Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

stiu pe cineva cu problema asta si cica ar fi schimbat senzorul de presiune de pe rampa si ar fi rezolvat.

nu stiu daca este 1.6 sau 2.0 l.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e din cauza bateriei...invarte destul de "vioi" electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@reddyBo nu ai de gand sa il schimbi ? eventual sa ma anunti si pe mine daca ai rezolvat ceva ?

@Cosminctz si la 2.0 am aceeasi problema ca si tine, clar nu e bateria, bateria e in parametri optimi, pe verificate la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam "asa face toate".

Mie mi se pare ca daca pedala de frana e apasata mai ferm, parca nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca trage aer fals pe undeva si se dezamorseaza cumva instalatia...nu stiu ce sa zic

Oricum,chiar daca da mai mult la automat pornirea e ok,fara trepidatii sau ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de trepidatii eu am cateodata dupa drum la ralanti, inainte de oprire motor. (fara sa fie in regenerare, desi oricum nu ar trebui sa fie conectate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/7/2018 at 10:10 PM, sln said:

E cam "asa face toate".

Mie mi se pare ca daca pedala de frana e apasata mai ferm, parca nu mai face.

Aia cu "asa face toate" mi se pare de toata jena la o astfel de masina ... mai ales un lucru atat de important ca pornirea ... 

Am vazut si eu ca la prima apasare a pedalei de frana ( inainte sa o pornesc ) coboara destul de mult, dupa a 2-a sau a 3-a apasare devine tare ( tot inainte sa o pornesc ) si aproape maxim sus ... dar tot au fost cazuri cand cu pedala tare mi-a dat kicks la pornire ... 

Maine ma duc la un service sa imi fac revizia completa si intreb si de problema asta ... 

Modificat de AdrianBV85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii si pe noi la curent in caz ca primesti vreo solutie

Modificat de Cosminctz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.09.2018 at 10:09, AdrianBV85 a scris:

Am vazut si eu ca la prima apasare a pedalei de frana ( inainte sa o pornesc ) coboara destul de mult, dupa a 2-a sau a 3-a apasare devine tare ( tot inainte sa o pornesc ) si aproape maxim sus ... 

Asta nu e un defect, ci asa fac toate masinile. Fiind motorul oprit, nu merge pompa de servo si implicit dupa 2-3 pedale pierzi servofrana si pedala devine tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scan a dat senzorul ax cu came. Mi-a sters eroarea si mi-a zis data viitoare cand mai face sa ma duc direct la el sa mai vada odata ce vede pe scan. Daca tot acelasi lucru da, inseamna ca, cam aia e. Mi-a spus totusi ca sunt multe ore de manopera pentru a inlocui senzorul fiind intr-o pozitie ingrata. Tinand cont ca urmeaza sa fac distributia, mi-a zis ca asa impuscam 2 iepuri deodata daca se dovedeste a fi senzorul asta. Mai am vreo 3000 de km pana fac distributia deci am timp berechet sa mai faca.

Azi dimineata a pornit "la sfert". Ieri la fel. Alaltaieri din a 3-a ... numai ea stie ce si cum ... astept sa mai faca odata sa ma duc la baiat sa scaneze sa vedem ce zice. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian,la cati km schimbi distribuția?

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 160k si am fost la reprezentanta sa intreb si mi-au spus că la 200k,dar mi se pare destul de mult

As vrea sa o schimb mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat si eu distributia la 200k....kit conti si pompa apa pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Toni_tm Are 203k masina acuma. Am zis ca o schimb pe la 205, 206k. Nu cred ca se justifica sa o schimbi mai repede decat daca ai dovezi clare ca e pe duca.

@Cosminctz am inteles ca pompa de apa are si un regulator. Ai schimbat si acel regulator sau doar pompa efectiv. Cat ai dat pe pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia mi-au spus si cei de la piese auto, ca pe original pompa e mult mai ieftina. La vremea respectiva nu am stiut sa intreb daca e sau nu cu regulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa-mi spuneti cum resetez intervalul de schimb ulei la passat b8 2.0 tdi dsg 150cp.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, Cosminctz a scris:

530 lei pompa cu regulator...hepu era 1030 lei,nu inteleg de ce

Pompa de apa Hepu este 444 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, deși colegul Excalade nu mi a recomandat 1.6, am hotarat sa achiziționez totusi un B8, 1.6 120cp, 2015,180k km cu urmatorul raport de diagnoza. Erorile de distronic si clima vi se par grave?

Mulțumesc.

Screenshot_20180920-071225_Word.jpg

Screenshot_20180920-072814_Gallery.jpg

Screenshot_20180920-072743_Gallery.jpg

Modificat de Clubbizz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update:

a pornit iara greu dupa vreo 7 zile in care a pornit la sfert. Fuguta la diagnoza, acelasi senzor de ax cu came. Inca vreo 1500 de km si fac distributia si atunci voi schimba si senzorul. Doamne ajuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/6/2018 at 9:48 AM, ddexter said:

Pe pagina anterioara cineva intreba de regenerare. Pentru masina din semnatura ieri am prins pentru prima data o regenerare. Avea fix 519 km pe bord. StartStop s-a dezactivat automat, relantiul a crescut la 1000 RPM, consumul s-a dus la 0.8-0.9 L/h de la 0.6 cu AC pornit, temperatura uleiului a crescut nesemnificativ de la 94-104 grade la 108 grade. Regenerarea a durat cam 5 minute dupa care StartStop s-a activat si relantiul a revenit la normal. Evident ca procesul a inceput in oras intr-un trafic infernal desi facusem un drum de 150 de km.

Salut,

Am o nelamurire vis a vis de regenarea DPF. Am 2.0 Bluemotion 150 CP DSG si regenerarea se face la 110 km in conditii de trafic urban. Mi se pare foarte des, in conditiile in care procesul de care vorbim nu poate fi facut decat la drum intins, in afara orasului. La voi la cati km se repeta ciclul de regenerare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!