Jump to content

Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5


ioanidis84
 Share

Postare recomandată

Ooo, perfect! Multumesc de link! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_alexandru207
On 09.03.2019 at 22:14, F l o r i n a scris:

Pai nu are voie. Sa test și vezi cât de calibrat este acul.... Trebuie sa stea la 3000rpm. Dacă sta, problema e in alta parte 

Am facut test si nu sta la 3000, ci undeva la 3200. Ciudat este ca, cu softul de passat cu care le-am cumparat arata cum trebuie, dar am in plus martorul de la lichidul de parbriz, si nici combustibilul nu mi-l arata cum trebuie + problema cu esp-ul.

Modificat de alex_alexandru207
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce folii ai pe ceasuri, acum ? pune o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_alexandru207

Astea sunt ceasurile.

55591751_396864824437065_6047537621779873792_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am adaptat nișre ceasuri de Passat B5 pe o Bora.

—Ceasurile de Passat B5 au mini-dot și sunt immo3 VDO. 

—Ceasurile de pe Bora erau immo2 VDO, fără mini-dot, dar avea un fel de computer de bord în acele 2 display-uri micuțe, implicit și manetă cu butoane.

După adaptare, range-ul tot crește aiurea, 230 - 310 - etc... Iar consumul e non-stop 0.00, efectiv 0... 

Nu înțeleg de ce nu merge... Iar turometrul arată cu foarte puțin mai mult... 

Ceasurile în final sunt exact ca cele din post-ul anterior. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din pacate se pare ca Bora este fara can gateway - ceasurile au codul 1jx 919 xxx... si ai pus de Passat B5,5 cu can gateway.

Nu prea sunt compatibile 100%, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.04.2019 at 10:10, F l o r i n a scris:

da, din pacate se pare ca Bora este fara can gateway - ceasurile au codul 1jx 919 xxx... si ai pus de Passat B5,5 cu can gateway.

Nu prea sunt compatibile 100%, din pacate

Scuzați pt quote, sunt pe telefon  și nu pot șterge... Am dat din greșeală... 

Dar eu pe Golf 4 an 2003 am Can Gateway, dar acu e altă problemă, ps ele când le comectez sau ceva gen apare înloc de km totali un nr cu 48...etc, din 5 cifre în total și jos def... În rest martori la contact nimic... Așa le puneam pe Golf-ul meu, că poate erau compatibile  immo3 cu immo3, mini-dot cu mini-dot și CAN cu CAN... 

Care ar fi problema cu def-ul acela? Asta a apărut când le adaptam la final... Nu înțeleg de ce, și cu vagTacho nu prea comunică, apare seed-key întruna... Și nu încarcă... 

Și aș vrea să știu dacă la mine ar fi compatibile 100%, să indice bine tot... 

 

Modificat de Alex X B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt immo 3 si masina ta, tot asa, da - sunt compatibile/

DEF iti apare, deoarece scula pe care o folosesti, ti-a perimat eepromul. Acum, trebuie scris altul corect, dupa care trebuie refacuta procedura de adaptare, chei, km, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, F l o r i n a scris:

 

Scuze iar de quote... Tot de pe telefon sunt... Nu mă lasă să șterg... 

Păi și cum pot scrie eeprom-ul? Am VagTacho și VCDS... Cu VagTacho nu merge...? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa mearga - nu iti pot preciza exact, nu prea folosesc Tacho - l-am folosit cu multi ani in urma, imi pare cam slabut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O să mă mai uut pe internet... Dacă zici că merge e super ok... Am găsit mai devreme un eeprom de la tine pentru un băiat cu aceleași ceasuri, dar ale mele sunt de Anglia doar, sper că ar merge ăla... 

Și-n legătură cu prietenul meu cu Bora immo2 fără CAN Gateway ce poate pune?? Immo3/2? Cu CAN Gateway(care e diferența... Nu știu la partea cu CAN Gateway care e dif să le cunoască și el sau eu), și cu mini-dot sau fără, dar cum am spus, el are manetă cu butoane și un fel de CB

Și totuși, ce program se mai poate folosii pentru ceasuri și rrad, write, edit eeprom? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai - am scris de f. multe ori, gasesti aici - poti citii/scrie, etc - cu Vageep. Importanta e interfata - aici, daca vorbiti de clone, nu va pot ajuta cu un sfat.... oricum, ceasurile acestea nu sunt greu de citit.... etc.

