Jump to content

Ce bujii (cu scanteie) folositi?


s_c
 Share

Ce bujii (cu scanteie) folositi?  

893 voturi

  1. 1. Ce bujii (cu scanteie) folositi?

    • OEM
      145
    • Bosch aftermarket
      150
    • NGK aftermarket
      465
    • Beru
      125
    • Altele (va rog precizati)
      44


Postare recomandată

Masoara distanta intre electrozi ~0.8-1mm

Pariu ca ai 2mm dupa "30jdemii"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc NGK BKR7EIX (mai reci cu un nivel ca cele stock). Am folosit si NGK PFR6Q - nu am avut vreodata vreo problema. Timp de o saptamana am avut Champion - timp in care si-au dat duhul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cei care cunosc sau au programul la indemana spuneti-mi si mie va rog pentru Golf 4 1.4 16V an 1999 motor AHW serie wwwzzz1jzxw359911 ce bujii OEM sunt puse pe masina la iesirea din fabrica ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca BKUR 6ET-10.

Sau echivalente.

Vezi pe Unixauto.ro sau Autokarma.ro

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cei care cunosc sau au programul la indemana spuneti-mi si mie va rog pentru Golf 4 1.4 16V an 1999 motor AHW serie wwwzzz1jzxw359911 ce bujii OEM sunt puse pe masina la iesirea din fabrica ? multumesc !

Codul lor este: 101 000 033 AA. Scrie doar ca sunt "longlife", nu si producatorul sau codul de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si nu am gasit perioada de schimbare a bujiilor :icon_thumright:

70.000 la Octavia mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare daca se poate, e criza si am intrat in posesia unui set de bujii (4 buc) marca BERU 101000001AD. Oare se potrivesc pentru VW Golf 4 motor 1.4 16 V AKQ ?

Modificat de g41999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia asta va intreb daca aveti idee cum se pot testa bobinele de inductie.

Eu aveam aceleasi simptome de pierdere a puterii in mers, fara sa-mi apara eroare pe vag com. Avand o bobina noua de rezerva, am masurat-o intre pinii 1-2 si 1-3. Multimetrul fixat pe 200k a indicat valori de cca 80. Verificand bobinele de pe motor am descoperit-o pe cea cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat NGK aftermarket, desi OEM au fost tot NGK si aveau sigla vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Imi poate si mie careva sa imi recomande un set de bujii pt masina din semnatura cod motor AUS 1.6 16v. Eventual o lista cu marcile si modelele agreate pt aceasta motorizare.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat intre timp. Dintre beruz90 si ngk bkur6et-10 care este mai recomandat?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu m-am orientat catre NGK, acum intrebarea mea este urmatoarea: schimbul lor necesita neaparat personal pregatit(mecanici...) sau as putea si eu sa le schimb. Dim ce m-am uitat acolo toate fisele sunt prinse intr-un suport, acel suport trebuie demontat si dupa date jos bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am efectuat schimbarea acestora nefacnd asta nicodata:) in 30 de minute cu grija si cu lectia facuta pt strangere. Pt motorul meu am scos fisele cu mana fara se desfac acel plastic de sustinere a cablurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am efectuat schimbarea acestora nefacnd asta nicodata:) in 30 de minute cu grija si cu lectia facuta pt strangere. Pt motorul meu am scos fisele cu mana fara se desfac acel plastic de sustinere a cablurilor.

Aha, mi s-a parut cam din scurt si de asta am zis ca poate trebuie dat jos acel suport, oricum din ce m-am uitat se pare ca bujiile n-au fost schimbate de vreo 10 ani :icon_thumright: Am luat masina in vara se pare ca neamtul le-a consumat pe toate la maxim si a vandut-o. Stii cumva de cat trebuie sa fie cheia aia cu care desfaci bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat o tubulara de 16 B&D din praktiker cu 10 lei special pt asa ceva cu sistem de prindere a bujiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat o tubulara de 16 B&D din praktiker cu 10 lei special pt asa ceva cu sistem de prindere a bujiei.

La mine cred ca e de 21, am incercat cu una de 17 si era prea mica. Acum sa vad cum naiba reusesc cu fisele alea, ca e din scurt tare acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi puteti spune si mie va rog (cine are vreun program la indemana pt asa ceva) care sunt bujiile din fabrica pt un Golf IV Variant 1.6 16v AZD, fabricatie oct 2000?

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii. Am schimbat bujiile, sincer nu simt nici o diferenta, ori cu alea vechi, ori cu astea noi e aceeasi treaba. Am atasat niste poze cu bujiile vechi, au miezul ceva mai subtire in varf(e mancat putin) decat cele noi in rest nu vad mare diferenta.

Astept pareri de la voi!

IMG_1005.jpg

IMG_1000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic... ale mele aratau mai rau, electrodul central nu mai avea forma rotunda ci mai mutl semana a triunghi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara distanta ditre electrozi si miez ...gapul... ar trebui sa fie 1mm parca si la tine...

Dupa poza ai 1.5-2mm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic... ale mele aratau mai rau, electrodul central nu mai avea forma rotunda ci mai mutl semana a triunghi.

Sa inteleg ca am aruncat banii pe fereastra cu alte cuvinte? Eu speram sa-mi porneasca la rece mai bine, acum am sa vad daca am facut ceva sau.....

Masoara distanta ditre electrozi si miez ...gapul... ar trebui sa fie 1mm parca si la tine...

Dupa poza ai 1.5-2mm...

In manual scrie 0,7 - 0,9mm la BUR 6 ET modelul pentru motorul meu, acum am masurat am aproape daca nu chiar 2 mm pentru ca e subtiat. Totusi nu vad nici o diferenta de performanta, masina se comporta exact la fel. Care e smekeria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al mine se simte enorm diferenta, trage mult mai lin motorul, se aude altfel, este mai silentios... insa... pornirea tot grea este la rece. Eu stiu ca am probleme cu ceva supapa de sens sau regulatorul de presiune si mai mult ca sigur din cauza asta este si pronirea grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al mine se simte enorm diferenta, trage mult mai lin motorul, se aude altfel, este mai silentios... insa... pornirea tot grea este la rece. Eu stiu ca am probleme cu ceva supapa de sens sau regulatorul de presiune si mai mult ca sigur din cauza asta este si pronirea grea.

Mda, tocmai am venit de la un test-drive, nu stiu daca mi se pare sau o fi autosugestia dar parca se infinge mai bine, reactioneaza mai rapid cand apas acceleratia sau efectul Placebo umbla prin capul meu :)

Din ce am vazut la rece cam greu(invarte de 3-4 ori), dar poate o fi din cauza uleiului 10w-40, fiind frig si cum e mai gros poate.... Oricum la urmatorul schimb am sa-i bag 5w-40 chiar daca masina are 175.000km, am facut 3000km pana acum si nu mi-a mancat deloc ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva NGK-urile trebuie reglate inainte de a fi montate? Am gasit pe un forum, cica trebuie reglata distanta dintre electrozi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei vin reglate toate bujiile (eu stiu de NGK si Bosh), de aceea daca pui ce recomanda manualul vrei avea o bujie corespunzatoare atat ca temperatura de lucru/autocuratare cat si ca distanta electrozi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!