Jump to content

Ce bujii (cu scanteie) folositi?


s_c
 Share

Ce bujii (cu scanteie) folositi?  

893 voturi

  1. 1. Ce bujii (cu scanteie) folositi?

    • OEM
      145
    • Bosch aftermarket
      150
    • NGK aftermarket
      465
    • Beru
      125
    • Altele (va rog precizati)
      44


Postare recomandată

Am pus bujii Pulstar pe aeb a lui frate-miu,asa am sa pun si eu.Inainte de montaj trebuie reglata distanta dintre electrozi,in cazul sau 0.7mm.Se pare ca am fost printre primii care le-au folosit pe motorul asta(1.8t).Poti sa alegi intre gradatie,in functie de stilul tau de mers.

Oricum,concluzia este ca merge bine,trage bine,si mai ales consuma mai putin,consum pe bord mediu de la 10.4 a scazut la 9,4,incredibil!!

ps:nu mai am motorina,am AJL.

Modificat de silviu8x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la firme care se respecta nu trebuie reglata distanta la electrozi, verificat de mine la bosh si ngk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a sosit si mie timpul ( 60.000 km)

tot caut pareri despre Beru UXT1 ( Ultra x Titan) si nu prea gasesc pe net si nici pe aici foarte multe

Ce-mi recomandati din experienta pentru motor 1.6 MPI 8V?

Cele cu iridium picap pentru ca sunt exagerat de scumpe, Denso la fel

Pe masina cred ca am NGK

Imi puteti da ceva pareri despre Beru UXT1, sunt mai bune decat Z90?

Sunt cu 4 electrozi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!pt cod motor ANA am vazut NGK BKUR6ET -10 .Este corect?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

...cum aflu daca bujile Bosch FR78X cu 4 electrozi sunt long-life (60000 km) sau pentru 20000km...am cautat pe sitte-ul de la Bosch dar n-am gasit nimic...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pentru un g4 motor azd 2001 ce bujii pot sa cumpar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motorul din semnatura (1.6 AHL) am avut Champion RC8VTYC4 (electrod de CU).

Le-am inlocuit cu NGK BKUR6ET-10.

N-am sezizat diferente in functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am schimbat ieri fisele ca imi pierdeau scanteie in urma unei "operatii" in service si m-am uitat un pic si la bujii.

Au cam 10000 km si arata ca in imagine. E normal sa aiba funinginea aia la baza? Arata ok ptr nr asta de km?

Merci!

Vreau sa schimb si eu bujile la golful meu : motor 1.6 benzina , cod motor AFT . Recent am observat ca am unele probleme cu turatia . Daca o accelerez , indiferent daca e pe loc sau in sarcina , cand iau piciorul de pe acceleratie si revine la turatia de relanti , da sa se inece si apoi se regleaza singura unde trebuie ..Ar fi bujiile problema ? sau sunt alte probleme ?

Ce bujii trebuie sa iau ? As vrea ceva mai "bune" pt ca intotdeauna cumpar piese calitative in detrimentul pretului mare.

Daca nu ai rezolvat inca problema, incearca sa curati clapeta de acceleratie. La mine facea la fel. Dadea sa cada turatia dupa care revenea. Am dat-o jos si am curatat-o bine cu un spray ptr asa ceva si si-a revenit.

post-44853-0-61854400-1297335496_thumb.j

post-44853-0-33693700-1297335507_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ,am si eu o problema porneste cam la a 2 gheie dimineata ,la rece ,si cateodata si la cald ,sa fie din cauza bujiilor?,astept un raspuns. motor 16 AZD,CU MULTUMIRII

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu un seat leon 1.6 16 v aus pe care am gasit niste bujii ngk BKR6EK si din cate cunosc pentru motorul meu exista BKUR6ET-10. Oare cat demult sa influentezi parametri motorului tinand cont ca cele care sunt pe masina au 2 electrozi si cele recomandate au 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important in proportie de peste 50% e "miezul"...spre exemplu din fabrica 16v AZD vine cu Bosch cu 1 electrod.Schimbate cu ngk bkur6et cu 3 electrozi...absolut nici o diferenta.

ccezar_2007:problema e foarte aprins discutata in topicul PROBLEME CU PORNIREA LA RECE...e ambigua tare problema.

Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal!Astazi am fost si eu sa ma interesez de bujii pt ca am depasit durata de 4ani sau 60k km,am aproape 5ani si 60mii km...vreau sa va spun ca la reprezentanta mi s-a spus un pt bujii Bosch 72ron/buc :rolleyes: asa ca am cautat aftermarket Beru cu 4electrozi m-am dus cu talonu si cred ca sunt Ultra x,ce parere aveti despre aceste bujii in comparatie cu ce am citit aici...NGK bkur6et-10? :) As vrea o parere despre cine a folosit acest tip de bujii beru cu 4electrozi si despre NGK bkur6et cei cu g4/bora AZD as fi incantant sa aud niste pareri de la voi,si as ramane dator.Oricum pretul de 72RON/buc bujii Bosch OEM este cam exagerat...288lei un set de bujii :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bkur6et am eu din mai 2010,!~30k km.Nici o hiba constatata pana acum din cauza lor.Motorul merge rotund,trage,nu scoate fum,etc,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK sunt cele mai bune posibile.Daca vrei cu un electrod ceva bun PZFR6J-11 sunt cu cap termic,BKUR6ET-10 cu 3 electrozi.Sau pe BOSCH 0 242 236 566 cu cap termic care e in jur de 60 lei bucata,0 242 232 502 care sunt cu 4 electrozi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma imi sugerati sa raman la NGK :icon_cool: cred ca o sa aleg BKUR6ET cu 3electrozi daca majoritatea spun ca sunt bune,un pret ceva? :) macar orientativ nu depaseste 100RON setul,nu?Si acestea sunt longlife sau treb schimbate la 2ani/30k km?

