Jump to content

Pareri despre Leon 1.8T 180CP (eventual 4x4)


micu`evreu
 Share

Postare recomandată

Bun venit pe forum!!

Ma bucur ca o sa mai avem inca in membru la Seat, cu atat mai mult cu cat vei avea Leon si chiar mai mult ca ai 1.8T :ok:

Poate ne vedem la urmatoarele intalniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • toni

    9

  • micu`evreu

    9

  • Nautilus

    6

  • Iulian HondaFan

    6

aaa.... ce culoare va fii masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cea din avatar :))

Bine-ai venit si asteptam cu nerabdare impresii dupa venirea masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de urari!!!

Este intr-adevar galbena - voi reveni cu poze si cu impresii dupa ce vine :))

Maine revin si cu alte informatii interesante despre Leon-uri de pe alte site-uri si forumuri straine

:ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis revin cu informatii despre Leoane...

Am tot cautat pe net site-uri interesante si pot sa va spun ca cele care mi-au atras atentia sunt urmatoarele: www.seat-leon.de si www.leon-club.com (asta este din Italia) - cei de pe acolo sunt super pasionati de tuning - investesc o gramada de bani in masini dar si rezultatele se vad -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consumul este rezonabil la motorul 1.8T. Minimul ar fi cam 6-7%. In oras poate avea si 14-15 daca stai la multe semafoare. Consumul instantaneu maxim la mine a fost de vreo 70 si ceva dar asta timp de 2-3 secunde la plecarea de pe loc cu pedala la fund. Pentru viteze de peste 120km/h in treptele 4-5 cu pedala la fund ar fi cam 25%. Astazi, la 230km/h imi indica vreo 27% ! La stilul meu de mers, media se situeaza cam la 10%. Daca as merge normal ar fi cam 8%(cum da si la carte de altfel)

Aaa,uitasem. In ce priveste fiabilitatea m-am intalnit la revizie cu un individ care avea Octavia 1.8T cu 240.000km pe bord si mergea perfect !Se poate totusi sa fie diferente intre diferitele marci ale grupului vw. Cineva mi-a spus ca din cele 5 passaturi 1.8T pe care le aveau la firma, la 3 a crapat turbina sau ceva de genu. Se poate sa fi fost primele versiuni 1.8T si sa fi avut ceva 'bug-uri' care s-au rezolvat intre timp. Omul zicea ceva de niste semeringuri care daca sunt schimbate la timp te scutesc de paguba unei turbine noi.Prima dintre masinile lor a crapat la 110.000km si ultima la 170.000 parca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plusun.gif

Intr-adevar, cam asta e treba cu consumul. Prin oras, daca e aglomeratie 14-15 (cel putin asa arata computerul de bord, cu toate ca eu cred ca e mai mic consumul real, undeva la 13,x) si in jur de 13 la trafic lejer. Noaptea la mine ajunge si la 11,x dar atunci nu e trafic deloc.

In afara la mine minimul a fost de 7% (mers 120-130), cred ca ar mai scadea putin daca as merge cu 90-100 dar ma plictisesc prea rau bleh.gif.

Cat despre fiabilitate, din cate am citit pana acum pe net 1.8T sta foaret bine. Singura problema majora e turbina care poate ceda daca nu e ingrijita cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Multumesc de urari!!!

Este intr-adevar galbena - voi reveni cu poze si cu impresii dupa ce vine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Intr-adevar a sosit masinuta de 3 saptamani dar nu prea am avut timp sa intru pe forum - este super!!!

Am facut deja peste 2000 km si in Bucuresti si in afara - si pe soare si pe ploaie si pot sa va spun primele impresii:

- confort: excelent pe drumurile bune si foarte bune - pe drumurile mai valurite este mai naspa - te zdruncina un piculetz; in Bucuresti est OK - mult mai bine decat ma asteptam mai ales pe piatra cubica dar trebuie avut grija la gropi si denivelari din cauza jantelor de 17"

- demaraj si reprize: excelente! - deocamdata mai mult nici nu imi trebuie - si asa este mult mai mult decat poti merge in trafic de foarte multe ori

- consum: in oras cu clima aproape in permanenta in jur de 13-14 l/100 km - mers relativ sport; in afara: am scos 9.6l-10l pe Buc-Constanta - mers intins -

Cam acestea ar fi primele impresii - sunt f.f. multumit de masina - pentru perioada primavara-vara-tomana este excelenta - pentru iarana ma gandesc serios la ceva de teren - mai ales pt mers la ski - ramane sa mai ma gandesc

Poate zilele viitoare pun si niste poze - asta dupa ce o spal!

Numai bine! :lol: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

leone> sa completezi si profilul cu datele despre tine si masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Salutare!

Intr-adevar a sosit masinuta de 3 saptamani dar nu prea am avut timp sa intru pe forum - este super!!!

Am facut deja peste 2000 km si in Bucuresti si in afara - si pe soare si pe ploaie si pot sa va spun primele impresii:

- confort: excelent pe drumurile bune si foarte bune - pe drumurile mai valurite este mai naspa - te zdruncina un piculetz; in Bucuresti est OK - mult mai bine decat ma asteptam mai ales pe piatra cubica dar trebuie avut grija la gropi si denivelari din cauza jantelor de 17"

- demaraj si reprize: excelente! - deocamdata mai mult nici nu imi trebuie - si asa este mult mai mult decat poti merge in trafic de foarte multe ori

- consum: in oras cu clima aproape in permanenta in jur de 13-14 l/100 km - mers relativ sport; in afara: am scos 9.6l-10l pe Buc-Constanta - mers intins -

Cam acestea ar fi primele impresii - sunt f.f. multumit de masina - pentru perioada primavara-vara-tomana este excelenta - pentru iarana ma gandesc serios la ceva de teren - mai ales pt mers la ski - ramane sa mai ma gandesc

Poate zilele viitoare pun si niste poze - asta dupa ce o spal!

Numai bine!

Te invidiez :))

Am fost zilele astea la dealer, sa negociez un Leon... si dumnealor au scos din oferta Top Sport... iar FR nu-mi permit(nici ei nu sunt prosti, daca ramanea Top Sport nu mai cumpara nici dracu' FR-ul, mai scump cu 2000 EUR)

Deci ma limitez la un Sport Limited 1.8 fara turbo, si imi pun speranta intr-un chiptuning(.............................................)

Am dat de niste accesorii ca lumea pe site-ul international Seat(ornamente, spoilere, praguri etc Seat Sport), ma intreb daca desteptii astia le-ar importa la comanda

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou! Deja am ajuns la 10000 km cu Leonul si totul este ok.

nautilus: ce are in plus FR-ul de este mai scump cu 2000EUR?

am vazut la Weltauto in parc - ca doar trec zilnic pe acolo un Leon Topsport galben si un Cupra rosu - poti sa te interesezi la ei cam care e treaba cu ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nautilus: ce are in plus FR-ul de este mai scump cu 2000EUR?

Dracu' stie, dar e aproape 18000 EUR pret CIP.

Pe site-ul international nu apare nimic in plus la FR fata de Top Sport (poate doar jantele). "Ei" aveau pretentia ca FR e doar un Top Sport redenumit....

Seat Leon Top Sport

Seat Leon FR

Dupa multe parlamentari mi-au promis un discount daca iau FR :))

Oricum, merci pentru informatie.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana acum nu am mai scris nimik aici pe topic pt ca nu am reusit sa scap de actuala masina, dar........... maine ma duc la Weltauto sa negociez schimbul, adiq sa ii scap de Leon si ei sa ma scape de Octavie. Sper sa am noroc si sa il iau, altfel ma arunc de la etaj; asa ca va rog frumos HANDS-OFF ca ma supar rau de tot :-( :x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce neaparat seat ? de ce nu un impreza wrx de 225cp ? cosumul este mai scazut ca la un seat leon 1.8T 4x4, iar la capitolul transmisie , diferentiale si tot ce tine de tractiune seatul nu prea se poate pune in balanta cu subaru. tine cont de traditie subaru in materie de 4x4.

Nu te supara omule, dar mai bine ia tu aminte de traditia AUDI in ceea ce priveste 4X4. Daca nu exista audi care sa se gandeasca la quattro si sa se laude cu el prin lume (vezi Pike's Peak ) nu-i ieseau nepotzeii astia mai mici (vezi Impreza si Lancer)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu vrei sa spui ca SUBARU a copiat AUDI ? :) :) :)

hai ca esti simpatic :)

unde e audi in WRC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu este unde se afla acum audi in wrc, pentru ca vorbeam de traditie: unde s-a aflat subaru la mijlocul anilor 80?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Iulian HondaFan
Referitor la BOSE: Eu nu am auzit vreodata ceva sa sune mai bine. Dar atentie, costa enorm. De exemplu, un sistem 5.1 pentru casa costa pana la 74 milioane.

Deci daca iti permiti... eu zic sa nu stai pe ganduri. Nu zic ca nu exista ceva mai bun. Doar ca eu nu am auzit nimic sa sune asa bine.

daca vrei Bose pt. casa... get it from the States. e 700$.

...si eu vreau Bose pe masina... chestia ca nu se poate decat daca iei si masina cu el... si e greu a naibii sa-ti placa si masina si sa aiba si Bose.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan
Eu am auzit ca ar fi mai mult, undeva pe la 19-20 in blana (unii chiar spuneau de 23 dar cred ca sunt exagerari) si peste 16 la mers de oras (unde mai mult de viteza 2 nu potzi sa mergi din motive de radar - la o turatzie corecta).

eu fac in medie 25-27mpg adica 8,8-9,5l%, pe autostrada mers mai mult pe tempomat la 120-140km/h 29mpg (8,2l%)...

traficul aici la tzara e relativ lejer dar sunt porniri si opriri la fiecare 2-300m si o calc destul de tare (schimb la 4000rpm) nu cred ca in Bucuresti ar lua mai mult de 12-13l%. oricum ia mult mai putin decat un 4x4... WRX sau quattro sau ce-o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca exista varianta 4x4 pe motorul de 1.8 T 180CP.

Consumul este irelevant la puterea aceasta, putand sa tinda spre o valoare incedibil de mare in mers sportiv, dar si spre limita din carte, in mers linistit.

Comparatia cu Subaru Wrx nu are rost datorita diferentelor foarte mari dintre masini: capacitatile motoarelor, caii putere, cutiile, tractiunea...

Cat despre Quattro, de 25 de ani a echipat masini de oras(nu de teren), alte marci adoptand aceasta idee mult prea tarziu ca sa ajunga la performantele acestui sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

un motor bun este acela care este flexibil si dpdv al consumului astfel incat sa ai si performanta daca vrei si sa ai si consum decent pt. viata de zi cu zi. motorul 1,8T se achita f. bine de ambele sarcini.

2,0T si 2,5T ale Subaru sunt similar de performante ca raport putere pe cilindree ( sa nu uitam ca 1,8T vine si cu 225CP pe AudiTT) dar in conjunctie cu AWD sunt 2-3 sec mai rapide decat aplicatiile pe VW si la par cu AudiTT Quattro cu 225CP. sunt super si cateva saptamani pe an pe zapada. singurul dezavantaj este ca vor consuma oricum 3l% si peste in plus. excelent pt. week-end... nasol cand aduni nota de plata la benzinarie la sfarsitul lunii...

Quattro e super dar cea mai ieftina aplicatie vine la 30000$, Subaru ofera 90% din ce ofera Quattro si vine si la 18000$... la acelasi malai Subaru iti da mai multa performanta si adesea si o fiabilitate mai buna decat Audi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fac in medie 25-27mpg adica 8,8-9,5l%, pe autostrada mers mai mult pe tempomat la 120-140km/h 29mpg (8,2l%)...

traficul aici la tzara e relativ lejer dar sunt porniri si opriri la fiecare 2-300m si o calc destul de tare (schimb la 4000rpm) nu cred ca in Bucuresti ar lua mai mult de 12-13l%. oricum ia mult mai putin decat un 4x4... WRX sau quattro sau ce-o fi.

