Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Salutare, am activat DLA cu VCDS, dar am observat ca nu mai merge corneringul din lupe(stand pe loc si nici in miscare) desi la pornire farurile fac sus jos, stanga dreapta, cand rotesc de volan stanga sau dreapta se aprind doar ledurile dedicate corneringului, lupele de faza scurta nu misca.

Erori nu am.

Dynamic cornering este setat pe on in blocul 09 (VCDS)si in unitatea MIB a masinii.

Are cineva idee cum se poate reactiva corneringul, sau trebuie sa renunt la DLA?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

Salut, 

Am masina de serviciu un b8 (an fabricatie 2016- 39.000 km) , sunt  destul de nemultumit in ultimul timp de el si enumar cateva probleme:

1 Cutia a inceput sa smaceasca ( am fost la reprezentanta si i-au facut un reglaj de baza) asta dupa ce la 20000 km (prima revizie) scutul era cu ulei (cutia pierdea ulei pe la un surub care nu era bine strans?!)

2 Suspensie fff zgomotasa 

3 Eroare EDC la plecare de pe loc din parcare ( cei de la reporezentanta au zis ca ramane sub supraveghere)

4 Display -ul isi da restart din cand in cand

5 Am completat cu antigel de 4 ori duoa ce au schimbat un radiator dar acum s-a rezolvat (au aerisit mai bine sistemul de racire)

6 Moare motorul in masalier la parcare (am patit de 2 ori) dupa care trebuie repornit manual 

7.Climatizarea miroase foarte urat si trebuie igienizare facuta in fiecare an

8. volant da semne dar cica inca nu este eligibila pentru schimbare pe garantie. ( in panta la parcare cand lasi acceleratia parca o scoate din viteza si se produce un tremur in toata masina si un zgomot metalic)

9. La viteze mici daca accelerezi usor si apoi lasi acceleratia (treapta 2 sau 3 ) se aude cum se cupleaza e un zgomot metalic (ca si cum ar lovi ceva ) la renault problema era contrabalansor motor.

10. La 35000k Discuri puse pe strung si placute fata spate schimbate dupa ce la viteza mare 160 km+ masina tremura la franare si se auzea un zgomot foarte urat. La viteze mai mici de 140 km nu era nimic sesizabil se comporta normal.

11.Motorul scoate tot felul de zgomote ( zici ca e masina de splalat pe stoarcere ) dar la reprezentanta nu s-a gasit nimic.

 

Modificat de mihai.iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am un b8 din 2015 2.0 150cp dsg 180mii km proaspat cumparat.Nu stiu daca am sau nu o problema de aia intreb aici pe cunoscatori care sper ca ma ajuta.

Deci,la prima porniire dimineata(14grade)invarte un pic mai mult electromoturul decat la restul pornirilor,incerc sa descriu procesul de porniire si astept sa imi spuneti cum e corect.eu cand in urc in masina actionez frana si apas start engine(adica fara sa stea pe bujie cum facem la masinile cu cheie),aici vine intrebarea daca e corect asa sau trebuie prima data apasat fara frana sa se stinga becurile din bord dupa care frana si iara apasat start engine.sper ca nu obosesc pe nimeni cu prostioara asta dar sunt curios.in rest totul e ok.

Precizez ca bateria e de fabrica si e la 50%din viata.

Va multumesc

Modificat de andrasmiko
Corectare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Pare ca pe cutia de viteze sunt totusi ceva probleme, dar:

1. In ce conditii smuceste? E "normal" la schimbarea sensului (R vs D). Cand fac intoarceri din mai multe manevre, parcari, etc, de obicei o las pe ea sa plece de pe loc, fara sa o accelerez. Daca o accelerez si la mine smuceste. De asemenea, smuceste daca in timpul mersului are nevoie sa retrogradeze mai mult de o treapta cand accelerezi brusc sau daca accelerezi cand ea simte ca de fapt ai nevoie de frana de motor. Nu sunt specialist, deci daca vorbesc prostii, imi cer scuze si imi asum gradul de nespecialist :)

2. Extraordinar de zgomotoasa. Cred ca cea mai zgomotoasa pe care am condus-o pe o masina noua. Ai senzatia ca sunt praf amortizoarele. Dar asta vine pachet cu scartaitul chederelor, deci pare ca e ultima epava si nu masina de 30k+ EUR :) Am utilizat anterior

4. Si eu patesc, dar folosesc Android Auto non stop si am pus seama si pe asta. Oricum, nu cred intr-o rezolvare reala. Poate un update de soft... Mi s-a intamplat de 2 ori sa se blocheze pe termen mai lung. Am oprit motor, am deschis portiera, am pornit si tot blocat era

6. Am patit o data. Mi s-a parut foarte "interesant". No comment... Cred ca piticul care trebuia sa faca forfecarea ambreiaj - acceleratie a fost luat pe nepregatite :)))) avand km putini masina, piticul e incepator... ii mai moare motorul...

