Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Cascadoru am mai mentionat anterior ca bateria este noua , schimbata in 10.2018 de fostul proprietar.Problema nu este de la ea

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am un Passat b8 1,6 de 120hp din anul 2017.La fiecare revizie, si anume la 30000, 60000 am fost nevoit sa schimb placutele frana spate+fata. Acum am 90000Km se pare ca trebuie schimbate iar placutele fata+ discuri de frana de data aceasta. Placutele spate se pare ca vor scapa la aceasta revizie. De la reprezentanta Buzau si Porsche vest1 mi se spune ca este normal si ca depinde de stilul de condus. Ca si completare mentionez ca am condus golf 6,7 si un seat leon toate cu motoare de 1,6 , toate predate la firma de leasing la cate 200000 km. Nu am avut aceasta problema pana acum. Conduc destul de tare dar totusi mi se pare ceva in neregula. A mai patit cineva ceva asemanator??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai ce am schimbat discurile și plăcuțele la un Passat b8 2.0tdi 150 cp limuzină după 18.000 de km (masina are 82.000)din cauză că au fost de foarte proastă calitate, așa că mersul agresiv și calitatea slabă a pieselor....este posibil!

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. Nu mai folosi quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare tuturor ..am două probleme cu un Passat b8 limuzină 2.0 TDI,150cp 2015. O problemă ar fi cu temperatura apei care după o noapte de stat la plecare se încălzește peste 90 de grade am așteptat până la 110 nu se  aprinde niciun bec și nici  nu are de gând să se oprească  din crescut Am pornit aerul cald și a revenit la 90, odată ce a revenit înapoi la 90 de grade indiferent ce fac cu mașina în ziua respectivă nu mai creste temperatura de 90, ziua următoare aceeași problemă, nivelul antigelului este constant,aeroterma funcționează, din două service.uri nu am găsit până acum problema. Și a doua problemă ar fi cu un huruit pe partea dreaptă față la Viraj stânga la peste 100 de km/h, am ridicat.o pe elevator și nu am găsit nici un "joc" și la învârtirea roții nu se aude niciun sunet dubios... orice idee este binevenită vă Mulțumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, raulh said:

Buna seara. Am un Passat b8 1,6 de 120hp din anul 2017.La fiecare revizie, si anume la 30000, 60000 am fost nevoit sa schimb placutele frana spate+fata. 

 

La b8 2tdi si 150 hp am schimbat si eu placute si discuri spate la 30-35mii, nu ca ar fi fost tocite ci, aveau santuri de cca 1 mm pe ele.

Pe fata nu s nici la jumate la 47 mii cat are acum masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vechiul B8 2TDI 150cp,manual...pe care l-am utilizat 140000km in 4 ani am schimbat placutele de frana din fabrica la 80000km

Datorita placutelor puse la Porche Nord a trebuit sa schimb discurile si placutele la 120000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎1‎/‎5‎/‎2019 at 12:15 AM, Florinwv said:

Nici un coleg nu are motorul de 239 cp? Sa ne spuna cat este de fiabil, ce probleme a intampinat.

Al meu e din Ian 2015, l-am luat de ocazie in Mar 2018 ; de atunci am mers circa 30.000 km. Nu pot sa zic ca am avut vreo problema cu masina. Dar nu-mi bat joc de ea si investesc in intretinere si piese de calitate.  I-am schimbat ulei si flitre la timp.  Acum vreo trei saptamani cand a facut 60.000 km de la ultimul schimb de ulei cutie DSG I-am schimbat uleiul si filtrul (de la cutia robotizata).  A fost complex si costisitor.  Treimea dreapta a motorului a trebuit demontata  (pt a ajunge la filtrul de ulei al cutiei).  A durat vreo 5 ore si a costat 1100 lei (la service Titan). Am mai schimbat placutele pe spate.  Norauto nu a reusit sa le schimbe din prima.  Mecanicul nu stia ca in afara de comanda din laptop trebuia bagata si o presa.  am revenit peste doua saptamani tot la ei si alt mecanic (priceput) le-a schimbat in 30 de min.     Bat in lemn, masina merge ca noua si sper ca astea sa fie cele mai grave probleme :-) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2018, 12000km. La denivelari sau limitatoare de viteza mai ridicate se aude un zgomot stanga fata spre centru de un clancanit, ca si cum nu at fi prinsa o piesa bine pe undeva.

Usile spate par sa scartaie usor la deschis, probabil trebuie unse, dar la imbinare cu caroseria chederele par sa zgaraie superficial vopseaua. In rest, comparand cu B7 , B8 este mai silentios, accelereaza mai lin si izolat fonic mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jes Ji   aceeasi problema o am si eu ( masina este relativ noua are 9000 km) 

Se aude zgomotul ca venniind undeva din zona centurii fata la sofer ...undeva pe la urechea mea ...dar se aude exact ca zgomotul descris de tine. 

