Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

On 11/26/2018 at 4:25 PM, vrlmrcs said:

...   are si Passatul sotiei balans la accelerare si decelerare.Am inteles ca tu ai schimbat suportii motor si ai scapat de treaba asta.

salut si scuze, acum am vazut posul tau

eu am schimbat toti suportiii motor asa :

- cel din dr. cod OE - 3Q0199262J cu Lemforder 

- cel din stg. cu (3Q0199555G)....OE

- antibalans cod OE 5Q0 199 855 J cu Lemforder.

poana acum ma declar maultumit ami are usor balans ( normal de data asta zic eu ) dar nu mai trosneste nimic la accelerare/decelerare.

 

39 minutes ago, Teodoreanu said:

Nu am Passat dar am motorizarea 2.0 Tdi 150 cp  am si eu probleme cu pornirea la rece porneste dupa ce invarte mult . 

incearca inainte de inlocuire sa o pui pe redresor odata, sa vezi daca mai face.

iarna, masinile astea mai noi, daca ruleaza mult pe drumuri scurte si consumatori activi, nu reusesc sa se incarce cat de cat si de aici marea parte a acestor probleme.

 eu o pun din cand in cand pe redresor si "0" probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am 2.0 TDI (am 1.6 tdi), dar am un coleg ce are aceasta motorizare pe Passat si a avut problema asta. A schimbat la VW calculatorul de la pompa de motorina la recomandarea lor (din spusele lor a fost o rechemare in service pt treaba asta). Pana acum nu a mai avut probleme, dar din ce am inteles problema asta apare cam intre 5-15 grade . Eroarea stocata pe vag-com facea referire la senzor ax came insa la VW nu au gasit aceasta eroare. O sa postez aici in caz ca apar din nou probleme cu pornirea 

~ 1 luna fara probleme la pornire dupa schimbare calculator pompa motorina.

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi de forum.

Am o rugaminte la voi.De 2 zile sunt fericitul posesor al unui B8 2.0 TDI cu faruri led.Problema este ca nu am vazut sa mearga spalatoarele farurilor si am folosit destul de des spalatorul de parbriz.Nu am nici o eroare la scanare.Imi poate spune cineva de ce si unde pot vedea daca cumva sunt oprite din soft ?

Multumesc anticipat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am Passat dar banuiesc ca principiul este la fel . Spalatoarele de faruri pornesc doar cand sunt becurile aprinse si la prima actionare a jetului de apa pe parbriz apoi la iar la a 10 actionare a jetului pentru parbriz . Eu am Skoda nu sunt sigur ca este si la Passat la fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teodoreanu: La mine nu actioneza nici la prima spalare de parbriz si nici la a 10.Lichid am pus. Nu am nici o eroare stocata.

Modificat de Manuel N.
Am eliminat "partea offtopic"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine maneta trasa, ar trebui sa spele dupa 3 sau 5 secunde ( nu mai tin minte exact) de la actionarea manetei. Daca nu spala, si nu ai coduri de eroare, probabil sunt dezactivate software. OBD Eleven e cel mai simplu mod de a le reactiva, desi majoritatea cauta sa le dezactiveze, ar trebui sa fie undeva acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns.O sa verific diseara daca sunt dezactivate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatiunea trebuie sa se desfasoare cu luminile aprinse cel putin pe faza scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai farurile aprinse poti sa actionezi maneta de 100 de ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu inteleg de ce moderatorul mi-a sters postul. Eu am spus "esti sigur ca ai spalatoare faruri?" Nu toata lumea care are faruri cu LED, are si spalatoare. In configurator este optiunea faruri LED= 981 Euro, apoi suplimentar daca vrei dar nu esti obligat, Instalatie spalare faruri =  340Euro. Asta la o masina noua. Sa nu mai vorbim daca ai luat-o second hand, eventual lovita si reparata fara sa mai puna spalatoarele.

Modificat de Manuel N.
Offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vdragos si cosminctz am probat cu farurile aprinse de fiecare data si am incercat mai multe operatiuni.In seara asta o sa verific cu vcds-ul daca sunt active sau nu spalatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheOne06 pune o poza cu botul masinii tale.

