Jump to content

Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5


ioanidis84
 Share

Postare recomandată

In privinta lipiturilor reci pot sa confirm si eu si multi altii de pe forum ca exista. Acum depinde si unde anume pe placa apar,dar cele mai des intalnite sunt la mufele principale ale IC desi nu se umbla p-acolo des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru... ce confirmi ? ca se comporta asa cum zice colegul nostru ? nu....

lipituri reci se fac la acest model la mufa verde... si afecteaza la pornire, etc - cam atat. Manifestari cum are el, nu sunt de la lipituri reci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa salvez dump-ul din 93c86 si sa cumpar alt 93c86 si sa il scriu acolo apoi sa lipesc integratul pe placa ceasurilor. Ma gandesc ca poate fi o varianta posibila..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca, dar nu cred sa fie din el. Nu sunt problematice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Consideri ca mai trebuie  verificat ceva ? Sau mai alte idei?

Sau a murit si e cam gata situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, vorbeste cu @terrabyt, dar nu sunt sigur ca exista vreo solutie in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc mult. pentru raspunsuri! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am un cluster 1J5920826C.

Am reusit sa activez range insa pentru staging nu am gasit adresa.

Putin ajutor?

Multumesc.

cluster VDO g4.bin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am si eu Vag Tacho, vreau sa stiu cum activez si eu staging si ace aprinse la contact pe un RB8 V17 mi se pare, daca se poate bine-inteles...daca poate sa ma ajute cineva eventual as fii super recunoscator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca merge staging si ace aprinse pe RB. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge. Merge sa aprinzi toata scala, complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi? 

Modificat de lupo_bv
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/30/2018 at 3:02 PM, Alex X B said:

staging si ace aprinse la contact pe un RB8

staging - NU MERGE

ace aprinse la contact - NU MERGE - doar aprinsa toata scala, cu tot cu ace. Scala.... adica tot fundalul ceasurilor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff... Și aveam VDO înainte... Dar erau stricate, se resetau la contact pus... Măcar să știe un prieten că el are VDO V20... Se poate să mă îndrumi cum să fac staging și ace aprinse la contact? E greu? 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE!!!

Modificat de lupo_bv
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

staging - e mai complicat un pic si mai mult de scris - pune dump-ul aici sau pe mail, si ti-l modific eu.

pentru iluminarea acelor si afisajelor, pe contact - modifici adresa 1ED = 3B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acum ceva timp mi-am montat pe Bora mea niste ceasuri VDO 1J5920826A, IMMO3, si tot atunci am pus si maneta cu cablajul pentru computerul de bord. Toate bune si frumoase, numai ca am observat o problema, in sensul ca vitezometrul arata cu 10 KM/h mai putin decat viteza reala, masurata pe GPS, si asta pana pe la 85 KM/h, pe ceas. Dupa aceasta valoare, viteza reala se mareste, astfel ca, la 100 KM/h pe ceas, viteza de pe GPS este in jur de 115 KM/h, iar cu cat merg mai "tare", cu atat diferenta asta se mareste.
Ar putea cineva sa ma ajute cumva sa fac aceasta corectie? Pe langa asta, as mai vrea sa activez staging si ace aprinse la contact. Platesc cinstit toata munca celui care ma ajuta sa rezolv problema.
P.S.: Pot sa citesc eeprom-ul si sa postez dump-ul aici, sau prin P.M. unui coleg de forum.

Modificat de Costin_XCX
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, nu prea pot să copiez dump-ul sau să aștept, vine de la Bucale doar să facă astea că e plecat la facultate... Nu poți să-mi explici pe PM te rog...? Eventual să mai discutăm niște chestii...? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Costin_XCX said:

Salut. Acum ceva timp mi-am montat pe Bora mea niste ceasuri VDO 1J5920826A, IMMO3, si tot atunci am pus si maneta cu cablajul pentru computerul de bord. Toate bune si frumoase, numai ca am observat o problema, in sensul ca vitezometrul arata cu 10 KM/h mai putin decat viteza reala, masurata pe GPS, si asta pana pe la 85 KM/h, pe ceas. Dupa aceasta valoare, viteza reala se mareste, astfel ca, la 100 KM/h pe ceas, viteza de pe GPS este in jur de 115 KM/h, iar cu cat merg mai "tare", cu atat diferenta asta se mareste.
Ar putea cineva sa ma ajute cumva sa fac aceasta corectie? Pe langa asta, as mai vrea sa activez staging si ace aprinse la contact. Platesc cinstit toata munca celui care ma ajuta sa rezolv problema.
P.S.: Pot sa citesc eeprom-ul si sa postez dump-ul aici, sau prin P.M. unui coleg de forum.

pune-mi pe mail dump-ul (florinkrs@gmail.com) . Pentru viteza, daca nu sunt schimbate cumva foliile la ceasuri si sunt cele originale, atunci modifica ultima cifra (aferanta impulsurilor) de la coding-ul ceasurilor si compara rezultatul cu valoarea afisata de GPS. 

Alex.... cautam, citim, muncim, invatam - altfel, daca e urgent asa... sa ne caute... la Bucale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut...la audi a4 b6 ceasuri color se poate activa Gauge Test/Needle Sweep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
alex_alexandru207

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu fisierul, pentru staging si ace iluminate? 

Nu am citit ceasurile inca, am doar poza cu eticheta deocamdata.

Multumesc!

50192547_355018748616458_3053709352180383744_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pentru masina ta ? daca da, adapteaza ceasurile si pune dump-ul aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_alexandru207

Sunt de passat b5.5, dar am reusit sa le adaptez pe golful meu care inainte avea immo2 motormeter. Problema e ca nu am decat o interfata vag tacho 5.0 si vcds. Am incercat cu EEPROM Programmer 1.19 sa citesc eepromul si imi zice No ecu Found. Am nevoie de alta interfata sau nu fac eu ceva bine? Cu vag tacho imi spune ACCESS DENIED Dar la ceasurile originale am putut sa ma conectez fara probleme. Am gasit ceva pe internet cum ca interfetele vag tacho cu serialul 694D3ADCCC au ceva probleme. Posibil asta sa fie cauza?

 

Modificat de alex_alexandru207
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte posibil - nu am informatii legate de interfetele clone, ca sa te pot ajuta in acest sens.

ai bifat USB la vageep ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!