Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Intr-adevar este distinct zgomotul de rulment, am mai avut in trecut la alta masina. In cazul meu e cam 70% din acel zgomot, clar prezent mai ales intre 60-80 si in jur de 110.

Testat cu Eco mode si masina mergand "in gol". Zimti de fierastrau nu am, am si inter-schimbat cauciucurile. Testatul in viraje nu l-am aprofundat mai ales tinant cont de intervalele de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
catalin_barna

Salut. 

Am o mica problema. 

Indicatorul de carburant are un comportament dubios...

Creste nivelul... De ex ieri aveam cam 3/4 benzina iar după o pauza de câteva ore era aproape plin. Am observat și în mers sa crească mai ales când schimb stilul de mers, de la oraș la drum lung...cam cu o liniuța...

In seara asta din nou. Aveam cam 4 liniuțe consumate și după o pauza de 2 ore am pornit motorul și aveam doar 2 consumate. 

Plus ca se resetează și parametrii computerului la modul "de la alimentare"... 

Modificat de catalin_barna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Doresc sa achizitionez un Passat Avant B8 2015 1.6 sau 2.0 TDI Bluemotion. 

Prima intrebare este: care din cele doua motoare le recomandati pentru un consum mai redus?

Am posibilitatea de a opta pentru Active display. Stiti sa existe probleme cu acest display? Mentionez ca vreau sa tin masina undeva la 8-10 ani, nu vreau sa se defecteze in acest timp.

As dori sa fie cutie automata. Cunoasteti sa fie probleme cu aceasta cutie DSG?

De asemenea, as dori sa iau si farurile LED. Inafara de reglarea pozitiilor daca bae prea jos la faza scurta mai exista alte riscuri? Au fost probleme sa trebuiasca inlocuite farurile? Care este durata de viata a acestor faruri? Fiind LED ma gandesc ca nu se schimba "becurile", exista riscul sa se arda ledurile?

 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

1. la 2.0 TDI DSG la autostrada, cu 130, 3 persoane + bagaje destule, am scos 5.3-5.5, prin oras: 6.5 - 7

2. Am AID ( active info display ) ... masina are 200k, nici o problema. e fain. practic e un display ( ecran/monitor ) daca nu are pixeli morti din fabrica in principiu ar trebui sa tina un numar destul de mare de ani ... 

3. atata timp cat servisarea se face corect, nu ar trebui sa fie probleme.

4.  la becurile cu LED durata de viata este intre 15000 si 50000. La o medie de 3 ore pe zi de condus inseamna: intre 13 ani si 45 de ani ... 

 

 

Si acuma sa vin si eu cu o problema, poate ma ajuta cineva pana ajung la service pe 10 septembrie. Masina: b8, 2.0 tdi dsg

De cateva saptamani la prima pornire da rateuri si nu porneste. Cateodata si la a 2-a nu e convinsa ca vrea sa porneasca. Pe la a 3-a apasare de buton isi da drumul. Doar la prima pornire. Daca merg 2 minute cu ea, o inchid si o pornesc din nou, porneste imediat. Bateria nu e de vina, am verificat-o. Ce ar mai putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu 3 zile am deschis masina, m-am urcat la volan si cand am incercat sa pornesc se aprindea spirala si imi aparea pe bord start stop erorr, ceva de imobilizator si pe urma mesaj cica sa pornesc masina manual. Masina pornea pentru 2 sec si se oprea.

Am iesit din masina, am inchis masina, am asteptat vreo 10 secunde dupa care am pornit fara probleme si nu a mai facut asa pana acuma.

A mai patit cineva asa?

 

Modificat de ~Aurelian~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum ma gandesc ca astepti un raspuns,cel mai bine  faci o scanare si postezi ce erori iti apar,atunci sigur te poate ajuta cineva

Din ce spui tu nu poate ghici nimeni ce are masina 

PS: Daca nu ai o interfata cauti pe cineva care are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup

Probabil întrebarea mea este prostească,dar chiar nu stiu la ce foloseste butonul de pe schimbatorul de trepte de la DSG. 

Am schimbat cu el apăsat si fara sa il apas si nu am observat nici o diferenta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți, am întâmpinat și eu aceeași problema la pornire: uneori nu pornește la prima apăsare a butonului start/stop. Îmi apare o eroare de start stop error și mai apăs odată butonul și pornește. Personal am citit eroarea de mai jos, eroare pe care colegii de la servici nu au vazut-o. Opinii? 

