dupa ce se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut Oliver C ca si tu ai probleme cu un shuierat asa din zona distributiei .. cam aceiasi treaba am si eu .. tine-ma la curent dupa ce schimbi distributia sa vedem daca mai face .. si daca nu cumva e vreun rulment sau ambreiaj la alternator etc ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny, Eu aveam pompa de apa VARZA, distributia poate ca mai mergea. Normal distributia se schimba pe la 60.000 km. Tu cati km ai de cand a fost schimbata distributia? La mine, problema a disparut, am scapat de orice fel de zgomot de la motor! Daca te hotarasti sa schimbi distributia, schimba si pompa de apa! Sau daca nu ai km multi la distributie, vezi cum e pompa de apa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate am achizitionat masina acum 3 zile .. am suierat din zona aia .. dar nici distributia nu arata chiar ok ! am 135.000km  oricum voi schimba toata distributia ca asa e normal .. deci inclusiv pompa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in cel mai bun caz e depasita cu 15mii fata de temen.

In legatura cu tzacanitul de la canistra de carbon activ, e normal sa tzacane din cand in cand...cand "recupereaza" benzina din vaporii de benzina sau cv de genu' si la mine lafel face, mai tace din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one stai linistit si la mine se mai aude sin cand in cand tzacanitul de care spui si cred ca eceva normal din ce am mai citit prin alte postari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel tacanit e absolut normal. Sa va rugati sa tacane mult si bine,ca daca nu, fara acel tacanit,nu veti avea relanti la cald. O spun din proprie experienta! Simptomele la mine au fost: Relanti undeva la 450-500 rpm (la cald) si atunci cand luam de volan sau calcam frana,automat motorul ''murea'' (din cauza faptului ca turatia la relanti era foarte mica si atunci cand luam de volan sau calcam frana, intra servo frana sau servo directia care sunt consumatori mari). Costul senzorului care se afla pe canistra,e undeva pe la 350 lei after market si pe la 5-600 lei OEM,cel putin asa imi aduc aminte de cand am avut eu probleme. Bafta!

 

 

PS:Daca aveti probleme cu relanti-ul care sta pe la 4-500 rpm fara sa oscileze ac-ul turometrului,deschideti capota si scoateti furtunul de vaccum care intra in acel senzor,daca prin scoaterea acelui furtun,relanti-ul urca la 1000rpm,e clar, senzorul de pe canistra e pe moarte.Oricum,si tacanit-ul e mult mai slab sau chiar deloc. La mine a ajuns sa nu mai stea deloc la relanti pana nu am schimbat acel senzor. Tin minte ca am mers vreo 2-3 zile cu furtunul scos pana am cumparat alt senzor sau valva selenoid cum i se mai spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu doua intrebari pentru posesorii de golf IV. Intentionez sa-mi iau o masina sin 2003 si am urmarit 2 lucruri - sa vad cam cati km are si daca nu au fost inlocuite geamurile (semn de accident?). Pentru ca nu am incredere in cartea service, am fost la un service autorizat cu masina si, cu uimire, am constatat ca masina poate sa aibe sub 150.000 km ( la ultimul service care aparea in sistemul lor autorizat vw, avea, in 2009 ~70.000km - masina din 2003 si rulata in germanica). Este posibil asa ceva??? Sa masluiasca astia si km in service autorizat? :-? 

In plus, emblemele de pe geamuri, am observat ca desi erau toate cu ...3, cele doua de la portierele din spate aveau emblema diferita. Intrebarea mea este: emblemele care au codurile de geamuri trebuie sa fie absolut identice pe toate geamurile? Mersi mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai daca nu te referi ca unele sunt sekurit, altele saint gobain, soliver sau pilkington, cert e ca toate trebuie sa aiba VW pe ele.

de masluit, nu. numai daca nu i-a masluit el inainte de a intra in service de fiecare data, ma gandesc, dar putin probabil si asta.

pai ,chiar daca statistiticile din germania zic un lucru, eu zic ca nu toata lumea de acolo cumpara o masina sa traga de lea 50k intr-un an....e chiar asa greu de crezut? vurba aia, mos care iesea cu ea numa la biserica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am auzit si citit, e ceva normal. Stai fara grija! Ma poate ajuta si pe mine cineva la postul anterior? :| Multumesc

Oliver, precum ti-a recomandat si Gabi, ridica masina frumos pe un elevator si verifica jocul rotii atat in plan vertical cat si orizontal. Totodata poti sa te uiti tu sau mecanicul la pivoti si capetele de bara, acestea nu trebuie sa aiba pic de joc in bucsa. 

