Jump to content

Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5


ioanidis84
 Share

Postare recomandată

Da, sigur, este format din 5 dar am adaugat un 0 inainte si urma de pinul ce mi l-a dat can commanderul...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e in felul urmator, am luat ceasurile VDO de pe o bora 1.6 benzina, pe masina(golf 4 1.4BCA)  avand RB8 fara bc, am luat dump-ul din eeprom(cititi si scris cu digiprog3 si xtool x100pro, am inercat cu ambele ca aveam impresia ca nu le-a scris sau citit bine dar le-am comparat si sunt la fel) si facut modificarile pt needle sweep si ace, dupa ce am montat ceasurile cand am pus contactul nu se aprindea niciun bec si pe displayul de km imi scria def, am pus dump-ul vechi, functionau, doar ca nu ii adaptasem cheie noua, am incercat cu cip nou, am facut procedura de adaptare, mi se stingea martorul de immo, candlluam si puneam contactul palpaia din nou, si imi apare si eroarea cu ecu. cu ceasurile vechi nu am nicio eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca daca masina e IMMO 2 atunci e normal sa nu aiba canalul 50, dar am mai multe probleme:

1. Acul de la temperatura sta nemiscata oricat de fierbinte ar fi masina.

2. Turometrul urca FOARTEEEE lent, daca-i dau WOT poate in 20 de secunde ajunge la 2500-3000 cand in realitate as avea poate chiar 5000.

3. Becul de imobilizator palpaie in prostie (chiar daca porneste masina si fara transponder, e immo off)

4. Atunci cand bag contactul imi apare Immo Activated in BC

 

Clusterul a fost lua de pe un Golf 4 1.9 TDI AXR iar eu am Bora 1.9 TDI AJM, deci nu cred ca ar fi trebuit sa fie probleme la turometru, acul la temperatura chiar n-am idee de ce nu se misca deloc, imobilizatorul (Immo Activated din BC) s-ar putea sa fie fiindca nu s-au adaptat cheile?
Repet, azi 10 ore am stat sa-i dau de cap cu 20 de read-uri si write-uri al epromului si nimic... am trecut VIN-ul intr-un loc si codul clusterului in 3 locuri in eeprom manual, nu mai am nici o idee/solutie

 

 

Edit:// Am mai tot citit multe si peste tot si am observat ca cea mai buna metoda daca nu merge adaptarea din VCDS este sa faci transferul de vin, skc, immo id, cluster pin si key data. O alta intrebare stupida: Cum gasesc key data din eeprom? Fiindca nu pot clona EEPROM-ul de pe clusterul vechi deoarece nu este VDO si este si Immo 2.

Ma tot gandesc ca problema cu temperatura apei + turometrul sa nu fie influentat cumva si de clusterul care nu este imperecheat corect cu ecu...

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema: am schimbat ceasurile de bord la un passat b5.5, cele vechi erau minidot cu maxidot. Am incercat toate variantele le stiu la amandoua Pin-urile si nu reusesc sa-l adaptez pe cel nou. Imi da un mesaj de eroare ca ar fi din cauza imobilizatorului (P1570 35-10).Masina porneste dar din cauza la imobilizator se opreste. Cu cel vechi culmea merge sa ma loghez pt ai faca adaptarea tot lui, pe cand cu cel nou nu. De asemenea functioneaza inticatoarele de motorina, temperatura apa. Atasez citirea la eprom la ambele ceasuri. Fisierele au extensia redenumita din eep in doc pt ca nu i-mi permitea sa le incarc. Va multumesc!

nou 6521.doc vechi 6592.doc

Modificat de costa55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel vechi e gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am epromul vechi.  Pinul vechi este 6592 si cel nou 6251.

 

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune ceasurile vechi pe masina si citește-l iar.

Daca ai scris peste el sau altceva...de nu-l mai ai, atunci citeste eeprom ECU motor si posteaza-l aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin prin ce program si interfata sa citesc eeprom din ECU motor, ca sa nu mai plicitsesc lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe....vag commander, abrites, vvdi, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!. Am un Golf 4 1.4 16V 75cai cu bord VDO si display minidot din anul 2003, as dori sa imi pun staging, needle sweep si activarea acelor + display cand pun contactul, fara pozitie, se poate face ?? 
Ce ar trebui sa fac sa pot face aceste lucruri/modificari la golfuletul meu ?

Multumesc anticipat !

Modificat de claaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ceasurile tale sa fie cu un ROM compatibil cu staging = needle sweep......

