Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

On ‎6‎/‎24‎/‎2018 at 7:33 PM, AdiG01 said:

Am o problema care a inceput sa se manifeste din ce in ce mai des.

Dimineata nu-mi pleaca din prima, apas pe buton de start si invarte 3 secunde dupa care ori opresc eu ori imi da eroare start/stop system. Dupa a doua sau a treia incercare porneste. Parca n-ar avea motorina. Pe vcds am extras urmatoarea eroare:

 

4113 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [036] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 187421 km
                    Date: 2018.06.23
                    Time: 17:20:20

                    Engine speed: 285.00 /min
                    Normed load value: 100.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 20 °C
                    Intake air temperature: 20 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 10.320 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine start: start synchronization: EPM_MODE_WAIT
                    Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 

Salut Adi!

Ai rezolvat problema?

Si eu intampin aceeasi problema!

Passat B8 2015, , DSG 6 150CP, 180 000 Km, cumparata de 2 luni. Am facut cateva diagnose dar nimic concret. Au verificat cablul de la senzorul ax came, au curatat senzorul ax came, dar tot degeaba. 3-4 zile porneste perfect; dupa care aceeasi problema ca la tine.

Pana acum am avut un B6 din 2010 , dar niciodata probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Passat 2015, DSG, 184000km; aceeasi problema la pornire.

Intr0un final se termina cu "start-stop error".

A schimbat cineva sensor ax came? S-a rezolvat problema pornitului?

Modificat de Iulian CHITU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am schimbat eu senzorul și am observat o scădere a frecventei când pornește mai greu și apare eroarea start-stop (în interval de ~ 1 luna am avut 3-4 porniri mai grele). Nu am reușit sa pun din nou testerul și sa vad ce eroare îmi indica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am aceeasi problema. Am fost la un mecanic bun

si inteleg ca ar fi variatorul de la axa cu came si NU senzorul. Voi merge la Midocar pentru ca am inca garantie la masina si va tin la curent. Alte simtome intanite pot fi lipsa avansului si regenerari foarte dese. La voi la fel?

Modificat de maser8411
Spelling
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

 las scris aici ...poate ajuta pe cineva.

daca la un moment dat aveti probleme cu suportul CV DSG la motorizarea 2.0 tdi 110 Kw, puneti direct suportul cod OE. 3Q0199555G: este codul OE ptr.

suport motor de tip hydrolagar ce vine ca echipare directa pe masinile cu 4x4 si suspensie adaptiva ( se pare ca are legatura mai mult cu sistemul 4x4 decat cu suspensia adaptiva - cutia DSG si 4x4 fiind mai grea si mai solicitanta decat 4x2 ).

Am facut eu schimbarea de curand ptr ca sunt la al 4lea suport convenional de tip caucic/metal.

Exista deja revizie la tamponul clasic de la "T" la "BJ" dar eu nu recomand...... am studiat unul si are fix acelasi ddesign ca lel anterior...... nu stiu cat de reusit estre si acesta revizuit si am hotarat sa nu mai incerc pe banii mei.

Suportul de motor stg ( de lal cutie) trebuie schimbat impreuna cu cel de pe dreapta deoarece, cel uzat de pe masina dvs, il solicita si uzeaza excesiv si pe acesta care la randul lui, obosit fiind, 

il va uza prematur si pe cel nou de tip hydro de pe stg.

sper sa ajute pe cineva ... cu toate ca, sper sa nu aiba nimeni nevoie ... :) 

numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popovici_catalin2010

Salutare!

Nu știu dacă am postat unde trebuie...

Am și eu o întrebare dacă s-a mai întâlnit cineva cu această problemă.

In momentul in care cutia Dsg cu 7 rapoarte schimba din viteza superioara in viteza inferioară se aude un mic clancanit.

Am fost la service și am schimbat uleiul in cutie și au zis că nu e din cutie.

S-a mai întâlnit cineva cu această problemă sau ce ar putea fi?

Va mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine, DSG 6, nu face nici un clanc ...inca ... la nici un fel de schimbare up/down.

cand aveti ocazia, verificati mufa de la mecatronic..... eu am gasit o slabita (juca - sarise din blocare si se misca ca o masea ) tot luam eroare de selector si cand si cand pleca masina agresiv de loc - acum nu mai are astfel de simptome.

i a pus mecanicul putin silicon sus intre mufe dupa clipsare ... la cererea mea ptr ca sigur nu a mai umblat nimeni la ea pana acum deci, a sarit singura.

am depistat asta cand am schimbat suportii motor ( toti 3 - si am scapat de fenomenul de balans in accelerare/decelerare si pocnitura la acceleratie mai brutala de pe  loc ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am DSG6 si nu se aude nici un zgomot,frumos și lin ca o albinuta.

