Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Siliconul ala bun de etansare pe care-l da VW se gaseste la magazin, sau numai la reprezentanta? Cum se numeste? Nu vreau sa desfac toata ziua. Sa tina macar 10 ani. Semeringurile la supapa se duc repede la AXP? Consuma ulei, dar numai la turatii mari de autostrada. Vad ca in film sufla continuu aer in cilindru ca sa nu intre mizeria in el. Normal ca in realitate nimeni nu face asa ceva, si daca este vreun risc, mai bine nu mai schimb nici un semering.

Sigurantele unde se pierd? Prin motor?

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele se pierd cand sunt scoase,ori cad pe jos ori prin motor.Eu am pierdut 1 bucata cand am facut operatia...nu am mai gasitoooo deloc.

Daca tot umbli acolo e bine sa schimbi si semeringurile de supapa.Mai exista varianta ca mecanicul sa verifice 1 semering,nu trebuie sa fie tare si cand dai drumul la supapa nu trebuie sa cada jos in piston...asta inseamna ca inca mai etanseaza arcul semeringului supapei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

imi puteti recomanda un magazin de unde pot sa achizitionez cauciucuri noi de vara, 195x65x15?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat masina cu VAG-COM si am o eroare la clapeta - Throttle position sensor (G88) - Short to ground. Din cauza asta trepideaza motorul la relanti sau e din cauza distributiei recent schimbate? Poate am un dinte decalat la distributie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22Vik, cat te-a costat distributia, ce marca e si daca ai luat-o de pe net?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

22Vik, pe scurt, DA - clapeta.

"Pe lung": acum vreo doua-trei saptamani am curatat clapeta de acceleratie si am re-adaptat-o; de fapt, un mecanic a facut asta. Asa, am scapat de variatiile la relanti, si trepidatia care aparea ca si consecinta.

Asadar, iti recomand sa cureti si sa re-adaptezi clapeta de acceleratie, si de asemenea sugerez sa schimbi filtrul de benzina si bujiile, daca nu le-ai schimbat deja. La mine, toate aceste operatii au ajutat foarte mult, masina se "simte" altfel acum. Bafta!

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringurile de supapa se schimba relativ usor.Iti trebuie o presa pentru comprimarea arcului de la supapa si in rest mai nimic.Iti iei preventiv 2 sigurante de supapa pentru ca sunt foarte mici si exista pericolul sa pierzi 1-2 la demontare.Atentie ce silicon de etansare folosesti la etansarea capacului de tacheti,pentru ca este foarte important.La prim montaj se foloseste un clei special de etansare,apoi vw da ca silicon de schimb un produs destul de scump..in jur de 120 lei tubul de 50 grame.

Asa se schimba semeringurile de supapa PROFESIONAL,dar nici 1 % din mecanicii din lume nu face lucrarea asa cum este in filmulet. :lol:

PS-daca mecanicul are probleme cu bautura sau daca e pianist,ia preventiv o punga de siguranta de supape. :lol:

referitor la supape, se schimba doar cele uzate, sau toate ca la tacheti?

mersi Gabi!

ps. un pret estimativ pentru o supapa + semering + siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele se schimba doar daca sunt deteliorate sau strambe in urma ruperi curelei de distributie.Nu prea am auzit la astfel de motoare probleme la supape din alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapele se schimba doar daca sunt deteliorate sau strambe in urma ruperi curelei de distributie.Nu prea am auzit la astfel de motoare probleme la supape din alte cauze.

ma gandeam ca din cauza lor am un consum mai mare de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am variatii la turometru,la mine sta fix,dar motorul trepideaza si parca nu merge rotund la relanti. Clapeta este curatata. Tiind sa cred tot mai mult ca distributia este decalata cu un dinte. Aia throttle sensor position G88 - short to ground este singura eroare pe care o am. Daca era de la clapeta,ma gandesc ca aveam si variatii pe turometru.

Ps: Distributia a costat 688 lei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Role Ina, curele Gates si pompa Hepu. Daca ai si alte intrebari de genul,ar fi mai indicat sa folosesti PM sa lasam threadu pentru probleme/rezolvari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22Vik: ok, am inteles. Sper sa nu fie grav. Recunosc, eu nu ma prea pricep, inca invat despre masini. :unsure:

Dar, cred ca merita sa verifici si "suport motor" sau "tampon motor", asa cred ca se numeste. Sa ne spui ce ai rezolvat, sunt curios care e problema la masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele se pierd cand sunt scoase,ori cad pe jos ori prin motor.Eu am pierdut 1 bucata cand am facut operatia...nu am mai gasitoooo deloc.

