Jump to content
feliugabriel

AdBlue Refill

Recommended Posts

feliugabriel

Salut,

 

Am un VW Sharan II (7N) din 2011. Masina este adusa din Germania, are ~235.000km.

 

 

Dupa cum spune si titlu am ceva probleme cu AdBlue-ul, adica:

Dupa aproximativ 700km de mers cu masina dupa cumparare am primit atentionare in bord ca trebuie sa adaug lichd AdBlue. 

Am facut acest lucru, am incarcat, am facut procedura de resetare cu tinerea contactului 30sec si atentionarea s-a inchis.

 

Dupa ~4000km am primit din nou atentionare de AdBlue, stiam ca un plin tine undeva la 15k. Am facut plinul, am incercat sa resetez si nu a mai vrut resetare.

Problema a fost ca eram in concediu si atentionarea era ca dupa 1000km motorul nu o sa mai porneasca.

Rezervorul de AdBlue era plin. Am pus si diagnoza, am resetat tot ce tine de sistemul SCR dar atentionarea nu s-a mai sters.

La un moment, in mers, in timp ce mai aveam 130km pana cand motorul nu o sa mai porneasca, eroarea a disparut. 

Dupa alti 200km eroarea a aparut din  nou si atrebuit sa merg fara sa opresc motorul pana acasa.

 

Am mers aproximativ 600/700km cu atentionarea pe rosu (deci dupa atentionarea ca nu o sa mai pornesca).

 

Cand am ajuns acasa, am oprit masina si nu a mai vrut sa mai pornesca.

 

 

Am pus diagnoza din nou acasa (VCDS, Delphi, VAS). Aveam o eroare de NOx Senzor.

Am sters, am resetat SCR dar am obtinut doar 50km de mers.

 

A mai intampinat cineva problema asemanatoare ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

incearca si acest topic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danut333

Salut! Cum ai rezolvat problema pana la urma? Am aceiasi problema cu un passat B6.merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi44

Am un Sharan din 2010,masina adusa din Belgia cu sistemul adblue care ma nenorocit,am facut cam 3000 km cu masina si sa aprins atentionarea dupa 1050 km nu

mai porneste daca nu alimentez cu aditiv ad blue.Am luat de la statia OMV 10 L SI am facut plin dar atentionarea nu s-a mai sters,am fost la reprezentanta service

VW Brasov si mi au spus sa circul asa pana se aprinde becul la bord cu o defectiune,altfel nu au ce sa faca.Dar eu nu am inteles cum poate circula cu asemenea

defectiune si pana cand ca mai aveam 30 km de parcursi si motorul nu mai porneste.Nu gasim problema am incercat absolut toate obtiunile dar nici un rezultat de 3

saptamani.A mai intampinat problema aceasta? ca nu stiu ce da mai fac.Multumesc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdanblaga93

Salut, am si eu aceeasi problema.. cum ai rezolvat? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi44
On 2016. 05. 21. at 22:42, Bogdanblaga93 a scris:

Salut, am si eu aceeasi problema.. cum ai rezolvat? 

Salut.Nu am putut rezolva nici pana aztazi sunt disperat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
terrabyt

tot pe sharan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdanblaga93

pe un cc din 2010. dar am rezolvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
adrianf

Bine ca ai rezolvat,dar si poti spune cum,poate reusesc si colegii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuzulu

Buna ziua.Are cineva vreun manual in engleza sau romina pt sharan 2 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucaflo26

Zuzulu foloseste functia search. Aici ai cautat? Astea sunt singurele manuale ce le avem disponibile.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
zuzulu

Buna ziua.Imi poate spune cineva cum a rezolvat problema rotii de rezerva pentru sharan modelul din 2010 sau sa imi puna ce dimensiune trebuie sa aiba roata slim.multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
leo1212
On 14.05.2016 at 14:14, levi44 a scris:

Am un Sharan din 2010,masina adusa din Belgia cu sistemul adblue care ma nenorocit,am facut cam 3000 km cu masina si sa aprins atentionarea dupa 1050 km nu

mai porneste daca nu alimentez cu aditiv ad blue.Am luat de la statia OMV 10 L SI am facut plin dar atentionarea nu s-a mai sters,am fost la reprezentanta service

VW Brasov si mi au spus sa circul asa pana se aprinde becul la bord cu o defectiune,altfel nu au ce sa faca.Dar eu nu am inteles cum poate circula cu asemenea

defectiune si pana cand ca mai aveam 30 km de parcursi si motorul nu mai porneste.Nu gasim problema am incercat absolut toate obtiunile dar nici un rezultat de 3

saptamani.A mai intampinat problema aceasta? ca nu stiu ce da mai fac.Multumesc.

 

 

Salut.Cum ai rezolvat problema cu adblue?