2. activarea acelor, se poate

3. display cand pun contactul .... e by default... cred ca ai vrut de fapt iluminare scala. Se poate

 

trebuie sa citesti eeprom ceasuri (cu ce si cum... scrie peste tot in aceste 27 pagini ) si sa il incarci aici, mai departe ti-l facem noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se poate face staging sau needle sweep se poate vedea in eeprom ?
Acum trebuie sa vad daca gasesc la cineva vag tacho.
Ce pret ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din eeprom se vede, sunt doua adrese care ne spun ce ROM ai 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/26/2021 at 4:26 PM, dragos1294 said:

salutare, ma poate ajuta cineva cu needle sweep pt golf4, vdo 01.10. mersi

golf4 eeprom dash vdo oem.rar 1.06 kB · 2 downloads

Salut, poftim, ai range, needle sweep, ace aprinse la contact. Sa-mi dai un raspuns, te rog frumos.

!New_golf4 eeprom dash vdo oem.rar

Modificat de claaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descarcat aplicatia aceasta si am gasit aici in 27 de pagini pe un baiat care a pus un bin de pe un golf 4, si am facut cu ajutorul acestui program lucrurile am vazut ca unele bin de pe diferite masini nu te lasa sa selectezi anumite optiuni

E corect asa cu aplicatia acesta sa fac aceste modificari ?

Se poate strica masina de la acest program ? @F l o r i n

image.thumb.png.9afd1a5c4b3c8ae0227f12fc535d9210.png

image.png

Modificat de claaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se strica. In plus, eep ul original sa il salvezi, lt backup. Daca greșești ceva, il rescrii pe acesta si o sa fie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lupte seculare am reusit sa citesc epromul la ecu si ceasurile noi. Le postez poate ma ajutati si pe mine. Nu-l vede pe canalul 50 imi apare deconectat. Asta dupa ce m-am logat cu pinul ceasurilor noi, pt ai face adaptarea. Masina in cauza un passat b5.5 1.9 tdi. Ceasurile vechi sunt minidot iar cele noi maxidot.De asemenea cele noi functioneaza, imi indica tot la fel ca cele vechi, numai ca este problema cu imobilizatorul. Pot sa-i fac immo off dar ma streseaza celebra cheie sclipind. Epromul ceasurilor vechi nu il am. Va multumesc!

Eprom ecu+i.c.rar

Modificat de costa55
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna. Am schimbat la un golf 4 2003 ceasurile cu minidot 1j5920826c cu altele maxidot de passat b5.5 3b0920849a. Dupa toate adaptarile imi ramane aprins martorul ABS si in mers clipeste martor frana de mana.  Ce anume trebuie sa modific ca sa fie ok? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi adresa pt comunicatie abs sa o treci de pe can pe analogic.

Da-mi dump-ul si ti-l modific maine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe adresa 216, modifica din F7 in 63

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am gasit si am modificat si e in regula. Dar pentru aprinderea martorilor o data cu acele la sweep ce se modifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 
Am schimbat ceasurile la Golf si am trecut de la Immo2 Bosch RB8 MFD la Immo3 VDO Full FIS. 
Si anume, de la 1J0 920 825 CX la 3B0 920 847 E (ceasuri de passat). 

Dupa adaptare, am 2-3 probleme. 
1. Nu imi vede nici o usa deschisa. Banuiesc ca din cauza faptului ca modulul de confort e cu codul 1J0 959 799 AH si nu 1C0. Se poate rezolva ceva din eeprom? Daca nu, prefer sa fac upgrade la calculatorul de confort si la calculatoarele de usi (+telecomenzi). Pana atunci pot trai si cu el asa. 
2. Vitezometrul are o abatere. Banuiesc ca a avut alte folii si cineva a inlocuit foliile si asa le-am luat eu. La 50 kmph pe ceas am 53 kmph pe GPS. La 100 kmph am 110 kmph pe GPS. Acestea au folii cu 100 kmph exact la mijlocul vitezometrului. 
3. Consumul e dat peste cap, arata cam cu 1-2 litri/100 km mai mult... inclusiv instantul. Cred ca asta se rezolva dupa ce rezolv eroarea de vitezometru. 

4. nu se mai afiseaza martorul de ESP. Am citit pe forum ca ar fi din pinul 14, dar nu as vrea sa il scot. Ceasurile de dinainte aveau CAN gateway, la fel si astea. De ce functioneaza asa? 
 

Erori pe 17-instruments  nu am. 
Atasez eepromul ceasurilor noi (vechi, da' noi pe masina). 

Multumesc frumos!

Latest+VIN_3B0920847E KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Alt modul confort....1c0....calculatoare de usi si modificare instalatie electrica.

Codeaza 19 can gateway cu 00006....si o sa arate usa soferului

2.3.4 ...se modifica din dump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @F l o r i n

Poti sa imi spui unde modific? sau ma ajuti tu cu Dump-ul? Multumesc! 
Can gateway deja l-am recodat cu 00006. Tot nu vrea. Si nici Buzzerul nu merge. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!