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!Revin si eu...astazi am schimbat bujiile,din fabrica au venit Bosch cu 1 eletrod nu stiu daca era de platina sau nu...am pus NGK BKUR6ET cu 3electrozi dar in loc de 10..are alt cod oricum cred k s-a schimbat ultimele cifre :lol: am 20km cu aceste bujii si vreo 3porniri...nu simt nici o diferenta am facut un test accelereaza ca inainte ,relanti rotund,deci prima impresie buna despre aceste bujii NGK pretul a fost 100RON/4buc.Atasez 2 poze sa vedeti cum aratau vechiile bujii decat 2...ultima data au fost schimbate in 2006... :lol: si au cam 55k de km dupa cartea service.

http://img69.imageshack.us/i/p1010603ps.jpg/

http://img40.imageshack.us/i/p1010604y.jpg/

Modificat de alecsandru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Dupa ce dau capacul de plastic de pe motor nu am acces la bujii pentru ca mai are o chestie de plastic care trece peste ele(face legatura dintre partea superioara a motorului si partea inferioara, nu stiu care e rolul ei).Intrebarea este: Se demonteaza greu acea chestie de plastic sau trebuie sa apelez la un service auto? Este vorba de un motor 1.6 SR.

P1000478.jpg

Si spuneti-mi si daca e vreo problema daca umblu la el.

Ms

Modificat de Andrei18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

De cateva zile mi-a intrat in cap sa schimb si eu bujiile. Masina are 4 ani vechime si 54.000 km, in carte scrie ca bujiile se schimba la 60.000km. Cum eu merg mult in Bucuresti as vrea sa le schimb si sa nu mai astept pana la 60.000 km. M-am interesat ce fel de bujii sunt bune pentru motorul meu 1.6 MPI cod BSE si sunt recomandate NGK V-Line 24 sau OEM. Am gasit NGK V-line 24 la 27 RON si OEM la 40 RON. Bujiile OEM sunt facute de BERU sau NGK dupa cum mi-a spus consilierul de la reprezentanta.

-Merita diferenta si drumul pana la Brady pentru bujiile OEM sau sa merg pe cele NGK pe care le pot procura foarte usor, fara deplasare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai el iti da 2 preturi pt NGK?Primul aftermarket la 27 si cel "OEM" la 40?

In al doilea rand,NGK sau BERU sunt echivalentii OEMului.OEM din cate stiu sunt Bosch cu un electrod.

Parerea mea e ca nu merita.Si ca sa te lamuresti si mai bine,daca te uiti in POLLul din topul paginii,ai sa vezi ca utilizatorii NGKurilor aftermarket sunt de 2ori mai multi decat utilizatorii OEMurilor.Diferenta spune ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKUR6ET-10 sau V-24 BKUR6ET-10 dar primele sunt calitativ mai bune.Mergi pe ngk fara probleme ;) Dai 112 lei si 60.000 nu mai ai probleme.

Bosch pt motorizarea in cauza face cu 1 electrod,cu 2 si cu 4,asemeni face cu un electrod cu cap termic de yttrium dar sunt foarte scumpe in jur de 60 lei bucata.Eu zic ca sa stai cu sufletul impacat sa desfaci o bujie sa iti iei exact ce ai gasit pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astea ieftine nu sunt de cupru si tin vreo 20.000 km de unde 60.000? Nu alea cu cap de iridium tin atata?

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Ideea e ca daca iau OEM exista posibilitatea sa fie produse de alt producator decat NGK si nu as vrea asta. NGK am si la BMW, ma declar foarte multumit si o sa merg pe mana lor.

dizy cred ca toate tin 60.000, cele cucare a venit masina atat trebuie sa tina. La reprezentanta costa 40 RON, scazand adaosul lor de 200% iesi la aceeasi bani cu NGK V-line24.

LE: Nu mi se par deloc ieftine 27 sau 40RON, sunt totusi doar niste bujii.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKUR6ET-10 sau V-24 BKUR6ET-10 dar primele sunt calitativ mai bune.Mergi pe ngk fara probleme ;) Dai 112 lei si 60.000 nu mai ai probleme.

Bosch pt motorizarea in cauza face cu 1 electrod,cu 2 si cu 4,asemeni face cu un electrod cu cap termic de yttrium dar sunt foarte scumpe in jur de 60 lei bucata.Eu zic ca sa stai cu sufletul impacat sa desfaci o bujie sa iti iei exact ce ai gasit pe masina.

Salut, nu te supara, explica-mi si mie te rog ce inseamna aia bujie "cu cap termic" .

Eu am NGK Irridium si sunt exceptionale,nu simt motorul la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un polo 1.2 cod motor: AZQ ce bujii sa folosesc ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

stealth de unde ai luat NGK Iridium si cat costa? Eu inca nu mi-am luat bujii, inca oscilez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!