Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Si mi-a zis cineva ca suportul motor trebuie prins exact cum a fost prins inainte. Adica dupa ce se schimba distributia,sa se prinda suportul motor dar sa nu se stranga la max, adica sa-l lasi mai liber putin si sa-i dai o cheie sa se ''aseze'' motorul cum trebuie. Intr-adevar, la suportul motor unde au umblat cand au schimbat distributia, abia ca se misca motorul, pe cand la celalalt suport ce vine peste cutia de viteze,de acolo se misca cel mai tare. E plauzibila acea teorie? Masina de tras trage destul de bine,de urcat urca in ture. Ma gandesc ca daca era distributia pusa prost imi pornea mai greu,nu tragea, urca greu in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportii au pe mijloc(intre suruburile de prindere) o gaura de vizitare si in partea inferioara a suportului o gaura ovala.Ele trebuie sa fie concentrice si se regleaza de acolo.Asa se face la ambii si asa echilibrezi motorul(cu conditia ca tampoanele sa fie bune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zebrocksky Bun,merci! Luni voi merge la mecanic sa vad ce rezolv :D. Cat despre eroarea Throttle position sensor G88 - Short to ground? Sa am un fir ceva in scurt?

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil sa fie un fir sau mufa care nu fac contact. Merita sa incerci sa cureti (sau mecanicul) mufa clapetei de acceleratie, cu spray-contact; se mai numeste "dry contact cleaner", si este special pentru a curata contacte electrice. Eventual, se poate folosi o periuta pentru a curata mai bine partea metalica (contactele propriu-zise). Eu prin aceasta metoda am "reparat" un stop de Logan la care se aprindeau aiurea becurile. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor.....am si eu o problema la golful meu......aseara a inceput sa sune alarma din senin.......de la ce poate fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E alarma de fabrica?

Posibil vreun switch de la vreo usa. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e alarma de fabrica....cum imi dau seama daca e de la switch?

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de sa swich 100%. Si eu am patit sa-mi urle in parcare cand eram la servici. Singura scapare e sa schimbi swich-urile la usi si in cazul meu am schimbat si incuietoarea care era stricata si nu puteam sa o folosesc manual. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inafara de switch ar mai putea fi ceva de vina........sau e el 100%

soila.....fara diagnoza nu ai cum sa iti dai seama????

Modificat de panda23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ti se aprinde lumina din usa atunci cand o deschizi. La mine cea de la sofer nu se aprindea, aia te duce automat la swich,dar, pe tester am avut eroare si la usile din spate daca imi aduc bine aminte, dar alea nu le-am schimbat. Am schimbat doar swich-urile din portierele fata si incuietoarea de la sofer pentru ca era defecta, nici macar nu puteam sa invat cheia la broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lumina de la usa de la sofer sigur se aprinde.....din partea cealalta nu stiu sigu ca nu am dat importanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor! 

 

Am si eu o problema la masina mea si vreau sa va cer parerea. Am cautat pe internet insa nu gasesc nimic care sa ma convinga. 

Problema este evacuarea. S-a spart, s-a crapat, a ruginit, face zgomot si vreau sa o schimb. S-a spart o data la toba finala si am sudat-o insa acum este la intermediara si nu are rost sa ii mai fac nici o "peticeala", trebuie schimbata complet, din motor pana la final. M-ar ajuta mult daca imi puteti spune cat costa una noua completa si daca este nevoie sa ii schimb catalizatorul sau sa merg cu asta care il am si sa fie ceva mai rezistent. As putea merge pe ceva sport? Sa fie toata din inox? Nu ma intereseaza curse si sunete de raliuri, vreau sa ii pun ceva bun, rezistent si sa ajute motorul sa "expire" mai bine. Va multumesc pentru orice informatie.

 

PS: Motorul este 1.4 16v (AXP) 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca se poate face din inox, sunt colegi aici pe forum care se ocupa cu asa ceva

 

se face cu masuratorile de pe masina, iese profesional si nu mai ai treaba in veci cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot la 50000km tot gates 8 supape strambe , de acum montez numai contitech  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o dilema. se aude o “hriscaiala“ in zona distributiei, pompa de apa..ati intampinat probleme de genul?. dupa mai multe verificari pe la diferiti mecanici m-am hotarat sa schimb distributia si pompa de apa. distributie contiteh sa pun si pompa rouville sau ambele de la rouville?

Si inca o problema..am la roata dreapta fata o trancaneala la hopuri cat de mici sau drum pietruit..ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa Hepu este o alegere mult mai buna,si kit Continental.Asemeni poti achizitiona kit Continental cu pompa apa inclusa.

Bucse bascula,flansa amortizor...trebuie facuta o verificare mai majora la articulatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce costuri au aceastea, daca stii..distributia continental si pompa hepu

Modificat de Oliver C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conti cu pompa apa inclusa in jur de 720 lei,bucse bascule Lemforder in jur de 35 lei bucata,flansa amortizor cu rulment inclus pe Lemforder in jur de 55 lei bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

688 lei am dat eu pe role Ina,curele Gates si pompa apa Hepu. Vezi unde te duci sa ti-o schimbe ca eu prima data am fost intr-un loc si mi-au montat distributia decalata cu un dinte si imi trepida motorul la relanti si mergea neregulat. Azi am fost la alt mecanic,a pus distributia la punct si acum,pot spune ca motorul toarce super frumos si nu mai trepideaza deloc. In habitaclu nu se mai simte nimic,nu se mai aude nimic,parca ar fi oprit motorul :D

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai simptomele astea le am eu...Trepidatii la relanti(uneori) un zgomot ca si o frecare se aude foarte bine in masina:| (nu sunt tachetii). Am fost la un magazin astazi si ma costa 707 lei distributie Continental + pompa apa Airtex :| Am vazut ca pe magazinele online sunt mai ieftine. Sa am incredere in aceste magazine online? Recomandati-mi unul:P Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt sunetele cauzate de gropi, in prima faza schimba bucsele bara stabilizatoare, mai ales daca nu au fost schimbate niciodata, fac o diferenta mare ;). SA iei OEM, pt ca nu exista decat proaste si farte proaste ca AM, sunt 27ron/buc si chiar fac toti banii.

Vezi ca modelul nou e cu "cocoasa", iar daca ai bridele normale, trebuie schimbate si alea, ca sa potriveasca, astea poti sa iei si ieftineli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!


Am scris si in topicul cu "probleme tehnice" sper sa nu fiu sanctionat


 


Sunt membru nou vwforum si nou posesor de VW, mai exact mi-am cumparat de curand un MK4 din 2001 1.4 AXP.


Insa ma roade de cand l-am cumparat o chestie, si anume:


 


De cand am cuparato se aude un sunet ca si cum ar bate ceva la motor, culbutori/compensatori(banuiala).


Am facut schimbul de ulei imediat ce am luato (Castrol 5w40) si filtru nou. insa bataia/tacaneala tot e prezenta. Mentionez ca nu am nici un martor aprins pe bord si masina nu da semne de oboseala, trage binisor.


Proprietarul de la care am luato este un samsar de masini si mai avea 3 la fel AXP care se auzeau la fel ca a mea si am zis ca poate motorul de 1.4 e mai zgomotos..


Am inregistrat si cateva secunde pentru a va da seama;


  


 


Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!