7. E firesc si chiar recomandat pt pasageri sa faci igienizare in fiecare an. Poti sa ajuti un pic sistemul, incercand sa tii un timp in masina ceva care absoarbe umiditatea. De exemplu nisip de litiera de pisici :) - nu sunt ironic. E real. Mirosul urat vine de la bacteriile care se dezvolta pe instalatie, favorizate de mediul umed creat de condensarea umezelii din aer pe tubulatura f rece.

10. Am patit cu al meu Reno Fluence, la 15.000 s-au ovalizat. Le-am facut scandal pana le-au schimbat pe garantie. Am avut curaj pentru ca ma stiam ok - nu am intrat in balti, nu am spalat masina imediat dupa drum. Daca stiam ca si la VAG e posibil, cred ca nu mai aveam atat tupeu sa insist ca nu e normal sa se intample asta :)

Colac peste pupaza, facem haz de necaz. E un "banal" passat... ia gandeste-te sa dai 100k EUR pe o Tesla si sa iti sugereze sa schimbi banda si sa intri pe contrasens in timp ce din fata vine trafic :) - este stire recenta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

1 Smucește când e funcția auto hold activata dar in principal când folosești acc, când pleacă ea sigura de pe loc smucește indiferent de Setare (ECO, normal , sport, confort )

Cand avea mai putini km sub 20k nu făcea asta 

6. ?

7. Înainte am avut un E Classe din 2006 la care nu i-am făcut niciodată igienizare pentru ca nu au fost probleme ?

8.Ce sa mai zic ca plăcuțele de pe spate nu ating pe tot Discul și in partea exterioara începe sa ruginească.

9.Sunt probleme și la modelele mai scumpe cum ar fi noul Touareg sau probleme pe Crafter ( la 30k misca volanul Stângă dreapta la viteze mari  ) dar asta pentru alt topic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un passat b8 2.0 diesel 150 cp dsg , la fel , suspensie fff zgomotoasa inca de la 0 km . Exista vreo rezolvare ?? 

Si la mine se aud tot felul de zgomote cand e pornit motorul si suspectez volant , am sa merg la service sa fac o verificare , dar sigur imi vor spune ca nu are nimic . Asta e raspunsul lor general cred , pana iese din garantie .  Mentionez ca masina are 22.000 km si un an vechime . 

Urmatoarea masina clar nu va mai fii VW , consider ca sunt de calitate f slaba si service ul lasa de dorit ! 

Modificat de Rafyrr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

Nu stiu cum se comporta suspensia adaptiva de pe passat

La mine se suspecteaza volant-a dar cica nu e eligibila pentru schimb pe garantie (nu inca).

Modificat de mihai.iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm treaba cu suspensia zgomotoasa (roti 16) + plastice de cea mai slaba calitate!

Alte probleme nu am avut pana acum! 200.000 km (1.6tdi).

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

volantá tocmai a devenit eligibila, plus cheder-ul de pe partea șoferului care e deteriorat.

Este cu ambreiaj uscat care e mai predispus din câte am înțeles la probleme.

Mai am de așteptat aproximativ 50 de zile pana la înlocuire.

Modificat de mihai.iancu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/23/2019 at 10:19 PM, andrasmiko said:

Precizez ca bateria e de fabrica si e la 50%din viata.

inlocuieste bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai.iancu

Nu au precizat, ar fi un lot cu probleme? La 39 000km si daca o freci in regim de taxi nu ar trebui sa faca figuri inca volant, mai ales ca nu depinde de piciorul tau fiind DSG... Si eu  aud zgomote suspecte de la volant la 80 000km ( manuala la motorizare identica - ma gandesc ca se utilizeaza alta volant la alta caroserie, doar depinde de cutia de viteze). Totusi mi s-a zis ca pana ce nu se prezinta alte simptome de utilizare sa-l folosesc linistit. Vorbesc prin prizma motorizarii 2.0TDI 150 (CRLB manuala)

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Poti folosi si @nume in loc de quote. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai.iancu

Nu au precizat nimic de acest aspect, va țin la curent.

Masina nu este folosită in regim de taxi dar se fac aproximativ între 30 și de 50 km pe zi in oraș.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sipos Attila

Buna Seara! Sunt nou pe acest topic! Am un Passat b8 an 2016 motor 2.0 tdi 150 cp. Ma confrunt cu o nelamurire, in volan pe sub capacul de airbag am un mic scartait numit" greieras""  am senzatia ca ceva trepideaza in acel capac cum as putea remedia ? In schimb masina merge super fain !!!

Modificat de Manuel N.
Interzis postarea pe mai multe topic-uri a unei probleme! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos capacul si vezi ce scartaie,poate ceva nu ii la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Se da un passat b8 2016 motor 2000 cutie automata.Am o problema cu bujia de preincalzire de pe pistonul 3, care este diferita de celelalte,cum ca ar fi defecta.Bujia are codul 03L905061G.am pus o poza si o scanare cu VCDS.

