Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

   Inregistrarea ai facut-o cu motorul rece, sau cald? Si la mine cu motorul rece face zgomot ca un diesel. Asa a fost intotdeauna. Dar la cald, susura de nici nu se aude. Doar canistra de carbon tacane in stanga, dar este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se incalzeste mai bate ? toate bat ca niste diesel-uri mici :D

 

dar dupa ce se incalzesc, e liniste si pace

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o intampin si eu. Sa vad maine ce se mai intampla dupa ce schimb distributia si pompa de apa:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea problema:de cate ori ploua,imi apare apa chiar in spatele stopurilor(la amandoua),adica balteste cateva zile acolo.De ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ apkah: fii un pic mai explicit, cum adica in spatele stopurilor? In portbagaj, sau in interiorul stopurilor? Plafonul este uscat?

 

Verifica cheder-ul (garnitura de cauciuc) a portbagajului sa nu fie deplasat sau rupt. De asemenea, ar trebui date jos stopurile, curatate si verificat ca ele sa se prinda bine inapoi. Probabil si ele au o garnitura de cauciuc.

 

Pune si ceva care sa absoarba umiditatea (se gasesc in magazine un fel de tablete), ca sa nu ai alte probleme (la sistemul electric, sau mirosuri neplacute).

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In portbagaj, in spatele stopurilor,acolo se aduna apa.Garnitura se poate cumpara de la vreun magazin de piese auto?Din cauza apei,mi se uda mocheta din portbagaj si se formeaza si mucegai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ebi & soila

 

Am facut inregistrarea cu motorul RECE.

Cand se incalzeste se mai potoleste nu mai croncane asa rau, insa tot senzatia aia de dizelutz mai tacut o are :( 

 

Am fost la Serpico Craiova si mecanicii de acolo mi-au recomandat un aditiv pentru ulei si mi-au zis ca la urmatorul schimb sa ii pun 10w40.

 

Sper sa fie asa, ca 1.4 sunt galagioase ca nu am chef sa mai bag 5-600E peste ce am dat pe ea ca sa o repar :(

 

Multumesc mult baieti pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabul ca ti s-a fisurat, rupt toba din spate....se gaseste de cumparat doar toba din spate, marca(  Bossal..cred) si eu am schimbat-o acum 4 luni. Se cumparata doar toba din spate si un manson de legatura cu 2 bride ...se taie cu o lama de bomfaier din locul de legatura, se taie cu lama si cele 2 urechi de pe toba veche pt a scoate urechile acelea de cauciuc (eu n-am putut sa le scot normal, a trebuit sa le tai jos)....apoi le montezi pe toba noua, bagi mansonul pe teava, o fixezi, apoi tragi mansonul cat sa cuprinda si toba noua cat si capatul ramas care vine de la toba mica si apoi se strag bine acele 2 coliere de la manson.

Atata tot...eventual poti sa mai pui niste pasta pentru etansare ..gasesti la tub la orice magazin de piese auto....se intareste la cald.

 Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune toba finala si cea de mijloc de la un g4 1.6 pe un g4 1.4?Este identica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat azi distributia si pompa de apa. Pot spune ca sunt un om norocos ca am reusit sa le schimb (mai ales pompa de apa). Am scapat de absolut orice zgomot. In ce priveste roata, am schimbat pivotul si bucsele de la bara stabilizatoare, trancaneala inca exista, nu cu aceeasi intensitate, dar mare diferenta nu este. Mi-a zis mecanicul sa mai schimb niste bucse(nu retin la ce anume). Dealtfel, mi-a spus ca ar putea fi de la amortizoare:| Spuneti-mi o parere. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele si rulmentul de la telescop...alea mai sunt consumabile ca sa zic asa. Telescopul OEM cam greu sa bata, sunt rezistente, fa un test de amortizoare, 20-25ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La amortizoare s-a uitat si mi-a zis ca "se scurg" "curg" . Mi-a spus ca ar putea fi de la astea inainte sa-i spun eu ca trancaneala nu a disparut. Si e un mecanic bun. Rezistente cum or fi dar la drumurile noastre........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi!

Numele meu este Popescu Nicolae, Brailean de origine, cu prietena mea, nascuta in 2001, albastru inchis, cu urmatoarele specificatii

4 cilindri / 16 supape
Cilindree: 1390 cmc
Putere: 55 kW (75 cp) la 5000 rpm
Cuplu max: 128 Nm la 3300 rpm
Ordinea aprinderii: 1 - 3 - 4 - 2
Sistem injectie: Marelli

Masina a fost rulata numai in Germania, pana pe 6 ianuarie, anul curent, cumparata de mine, pe 15ianuarie.

Dar am cateva probleme cu ea, si poate careva dintre dumneavoastra, mai experimentati ma puteti ajuta...

1) Consum mare de benzina (acum 166 de km i-am facut plinul, si am o linie peste jumate) - deci, din 57L capacitate rezervor, am consumat vreo 18, asta inseamna cam 11L/100Km (nu o turez, stiu sa merg cu ea, deci, un prea e de la om)

2) Fum excesiv, chiar si la ralanti (nu e albastru de la ulei, nu consuma ulei)...

3) Are sistem manual de inchidere al usilor (dar, nu se inchid toate odata cu cheia, si le trebuie 'pus cuiele la cele de pe spate si fata') - la fel si la deschidere, trebuie toate luat in parte

4) La franari, de la viteze de peste 100 km pana la viteze de sub 50, pe parcursul franarii apar trepidatii in volan (ma indoiesc sa fie de la ABS)

5) In viteza a treia, pe la vreo 30 km, se aud niste bataie, ticaituri, cam 2/secunda, ca si cand as trece peste crapaturi in asfalt, dar nu e de la carosabil...

6) pe partea stanga, pozitia spate, scade in intensitate, si pe fata, arde becul.

7) senzorul temperatura apa, a ramas incremenit la 30grade, chiar si daca motorul e foarte rece

 

Astept raspunsurile voastre, si va multumesc... Cat de curand totusi o voi pune pe tester

Modificat de br26nyc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit!

Dupa ce schimbi bujiile,filtrul de benzina,de aer tot mai consuma,atunci faci un test pe sonda lambda.

1.Poate fi sonda(sau injector dar motorul nu ar mai merge rotund).Diagnoza

2.Poate fi sonda(daca miroase a gaze,e benzina nearsa).

3.Poate fi un defect al broastei(switch defect) sau modulul comfort cu probleme(in situatia in care toate sigurantele sunt bune).Diagnoza

4.Discuri ovalizate

5.Discuri ovalizate si placute proaste.Daca tii usor frana in timp ce rulezi si dispare sunteul,nu e de la sistemul de franre.

6.Probleme la mufe/fire/masa proasta sau siguranta decalibrata.Diagnoza

7.termostat blocat pe deschis sau senzor de temperatura g2/62 defect.....da,tot diagnoza :)

Cauta un coleg de pe forum in lista cu persoane care detin interfata,poate e cineva in zona ta.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu cat e de frig la voi, dar la rece (genu -10) 11l % nu e exagerat de mare, mai ales daca faci doar drumuri scurte, nu stiu ce zic si altii.

In legatura cu centralizata, s-ar putea sa nu ai, sau (la asta nu-s 100% sigur) s-ar putea sa fi fost activata sa se deschida doar usa soferului, sau sa fie deschidere AM, asta vezi doar daca o desfaci.

la pct 4, posibil discuri de frana uzate/ovalizate, se poate verifica cu micrometru grosimea sau ceas comparator ovalizarea.

la pct 5, cam greu de dat o solutie asa din fata tastaturii, posibil rulmeti roata, se intampla ceva daca iei de volan?

7. pune-o pe tester sa vezi ce iti arata si pe engine si pe intruments, nu stiu totusi ce inseamna 30 grade? asta ar insemna sa fie pe prima [cenzurat], cea mai de "jos", ceea ce e normal. Pt informatia ta, acul ala incepe sa se ridice de-abia cand apa are 60C.

pct 6, ciudat...contacte imperfecte de-obicei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles... va multumesc pentru opinii...

in legaura cu ce a scris domnul Marius, nu se intampla nimic ciudat cand virez...

Cat despre placute, sunt uzate ce e drept...

Cat despre temperatura apei, nu imi dau seama daca e senzorul, sau ceva... am mers si peste 200km fara oprire si acul Tot IN DREPT cu prima linie a ramas...

Si nu e frig... de exemplu ieri, la braila, cand am parcurs cei peste 150km au fost temperaturi pozitive...

Si da, gazele evacuate au un miros persistent de carburant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Sper ca nu am gresit sectiunea, dar am o problema urgenta la masina, sens in care apelez la cei experimentati pentru analizarea situatiei si identificarea solutiilor posibile. Mergand prin oras, cand mai turat, cand mai putin turat, la bordul masinii, s-a aprins icoana de ulei (sper ca am zis bine), urmata de mesajul CHECK OIL PRESSURE si STOP ENGINE NOW. In prima instanta, am oprit motorul si am asteptat 5 minute. Problema s-a repetat  de cateva ori, eu nemaiputand opri motorul, decat sa merg cu viteza mai mica, intrucat aveam o problema urgenta de rezolvat. Dupa ceva timp, dupa ce se stingea icoana de ulei, aparea si mesajul EPC. Problema s-a repetat  alternativ (cand uleiul, cand EPC). Dupa 6-7 ore de mers, mesajele au aparut simultan, tot asa ajungand si acasa (cu ei aprinsi; am ridicat capota si mirosea a incins). Senzorul de ulei mi s-a mai aprins o singura data, anul trecut, in luna iulie, la scurt timp dupa ce am montat un scut metalic  (atunci aveam, intradevar, ceva viteza....). Am oprit motorul, am asteptat 5 minute cu  capota ridicata si apoi am plecat la drum. Nu mi s-a mai aprins deloc, pana astazi. Ma gandesc ca anul trecut evenimentul a fost provocat de caldura excesiva de afara, plus viteza...plus ca nu se putea aerisi baia de ulei din cauza scutului. Dar astazi nu pot intelege cauza, din moment ce afara este frig, iar eu nu aveam viteza. Care credeti ca ar putea fi cauzele? Multumesc anticipat celor care ma vor sprijini !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai făcut o mare greşeală că ai mers cu maşina aşa fără să determini cauza. Dacă a fost senzorul de vină atunci nu-i bai, dar dacă  pompa nu a mai făcut  presiune?

