Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Salutare.sunt posesorul unui b8 239 cp 4 Motion an 2015.este luat de la samsar adus din germania cumparat pe licitatie.221k km.Nu am avut probleme cu masina in scurtul timp de cand am cumparat o(1 luna).Schimbat ulei si filtre motor.Pus tester pe masina dupa ce am dat intr o groapa mai serioasa imi aparuse erroare pe senzorii presiune roti.Inainte de a o cumparaam verificat istoricul la Darius Motors ploiesti.Km reali.uktima intrare in service inainte de a se vinde la licitatie la 204.k km cand a fost schimbata distributia,uleiul la cutie,placute frana si discuri fata spate.Consumul cam maricel 12.5-13% in regim de oras,co opriri multe si drumuri scurte.Tinand cont ca înainte am avut un Tuareg 3.0 7p5 la care consumul era aproximativ la fel +/- 1%.Aerotermele pornesc destul de des 3-4 zile pentru regenerare.Uneori o las sa mearga pe ralanti pana se opresc si incepe sa functioneze iar Start.Stop ul,alteori cand imi apare martorul " Filtru Particule in Mapa de bord" o scot la drum si dupa 5-10 min de mers la 2000/2500 ture se stinge singur.cam atat in perioada de 1 luna de cand o conduc.Problema ca masina vine cu roata de rezerva decat cu kit pana,fara cric si cheie de roti.Colegii ce au aceiasi model ma puteti ajuta cu un sfat despre cum a ti rezolvat voi problema.o seara buna

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit de trei ori dar nu am inteles care e problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ca n are cric si cheie ptr roti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a mai postat-o si in alt topic si incalca Regulamentul. In plus, e dotare, nu problema tehnica specifica, iar rezolvarea e bineinteles, sa-si cumpere ce-i lipseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un manual de service , o schita, poze din care sa reiasa cum pot demonta centura spate dreapta?

Este rasucita si se cam blocheaza.Asa am luat masina si as vrea sa vad care e problema.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde se asociaza chestia asta cu pornitul ventilatorului de racire motor (radiator) cu regenerarea DPF ??? Daca ii rupi fâșul sau daca dimpotriva mergi incet si aerul nu intra suficient de puternic pt racirea motorului, ajungi la destinatie si opresti motorul fara sa astepti 1-2 minute macar, este normal ca ventilatorul sa mearga in continuare. Nu stiu daca Dacia 1310, dar de la Super Nova sigur aveau acest feature.

DPF-ul se regenereaza "fortat" (vizibil) atunci cand masina isi creste turatia stand pe loc, incercand sa creasca temperatura gazelor de evacuare pentru a topi depunerile. Ventilatorul ala saracul... nu are ce-i face lui DPF... Mai iesiti si pe autostrada, mai rupeti-i si fâșul (Doar cu motorul cald)... si nu veti avea probleme cu DPF. Conduc de multi ani diesel nemtesc dar am si frantuzesc. E adevarat ca nu am sarit cu niciuna de 130k, dar nu am avut probleme cu DPF si nici nu prea am auzit in cercul meu de cunoscuti, desi multi au motoarele TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca regenerarea activa presupune cresterea temperaturii gazelor de esapament la +600 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si pentru ca acum vreo 10 ani am circulat cu un Passat B5.5 1.9 TDI 131 cp o vara intreaga fara sa-mi dau seama ca ventilatorul principal care asigura racirea  motorului nu functioneaza.  Am inteles ca e mort doar cand am investigat de ce AC-ul nu baga rece cand masina stationeaza. Tot in acea vara am mers pe Transfagarasan si pe Transalpina, plus cateva drumuri pe autostrada, plus un drum pana in Grecia si inapoi. Niciodata acul indicatorului de temperatura a motorului nu a trecut de 90 de grade. ...Da...stiu ca acel indicator nu trece de 90 de grade chiar si daca temperatura lichidului de racire  se apropie de 100 de grade. Dar daca se exagereaza, se va misca peste 90 grade si va aparea si o avertizare urata in bord.

Ideea e ca motoarele diesel sunt extrem de eficiente si rezistente din punct de vedere termic si nu pot fi comparate cu benzinarele (in situatia de mai sus, un benzinar ar fi luat de mult foc) si in marea majoritate a cazurilor nu au nevoie sa tina active ventilatoarele de racire dupa ce motorul s-a oprit, indiferent de stilul de mers abordat inaintea opririi.

Dar o regenrare a DPF-ului, asa cum a mentionat @vdragos, presupune niste temperaturi mult mai ridicate ale gazelor de esapament, decat se poate genera in mod normal, asa ca in aceasta situatie e nevoie de functioarea ventilatoarelor chiar si dupa ce motorul e oprit chiar in timpul regenerarii active.

In concluzie, cel putin, la actuala masina a mea, ori de cate ori isi face regenerarea DPF-ului, pornesc si ventilatoarele, turatia la ralanti este mai mare (in jur de 1000 rpm,) consumul instantaneu se duce de la 0.5 la 1 l/ h si start-stop-ul nu functioneaza. Asa se comporta mereu, nu conteaza ca e cald sau rece afara, ca i-am rupt fâșul sau nu i-am rupt nimic inainte de asta...

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia pe care ai tras-o nu acopera totusi nevoia ventilatoarelor functionale si dupa ce motorul a fost oprit. Am inteles ca in cursul regenerarii DPF ului turatia la ralanti a  motorului creste , consumul creste, ventilatoarele pornesc, dar mai stiu ca nu e recomandat sa opresti motorul ( motiv pentru care nici start-stop nu functioneaza) cand face regenerarea, indiferent de regimul in care a fost folosit. Ventilatoarele inca functionale dupa oprirea motorului racesc lichidul din radiatoare si cam atat, pompa de apa nu functioneaza, deci lichidul racit in radiator nu ajunge la motor, insa probabil il pregateste p[entru urmatoarea pornire, totusi trebuie racit ceva acolo. Va rog sa ma corectati daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a evita supraincalzirea ecu porneste vetilatoarele si pompa electrica de recirculare antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e chiar o problema specifica dar azi la 117.300 km, 3 ani si 8 luni varsta masinii, am inlocuit pompa de apa...tot pe garantie.

Am sesizat problema cand am inlocuit rotile iarna vara, am obiceiul sa ma uit cu atentie pe la discuri,placute, suspensie si tot ce mai "ascunde" roata.Asa am observat ca sub fulia angrenata direct de vilbrochen era o chestie uleioasa si portocalie,dovada ca pompa de apa nu e ok,lucru confirmat de mecanici.

Un remember pe scurt cu piesele inlocuite in perioada de garantie

1. La 2mii km, far ,unul din ele,nu-mi aduc aminte exact care

2. Aprox. 5mii km,  celalat far,ambele se exfoliau.

3. 60 mii km, rulment roata stanga fata

4.Dupa 100mii km, caseta directie,cloncanea de numa numa.

5.Odata cu caseta, geam oglinda dreapta,se exfolia stratul reflectorizant si aparusera puncte negre pe suprafata acesteia.

6. Acum vreo luna , butonul de pornire.

7.Azi, pompa de apa.

Cine da mai mult??

L.E.

Vezi? Daca "e multe" , am uitat: 

8. Undeva intre faruri si rulment inlocuit, cred ca pe la 30mii km, evident, tot in garantie, a fost schimbat uleiul in cutia de viteze manuala deoarece, la plecarea de pe loc cu rotile bracate maxim, cutia scotea un muget "surd" . Nu radeti, chiar suna ca un muget infundat.Dupa inlocuire ulei , mugetul a disparut, cica uleiul cu care a venit din fabrica nu lubrefia cum trebuie si niste piese p-acolo generau zgomotul ala.Din ce am mai studiat , e mostenire de la B7.

In rest , masina chiar imi place.

Modificat de parcalabuv
Completare probleme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cand auzeai cloncanitul de la caseta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand roteam de volan cu masina pe loc.In mers nu se auzea.Mi-am dat seama cel mai bine dupa ce am oprit motorul si am incercat sa rotesc stanga dreapta, atunci nu mai era dubiu.Motorul oprit pentru a nu mai functiona"servo" sa spun asa.De fapt caseta e electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat B8 cu 20.000 km , an fabr 2018 am un zgomot la role de la accesorii ( asa cred ) , se aude in partea stanga a motorului , un cloncatit si scartait ceva de genul . Asta cand masina este rece . 

Am programat-o la service sa vad ce problema este , sper sa nu incerce baietii sa ma abureasca cu fraza “ e un zgomot normal “ ca nu le merge . 

A mai avut cineva problema mea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te sfatuiesc sa lasi masina peste noapte in curtea service-ului si dimineata cand o pornesti sa fiti toti langa ea cu un aparat de inregistrare si cu capota ridicata.E posibil ca zgomotul sa se manifeste si pana sa il inregistrati sa se opreasca si atunci mai faci un drum, mai pierzi timp...

Am avut ceva asemanator si cand m-am dus la service n-a mai facut nici s-o omor.

 

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt posesorul unui Vw Passat b8 2017 2.0 Tdi 150 cp DSG 153000 km. La plecarea de pe loc masina are o smucitura (parcă sare din viteză) după care merge normal. Această smucitura apare la plecare către in față cât și către spate. Nu apare la toate plecările de pe loc, în 2000 de km am simtit-o de 5 ori. 

S-a mai confruntat cineva cu această problemă? Ce sfaturi imi dati? 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este plecare "specifica" lui DSG. Daca pleci de pe loc doar ridicand piciorul de pe frana si abia dupa ce masina se deplaseaza sa accelerezi usor mai smuceste? Daca nu, aia e... Daca tot smuceste cred ca ar trebui investigat un pic mai amanuntit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stie cineva vreo rezolvare pentru vibratie/rezonanta infundata la accelerare? Acel sunet din zona bordului.. dinspre parbriz.. am tot incercat sa apas pe plastice dar pare de undeva din spate.

Am vazut ca a fost mentionat pe la inceputul topicului si pe la mijlocul acestuia dar fara vreo rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e fuel line rattling?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite acum citeam pe un forum nemtesc ca a scris cineva cateva pagini inapoi si din traducerea google.. nu prea precisa.. scrie ca trebuie prinsa conducta de alimentare de suportul rezervorului de antigel.

Apare si poza asta atasata. Sa fie asta?

209024481-w988-h1758.thumb.jpg.c585f70b0c3b55595c454461478c64d8.jpg

LE: am gasit numele a 2 TPI-uri TPI 2045194/4 si TPI 2042131/3 - unul se leaga de conductele pentru instalatia de climatizare

img-mt-1082464805440152497-2016-08-27-21-04-38-1010929163928851051.thumb.jpg.b3f44a5afb7600f1404fb639f7969b43.jpg

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu cam acelasi lucru pe un grup de facebook: zgomotul ar veni fie de la conductele pt AC care trec pe sub rezervorul de antigel, fie de la protectia termica care nu e prinsa corect. Un user a reusit sa scape de acest zgomot astfel (o sa fac copy/ paste la comentariul lui):

"Verificati prinderile de la protectia termica daca sunt bine infiletate altfel sunetul rezoneaza in bord mai puternic , iar la mine prinderea tevilor de sub vasul pentru antigel era slabita si de acolo pleca , o puteti fixa mai bine sau sa introduceti in acea zona intre tevi un burete ignifug mic ca sa le tensioneze putin, acum depinde fiecare prin ce metoda le fixeaza mai bine !"

Atasez si doua poze postate de acelasi user.

183227147_prinderiac.jpg.9917faa70165be75c4d22d5c75a88aa3.jpg1475170768_protectietermica.jpg.507e9033e6676f0002c0fe67dd9b102f.jpg

Nu am incercat inca sa remediez problema (si la mine se aude acel zgomot) dar cred ca de acolo vine zgomotul, mai ales ca exista si acel TPI care se refera la aceasi zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca usor usor ii dam de capat.

Am facut rost de TPI TPI 2042131/3. Nu cred ca am voie sa-l atasez, asa ca voi pune niste poze. O sa incerc solutia data si va anunt. Cod piesa necesara: N 105 409 01 Colier de cablu 4,6 x 292

a1.thumb.png.870616113d630ad0e4998621f947fe01.pnga2.thumb.png.96bbdd122cced4063f0887270ebec25e.pnga3.thumb.png.c29e8cfebf5d78a1a92799338cd9c538.pnga4.thumb.png.af5e8879a810ae2e1e68721997a5b258.pnga5.thumb.png.1bd77f915e6280bf7e1ab34713b3fbeb.png2.thumb.png.59415f58261ab377d42cbc0320324b85.png

 

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema pe un passat b8 variant, dsg 150 cp. De ceva vreme nu imi arata temperatura exterioara corect. E cu vreo 10 grade mai putin. Bordul e digital. Ceva pareri. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil senzorul de temperatura exterioara este defect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!