  Car: Volkswagen Passat
    Year: 2015
    Body type: Variant
    Engine: CRLB 110 kW (150 HP) 2 l
    Mileage: 212556 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    System description: R4 2.0l TDI  
    Software number: 04L906026ET
    Software version: 1990
    Hardware number: 04L907309R 
    Hardware version: H21
    ODX name: EV_ECM20TDI01104L906026ET
    ODX version: 002002
    Long coding: 011D001203641D083000

    Trouble codes: 
        P034100 - Camshaft Pos.Sensor Circ. Range/Performance
            Intermittent
Nota:scuze anticipate daca nu am postat corect/unde trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Toni_tm said:

Salutare grup

Probabil întrebarea mea este prostească,dar chiar nu stiu la ce foloseste butonul de pe schimbatorul de trepte de la DSG. 

Am schimbat cu el apăsat si fara sa il apas si nu am observat nici o diferenta.

 

Încearcă să bagi in R fără să apeși.sau P.vezi merge?? Are un rol altfel nu il puneau.de exemplu mergi în D si din greseala dai de schimbător în R.ce crezi ca se intampla?Butonul nu te lasa sa bagi in R din Greseala. Sau la mine nu intra in S fără să apas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine intra in S din D, fara sa apas piedica aia....S nu e o treapta ci mai degraba un switch. 

In S din R,  n-am incercat.

Din D, intra tot fara sa apesi in N ( din greseala am obs.... si nu e prea bine asta ). In R, n am incercat/gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In R nu am incercat,dar în celalalte trepte intra fără problema si se manifesta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  In carte scrie : "Poziția P (parcare) blochează levierul selector. Pentru al debloca alimentarea cu energie electrică trebuie să fie activă și pedala de frână apăsată. De asemenea trebuie acționat butonul lateral de blocare mecanică a levierului."  Sa inteleg ca niciodata nu ati bagat levierul in pozitia P?  Ca dupa cum scrie, daca nu apesi pe buton nu poti muta schimbatorul din aceasta pozitie.

1 hour ago, Adrian0209 said:


    Trouble codes: 
        P034100 - Camshaft Pos.Sensor Circ. Range/Performance
            Intermittent
 

   Senzorul de turatie al arborelui cu came trebuie curatat, verificat mufele, cablajul daca nu este ros, si daca tot asa face, schimbat.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiru cristian
13 hours ago, AdrianBV85 said:

 

Si acuma sa vin si eu cu o problema, poate ma ajuta cineva pana ajung la service pe 10 septembrie. Masina: b8, 2.0 tdi dsg

De cateva saptamani la prima pornire da rateuri si nu porneste. Cateodata si la a 2-a nu e convinsa ca vrea sa porneasca. Pe la a 3-a apasare de buton isi da drumul. Doar la prima pornire. Daca merg 2 minute cu ea, o inchid si o pornesc din nou, porneste imediat. Bateria nu e de vina, am verificat-o. Ce ar mai putea fi ?

Aceasta probleme o am si eu doar ca masina mea este manuala cu motor 2.0 si 150 cp.

Pe tester nu da nimic... 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/19/2018 at 9:31 PM, catalin_barna said:

Salut. 

Am o mica problema. 

Indicatorul de carburant are un comportament dubios...

Creste nivelul... De ex ieri aveam cam 3/4 benzina iar după o pauza de câteva ore era aproape plin. Am observat și în mers sa crească mai ales când schimb stilul de mers, de la oraș la drum lung...cam cu o liniuța...

In seara asta din nou. Aveam cam 4 liniuțe consumate și după o pauza de 2 ore am pornit motorul și aveam doar 2 consumate. 

Plus ca se resetează și parametrii computerului la modul "de la alimentare"... 

Salutare si din partea mea!

Detin un Passat 1.4 tsi ACT 2018 si am si eu, aproximativ, aceleasi simptome ca si tine.

Am sesizat problema la reprezentanta, au facut o verificare, au resetat computerul de bord si mi-au zis sa tin sub observare. 

Comportamentul a continuat, insa nu am mai avut timp sa mai dau o fuga. Eu cred ca problema vine doar de la indicatorul nivelului de combustibil, ma indoiesc ca este o problema la computerul de bord, acesta din urma se reseteaza doar pentru ca  indicatorul de combustibil arata mai mult combustibil decat la ultima "oprire".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/29/2018 at 10:03 AM, AdrianBV85 said:

Salut.

1. la 2.0 TDI DSG la autostrada, cu 130, 3 persoane + bagaje destule, am scos 5.3-5.5, prin oras: 6.5 - 7

2. Am AID ( active info display ) ... masina are 200k, nici o problema. e fain. practic e un display ( ecran/monitor ) daca nu are pixeli morti din fabrica in principiu ar trebui sa tina un numar destul de mare de ani ... 

3. atata timp cat servisarea se face corect, nu ar trebui sa fie probleme.

4.  la becurile cu LED durata de viata este intre 15000 si 50000. La o medie de 3 ore pe zi de condus inseamna: intre 13 ani si 45 de ani ... 