Scutul nu are nici o treabă cu răcirea uleiului ar însemna ca cei care au scut să aibă vre-un ventilator suplimentar? Şi nici căldura de afară nu ar trebui să aibă.

Verifică nivelul de ulei şi senzorul, dacă astea sunt în regulă nu mai porni maşina fără să ai lângă tine un mecanic cu scule de măsurat presiunea.

 

br26nyc

Fă întâi o diagnoză să vezi ce-i cu senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Uite aici o listă cu cei care deţin vagcom, nu-i nimeni din Brăila pe listă dar văd că sunt din Galaţi.

http://vwforum.ro/topic/38318-ofertecereri-pentru-diagnoza-vagcomvcds/

Senzorul ăla poate cauza consum crescut şi fum ceva mai mult.

Mai pot fi şi cauzele spuse de colegi mai sus dar fără tester cam greu de spus la fix.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti...

dupa un test, am fost informat ca trebuie sa imi bag prietena in service, si anume, trebuie schimbate

1) bujii

2) filtru benzina

3) ulei + filtru

4) senzor temeratura apa

5) placute si discuri frana

------------------------

+ asa pentru siguranta mea, trebuie facuta geometria si inchidere usi (nu am inchidere automata, dar nu se inchid, asa cum e normal, toate odata cu inchiderea/deschidere unei singure usi cu cheia)

 

---------------------------------------------------

as dori sa ma informati, daca aveti idee, cam cat costa toate piesele si munca, intr-un service autorizat...

Eu vreau sa ma duc cu masina, si banii, atat, restul sa se ocupe baietii... sunt sigur ca nu imi puteti da un pret concret, dar macar unul estimativ, si cam ce service mi-a-ti recomanda din braila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.....as dori sa schimb distributiea la masina din semnatura .....intrebarea mea este ?cum ar fi corect sa strang bani sa o fac intr-un service autorizat sa beneficiez de garantie si pe lucrare si pe piese .....sau sa cumpar piesele si sa le fac la un nene mecanic care da garantie numai pe lucrare,stiu ca nu e de jucat cu distributia..ies mai ieftin cu nenea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieşi mai ieftin cu nenea, dar dacă se întâmplă ceva din cauza lui o să dea vina pe piese, iar la piese ai pierdut garanţia pt. că nu le-ai montat în service autorizat. Acum depinde de la caz la caz: sunt mecanici buni, de încredere şi poţi avea surprize neplăcute şi cu unele service-uri autorizate. Întreabă şi tu colegii din Iaşi pe unde îşi duc maşinile la doftor.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai:

1. 80-90 bujii NGK BKUR6ET-10

2. 50-60, UFI, SOFIMA,MANN, MAHLE

3. 180-250, in functie de ce ulei folosesti, Castrol,Motul,Liqui Moli,Repsol,Mobil1,Petronas Synthium

4. Sa iei decat OEM, 120-130ron

5. In functie de producator....cele mai bune ar fi, ATE, Brembo, TRW, Ferodo, sau Zimmermann drilled, ATE Power si EBC ar fi optiuni cu performante peste cele OEM. Oricare din ele ar fi, important e sa fie montate corect si sa le rodezi cateva sute de km pana sa le foloseti la performanta maxima, altfel poti ajunge in aceeasi situatie ca si acum.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intelkes...

un pret placute/discuri?

Si manopera cat ar costa?

M-as incadra intr-un buget de 2000 lei cu toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! La mine inca exista problema trancanelii, acum parca trancane toate rotile:( inainte se auzea doar la roata dreapta fata( am schbat pivot si bucsa bara stabilizatoare si tot la fel se aude) Ce e drept sunt curse putin amortizoarele. sa fie de la ele? Acelasi zgomot se aude( dar mai putin) cand fac stg-dr la volan (o trancaneala) la drum intins, la viteza, nu se simte nimic, in schimb la cel mai mic hop trancane toata. Abia am schimbat distributia si pompa de apa si initial eram foarte fericit, insa acum poftim alta belea. Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi/preturi dar nu din cele mai scumpe:| multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!