Cel mai sigur pornesti motorul, aprinzi farurile si tragi de maneta 5-6 secunde. Fie faci tu asta fie rogi pe altcineva si tu urmaresti de afara. Ar fi bine sa si filmezi sa nu ne mai dam cu parerea, poate gasesti mai repede raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat poza .Boditza este cam greu sa fac asta cu cineva acum pentru ca ajung tarziu de obicei acasa , dar in weekend o sa fac si asta.

20181219_200005.jpg

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheOne06văd că masina are led-uri high, deci cu siguranță are și spălător de faruri.

Verifică mai întâi starea lichidului de spălare și apoi, cu farurile aprinse și cu  mașina în mers, acționează maneta spălătorului de parbriz. 

Modificat de Miky_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic offtopic, dar eu cred ca Passat B8 isi spala farurile la fel ca si phaeton: cate unul, pe rand, astfel incat sa nu existe secunda aceea in care ambele faruri sunt acoperite de jetul de apa si vizibilitatea e mult redusa. Spun "cred" pentru ca nu le-am urmarit nici eu din afara masinii, dar asa imi lasa impresia atunci cand primesc 2 randuri de stropi, pe parbriz, veniti dinspre faruri, la interval de aprox. 1 secunda.

Sa nu te pacaleasca si pe tine lucrul asta...dar daca zici ca le gasesti farurile absolut uscate dupa primul jet de apa (cu luminile pornite), probabil ca sunt inchise din soft. Verifica cu obd11.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... se pare ca trebuie tinut mai mult pe maneta ca sa spele si farurile.Cum spune un coleg mai sus cam 3-5 secunde si dupa incepe sa spele si farurile.Multumesc frumos pentru raspunsuri.

 

L.E.

Si acum a doua problema observata....Ambele faruri se aburesc si unul dintre ele face si condens.Sambata am zis ca o sa le desfac capacele si sa le rearanjez.A mai avut cineva problema asta ? Daca da , cum s-a rezolvat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la instalatia pentru spalat farurile eu am observat ca la mine spala in tandem dar nu stiu sa spun exact daca primul este cel din stanga dupa care este cel din dreapta sau invers... in schimb n am observat niciodata sa spele simultan farurile. Fix la fel era si la fosta masina.

In ceea ce priveste aburirea farurilor, eu am parcare subterana si de fiecare data dupa ce parchez si astept liftul observ cum farurile sunt usort aburite in partea de jos. Am observat fenomenul asta si la fosta masina cand era noua. Dar niciuna, niciodata, n a facut condens in far (adica apa). Chiar daca apare o pelicula slaba de abur, daca scoti masina afara dispare instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus pe cineva sa spele parbrizul in timp ce farurile erau aprinse si...confirm ca m-am inselat :D ...nici o treaba cu sistemul de la Phaeton...spalatoarele lucreaza in tandem, doar ca, spre deosebire de celelalte Passat-uri pe care le-am detinut (B5.5 si B6), stropeste farurile de doua ori pe fiecare ciclu de spalare (asta ma deruta pe mine, pentru ca vedeam ca mai vine un rand de stropi pe parbriz, dinspre faruri, dupa ce stergatorele aproape isi terminasera cele 3 ture de indepartare a apei de pe parbriz).

Confirm si eu aburirea farurilor...cam 3 cm patrati (nu e o cifra exacta) in colturile dinspre masca. Dar fara condens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/5/2018 at 10:06 PM, maser8411 said:

Salut!

Referitor la problemele de pornire, start stop error. Astazi am fost la Midocar. Nu am primit nici un raspuns concludent. Ei spun ca VCSD-ul folosit nu poate fi de incredere (4113- Senzor pozitie axa cu came -G40- semnal neplauzibil P0341 00 [096]- - intermitent neconfirmat - Testat de la stergere de memorie) si ca testerul lor nu indica nici o problema in sensul defectiunii senzorului axa cu came sau variatorului. Din ce spun ei, problema asta s-a rezolvat cu un update de soft la motor la alte masini cu aceeasi problema si urmeaza sa aplice si la mine acest update. Am ceva retineri in a face acest asta insa, asta fiind recomandarea lor, nu am de ales.  Voi reveni cu noutati daca va fi cazul.

Salut!

 

Referitor le problemele de pornire si eroarea StartStop.

Am facut update-ul de soft la motor (la MIdocar) acum aproximativ 10 zile si nu am mai avut absolut nici o problema in acest sens. Pana acum solutia lor pare corecta. Scuze daca am indus pe cineva in eroare cu post-ul anterior (senzor/variator defect conform mecanicului consultat). De  retinut ca in urma acestei proceduri, motorul se comporta putin diferit, cu plusuri si minusuri, nu as putea sa fac o caracterizare exacta, modificarile par a fi in zona vitezei a doua unde cutia DSG schimba parca cu un lag inainte- care a disparut si a demarajului care nu  mai este la fel de brutal ca inainte (exemplu daca ma aflam in viteza a patra si apasam brusc pedala de acceleratie cutia retrograda pana in viteza a doua inainte- acum schimba in a treia si nu mai accelereaza la fel). Nu pare a fi un minus absolut deoarece nu este o masina sport si comportamentul se apropie de performantele specifice unui model de masina de dimensiunile B8. Alta modificare observata pare a fi viteza elctromotorului la pornire-este marita si automat pornirea mai rapida. 

Ca tot vorbim de StartStop- nu stiu daca abia acum aflu eu si este un fapt stiut- inteleg ca nu este recomandata folosirea acestuia fiindca provoaca uzura multor componente- din ce inteleg este introdus pe masina din ratiuni de marketing (consum, emisii reduse de CO2 etc) Eu unul stiu ca nu il voi mai folosi.

Apropo de baterie- daca faceti drumuri scurte, mai ales in perioada iernii, se va descarca foarte usor, trebuie pusa pe redresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De cateva saptamani simt un mic tremurat la pornirea pe timp rece, sub 0 grade. Doar atunci, durează între 5 si 30 de secunde sa zic. După plecare nu mai tremura. Nu am vrut sa il bag in seama întrucât la diagnoza nu a dat nicio eroare, iar valorile injectoarelor sunt cele din imagine, 0.10 cel mai mare.

Motorina am alimentat doar de la Petrom,  câteodată cea ieftina, câteodată cea aditivata. O sa incep sa alimentez de la Rompetrol o perioadă scurtă sa vad daca mai tremură. 

Am citit ca pot fi de vina urmatoarele piese:

Injectoare

volant ( ambreiajul nu patineaza iar tremuratul e f mic si nu e întotdeauna)

Suporți motor

Egr, garniturile egrului. 

Masina este 1.6, an 2015, 183500 km.

20181223_065311.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vina este motorina.Ultima oara am alimentat de la Mol  cu motorina aditivata  pentru -25C si nu a mai tremurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc maxmotion de la omv si nu am avut nicio problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intervin si eu cu inventarul problemelor remarcate pina in acest moment. Masina este 2.0 TDI DSG 150 cp, echipare Comfortline, fabricatie martie 2015, 66.000 km:

- ornamente cromate usi spate (ambele) - desprinse (rezolvat cu ceva glue de mine, in service nu mi-au dat un raspuns concret daca pot fi rezolvate pe garantie)

- prezent zgomotul pe puntea spate, de la amortizoare (am avut modelul precedent de Passat cu exact aceeasi problema, care s-a rezolvat prin schimbarea flanselor amortizor)

- prezenta zgomotul/vibratia din bord din zona parbrizului - pot sa o ignor daca nu e problema grava

- zgomot scurt la pornirea la rece, dimineata, de la cureaua de distributie - am vazut pe aici ca ar fi o problema care poate fi rezolvata pe garantie, fiind recunoscuta de catre producator, daca cineva m-ar putea ajuta cu informatii concrete in acest sens i-as fi recunoscator, pentru ca atunci cand am semnalat zgomotul la service, mi-au zis ca daca se curata putin cureaua se va rezolva...

-diverse alte zgomote/greierasi prin bord, fete de usi (apar si dispar, le pot ignora)

- problema esecului la pornire la prima apasare a butonului - apare aleator, o pot igonra daca nu reprezinta o problema grava, nu mi-am batut prea tare capul

- alte zgomote de la articulatii de pe la 50.000 km (la modelul anterior la 50.000 am schimbat toate bucsele atat pe fata cat si pe spate).

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!