Daca Bora e bezina, numai ceasuri fara can - codul de forma 1jx 919 xxx. 919 = fara can, 920 = can

Exista si maxidot fara can....sau MFA = cum are el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, înțeleg... Eu l-am luat de la cineva cu tot cu asta... Chiar dacă e clonă... Problema e alta... Dau să citesc ceasurile cu VagTacho și apare non-stop seed-key: 1, practic nu se mai conectează la ele cu acel DEF... Am văzur cum se încarcă un nou .eep cu VagTacho, dar nu am cum dacă nu se conectează...

Clonă nu știu dacă e interfața... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cauta eeprom curat pentru ceasurile tale (daca nu ai backup) si fa-le la loc pe original. 

Dupa ce ai backup - atunci “poti da in ele” cum doresti si pana reusesti ce ti-ai propus. 

Daca nu ai backup - ajungi sa te coste cat nu face. 

Daca nu stii ce face vagtacho sau vcds (ca am vazut ca intrebai pe Florin una alta - iti recomand sa mergi la cineva care face treburile astea. Dar e alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un eeprom dat tot de Florin anterior unui băiat tot pentru niște ceasuri de Passat... Nu e problema de asta, că de descurcat mă descurc, dar sunt niște chichițe pe care nu le știu exact și mai bine prefer să întreb... 

Știu ce fac amândouă... E normal că de-asta le-am luat și am făcut multe diagnoze, activări, etc... Dar din greșeli sau întrebări învețiz fiecare am fost la început în tot... Nu mă interesează ceasurile să le fac neapărat... Nu depind de ele sau ceva de genul, dar zic că e păcat că sunt mult mai draguțe și bunr decât ce am eu pe Golf, eu am RB8 stock stock de Golf 4  iar astea sunt VDO, normal cu foliile și acele de Passat, arată și dau mai bine...de asta le schimb eu, mini(dot am deja, eventual poate să fii pus maxi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Alex X B said:

Clonă nu știu dacă e interfața... 

o interfata originala este intre cateva sute de euro ...si mii...chiar peste 10.000 euro, in functie de ce stie sa faca, etc.

Deci, eu zic ca este o clona.

Incearca cu altceva = citeste topicul acestea si foloseste functia de cautare, sunt multe topic-uri legate de acest subiect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Știe cineva cum se numește editorul de dump-uri pt immo2 și immo3? Știu ca era in romană și poți edita din butoanele aplicației un dump....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Andrey_FLR94

salut . am incercat sa activez functiile welcome si needlle sweep pe al meu b5.5 .. am scris bin-ul cu DashDumpEdit dar nu merge ... am incercat acelasi lucru  si pe alte 2 masini ale unor prieteni dar tot nu merge , cine ma poate ajuta cu cateva sfaturi ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staging nu merge la toate. Altfel, eu sunt mai old school... Le editez manual. Verifica ce adrese ți-a modificat programul respectiv, sa vedem dacă sunt cele corecte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey_FLR94

Pot sa ti incarc aici cele 3 adrese pe care am incercat sa le  fac needlle , binu original sa mi spui daca sunt compatibile ? Daca ai timp pate ma ajuti cu modificarea lor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Staging necesita modificarea multor adrese... Deci dacă ai modificat numai 3... Nu are cum sa meargă. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrey_FLR94

scuze . m-am exprimat gresit . cele 3 binuri care am incercat sa le modific cu dampdashedit  si fara niciun rezultat :(

CMA.bin FLR.bin WTF.bin

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.imi poate spune cineva daca iau doar folia cu inele cromate o pot monta pe celelalte ceasuri amandoua IMO 3 cel de pe masina fiind motometer si celalalt vdo si apoi sa modific impulsurile doar la kilometraj cu vag comul .mersi fain...

ceasuri-bord-vw.jpg

vw sport.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!