Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Posesor de b8 biTDI. Nu stiu daca e o problema dar in ultimele 2 zile mi s-a intamplat de 2 ori sa creasca temperatura apei peste 90c.

 

Mai sus ca in poza atasata nu creste. VCDS nu vede erori. Antigelul este ok nu a scazut nimic. Are acelasi nivel ca intotdeauna. Sub masina nu vad lichide.

Stilul de condus relaxat si traficul decent. Ca de vara in Bucuresti. Nu am prins cozi. Condus 20-25 min maxim. Poza facuta cand am ajuns la destinatie.

E normal sau trebuie sa fac investigatii mai aprofundate?

 

 

20190620_112443.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un B8 din 2015, pe la ca. 60000 de km a aparut dimineata la rece un scartait in zona dreapta a motorului.

Am fost la reprezentanta ( DE) si a fost inlocuit intinzatorul si cureaua de distributie pe garantie si a disparut zgomotul, aparent este o problema frecventa la b8.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A rezolvat cineva problema pornirii greoaie ? Aleatoriu porneste greu sau nu porneste la prima cheie.La scanare dadea eroare doar de senzor  axa came.L-am schimbat si tot asa face.Imi inmulteste perii albi din cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la senzorul de ax, e de la variatorul de faza al distributiei.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un mecanic de la reprezentanta si i-am spus exact simptomele.Din ce mi-a zis el la variator ar trebui sa apara anumite erori pe tester si la mime apare doar cea de la axa cu came.Am vazut si eu filmuletul tipului din america cu GTD ul cu problema asta.Nu stiu ce sa ma mai fac cu ea.Pe langa asta mai am si un zgomot metalic la pornirea de dimineata circa 3-5 secunde plus un rola care face zgomot la pornire si nu stiu daca este de la distributie sau de la transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e versiunea oficiala pentru ca VW desi stie ca are o problema si e cu musca pe caciula, nu face rechemare si le schimba doar cind crapa. Pina sa dea eroare permanenta, variatorul ala se uzeaza incet incet, de aceea, functie de cum se aseaza la oprire, citeodata porneste fara probleme, altadata nu vrea deloc. Cind da eroare nu mai vrea sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o schimba ei chiar daca nu mai este masina in garantie sau sunt pasibil de plata ? Asta cu musca pe caciula imi aduce aminte de toate defectele de fabricatie de la B6 cu motorul BKP.

Ma gandesc daca acel variator merge curatat cumva si daca merita facut asa ceva.La lista cu schimbat ulei cutie , schimbat transmisie si distributie care trebuie facute in viitorul apropiat daca mai adaug si piesa asta deja imi da cu virgula (( . Cel mai posibil urmatoarea masina nu o sa mai fie din grupul VAG. Pana si pornirea grea care o are am inteles de la mecanicul asta ca VW o numeste pornire "normala" .

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa asta nu este foarte scumpa! undeva intre 200-300 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variatorul e undeva la 1700 de lei la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cod (din ce stiu asta este). Avem si alte alternative decat plata exagerata la reprezentanta.

Asta este doar un exemplu, dar se poate gasi si la noi la un pret decent.

Untitled.png

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.Am plecat in weekend cu masina sotiei.Inainte sa plec am desfacut filtrul de motorina sa il verific si l-am pus la loc.Astazi cand sa o pornesc surpriza.Avem alte simptome.La primele 2 apasari de buton a pornit si s-a oprit imediat si abia a 3 oara a luat-o.Nici o eroare pe vcds.Filtrul este schimbat in decembrie si are aproximativ 6-7 k km.Nu stiu ce sa ii mai fac (((

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai amorsat instalatia dupa demontare/remontare filtru carburant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Am amorsat-o cu vagcom-ul.Zilele astea o sa merg la un mecanic sa imi curete si senzorul de pe volant, cu toate ca nu cred sa fie problema de la el , avand in vedere ca nu da nici o eroare.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu variatorul este testata (cisteste si pe forumurile din afara). eu cred ca daca il schimbi mergi la sigur! sunt extrem de multe persoane care l-au schimbat si au remediat problema pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea personelor am vazut ca aveau problema ca nu pornea deloc sau aveau o pornire greoaie.La mine acum porneste si se opreste imediat.Ma poate ajuta cineva cu codul pieselor pentru codul de motor DDAA ? Am vazut ca se poate schimba tot variatorul sau doar valva.Nu stiu daca sa le schimb pe ambele sau doar valva.