Bucsele de la brate trebuie sa nu fie crapate sau taiate, se admit doar unele fisuri pe suprafata insa sa nu fie crapatura vizibila.

 

Apoi, sa revenim la telescoape. Schimba-le.

Orice telescop scurs troncane. Am patit-o si eu, cand dupa o groapa pe serpentinele Oituz-ului de cel putin 50 cm adancime telescopul dreapta fata a inceput sa curga. In aprox un an ambele telescoape de pe fata troncaneau. Asta chiar daca scurgerile si troncaneala s-au facut vizibile respectiv simtite dupa cateva luni bune de la incident. La mine la orice denivelare mai maricica se auzea o bataie desi nu resimteam nici o vibratie in caroserie.

Cand le-am schimbat, telescopul ce era scurs nu mai avea pic de vlaga in el, iar celalalt se manevra extrem de usor cu mana, tija iesind cu viteza melcului din amortizor.

Ca si comparatie, pe cele noi nu le puteam apasa cu mana asa de tari erau.

Pe spate le-am schimbat preventiv insa din ce am observat acestea si-au pastrat vlaga mult mai bine.

 

Totodata, cand se schimba telescoapele obligatoriu se verifica starea protectiilor antipraf ( acele burdufuri de pe telescoape) si se schimba obligatoriu flansele si rulmentii flanselor. Altfel, tot vei avea troncaneli.

La fel si pe spate, flansele se schimba odata cu amortizorul iar protectiile antipraf daca nu sunt perfect integre se schimba si ele. 

Daca prezinta fisuri si nu protejeaza tija amortizorului, amortizorul se va uza prematur si te vei plange ca nu te-au tinut mult.

 

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu uita, bieletele de directie si caseta sa le verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri !  Mai am o intrebare .. am fost cu ea astazi la mecanic mi-a urcat-o pe rampa sus si a verificat tot ce se poate .. la mine facea un zgomot ciudat un shuierat enervant care nenea de la service la descoperit ca fiind de la cureaua de accesorii imbratranita .. a dat-o cu un spray ma rog nu stiu exact ce era si a tacut imediat dar mi-a zis ca nu e de durata ! acum din ce am vazut cureaua de distributie e separata fata de aia deci ar avea 2 curele sau ceva de genu .. ma gandesc ca cel de la care am luat-o sa nu fi schimbat si distributia odata cu acea curea de accesorii .. ca nu am avut curiozitatea sa il intreb si de distributie daca ar fi buna ca trebuia sa mai desfaca capace si timpu costa ... cum imi pot da seama daca mai e buna sau nu distributia ?! va multumesc mult !



precizez ca are 135.000 de km deci s-ar afla cam la al 3lea schimb pe la inceput (daca am noroc) si nu la al doilea la sfarsit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca caiciucul pare nou, "aderent", fara crapaturi fine la suprafata si lunecos, imbatranint, de asemenea daca se vede inscriptionarea firmei producatoare inca bine, e un semn bun. Vorbesc de cea de distributie, vezi ca sunt 2 curele, pe langa cea de accesorii.

Cea de accesorii nu trebuie neaparat schimbata, ciudat ca doar la benzinare vad aceast fenomen de scartait la rece. Se schimba usor acea curea, daca se rupe nu e  problema asa mare, doar iti pica servo, clima si incarcarea la baterie. Nu se va rupe dintr-un ci prima data se roade la margini cum muuult timp inainte.

 

le: acum vad pozele, nu are nici o treaba cureaua, daca nu te deranjeaza acel sunet.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca , cureaua pe care am aratat-o in poze este independenta de distibutie da ? .. as da jos capacul acela negru sa vad daca e ok si distributia sau ma rog unde se afla nu acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, dai jos capacul de plastic de pe chiulasa, e prins cu 4 imbusuri de 5(parca) apoi dai jos capacul de la distributie, e prins cu cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!