Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Passat BiTDI 10/2015, unde/cum as putea verifica daca are placutele spate cu senzori sau nu? Am un huruit la franari de la viteze mai mari. Sigur nu e o pb pe fata, pentru discurile si placutele au cam 12-13k km doar, si nu exista vibratii la franare, doar un zgomot. La viteze mai mici nu se aude nimic. Voi avea pe sf de august un drum mai lung de facut (aprox 2000km) si nu as vrea sa fiu surprins de ceva :) 

Discutam cu un prieten care are 2 Tiguani ( un BITDI, varianta normala, si un TDI190 Allspace ) si la Allspace nu are senzori la placutele spate, dar la bitdi are fata+spate... eram curios cum e la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cei care a-ti avut problema cu pornirea.. dupa schimbarea variatorului si a capacului a mai aparut acesta problema? 

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ska

Dai roata jos si se vad placutele,sau te bagi sub ea.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.08.2019 at 10:55, DB86CLP a scris:

Salut. Cei care a-ti avut problema cu pornirea.. dupa schimbarea variatorului si a capacului a mai aparut acesta problema? 

Multumesc frumos

Salut,

revin cu update pe topicul cu pornitul greu...dupa spuselor celor de pe forum si video-ul cu golful, m.am dus la Porsche Timisoara si am cerut sa mi se schimbe capacul si ventilul VVT(variable valve timing - pentru cei care nu stiu, ca si eu am cautat de ma luat naiba...ca daca scrii pe google vvt iti arata orice mai putin aceste piese :)). De atunci am pornit masina de 5 ori, dupa ce a stat mult timp si merge din prima....o sa mai revin cu informatii peste o luna sa vedem daca mai apare pornirea grea.

La Porsche Timisoara m.a costat aprox 1600 de lei cu totul. alte service.uri au refuzat sa schimbe piesele ca nu sunt identice...piesele au design nou atat capacul cat si ventilul, insa sunt " plug and play", fara adaptari sau alte modificari.

cod piese:

03L109096B carcasa VVT(700 lei)

03L906455C supapa pozitionala(ventil VVT 450 lei)

o zi faina!

Modificat de passat2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.07.2019 at 22:35, Rob3rt92 a scris:

Salut,

In primul rand imi cer scz daca postez gresit s au scriu intr un loc gresit.. sunt nou pe acest forum ( nu am reusit se creez postare noua cu alt titlu)

De 3 saptamani sunt posesorul unui passat b8 2015 hightline  150 hp, Masina are acum la bord 147 000 km nerulata ro . Problema este urmatoarea:

La viteza mai mica 0 - 40 km in special treapta a 2-a cand virez stanga se aude un huruit , ideea este ca daca o scot din viteza acest zgomot nu il mai aud, la viraj dreapta se aude rar.. nu stiu ce ar putea fi.. ma gandesc ca daca era rulmentul ar fi trebuit sa faca chear daca nu era in cuplu,in viteza, si se auzea si cand era pe liber..(masina este manuala).

Aveti idee ce ar putea fi ?  Am planuit oricum in urmatorea perioada,dupa rar si inmatriculare sa fac reviziile (ulei filtre) .... sa fie oare din cutie? si doar la viraj stanga? Si daca ar fi din cutie..ce legatura are cu directia.. ?

Multumesc

Referitor la aceasta problema cu viraj stanga ,vinovat ar fi rulmentul de pe stanga ,mecanicii care au dat acest verdict spunand sa l las pana se agraveaza...

Alta nedumerire ce am.. am intrebat la reprezentanta vw , la cat se schimba uleiul la cutie, raspunsul a fost ca nu se schimba la manual (nefiind atat de pretentioasa ca automata) se schimba in cazul in care merge greu etc.Au mai spus ca uleiul original pus in cutie e doar unul si nu va mai avea aceeasi calitate.. Eu cred ca nu este indicat sa astepti sa pice cutia ca sa constati ca trebuia schimbat uleiul.. masina are 148 000 150 cp , eu simt ca parca ar intra mai greu in viteze.. gen parca trece de dublu obstacol la intrare in viteza , simt 2 hopuri  sa zic asa (nu stiu sa explic exact sper sa se inteleaga) si nu cred ca e normal fata de celelalte masini manuale cu care am mers nu am simtit asta... ei zic ca e bine.

Ce parere aveti?

Modificat de Rob3rt92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut revizia in jur la 150 de mii de km si mi-au schimbat si uleiul in cutie, mecanicul meu a zis ca la 150 de mii se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva ce tip de ulei a pus ? Ms

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa difere codul uleiului in functiei de cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mici hopuri intra mai toate cutiile manuale uneori in treapta 1...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea service imi apare schimb ulei c.v. 75w90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/12/2019 at 5:27 PM, ska said:

Passat BiTDI 10/2015, unde/cum as putea verifica daca are placutele spate cu senzori sau nu? Am un huruit la franari de la viteze mai mari. Sigur nu e o pb pe fata, pentru discurile si placutele au cam 12-13k km doar, si nu exista vibratii la franare, doar un zgomot. La viteze mai mici nu se aude nimic. Voi avea pe sf de august un drum mai lung de facut (aprox 2000km) si nu as vrea sa fiu surprins de ceva :) 

Discutam cu un prieten care are 2 Tiguani ( un BITDI, varianta normala, si un TDI190 Allspace ) si la Allspace nu are senzori la placutele spate, dar la bitdi are fata+spate... eram curios cum e la Passat.