Si am 161000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu zgomotul la schimbare in viteza inferioara cand e in frana de motor mai ales din 3-2...am gasit pe youtube alti posesori care intalnesc sunetul ala descris ca dsg rattle sound

In schimb cutia schimba perfect,doar sunetul este sesizabil

Modificat de Cosminctz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegii cu eroarea senzorului axului cu came, sa ne spuneti daca ati reusit sa rezolvați problema, si cum.

Eventual, deschideți un topic nou.

Modificat de Clubbizz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Referitor la problemele de pornire, start stop error. Astazi am fost la Midocar. Nu am primit nici un raspuns concludent. Ei spun ca VCSD-ul folosit nu poate fi de incredere (4113- Senzor pozitie axa cu came -G40- semnal neplauzibil P0341 00 [096]- - intermitent neconfirmat - Testat de la stergere de memorie) si ca testerul lor nu indica nici o problema in sensul defectiunii senzorului axa cu came sau variatorului. Din ce spun ei, problema asta s-a rezolvat cu un update de soft la motor la alte masini cu aceeasi problema si urmeaza sa aplice si la mine acest update. Am ceva retineri in a face acest asta insa, asta fiind recomandarea lor, nu am de ales.  Voi reveni cu noutati daca va fi cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sper ca postez unde trebuie :))

Dupa 3 luni si aproximativ 2500 km de cand am masina din descriere, pot spune ca sunt foarte incantat de ea, doar ca am intampinat o problema.. Am sesizat la pedala de ambreiaj ca in momentul in care o apas, se simte ca un fel de "trosnit" in pedala, la fiecare apasare se simte aceasta simptoma. Nu stiu exact cum sa explic, dar am fost la dealer sa sesizez problema, acestia spunand initial dupa ce am facut un test de drum cu seful de atelier de la PBN Bucuresti, ca ar fi vorba de rulmentul de presiune al ambreiajului, pe care l-au si schimbat. Cand mi-a fost data masina inapoi, am luat-o acasa dar a doua zi am revenit cu ea in service deoarece mi se parea ca nu se schimbase cu nimic, si tot asa facea, ba chiar ambreiajul era mai moale decat din fabrica, si parca se simtea din ce in ce mai mult aceasta "trosnitura" la fiecare apasare de ambreiaj. Le-am spus sa mai verifice odata, asta intr-o zi de marti dupa ce avusesem masina oprita acolo pe weekend. Urmatoarea zi cand am luat legatura cu consilierul pentru a aflat ce anume este cu masina, mi-a comunicat ca inca nu intrase in atelier deoarece nu fusese timp pt ea dar sigur urmatoarea zi intra sigur. A doua zi am fost sunat sa mai vin inca odata la un test de drum deoarece seful de atelier INCA nu isi daduse seama de problema reclamata de mine, desi imi confirmase prima data ca a simtit exact "trosnitura" si a catalogat-o ca un zbarnait in pedala. Zis si facut, am mers din nou, i am explicat tot ceea ce simteam ca este in neregula si am fost asigurat ca va verifica mai bine tot ansamblul ambreiajului. Surpriza a fost ca in urmatoarea zi ( si anume vineri ), masina tot nu intrase in atelier din aceleasi considerente ( era prea aglomerat si nu au avut timp ) si abia luni sa vada exact ce si cum. Ieri am fost sunat de consilier sa vin sa ridic masina deoarece ei nu au gasit nimic defect la ambreiaj, ba chiar trimitandu-mi poze cum ca este in regula, singura chestie pe care au observat-o a fost o usoara urma de patinare a discului care cica nu ar afecta in niciun fel ambreiajul, fapt scris si pe nota tehnica, pe care i-am cerut-o consilierului. 
Insa dupa 50-60 km parcursi de atunci, am ajuns la concluzia ca tot asa face masina, ba din contra chiar mai sesizabil decat inainte..