Am un sharan 2011 si mi-a aparut un mesaj pe bord cum ca in 1000 de km se opreste motorul.Am adaugat adblue dar mesajul nu se reseteaza

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosAltu

Salutare..Pt sharan din 2007 2.0 tdi kw103 cod motor BRT am filtru de particule si in locul rotii de rezerva am un vas pt aditiv..aveti idee pe unde trebuie sa umblu ca sa completez(nu gasesc nici o gaura care comunica.poate sa fie sub mocheta de la locurile 6-7?) si de care aditiv sa cumpar.

Pe tester i-mi arata ca e 5% colmatat si nu as vrea sa am vreo surpriza 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Ma indoiesc foarte tare ca este rezervor de adblue, mai degraba este rezervor de Satacen pentru regenerarea DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosAltu

Aha. Pai si cum il umplu ? Ce aditiv i-mi trebuie? Intreb pt ca am fost la 5 servisuri si la toate 5 au ridicat din umeri

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Ai citit ce am scris? Aditivul se numeste Satacen.

La reprezentanta se face umplerea fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DragosAltu

Ok mersi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
trisaba

Pentru motorul de 2.0 tdi cod BRT se de rezervorul ala mic jos si ai in partea de sus pe unde sa pui asa ceva .nu e nevoie sa.l dai de tot jos

20180420_081856.jpg

Edited by trisaba

Share this post


Link to post
Share on other sites
dark_raider_ro

Am fost pedepsit de vdragos pentru ca am urcat un log la masina mea si am fost lapidar in informatii. Vorbisem intr-un PM cu Cristi (Al Bundy) si nu reusisem sa ii pun logul in PM. Nu am vazut nici un buton de attach in PM si am crezut (eroarea mea) ca il pot urca aici. Asadar scriu aici ce i-am scris si lui Cristi si atasez si logul poate ma poate ajuta si altcineva.

 

in Noiembrie mi-am luat un Sharan din 2011 și am o mică-mare problema la el: AdBlue.

 

mi-a dat in bord semnal ca trebuie sa alimentez cu uree in 950 km. Am mai mers cca 300 km cu el și i-am alimentat cca 12 l de AdBlue. Am executat procedura de reset cu contactul 30s și nu s-a resetat nivelul. Am mers la VW Pitesti și le-am explicat problema. Surpriza totala: sunt complet pe dinafara. Zici ca erau de pe alta planeta!!!🙂. Aaa, e grav: aveți martorul de la motor aprins, trebuie sa facem teste amănunțite... chestii d’astea de cartier. Am plecat dezamăgit de la ei. Pe A1 in drum spre Buc după cca 30 km s-a stins avertizare. Am zis: taci ca e bine! Avea nevoie de timp sa se reseteze nivelul. Am ajuns la Slobozia, totul normal. A doua zi am plecat cu masina spre serviciu și după 20 km s-a aprins din nou avertizarea și nu s-a mai stins. Contorul scade și a ajuns la 600 km. 

 

Am mers aseară la cineva cu un VCDS sa încercam sa ștergem eroarea și nu am reușit sub nici o forma.  

Crezi ca ma poti ajuta? Te-ai mai întâlnit cu aceasta problema? 

Prin seturile de valori măsurate apare ca rezervorul de AdBlue este plin 99,34%. Deci informația stocată in ECU este ca rezervorul este plin și totuși imi spune in bord ca mai pot merge doar 600 km. 

Iti atașez și logul cu erori înainte de ștergerea erorilor.

 

 

dupa ștergerea pe motor și pe toate celelalte module nu mai apare nici o eroare, exceptând clima unde se pare ca am o problema cu pierdere de freon.

Log-SARAN-.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

Dupa codurile de eroare ai o defectiune la sistemul SCR care nu are legatura cu alimentarea rezervorului cu uree. Poate fi injectorul de uree, senzorii de la intrare sau iesire, senzorul de temperatura, Oxigen, Nox, scurgeri de uree care au blocat circuitul. Trebuie verificat fizic sistemul SCR, in prezent probabil ECU vede ca SCR nu functioneaza si va restrictiona pornirea. Ai si eroare P229F care e senzorul de Nox, cele doua erori merg de regula impreuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dark_raider_ro

Un service bun, care a mai facut aceasta operatiune puteti recomanda? Sau o persoana de contact? Nu vreau sa merg undeva si masina mea sa fie cobai pt ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi44

Sistemul Adblue trebuie eliminat din soft asa am procedat si am facut 60000 km fara nici o problema 

  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
dark_raider_ro

Și la ITP cum a fost? Filtru de particule l-ai anulat? Unde ai făcut operațiunea și cât te-a costat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
levi44

200 de euro,  sistemul AdBlue am anulat nu filtru de particule din soft  acuma este normal ca un vw cu acelasi tip de motor

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri