Jump to content

AdBlue Refill


feliugabriel
 Share

Postare recomandată

@levi44 Curand o sa trebuiasca spart dpf-ul ....apoi norma de poluare ...

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.png.aae2f297205f8a4af82b39caa5db8dfa.png

Trebuie facuta o precizare. Avertizarea "Check Adblue range 1050 km / Adblue prüfen Reichweite 1050 km" se refera la verificarea sistemulului Adblue

si nu la completarea cu solutie adblue. de asemenea ar trebui sa apara si in bord aprins martorul "MIL/Check engine" . Este necesara scanarea cu VAG si vazut ce eroare este si remediat problema ( pompa defecta, senzor nivel, element de incalzire adblue, senzor NOx sau o alta problema de circuit).

IMPORTANT! pe masura ce numarul de km se reduce se schimba si culoarea avertizarii 1050km - 1000km culoare alba, 1000km - 0km portocaliu si ATENTIE! la  0km se transforma in rosu si computerul de bord blocheaza pornirea, deblocarea facandu-se doar la reprezentanta VW. Masina ruleaza fara probleme peste limita de 0km doar pana in momentul in care iei contactul, moment din care nu mai poti porni masina. Ca sa poti folosi masina cu eroare in sistemul Adblue (pana sa ajungi la range 0km) este necesar sa stergi eroarea inregistrata in computerul de bord si sa rulezi apoi intre 10 - 50km (eu uneori am mers si 100km) pana dispare si avertizarea " Check Adblue range 1050 km", care o sa reapara peste alti "n" km iar sters eroare si tot asa pana te hotarasti sa remediezi defectiunea din sistem. Alte informatii se pot gasi si in topicul creat de colegul mark21

 

Cand sistemul functioneaza corect si este necesara doar competarea apare avertizarea "Refill Adblue range 2400 km/Adblue nachfüllen Rechwite 2400 km"

 

 

Daca cineva este interesat ii pot trimite pe mail o documentatie privind constructia si functionarea sistemului Adblue (in limba germana).

 

 

 

 

 

 

image.png

Modificat de blueTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
dark_raider_ro

Știe cineva codul pentru pompa de AdBlue? Si un pret? Se pare ca pompa da rateuri. In loc de 9 atm imi bagă doar 4,5 atm. Sau daca avem filtru care se poate curată? In threadul de la Passat spunea cineva ca sunt probleme cu filtrul daca bagi uree de calitate îndoielnică. Eu am făcut o procedura de reset cu cineva care știe ce face si mi-a spus ca pompa ar avea o problema. Am încercat sa mai alimentez cu AdBlue de o calitate îndoielnică si mi-a apărut iarăși mesajul de Check AdBlue si contorul de 1000 de km. Acum mai am doar 650 km. Săptămâna viitoare vreau sa dau tot sistemul jos, sa il verific daca nu am urme de uree pe la mufe, sa ii golesc rezervorul si sa ii pun AdBlue original VW (80 lei bidonul de 10l), iar apoi sa ii fac procedura de reset încă o data. 

Modificat de dark_raider_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_raider_ro Vezi ca este o procedura de verificat eficienta la SCR, cu motorul cald, intri la basic  settings(logare cu 27971 inainte) si ai acolo in meniu. Trebuie sa apezi frana si accleratia parca. Dureaza cateva minute dar la sfarsit o sa iti dea un rezultat. Daca rezultatul e ok o sa se reseteze si contorul de km, daca nu cel mai probabil o sa ai un dtc stocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_raider_ro

Am făcut la Pitesti o resetare dar a durat cca 2 ore.  Daca ești din București si ești sigur ca ma poti ajuta, cand trec prin capitala spre Pitesti pot zăbovi 15 minute pentru resetare. Deci, ce zici, te bagi?

 

Daca e pompa am pus-o... e cca 2300 lei.

Modificat de dark_raider_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate eu sunt la mai multi km departare de tine, dar oricine are un vcds mai nou te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.png.e4e585dfd56729e53cdf331904adcc30.png       codul pentru popma de adblue  561 198 969 (VW) si 7N0 941 329 pentru unitate comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dark_raider_ro

Am verificat pe tester sistemul SCR si se pare ca am senzorul NOX2 defect. Nu am avut timp de ea, sa stau sa dau sistemul jos, dar din tester asta a reieșit. Acum nu stiu ca sa fac: ma costa 1000 lei sa il scot din sistem complet sau sa dau 2300 lei pe senzor. Apoi sa stau cu grija care este următoarea componenta a SCR-ului care pică: pompa, injectorul, heatearul sau altceva.

 

are cineva idee cât ar costa sa înlocuiesc tot sistemul? Complet cu rezervor si tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dark_raider_ro

Pana la urma am rezolvat-o. Am dus masina la Rm Valcea la Audi (nu la VW). Am primit recomandări  ca cei de la Audi sunt mai buni pe AdBlue. Dupa 2 zile de munca au reușit: înlocuit soluția si senzorul de NOX. Am mai schimbat si doua bucși si un cap de planetară. Total 3880 lei. Satisfacția: maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne bucuram, multumim pentru feedback si speram sa fie de folos si altor colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salutare , imi poate spune cineva citi litri de aditivi imi trebuie pt regenerare pdf la un sharan 2009 cod BRT 140 de cai .