Ce ma sfatuiti sa fac? In gand am doar 2 variante, ori o las moarta si incerc sa ma obisnuiesc cu problemasi in caz de vreo problema ceva sa le prezint nota tehnica pe care mi-au dat-o, ceea ce o sa fie putin cam greu si nedrept avand in vedere ca masina este noua nici 3000 km... sau varianta a doua, sa incerc sa merg la alta reprezentanta pentru a-mi incerca norocul.
A mai intampinat cineva probleme de genu'? 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am "troznitura" cand ridic piciorul de pe ambreiaj (1.6 TDI) plus un sunet ciudat tot din zona aia. Am scapat insa de tacanitul magic prin schimbarea sincronului. Am inteles ca sunt o groaza de sunete la Passat B8 din zona ambreiaj / cutie la toate motorizarile care au cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca mai ai aceasta "trosnitura"? Ce anume ai schimbat mai exact? Asta este chestia că se manifestă și când apas și când iau piciorul de pe ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/28/2018 at 5:34 AM, Clubbizz said:

ReddyBo, poti sa imi zici pretul operațiunii, material/manoperă, service /reprezentanță?

Salut, eu am dat 100 pe senzor, after market, dar dupa cum spuneam cel de la service a zis ca piesa avea cod de original... manopera 60 lei... deci 160 tot... piesa originala stiu ca era undeva la 400 lei.

On 11/5/2018 at 10:06 PM, maser8411 said:

Salut!

Referitor la problemele de pornire, start stop error. Astazi am fost la Midocar. Nu am primit nici un raspuns concludent. Ei spun ca VCSD-ul folosit nu poate fi de incredere (4113- Senzor pozitie axa cu came -G40- semnal neplauzibil P0341 00 [096]- - intermitent neconfirmat - Testat de la stergere de memorie) si ca testerul lor nu indica nici o problema in sensul defectiunii senzorului axa cu came sau variatorului. Din ce spun ei, problema asta s-a rezolvat cu un update de soft la motor la alte masini cu aceeasi problema si urmeaza sa aplice si la mine acest update. Am ceva retineri in a face acest asta insa, asta fiind recomandarea lor, nu am de ales.  Voi reveni cu noutati daca va fi cazul.

Salut, daca faci update-ul sa ne anunti si pe noi cum reactioneaza masina dupa.. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dark.deejayz, problema cu sincronul a fost rezolvata. Acel sincron facea in felul urmator:

https://www.youtube.com/watch?v=eh0s_HsFwCw

In schimb, si aceasta problema nu a fost rezolvata, cand ridic piciorul de pe ambreiaj undeva intre 50-75% din cursa se aude o bataie metalica (trosnitura). La fel cand pornesc de pe loc in treptele 1 si 2 si mai rar 3 se aude trosnitura. O sa incerc sa o inregistrez cand am vreme. In plus mai am si un zgomot ciudat tot din zona volant / ambreiaj / cutie.

Masina fiind desfacuta a fost inspectat si kitul de ambreiaj si a reiesit ca este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/24/2018 at 11:41 PM, sln said:

Mai are cineva "zornaitul" asta de monede? (ultimele 3-4 secunde sunt mai relevante)

Se aude parca din din dreapta motorului, la rece doar.

zornait.m4a

Salut,

 

eu il aud din stanga motorului, cum il privesti.

am procedat la, schimb rola si curea accesorii si tot se aude. Am pornit fara curea accesorii, ca sa elimin: rola, alternator si compresor ac si tot se aude.

urmeaza schimb de distributie: role, curea si pompa apa... sa vedem. Daca ai noutati, te rog posteaza, se pare ca suntem mai multi cu acelasi zornait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat de ceva timp la masina sotiei, B8 2.0 tdi, in jurul valorii de 2000-2100 rot/min, la o accelerare liniara in treapta a doua , un usor lag, ca o usoara pierdere de putere.Mentionez ca nu face totdeauna, de regula cand nu accelerez brusc.Si doar in treapta a doua.Cateodata la plecarea de pe loc parca are un usor tremurat, o fi in legatura cu cealalta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vrlmrcs

Eu simptomele tale le am avut la Octavia tour, după ce am schimbat  convertorul de presiune, Am rezolvat.  Mai putea fi egr ul. Poti sa ii faci o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie manuala, rulaj 28.000km.

@cascadoru   are si Passatul sotiei balans la accelerare si decelerare.Am inteles ca tu ai schimbat suportii motor si ai scapat de treaba asta.

Modificat de vrlmrcs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am Passat dar am motorizarea 2.0 Tdi 150 cp  am si eu probleme cu pornirea la rece porneste dupa ce invarte mult . Apoi daca opresc si apas  imediat butonul start porneste fara probleme . Nu am primit mesaje in bord si CB indica ca bateria are 70 % putere . Cei care ati avut asemenea problema ati rezolvat-o cumva ? O sa merg sa fac o scanare sa vad daca apre ceva desi ma indoiesc daca nu apare nici o eroare in bord 

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabia_hacthback

eu am avut aceeasi problema... bateria schimbata, da-mi pm daca vrei model si costuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!