Daca tot umbli acolo e bine sa schimbi si semeringurile de supapa.Mai exista varianta ca mecanicul sa verifice 1 semering,nu trebuie sa fie tare si cand dai drumul la supapa nu trebuie sa cada jos in piston...asta inseamna ca inca mai etanseaza arcul semeringului supapei.

Gabi dupa ce ai schimbat semeringurile de la supape mai exista un consum de ulei??

Si daca la testul de compresie ies valori bune pe cilindri dar motorul inca consuma ulei cauza poate fi din acele semeringuri?

Si din valorile de la compresie poti sa iti dai seama daca sunt uzate semeringurile??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite un pic si aici...se cheama leakage test(test de scapari)...the next best thing dupa testul de compresie.

PS:e interesant cate face si explica tipul(eric)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina consuma destul de mult ulei,schimbarea semeringurilor de supapa este frectie la picior de lemn.

Am vazut masini cu valori de compresie foarte buna care consumau ulei.

Problema consta in urmatorul lucru:pe segmenti apar crapaturi minuscule care nu influenteaza compresia dar influenteaza consumul de ulei.

Asta mi-a dovedito un mecanic cu lupa cand mi-a aratat segmentii impecabili care aveau mici fisuri pe suprafata de contact cu camasa/blocul motor.

Mai exista o teorie referitoare la segmentii de ungere blocati...dar dupa discutia cu mecanicul respectiv..mi-a dat de inteles ca nu are legatura consumul de ulei cu segmentii de ungere care au doar rolul de a unge segmentii.Asemeni am intalnit masini care consuma mult ulei dar nu scot fum..si nu vorbesc de masini euro 4 ..vorbesc de masini euro 2 cu catalizatoare mult mai simple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce fel de segmentii sunt nenica...cred ca si la vechea dacie erau mai buni.

astia de la vw is complet nebunii daca au facut asa masini de 2 lei.

Deci eu chiar nu mai inteleg,daca ai compresia buna asta inseamna ca segmentii etanseaza bine dar tot consuma ulei.

oricum saptamana viitoare ajunge la servise pentru test de compresie sa vedem ce valori are.

Si nu consuma ulei in cantitatii industriale dar exista un consum care se vede pe joja chiar si foarte putin.

Daca acum la 158.000 km cat am eu ma plang de consum de ulei care culmea toata lumea imi zice ca este normal pai ce ma fac cand va avea 200.000?O sa ii pun vreo 3l de ulei in 10.000 de km.

Am avut masina care consuma in 25 de km 2l de ulei si motorul tot mergea dar la vw chiar nu ma asteptam la asta :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te bucuri din plin daca iti consuma doar 3 litri la 10000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai zis si nu este cazul sa mai dezvoltam subiectul, dar in cartea masinii scrie clar: Daca consumul de ulei depaseste 1L/1000 Km, consultati un agent service sau cam asa ceva. (adica 10L la 10.000 Km). Este adevarul si nu este banc.

La pagina 3.40 din manualul original in germana: "der Olverbrauch kann bis zu 1l /1000 Km betragen".

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a mai intamplat sa rezolv problema cu "disparitia" uleiului schimband marca de ulei folosit .

chiar si la masina mea :

Motul -consum 1L /10.000km

Selenia - peste 3L /10.000 km(chiar nu ma asteptam dar se vede ca nu se impaca cu motorul meu)

Mobil - 1,5 L /10.000km

Bardhal -0,8L /10.000

mentionez ca de 80.000 km de cand o am nu s-a umblat la motor si curand implineste 190.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit'o si eu...de cand am luat'o numai castrol 5w40 sintetic...la ultimul schimb mi'a mancat in 5000km de mi s'a aprins martorul galben.Am zis ca e gata motorul...totusi are peste 300k km.Am inceput sa folosesc Wurth la recomandarile unui prieten care are un magazin de piese auto...Sunt la al treilea schimb cu wurth si nu imi mananca decat vreo 200ml(ochiometric).Ce e drept schimb pana in 10k km uleiul.Inca nici o interventie la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi,am dat jos clapeta de acceleratie sa-i schimb garnitura metalica ca cea veche era rupta. Am vrut sa o schimb deoarece,avand mers usor neregulat la relanti si trepidatii ale motorului (nu si a turometrului) m-am tot uitat pe la clapeta si am accelerat motorul manual de la clapeta (clapeta fiind actionata prin cablu). Atunci cand am accelerat-o de cateva ori,am observat ca se aude un sunet de aer fals, cel putin asa mi s-a parut, se auzea de parca aveam turbina. Acel sunet de aer se aude atunci cand o accelerez brusc. E normal sa se auda acel sunet de aer in zona clapetei sau trace aer fals pe undeva si de acolo sa fie si mersul putin neregulat la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!