Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

@VWasi o sa verific zilele urmatoare si aceasta ipoteza cu furtunul. Stii vreun caz de genul? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Salutare , in familie a mai intrat un B8 2015 2.0 190CP , intampina o problema , dimineata la pornire a dat eroare de start stop si a invartit mult , dupa ce porneste nu mai da eroarea si apoi porneste la sfert de cheie restul zilei , de la ce poate fi mai ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot veni vorba de b8 190CP aveți idee există vreo varianta fără adblue? 

La 150CP exista și cu și fără... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

De 150 Cp am eu , fara AdBlue ! Asta de 190Cp are AdBlue ... sper sa nu fie probleme ca numai de rau aud cu sistemele astea pacatoase si defectuoase de AdBlue ! Acum in dimineata asta masina in cauza de 190Cp a pornit normal , sa fie oare de la faptul ca a stat parcata 2-3 zile si inainte sa o cumpere la fel cine stie cat a stat ? Sa dea eroare de start stop si sa invarta aiurea de la baterie slaba ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la baterie slabă da, se poate... Am pățit asta... Am o problema pe încărcare din cind în când... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minute în urmă, AlexandruGalati a scris:

De 150 Cp am eu , fara AdBlue ! Asta de 190Cp are AdBlue ... sper sa nu fie probleme ca numai de rau aud cu sistemele astea pacatoase si defectuoase de AdBlue ! Acum in dimineata asta masina in cauza de 190Cp a pornit normal , sa fie oare de la faptul ca a stat parcata 2-3 zile si inainte sa o cumpere la fel cine stie cat a stat ? Sa dea eroare de start stop si sa invarta aiurea de la baterie slaba ? 

Pornirea intarziata (prima pornire din zi ''sience start'') este de fapt verificarea senzorilor de presiune dpf cat de incarcat este filtrul de particule, efectiv masina executa o ventilare cu aer fortat din admisie spre evacuare datorat unei regenerari incomplete a filtrului de particule. Ulterior pe diagrama se constata daca necesita regenerare sau nu a filtrului (parte asta o executa automat softul masinii). Incearca pe cat de posibil sa nu mai opresti motorul cand se afla in postinjectie (sta turat la relanti @1050/rpm cu miros specific de placute incinse) si recomand deplasarea de ~10-20km cu cel putin 70-90km/h cu turatie constanta in tr4/m sau tr5/at.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Iti multumesc pt raspuns insa nu pot sa cred ca are legatura cu filtrul de particule ! Regenerarea se face pasiv fara martor in bord etc , plus ca vine cu eroare start stop O zi frumoasa ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Iti multumesc de raspuns , acum m-am uitat si am gasit pe pagina 34 cum ai spus , sper sa nu fie acel defect , o sa verific intai bateria iar daca bateria e ok atunci alta varianta nu e ... pfff 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclud defectul de la pagina 34... masina ta este b8 generatie noua euro 6 si masina cu problema este b6 euro5 prima generatie... cand pornirea este greoaie(invarte mult electromotorul intre 3-5 sec) nu trebuie sa-ti faci griji, este perfect normal ''defectul'' pentru ca repet pistoanele creeaza presiune in admisie spre evacuare, senzori de presiune diferential filtru dpf verifica instant daca motorul poate avea o pornire corecta fara sa fie ''infundata'' evacuarea de funinginea rezidu din filtrul dpf (cu cat invarte mai mult la pornire cu atat se chinuie sa elibereze ''dopul'' acumulat in evacuare fara sa puna presiune excesiva la pornire pe lagarele turbinei)

Eroarea de start-stop este activa pentru ca motorul nu mai vrea sa treaca in ciclul de functionare atkinson datorat filtrului de particule cu regenerari incomplete de obicei la a5-a/7-a eroare va clipi in bord semnul cu filtrul de particule dupa ce motorul trece de 50C urmat de start-stop unavailable si triunghiul portocaliu aprins (tot ce trebuie sa faci este sanu opresti motorul si masina, incerci sa te deplasezi cu viteza constanta si toti martorii se vor stinge singuri cand regenerarea activa sa terminat)

In prima faza sunt doar presupuneri, verifica masina la un service dedicat sau la cineva cu interfata ODIS (exclud Vas Vcds sau obdeleven), completeaza cu aditiv adblue si fa o inspectie vizuala si comparativa la toate firele si mufele de la motor... in multe cazuri sau descoperit nuci, ghinde sau scheleti de rozatoare mumificati la motor pana sa comanzi piesa defecta.

A si bdw, poate filtrul de motorina nu este schimbat corect si instalatia se dezamorseaza usor peste noapte, merita desfacuta carcasa si verificat starea filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,  am achiziționat recent un passat b8 bitdi 240cp 4motion. 2015. 108000 km, 

Am observat de la primul km , fiind pe D, ca imi tine mult subturat motorul , schimba prea repede treapta superioară,  si prea greu imi da treapta inferioară. 

Gen , schimba 2 -1500rpm, tr3 in 4 -1500 rpm, scade la 1100 rpm , iar cand apas usor pe pedala trepideaza masina ca si cum ar fi subturata, trebuie sa apas mai tare pe pedala sa imi dea treapta inferioara.