<{POST_SNAPBACK}>

4000rpm nu e mult, ca sa atingi viteza maxima ar trebui sa schimbi la 5000-5500rpm... :P

Consumul indicat de computerul de bord in timpul rodajului(mers numai in Buc, in traficul de la ore de varf, 8:30 dimineata si 17-17:30 dupa-amiaza) a fost intre 13,5 si 14,5 %, in cateva ocazii putin peste 15% (ar trebui sa scada in viitor?). Aerul conditionat (Climatronic) adauga ff putin la consum, cam 0.3 %

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

salut Nautilus...

te referi cred ca trebuie s-o calci si la 6000rpm pt. acceleratia maxima... viteza maxima e departe rau de viata de zi cu zi... eu nu am avut unde sa ajung acolo, max. i-am dat 210km/h la bord (probabil vreo 200 reali).

pt. acceleratie ( nu stiu care sunt ratiile tale la cutia de viteze) eu am probleme mari cu aderentza in viteza intai ( cuplul la roata e monstruos si pur si simplu rupe aderenta... asta cuplat si cu niste suspensii care la versiunea mea sunt setate si cu un ochi la comfort si masina ridica botul un pic daca "floor the gas"). de aceea de regula initial accelerez numai pe jumatate si odata ce am ajuns pe la 30km/h ( care vine la 3000rpm) o pun la fund si imediat schimb a 2-a care accelereaza de fapt cel mai bine intre 40 si 100km/h...

consumul ar trebui sa se aseze dupa 1500-2000 de km, dar motorul de abia dupa 30000km cred ca s-a rodat complet... initial era f. " constipat" acum se duce mai vioi si suna mai putin strans.

se cunoaste insa ca e motor cu bloc din otel, are un zgomot mai pronuntzat la relanti si o usoara vibratie... nu e chiar ca un TDI dar nu e nici ca un motor de Honda care la relanti nici nu stii de el... grohaitul esapamentului e insa super la relanti... initial stateam cateva minute cu motorul pornit cand ajungeam acasa si ma duceam in spatele masinii sa-l ascult... acu' mi-a trecut... si chiar ma gandesc sa o schimb cu alta mai manevrabila...

Modificat de Iulian HondaFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi cred ca trebuie s-o calci si la 6000rpm pt. acceleratia maxima... viteza maxima e departe rau de viata de zi cu zi... eu nu am avut unde sa ajung acolo, max. i-am dat 210km/h la bord (probabil vreo 200 reali).

Pentru viteza maxima trebuie schimbat la 5000, adica sa mergi cu a IV-a la 120-140 km/h si cu a V-a pana peste 180, altfel se plafoneaza cand intri in viteza a VI-a. Pentru acceleratia maxima, poti schimba si pe zona rosie, ca in Fast&Furious, daca te tine...

pt. acceleratie ( nu stiu care sunt ratiile tale la cutia de viteze) eu am probleme mari cu aderentza in viteza intai ( cuplul la roata e monstruos si pur si simplu rupe aderenta...

Pai nu ai ESP(cu tot cu controlul tractiunii)?

se cunoaste insa ca e motor cu bloc din otel, are un zgomot mai pronuntzat la relanti si o usoara vibratie... nu e chiar ca un TDI dar nu e nici ca un motor de Honda care la relanti nici nu stii de el... grohaitul esapamentului e insa super la relanti... initial stateam cateva minute cu motorul pornit cand ajungeam acasa si ma duceam in spatele masinii sa-l ascult... acu' mi-a trecut... si chiar ma gandesc sa o schimb cu alta mai manevrabila...

Pana la 80km/h nici nu se simte ca merge. Interesant e ca intre 120-150km/h apare o usoara vibratie - care dispare complet la 160, cand masina pur si simplu "incremeneste", nici vibratii, nici zgomot la vant - doar "grohaitul" motorului si peisajul care zboara :( pacat ca n-am unde sa merg cu viteze de genul asta mai mult timp :banghead:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!