 

 

Si acuma sa vin si eu cu o problema, poate ma ajuta cineva pana ajung la service pe 10 septembrie. Masina: b8, 2.0 tdi dsg

De cateva saptamani la prima pornire da rateuri si nu porneste. Cateodata si la a 2-a nu e convinsa ca vrea sa porneasca. Pe la a 3-a apasare de buton isi da drumul. Doar la prima pornire. Daca merg 2 minute cu ea, o inchid si o pornesc din nou, porneste imediat. Bateria nu e de vina, am verificat-o. Ce ar mai putea fi ?

Salut, problema e foarte asemanatoare cu cea pe care o am. La mine pare sa fie senzorul de pozitie axa cu came, cel putin asa da pe tester. Inca nu l-am schimbat desi il port dupa mine de 3 luni :) Cert e ca acesta, din ce am inteles (nu le am cu tehnica la masini), da comanda la injectoare... sa ma contraziceti daca nu este asa, inca o data, nu ma prea pricep la partea tehnica...

Insa dupa cum spuneam, patesc la fel.. uneori porneste fara probleme, alteori din a 2-a sau a 3-a incercare. La doua service-uri am primit acelasi diagnostic..

Modificat de reddyBo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru posesorii de 1.6 TDI poate ati patit si voi: cateodata la relanti am un tacanit ca de volant. In plus cand sunt oprit si ridic piciorul de pe ambreiaj se aude o mica bataie. Aceeasi bataie o am si cand sunt in mers si pornesc de pe loc sau cand schimb in treapta a 2a si a 3a. Masina are 1450 km. Multumesc mult!

Modificat de ddexter
Cuvant scris gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 6/24/2018 at 7:33 PM, AdiG01 said:

Am o problema care a inceput sa se manifeste din ce in ce mai des.

Dimineata nu-mi pleaca din prima, apas pe buton de start si invarte 3 secunde dupa care ori opresc eu ori imi da eroare start/stop system. Dupa a doua sau a treia incercare porneste. Parca n-ar avea motorina. Pe vcds am extras urmatoarea eroare:

 

4113 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [036] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 187421 km
                    Date: 2018.06.23
                    Time: 17:20:20

                    Engine speed: 285.00 /min
                    Normed load value: 100.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 20 °C
                    Intake air temperature: 20 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 10.320 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine start: start synchronization: EPM_MODE_WAIT
                    Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 

100%.S-a rezolvat la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/30/2018 at 2:07 PM, Bronn said:

Salutare si din partea mea!

Detin un Passat 1.4 tsi ACT 2018 si am si eu, aproximativ, aceleasi simptome ca si tine.

Am sesizat problema la reprezentanta, au facut o verificare, au resetat computerul de bord si mi-au zis sa tin sub observare. 

Comportamentul a continuat, insa nu am mai avut timp sa mai dau o fuga. Eu cred ca problema vine doar de la indicatorul nivelului de combustibil, ma indoiesc ca este o problema la computerul de bord, acesta din urma se reseteaza doar pentru ca  indicatorul de combustibil arata mai mult combustibil decat la ultima "oprire".

Salut,

am fost si eu mai atent la indicator si am observat si eu ca se reseteaza calculul "de la alimentare" dupa ce a crescut nivelul de la combustibil in rezervor.

Aveam plinul facut, dupa 160 km imi arata ca am tot full, apoi deodata in mers a inceput sa scada vreo 3 linii, dupa ce am oprit si pornit iar dupa cateva ore era iar full (atunci s-a resetat si calculul " de la alimentare"). AM vorbit si la dealer si s-ar pute sa fie sonda din rezervor defecta, computerul de bord nu cred ca are nimic el doar a primit informatii false de la indicatorul de carburant.

Am sa scriu si un mail catre Volkswagen pentru ca e posbil sa fie un lot de piese cu probleme, avand in vedere ca suntem deja 3 cu astfel de simptome cu masini din 2018.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua . am o problema cu Passat ul meu b8 , 9000 km la bord . la plecarea de pe loc cu volanul virat stanga sau dreapta se aude un trosnet , doar in momentul in care accelerez si am impresia ca are legatura cu cutia dsg . daca virez fara sa accelerz nu se aude nimic

a mai patit cineva chestia asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca face la fel si cand pleci accelerat cu volanul drept arat inainte cat si inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand plec cu volanul drept nu se aude nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta pot fi capetele de la planetare. Eu le am schimbat la 5500 km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti le-au schimbat pe garantie ? o sa fac o programare la service sa vedem ce este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...nici vorba.... le am schimbat eu. daca vrei detalii, in privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...a intampinat cineva probleme la pornire cu passat 1.6 tdi? Cand masina sta peste noapte,uneori da la automat 3-4-5 secunde

Mentionez ca pe vcds nu da nici o eroare iar injectoarele au valori perfecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!