Dacă las sa scadă rpm de la.sine , imi da treapta inferioară la 900 rpm. , 

La 60-70 km/h am treapta 7 in D, si1100rpm , 

Te scoat din sărite treptele 4,5,6,7 

Am schimbat recent ulei si filtre motor, ulei si filtru cutie. Sa incercat o sincronizare a cutiei , dar din pacate cutia schimba mai prost ca inainte, aveam si șuturi la schimbarea reperelor.

Am fost la O reprezentantă,  au facut o actualizare de soft + aducerea cutiei la starea din fabrica.

Acum cutia schimba bine fara șuturi, în schimb tot asa face in D sau pe E , o tine subturat pana trece de 1400 rpm, trebuie sa apas de fiecare data mai tare le ledala sa imi dea trapta inferioara sa nu mai simt vibratiile, 

In S , merge perfect deoarece o tine in turatii mai mari.

Sa mai sesizat la masina si un mic zgomot la volant.

Aveti idee sau o parere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/13/2019 at 8:51 AM, AlexandruGalati said:

Salutare , in familie a mai intrat un B8 2015 2.0 190CP , intampina o problema , dimineata la pornire a dat eroare de start stop si a invartit mult , dupa ce porneste nu mai da eroarea si apoi porneste la sfert de cheie restul zilei , de la ce poate fi mai ? Multumesc 

Salutare!

Pornire greoaie dimineața am avut su eu, tot un 2.0 190 HP AllTrack B8

Colegul @AndreiZi ne-a explicat ca este o problema DPF. Tot ce-i Posibil, dar la mine problema era mai mult ca sigur bateria. 
Eu am cumpărat un tester destul de performant pentru a testa bateria și rezultatul a fost ca starea de sănătate a bateriei era proasta și recomanda schimbarea ei. Cum ca nu aveam chef sa schimb bateria, am cumpărat un redresor cu funcție de încărcare baterii AMG, am lăsat la încărcat vreo 2-3 zile ( nu consecutiv, in mai multe ture pt ca nu reușea sa încarce 100% in 3-4 ore cât aveam eu la dispoziție sa las la încărcat, bateria nu am dat-o jos de pe mașina). 
Dupa aceasta reîncărcare nu am mai avut probleme. 
Sper sa fie de folos informația.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABRACEL, subturarea este o problema cunoscuta la DSG, nu poti scapa de ea decat modificand softul la cutie. S-a mai discutat despre asta, am facut - o si eu la dar la un B7 4M, pe care era cat pe ce sa il vand ca ma dispera zornaiala motorului in subturare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@AndreiZi @OviVal Va multumesc frumos pt informatiile date , iau in calcul sa verific bateria , starea de sanatate a ei , voi merge zilele astea ? Salutare si zi frumoasa ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.10.2019 at 20:50, ronintheone a scris:

eu am comandat doar supapa si o schimb maine.

in afara de pornirea greoaie ai simtit si cresterea consumului?

Salut, ai reusit sa schimbi supapa ? Ceva imbunatatiri ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlexandruGalati am scris si in postul detaliat de la pagina 34, bateria este un mit, pana sa schimb supapa + carcasa am aruncat asa cum vrei si tu banii si pe o baterie noua. Nu are legatura bateria, daca ai pornire grea si eroare start stop exista o singura rezolvare (cea expusa...schimbat piesele). Mai asteapta si o sa vezi ca o sa faca din ce in ce mai des, intre timp schimba si bateria daca e veche, dar pornirea grea/eroare(sunete ca invarte..) doar prin schimbarea celor 2 piese scapi. Dupa schimbare am deja 4000km si nici o problema, plus si altii au confirmat ca este rezolvarea.

In plus, asa cum se vede, este atat de cunoscuta problema incat nici nu se mai fabrica piesa model vechi, carcasa si supapa sunt diferite acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@wmk Iti multumesc pt raspuns , iau in calcul piesa relatata de tine oricum , dar trebuie sa verific si bateria totusi pt ca a stat masina destul de mult parcata ! Zi frumoasa ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wmk, ai idee de când s-a rezolvat problema? Pana la ce an e cu probleme? Am pe "fratele meu de cruce" cu un B8, sa știu dacă ma aștept la probleme... Momentan merge bine... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ca tot ploua astazi am reusit sa vad si unde apare pata prima data. Ideea e ca nu stiu ce sa verific! Ma puteti ajuta cu un sfat?
oare sa intre pe la ornamentele de pe plafon? cele pt portbagaj?
zona din poza este intre stalpul de la usa din spate si gemulteul din portbagaj!
cum se pot demonta barele de pe plafon?

EDDEA274-0429-4EF3-A6BF-8B2E42F85257.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/15/2019 at 8:31 AM, Moog said:

Wmk, ai idee de când s-a rezolvat problema? Pana la ce an e cu probleme? Am pe "fratele meu de cruce" cu un B8, sa știu dacă ma aștept la probleme... Momentan merge bine... 

Nu am idee, dar daca nu ai probleme stai linistit....cand apare face rar la inceput, pana devine sesizabil/deranjant trece timp cred... Poate mai relevant este codul motor? CRLB in cazul meu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot CRLB are... Astea sunt uzuale, de asta caut și eu... Se pare ca e singurul fără adblue... Încă nu l-am auzit sa se plângă... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! m-am interesat si eu de piesele rectificate de producator ! din cate mi-a spus furnizorul ,carcasa si supapa rectificata s-a realizat din luna a 7-a 2015 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțam fain. Deci trebuie să caut una mai pe la sfârșitul anului :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!