Ideea este ca am fost la n mecanici si nu stiu ce sa ii faca si nici nu as vrea sa arunc cu banii pe fereastra sa il schimb si sa nu fie de la el.

Modificat de Manuel N.
Pt cod piese este alt topic!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.03.2018 at 8:20, Bitter_Sweet a scris:

Dragi colegi, am ajuns si eu la o prima problema cu al meu B8.

Nu este o problema tehnica specifica, dar este la un Passat B8 asa ca o postez aici.

De 2 zile usa dreapta fata nu se mai blocheaza/deblocheaza din prima. Mecanic daca o incui totul este ok. Daca am deschis din interior, nu se mai blocheaza la apasarea butonului din cheie, odata cu restul usilor. La inceput facea mai rar, dar ieri nu a mai vrut nici in ruptul capului sa ia comenzile. Tind sa cred ca este actuatorul.

Urmeaza sa fac azi programare si postez aici dupa ce am un raspuns. 

Am si eu o problema aparuta de vreo 7 zile usa fata DR nu se mai incuie nici din telecomanda nici din interior.Tot passat B8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema cu un passat b8 variant. Am verificat articulatia cred ca de 6 ori si pe fata si pe spate dar mecanicii nu au gasit nimic stricat. Din pacate pe fata stanga am o bataie la gropi mai mari si pe spate dreapta spate la fel. Mentionez ca am schimbat si amortizoarele dar degeaba. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si eu am la fel,am verificat la service diferite de 4 ori.

Am schimbat telescoape,arcuri si tot face urat la drum denivelat. Mulți mi-au spus că asa îi normal la b8. Nu imi vine sa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbati bucsele mari de la bascule fata. o sa fiti surprinsi de rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut stimati prieteni posesori de B8! De cateva zile in zilele ploioase am observat ca stergatoarele trecute pe modul senzor ploaie functioneaza total aiurea. Daca este uscat parbrizul dau aiurea. Nu mai functioneaza pe senzor ploaie. La scanare nu indica nici o eroare. Investigand mai in detaliu problema am observat ca senzorul este dezlipit de pe parbriz cam pe jumatate si a prins aer sub el. A mai patit cineva sau daca stie cineva cum se poate rezolva problema? O sa postez si poze dupa ce ii fac. Multumesc anticipat.

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia "search". Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eu.Trebuie mers la un centru care pun parbrize sa il lipeasca la loc.Mare atentie insa , inainte sa il dea jos de pe parbriz sa ii faca cu un marker niste semne pentru ca la mine nu l-a lipit prima data cum trebuia si nu mai stateau bine pasticele din jurul oglinzii si nici cel de sus.Trebuie lipit fix pe locul unde a fost ca sa nu ai probleme.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, cascadoru a scris:

schimbati bucsele mari de la bascule fata. o sa fiti surprinsi de rezultat.

Salut

sti un cod pentru bucsele Astea?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, TheOne06 said:

Am patit eu.Trebuie mers la un centru care pun parbrize sa il lipeasca la loc.Mare atentie insa , inainte sa il dea jos de pe parbriz sa ii faca cu un marker niste semne pentru ca la mine nu l-a lipit prima data cum trebuia si nu mai stateau bine pasticele din jurul oglinzii si nici cel de sus.Trebuie lipit fix pe locul unde a fost ca sa nu ai probleme.

Multumesc mult de raspuns. Dar cu camera aia de sub nu sunt probleme sa se deregleze, decalibreze ceva? Am demontat si eu plasticul ce acopera camera si partea de sub oglinda. Are niste cleme pe acolo dar mi-a fost teama sa le desfac.

senzor 1.jfif senzor 2.jfif

20190706_084258.jpg

20190706_084234.jpg

Modificat de vioami
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din poze nu vad decat senzorul.Eu am si camera de acc care este deasupra si nu nu are treaba cu senzorul.Este prinsa bine in cleme.Dupa cum am spus ai grija sa iti faca un sablon cu un marker subtire.Altfel o sa ai probleme la remontarea plasticelor.Mie nici dupa a 2 lipire tot nu imi sta bine plasticul mare de sus care duce la plafoniera plus ca la prima defacere au cedat cateva cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!