Cum se masoara aceasta bujie?Si daca nu cer prea mult sa imi interpretati si erorile din scan.

Multumesc!

IMG-20190603-WA0000.jpg

Log-WVWZZZ3CZGE204383-154267km.txt

Modificat de Manuel N.
Pt interpretare coduri eroare ai alta sectiune! Foloseste search-ul! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi bifez prima problema la masina, din fericire nu una foarte grava. 

Mai precis nu mai pot deschide capota! Manerul din interior merge in gol! Ma puteti ajuta cu ceva solutii? Sau cum se desface manerul din interior sa verific cablul?

 

Multumesc

 

Update: am desfacut manerul din interior iar cablul este ok acolo! Se pare ca este ceva la capota in interior!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor. Am un Passat 1.6Tdi/120 CP - cutie manuala, si am constatat urmatoarea problema .In momentul cand sunt in viteza 1 si iau piciorul de pe acceleratie ,lasand-o sa mearga foarte incet, numai din cuplul ei ,se aude un zornait ,in partea stanga ,zona compartiment motor-ambreiaj ,un zornait metalic, parca de lant... Am presupus ca poate fi discul de ambreiaj ,careia sa-i fi sarit vreo cateva nituri ? si sa aiba zgomotul ala, sau volant... Am fost cu ea in service la o constatare au ascultat-o si au spus ca ambreiajul nu are nimic( cu ocazia asta am aflat ca ambreiajul pe motoarele de 1.6 nu au volant dubla). Au tras de planetare (spre cutia viteze-roata) si au vazut ca planetara din stanga are un joc mai mare( care e normal) iar cea din dreapta un joc mai mic. Am lasat-o deocamdata moale cu planetara( in special ca vine la un pret de 1600 lei-doar toata). Apoi am mai intrebat un mecanic de la reprezentanta VW si mi-a spus ca asa fac toate astea de 1.6 dupa 180.000km . Ar fi de la niste pinioane de la axa cu came care au un zgomot mai pronuntat.  E normal acest lucru?  Eu as vrea sa plec in concediu afara si mi-e teama sa nu patesc ceva... Multumesc.

Modificat de sandurv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@sandurv Asa facea si B7 motorizarea 1.6 , dai sa mearga linistit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Asa mi-au spus toti mecanicii, eu,insa,eram ingrijorat. Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pe scurt sambata nu mi-a mai pornit masina - Passat b8, dsg, 2.0 150cp

Am deschis-o, am calcat frana si am apasat butonul. Masina a pornit si imediat s-a oprit; a dat o eroare dar pana sa citesc  a disparut de pe ecran; din nou, am calcat frana, a pornit masina si imediat s-a oprit; eroare ceva de imobilizator; am calcat iar frana, am apasat butonul de pornire, nu am mai pornit, a dat mesaj de pornire manuala a motorului; la urmatoarea incercare a dat eroarea "gearbox error"; aici m-au luat transpiratiile, m-am dat jos din masina, am inchis-o din telecomanda; dupa ce am deschis-o a pornit normal, fara alte erori; duminica si luni a pornit normal;

Am atasat o poza cu eroarea; nu am mai gasit alta; pe "immobilizer" nu s-a conectat;

Aveti idee de la ce a dat erorile? 1. ceva de imobilizator. 2. start engine manually 3. gearbox error

Eroare_1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e ceva banal si doar e bateria de la cheie pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateriile la telecomenzi le-am schimbat in februarie ( aveam mesaj in bord de schimbare a bateriei ) ; asa sper si eu sa fie ceva banal; ideea este ca erorile au venit in cascada exact cum le-am descries si nu s-a inregistrat decat ultima "gearbox error"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru de 2 ori de cand am masina (1 an jumate). Nu stiu de la ce a facut asa dar dupa o inchidere a masinii totul a revenit la normal. Momentan nu am mai patit asta de peste 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Moraru Radu

Salut, același problema, același erori. Eu am schimbat senzorul de la axul cu came, asta a fost rezolvarea, am fost la service și sa pus din nou testerul si asta a fost rezolvarea problemei. 350-400 lei

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu initial aveam uneori o pornire grea , de obicei nu pornea la prima apasare de buton ci invartea mult si dupa se lasa cu o eroare de start stop.Dupa care a inceput sa faca figura pe care o descrii tu.Pornea si se oprea imediat si din nou eroarea de start stop.Mi-a facut asa de 2-3 ori si am apasat de 4-5 ori butonul pana a pornit.Singura eroare era de la senzorul de la axa cu came G40.Mai nou am observat ca imediat dupa pornire se aude cam 3-4 secunde un scartait destul de pronuntat dupa care se estompeaza mult dar tot ramane.Mi se pare ca se aude din zona distributiei/transmisiei.

A mai avut cineva problema asta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!