Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Salut. Am rezolvat problema cu infiltratia apei in masina!
Cauza - toate suruburile in care sunt prinse barele longitudinale de pe plafon erau slabite! Pe acolo picura apa in masina! 
Din pacate VW nu a pus nici macar o garnitura intre caroserie si surub! 
Pentru a ajunge la suruburi a trebuit sa demontez toate plasticele din portbagaj dupa care plafonul masinii!
Durata ~5 ore!
Vis a vis de afirmatia unui coleg cum ca masina a avut ceva daune - nu a avut nici o dauna si nu a fost niciodata desfacut nimic la interior. 
Referitor la calitatea plasticelor.. in continuare lasa mult de dorit! 
Pun cateva poze pentru colegii care vor avea aceiasi problema pe viitor! 
Pentru cine are nevoi am mai multe poze cu toti pasii!
37359F8A-6F72-4D75-A142-9D3A64E1F5DC.jpeg  4AEFB7AC-FCD0-47A9-A7D5-2508B6E0C48E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea s-a fabricat in luna 11 / 2015 cu 2.0TDI CRLB si avea versiunea veche. O fi fost facut motorul inainte de data mentionata mai sus? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am primit eroare in bord "Motor supraincalzit","Opriti motorul" dupa 10 km,  indicatorul de la apa era pe rosu.

Din cate am inteles de la service trebuie inlocuita pompa de apa. (48000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/3/2019 at 12:51 PM, paraplac said:

Mai are cineva acest zgomot?  Ceva pareri? 2.0tdi 190cp DFCA

Exact la fel face și la mine, tot 190 cp

On 9/3/2019 at 7:01 PM, TheOne06 said:

Acelasi zgomot il am si eu la Motor DDAA de 190 de Cai.Momentan astept sa ii fac kiturile de distributie si transmisie. Nu cumva se amplifica cand actionezi mai multi consumatori pe masina ? La mine asa se intampla si suspectez ceva pe la alternator sau vreo rola.

Schimbat săptămâna trecută distribuție și accesorii, zgomotul a ramas. Am demontat cureaua de accesorii suspectand rola întinzătoare, zgomotul a rămas, deci nu e de la accesorii și nici de la distribuție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un detaliu omis este faptul că zgomotul respectiv apare după câteva minute de la pornire (la prima  pornire  la rece  nu  face) și este prezent până motorul ajunge la 90 de grade după care dispare.

Dacă mașina staționează timp in care motorul se răcește dar nu complet, zgomotul este prezent chiar de la pornire și persista până ajunge din nou la 90 de grade .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mototul ala toarce ok.

la fel face si al meu pana se ncalzeste, face si dupa aia dar mai incet, daca te receri la zgomotul ala " in valuri".

altfel, ei n aud nimic suspect in clipul ala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel.

Eu suspectam volantul, cei de la service pompa de vaccum.

Momentan ramane asa.

Modificat de mihai.iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, despre zgomotul in valuri cum îl numesti este vorba.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Si la mine se aude acel zgomot , se aude f clar pronuntat cand o pornesc in garaj , de cand am luat masina si la inca un B8 din familie la fel se aude , eu nu il bag in seama zgomotul ala pt ca nu cred sa fie nimic grav , nici nu imi bag capul cu fiecare zgomot ca ar insemna sa schimb jumate de masina la cate zgomote are modelul B8 ?

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul ala n valuri este dat de pompa de vacum dar, CICA nu e un DEFECT ... asa face ea !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Posibil , oricum nu este un defect cat timp face de mult si nu se intampla nimic , e doar un mic zgomot in plus , nimic exagerat oricum , prea le cautam in coarne si noi :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum va explicati ca zgomotul in valuri dispare cand strangi suportul de anexe si alternatorul (la mana zdravan)... verifica mersul motorului fara curea de accesorii montata si incearca sa ridici rola de la alternator sa vezi daca are joc in interiorul lui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu are niciun fel de joc pe la alternator, ori suport destrans, face asa de noua si acum are 65 mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, AndreiZi said:

Si cum va explicati ca zgomotul in valuri dispare cand strangi suportul de anexe si alternatorul (la mana zdravan)... verifica mersul motorului fara curea de accesorii montata si incearca sa ridici rola de la alternator sa vezi daca are joc in interiorul lui!

Cine a zis că dispare? Am scris mai sus că am dat jos cureaua de accesorii și la fel face, nu este de la accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o nedumerire legata de vibratiile de la relanti, mai exact in stationare cu piciorul pe frana (la 800rpm sau cate or fi) se simt vibratiile motorului inclusiv in scaun, daca eliberez putin pedala rotatiile ajung pe la 950-1000, masina tot pe loc ramane insa se mai atenueaza din vibratii. cauza ce sa fie, vreun tampon motor/cutie sau asa "face" toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Pai daca eliberezi pedala de frana si cutia este automata , nu are voie sa ramana masina pe loc , trebuie sa plece ! Vibratiile de care spui eu nu le simt la masina mea , pe langa asta , daca eliberezi pedala de frana nu trebuie sa creasca turatia in relanti decat daca pleaca si masina odata cu acea crestere de turatie ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are autohold activ, masina ramane oprita dupa ce franeaza pana la oprirea rotilor si elibereaza dupa aceea pedala de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Daca masina in momentul cand ia piciorul de pe frana , se tureaza , automat autohold nu are cum sa fie activ , se tureaza pt plecare ca atunci cand nu ar fi activ , insa nu pleaca masina ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:

turaratia motorului in ralanti poate varia intre 800 si 1000-1100rot/min, fara sa decupleze autohold.

colegul nu a spus ca a accelerat ci doar ca varia turatia intre 800 - 1000 rot/min la eliberarea pedalei de frana.

autohold se decupleaza in momentul in care actionezi pedala de acceleratiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și chiar dacă nu ai autohold activat, când iei doar puțin piciorul de pe pedala de frâna mașina nu pleacă nicăieri, se ridica doar puțin turația. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG pleaca imediat ce eliberezi frana.daca nu e activat autoholdul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, OviVal said:

Și chiar dacă nu ai autohold activat, când iei doar puțin piciorul de pe pedala de frâna mașina nu pleacă nicăieri, se ridica doar puțin turația. ?

Fix asta se intampla.

Am uitat sa mentionez ca autohold-ul este oprit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@tavone85 Masina fiind pe P - Parcare ? Sau in D sau R ? Ca sa intelegem exact ? Ca daca masina nu este in P sau N , automat trebuie sa plece la eliberarea pedalei de frana , cat timp Autohold este dezactivat ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vasybogdan @AlexandruGalati

Cine a vorbit de eliberat frâna?

Slabesti doar puțin presiunea pe pedala de frâna. Ceea ce nu e același lucru. In aceste condiții nu mai intra in acțiune nici start-stop dacă nu ai activat din meniu start-stop “ inteligent “ ( care e o alta discuție ce  a mai fost pe aici ). 
Ambreiajul începe sa cupleze dar presiunea uleiului nu e suficientă încât sa cupleze 100% ambreiajul. Așa ca se ridica puțin turația dar mașina nu pleacă de pe loc. 
Cititi aici principiul de funcționare al cutiei DSG. Dublu ambreiaj in baie de ulei, unde cuplarea se face cu ajutorul presiunii de ulei. ?

http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/108-cutie-dsg-vw.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@OviVal ai inteles perfect si ms ca ai descris foarte bine inaintea mea situatia pe care incerc sa o explic :) Deci, ca un rezumat la postarea initiala, e ok ca vibratiile motorului sa se estompeze cand ambreiajele sunt cuplate partial, in acea zona cu turatia mai ridicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!