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pachetul de service are 3 litri de Satacen. Si asta nu e AdBlue :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Referitor la adblue, sper sa nu fiu offtopic:

- se poate verifica undeva nivelul de adblue? ( cu VCDS pe engine? sau unde mai exact?)

- se poate activa sa imi arate in CB nivelul sau numarul de km care se pot face cu rezervorul de adblue? 

017.JPG.1a182e40d8f05d199ac34a0b63f0c2c9.jfif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in blocurile de masura, poti vedea cantitatea/nivelul adblue

nu, nu poti activa - din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

am tot citit si nu reusesc sa sterg mesajul din bord cu limita de km de parcurs.

Sharan 2011 7n

- am schimbat injector si recipientul din rezervorul de adblue cel care contine senzorii ( aveam eroare pe injector si incalzitor). Acum nu am nici o eroare pe engine/ adblue.

am incercat diferite variante de setari si adaptari dar mesajul in bord nu se reseteaza. Procedura cu scr test nu am reusit sa o fac imi da eroare.

Ceva sugestii ? AMR 500 km

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu Odis și vezi ce mesaj îți dă la final

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

multumesc pentru promptitudine. nu am folosit Odis ( eu am VCDS 19.6) si nici nu stiu pe cineva care utilizeaza. Am sa intreb printre cunoscuti in Iasi si revin cu feedback.

Modificat de vdragos
Citare absolut inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Am incercat cu toate diagnozele posibile si nu apare nici o eroare, toate adaptarile sunt corecte, toata instalatia este in parametri normali de functionare dar... nu se sterge mesajul din bord. Mai am 400 km.

Pe Odis nu apare nici macar faptul ca am mesaj in bord. se pare ca voi avea nevoie de un update de soft la reprezentanta care ma doare mintea capului cat costa. dupa ce am dat ceva bani pe injector si senzori.

Daca aveti alte sugestii va rog.( majoritatea au recomandat sa anulez instalatia de Adblue )

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ODIS trebuia demarata procedura de test, pana la final - la final, daca sunt ceva probleme, iti scrie ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost facuta procedura cu Odis. Nu a dat nimic nimic despre ADblue/ engine. am o eroare pe aux ( radio) si ceva la incalzirea auxiliara. apoi separat a intrat pe mesaje si nu apare nimic. la fel cu adaptarile - nu necesita adaptari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, din nou

azi am rezolvat cu doar 135 ron.

mi-am facut programare la reprezentanta unde am descoperit ca masina era dintr-un lot care a fost rechemat pentru un update pentru motor, update Nox si verificare pistoane haion. Dupa cele 2 update uri s-a rezolvat si eroarea ( ei spun ca trebuia stearsa dupa inlocuirea injectorului si senzorilor din rezervor - doar ca nu aparea la nici o diagnoza cu care am incercat). In fine tot e ok acum.

Multumesc de suport si poate ajuta pe cineva situatia prin care am trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai facut update de soft pt.noxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

a fost facut update si pentru NOx . Am adaugat foto cu fisa service.

20190816_185425[1].jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare dragilor,

Din păcate de ce m-am tot speriat nu am scăpat. Am o eroare pe SCR - adblue și nu reușesc să-i dau de cap.

După ce prin vară când scanam mașina aletoriu am tot găsit această eroare

15733 - SCR NOx Catalyst Bank 1 
          P20EE 00 [096] - Efficiency too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
 

Ștergând-o și văzând că totul e ok, am zis că nah nu e nimic grav și am continuat să merg cu mașina. În luna decembrie, plecând la un drum cu familia primesc eroarea Error AdBlue. No engine start in 1000km.

Zic nah belea, poftbagajul full de bagaje, aveam de făcut un drum de 300km, am zis că atunci când ajung la destinație fac plinul cu adblue. Pe drum observ că acea eroare de 1000km nu scade decât foarte puțin - adică mă așteptam ca atunci când ajung la destinație să mai am range aprox. 700km, insă el îmi arăta range 950km.

Ajung la destinație zic să fac plinul de adblue, când colo surpriză îmi intră aprox 5L de adblue și rezervorul full. Pun vcds-u pe ea:

1 Fault Found:

15733 - SCR NOx Catalyst Bank 1 
          P20EE 00 [237] - Efficiency too Low
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 10
                    Mileage: 137313 km
                    Date: 2055.14.17
                    Time: 19:55:27

                    Engine speed: 1602.50 /min
                    Normed load value: 52.9 %
                    Vehicle speed: 82 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 3 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.920 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Long-term adaptation of reduction agent dosage: 1.00
                    Measured NOx conversion: 0.272
                    Calculated efficiency of NOx conversion: 0.759
                    Efficiency threshold of NOx conversion: 0.292
                    Current temperature in NOx reducing catalytic converter: 240.7 °C


Readiness: 1 1 0 0 0 
 

Caut pe net, găsesc un tutorial cu senzorul 2 de pe evacuare:

 După codurile din clip 03L907807AF și 8K0907807e am vorbit cu un amic cu piese auto și par a nu se potrivi pentru codul meu motor CFFB.

Așadar dacă a mai întalnit cineva eroarea asta ce senzor trebuie schimba, ce cod? Sau ce aș putea să fac să remediez problema.

 

Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!