Oare ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am programata revizia in aprilie si atunci voi pune si aceasta problema. E ciudat sa am acest zgomot, pentru ca nu am incalecat muntii cu masina si nici nu am dansat prin ea :). Se aude la fiecare denivelare, deci este usor de repordus. Sper sa am un raspuns pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul stanga fata il am si eu dar il aud doar cand merg pe un drum de beton macinat...! Am fost pentru verificare si nu am gasit nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raresu: vezi sa nu fie nevoie sa ungi putin mecanismul de prindere al centurii...asa ceva am avut si eu la o masina, se tot auzea un scartait in mers, la trecerea peste denivelari. Greu m-am prins ca zgomotul venea de la centura..cum am uns imbinarea centurii, cum s-a facut liniste in masina. Am folosit un ulei ptr mecanisme fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca se produce un zgomot destul de puternic la retragerea camerei marsarier (din sigla spate). Oare ar trebui intretinut cumva mecanismul respectiv? - ii fac o baie cu wd40? :))

De asemenea, am niste greieri in habitaclu in partea din spate, tind sa cred ca de la haion-ul de "carton" (masina este sedan) si la chederele portierelor. Cum ati remediat, daca ati avut astfel de situatii? Pt chedere sunt o gramada de recomandari si produse pe piata. Intr-un timp, dadeam iarna ca sa nu inghete, cu glicerina boraxata, ramasa de la copil :) Dar ca sa nu mai scartaie??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Sunt proaspat posesor al unui VW Passat B8, 2.0, highline si de cateva zile cotiera spate nu se mai deschide. Merge 10 grade, sare un hop si apoi se blocheaza. 

Am incercat stanga, dreapta si tras usor dar nu functioneaza. Ati citit/ auzit de aceasta problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mergi sanatos cu el.

Incearca sa deschizi si al doilea capac. Daca nu se deschide suficient cotiera ca sa ajungi la el, deschide-l prin portbagaj. Culca-le pe amandoua pe bancheta si apoi inchide-le impreuna. Acum se deschide doar cotiera? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a functionat, din pacate.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut un comportament ciudat la un Passat din 2018, inchidere centralizata si alarma din fabrica. La dezarmare au pornit luminile de avarie, nu s-au oprit nici dupa pornirea motorului asa ca le-am oprit din butonul de pe consola. Toate geamurie, usile , portbgajul si capota erau inchise iar masina nu prezenta urme de fortare sau lovire. In manual nu am gasit nicio explicatie.

Aveti vreo idee ce s-ar fi putut intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat B8 din 2015. De cand l-am cumparat nu au functionat comenzile de pe volan, partea dreapta. La pornirea motorului, la bord imi apare mesajul ca sistemul de informatii este inchis (switch off) si intra automat navigatia. Nu pot vizualiza la bord alte informatii gen temperatura ulei, etc. La diagnoza mi-a aparut mesajul/eroarea din imagine. S-a mai intalnit cineva cu aceasta eroare si, oare, cat de grav poate fi? 

Multumesc.

Scan.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Presupun ca am probleme la regenerarea filtrului de particule...din Ianuarie, cam la 3 saptamani masina "baraie" cand  e in viteza si accelerez si trec de 2000-2500rpm, mentionez ca am iesit si din oras si dupa 5km si-a revenit. Problema e ca inca apare la 3 saptamani, tine 2 zile si apoi iar dispare. In bord nu-mi apare nimic.

Aveti idee, ce sa-i fac, nu as anula filtru dar nici n-as da 2000Eur sa-l inlocuiesc.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu reusesc sa incui usa pasagerului nici din telecomanda si nici din interior.

cand vreau sa incui masina, se aud 3 clank-uri succesive, usa soferului se incuie (inclusiv oglinda se rabateaza) iar cea a pasagerului ramane descuiata, cu oglinda deschisa...

Masina este un B8 variant 2016.

Aveti idee ce ar putea fi?

 

Multumesc mult,

Gabi

Modificat de gabi a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Este normal ca o lupa din stanga sa faca dunga mai jos? daca nu, se poate regla mecanic/ electronic?

FB_IMG_1553201419314.jpg

FB_IMG_1553201430371.jpg

FB_IMG_1553201435150.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este reglata normal nu pare nimica anormal. Si zic eu ca este normal ca lupa din stanga sa bata mai jos altfel ar dernja participantii la trafic din sens opus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Cu siguranta farul de pe partea stanga mereu va bate mai jos decat cel din partea dreapta , este perfect normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum trebuie sa arate Z-ul pe lumina de intalnire.  Pe configuratia mea High Led sunt 4 lupe, 2 pe far. Farul stanga are 2 lupe, iar cea din exterior face o fanta sub Z (marcata cu sageata albastra in prima si ultima poza) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, stai fara grija. Distributia de lumina este reglemantata la nivel international.

Capture.PNG.6072a1881bc7a310b3752a5ae3354b96.PNG

 

Explicatia este simpla. Pe partea dreapta a soselei trebuie sa ai vizibilitate la distanta mai mare. In mod similar in tarile cu volan pe dreapta, farurile trebuie sa lumineze marginea din stanga a soselei...

  

 

Modificat de The IOP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!