Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Camshaft Position Sensor = senzor care citeste pozitia axei cu came ,destul de ingrijorator (nu are nici o legatura cu povestea schimbarii vitezelor ....)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/3/2017 at 3:01 PM, alexpiriu said:

Salut, nu e manuala, e automata. A stat masina doua zile fara sa o misc si acum cand am vrut sa o pornesc, a invartit dd cateva ori pana sa porneasca. A schimbat cineva bateria pana acum? O am de doi ani si putin.

Salutare!

vezi raspunsul meu anterior...pune testerul pe baterie

25 minutes ago, EEXCALADE said:

Camshaft Position Sensor = senzor care citeste pozitia axei cu came ,destul de ingrijorator (nu are nici o legatura cu povestea schimbarii vitezelor ....)

hmmm, mda se pare ca asa e. intrebare: chiar daca eroarea e de gen intermittent, ar trebui sa fac ceva, sa schimb senzorul sau...?

4113 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [032] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica :distributia,mufa si cablaj,daca astea sunt ok se inlocuieste senzorul.

Intr-o zi motorul o sa se opreasca si nu o sa mai porneasca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...tocmai asta citeam pe ross-tech pentru eroarea asta......f..k?

revin cu un mesaj dupa ce fac verificarea....

inca ceva, distributia e pe lant sau curea? 

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie bateria

Voltage terminal 30: 10.320 V

Mai am cateva erori de bus, pe rosstech vorbesc unii ca sunt des intalnite dar poate are legatura cu bateria. Ma gandesc la pornire (in sarcina mare) scade brusc tensiunea.

In general cand merge compresorul ac la pornire (motor cald sau rece) imi sta turat de parca ar face curatare dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bateria si alternatorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dimineata punem aparatul de masura cu toate ca amperajul nu stiu cum as putea sa-l masor (masina are 3 ani si 4 luni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea baterie o verifici la un magazin care vinde baterii sau la cei care fac garantii ,ei au un dispozitiv special .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am depistat și rezolvat problema. Contactele de la butonul de frână de mana erau oxidate. Am schimbat butonul si acum merge fără problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu consumul de ulei cum stati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 mii rulaj de la schimb ..... fara completare pana acum.

La 20 mii il dau afara si bag altul.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pagina anterioara cineva intreba de regenerare. Pentru masina din semnatura ieri am prins pentru prima data o regenerare. Avea fix 519 km pe bord. StartStop s-a dezactivat automat, relantiul a crescut la 1000 RPM, consumul s-a dus la 0.8-0.9 L/h de la 0.6 cu AC pornit, temperatura uleiului a crescut nesemnificativ de la 94-104 grade la 108 grade. Regenerarea a durat cam 5 minute dupa care StartStop s-a activat si relantiul a revenit la normal. Evident ca procesul a inceput in oras intr-un trafic infernal desi facusem un drum de 150 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi,te rog, in timpul regenerarii ți s-a aprins ceva becuri în bord,sau vre-un mesaj?

Sau doar ai constatat din simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde nimic. Nu te avertizeaza optic, daca asta vrei sa intrebi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde nimic, doar s-a dezactivat StartStopul. Era frumos sa se afiseze un mesaj, dar mno, asta e cartelul, nu se afiseaza nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dezactiveaza start/stop si cand scade tensiunea în baterie sau cand este frig. Pana se încălzește motorul este dezactivat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, doar ca in cazul meu facusem 150 de km asa ca nu e vorba de baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am și eu o problemă la un passat b8 2015 190 cp. După o staționare de 2-3 zile îmi pornește greu după circa 5-6 secunde sau chiar  la o a 2-a repornire. I-am schimbat bateria (varta 70A 760) dar problema persistă. După ce pornește, dacă opresc și repornesc pornește la sfert. Pe diagnoza launch nu apar erori. Mă poate ajuta cineva care a pățit același lucru sau știe despre ce problemă este vorba ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Sunt posesor de b8 , 5500 km in bord , iar astazi cand am ridicat capota sa mai verific uleiul am observat ca antigelul este aproape de minim . Oare de ce ? Chiar sa piarda antigel la 5000 km ?? Cred ca voi face o vizita la service , doar ca nu am chef sa pierd o zi pe acolo ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rafyrr mergi la reprezentanta sa "faca plinul" si apoi vezi daca mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Poti adauga antigel si singur. Daca scrie in carte G13, aia cumperi si aia adaugi. Poti pune si apa distilata, 100 ml nu afecteaza semnificativ concentratia. Pentru atata lucru nu mergi la reprezentanta. Este absolut normal la o masina noua sa scada antigelul la inceput. Mai iasa eventualele bule de aer din instalatie, dar in principal "vinovate" sunt furtunele care la cald si presiune incep sa se mai labarteze. Pana se stabilizeaza mai scade antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si Ebi,din cauza căldurii furtunele se dilateaza  si scade putin nivelul. Dacă desfaci capacul de la borcan o sa vezi ca antigelul revine la nivelul normal. Nu ai de ce sa iti faci griji,ii normal. Eu am 155000 km,si tot asa face. 

Modificat de Toni_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca pot adauga si eu antigel , nu m as fi dus pentru atata lucru la reprezentanta . Problema era sa nu piarda pe undeva , dar o sa completez si vad daca mai scade . Multumesc de informatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/11/2018 at 3:42 PM, Nicomarsrl said:

Salut ! Am și eu o problemă la un passat b8 2015 190 cp. După o staționare de 2-3 zile îmi pornește greu după circa 5-6 secunde sau chiar  la o a 2-a repornire. I-am schimbat bateria (varta 70A 760) dar problema persistă. După ce pornește, dacă opresc și repornesc pornește la sfert. Pe diagnoza launch nu apar erori. Mă poate ajuta cineva care a pățit același lucru sau știe despre ce problemă este vorba ???

Salut

Am aceasi problema tot cu B8 2015, 190cp. Bateria veche a picat testul de baterie, la fel am schimbat-o cu o Varta de 95a, am codat-o, si tot degeaba. Am pus voltmetru pe baterie: imediat dupa codare 14.6V, la cateva minute scade la 13,2V. Din ce stiam tensiunea de incarcare ar trebui sa fie undeva intre 13.8 si 14.5V. Unii zic ca avand un sistem inteligent de incarcare, tensiunea de incarcare variaza in functie de gradul de incarcare al bateriei. Totusi, ceva nu e in regula. Apropo, vecinul meu are aceeasi problema tot cu un B8 2015 190cp. Deja imi suna a problema generala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema, managementul incarcarii e controlat de calculator in functie de cerinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!