In principiu te bagi sub ea si vezi daca are firul care coboara la roata (placuta).

Discurile spate sunt din lotul care ruginesc? Sa nu ai vibratii de acolo in caz ca placutele nu pot strange toata suprafata discului. (problema la passat, tiguan, parca si la superb)

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, parca ceva mai mult decat cele fata. Discurile fata sigur au fost schimbate inainte de vanzare, ca doar se vedea pe ele. Si cand am luat masina huruiau un pic ceva la franare, si de atunci am ramas chitit pe faptul ca nu pot fi decat discurile spate. Placutele spate mai aveau '"carne" pe ele. Oricum in max 5-10k km cred ca voi schimba si pe spate discuri/placute, sa stau linistit.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.06.2019 at 21:03, Sipos Attila a scris:

Buna Seara! Sunt nou pe acest topic! Am un Passat b8 an 2016 motor 2.0 tdi 150 cp. Ma confrunt cu o nelamurire, in volan pe sub capacul de airbag am un mic scartait numit" greieras""  am senzatia ca ceva trepideaza in acel capac cum as putea remedia ? In schimb masina merge super fain !!!

Buna ziua,

Am si eu aceeasi problema, greierasii (zornaitul) din airbag-ul soferului care se simte in mers, mentionez ca si in momentul in care bat putin cu degetele exact in carcasa airbag-ului se aude, va rog sa-mi spuneti daca a gasit cineva solutia la aceasta problema.

Va multumesc, mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe mufe, arcuri, cabluri etc care sunt sub airbag si daca nu sunt prinse bine pot sa produca zgomot acolo. Trebuie demontat airbagul si vazut ce anume este slab.

Uite aici ca sa ti faci o idee: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/3/2019 at 10:01 AM, GabrielIoan said:

acum 2 saptamani.

Ai mai avut problema cu pornirea dupa aprox 1 luna de cand ai schimbat variatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam si in.mesaj, is aproape 2 luni de cand merge perfect

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru solutie la greierasi care sunt generati de chederul de sus al portierei inca ma chinui sa gasesc o solutie.

Sunt foarte multe discutii si pe vwvortex si alte forumuri. 

Cum identifici? Daca in timp ce te deplasezi cu masina ai greieri din zona portierelor, atunci se misca chederul de sus de pe portiera de caroserie si in plus se misca si cele 2 margini ale chederului intre ele.

Pentru o solutie am gasit deja rezolvarea - o banda din material pe marginea caroseriei la imbinarea cu portiera din fata pana in spate.

Daca mergi cu geamurile jos si e liniste, atunci acest greier vine si din presiunea exercitata de geam asupra chederului superior si se freaca intre ele pe muchie. Solutia pe un forum extern este lubrifiant uscat Sailkote pe muchia exterioara (sau metoda cu banda textila) si lubrifiant umed intre ele (in cazul asta Krytox GPL 205 - este un lubrifiant care se gaseste si sub cod OEM de VW pentru chedere la trape). Momentan am dat comanda de niste solutii de la noi si incerc sa ii dau de capat.

P.S. da, nu poti merge cu geamurile deschise ca sa scapi de greieri dar eu iti ziceam sa identifici astfel daca zgomotul vine de la centura sau de la chederul superior al portierei caz in care este tensionat atunci cand geamul este la maxim in sus

69563209_2321311671330269_8713084575825264640_n.thumb.jpg.6bfa92f8e87a310f9adc8fb241af6d7f.jpg69210202_1833807600055705_6570818050369519616_n.thumb.jpg.45b59cf04ae3406bce5244483be6929e.jpg69316432_491536984970838_6083411602407686144_n.thumb.jpg.9e92280c3400211c872c1a790493eb79.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, Iulian CHITU said:

Ai mai avut problema cu pornirea dupa aprox 1 luna de cand ai schimbat variatorul?

La mine merge perfect de la schimb din luna martie, dar astept vremea rece, ca parca atunci se manifesta mai clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Va salut,

Sunt posesorul  unui Passat 2.0, de 190 cp, an 2015 la care inchiderea sau deschiderea usilor se poate face doar de la o distanta mica de masina. De exemplu daca ma departez la mai mult de aproximativ 4 metrii nu mai pot  inchide sau deschide masina. Am inlocuit bateria telecomenzii, dar fara efect. 

Este oare un defect sau asa este specific masinii?

Ms!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu o pot arma/dezarma si de la 10m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot doar de la distanță mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine merge inchisa/deschisa de la peste 50 de metri distanta.

Modificat de ~Aurelian~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

De la peste 50 m merge blocata / deblocata si la mine ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta poate sa varieze si se micsoreaza mult in zone cu interferente magnetice gen alarme sofisticate de la sedii de banci samd. Altfel 4-5 m e ridicol de putin si nu e din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de zona in care sunt, telecomanda  nu actioneaza de  la o distanta mai mare de aproximativ 4m. Cu siguranta este  o problema la masina sau telecomanda. O sa revin cu un raspuns daca o sa reusesc sa rezolv problema. Multumesc pentru raspunsurile primite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!