Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

Daca ai posibilitatea materiala si fizica fa-o !

N-o sa ai numai de castigat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un sfat vă rog.....ce kit de distribuție să pun pentru un motor alh cu seria 014356? Văd că sunt kituri Contitech CT 1044k1, CT 946K2 pentru același tip de motor și nu știu care sunt diferențele. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT946K2 a fost scos din fabricatie si inlocuitorul lui este CT1044K1. CT946K2 Set curea de distributie ,se înlocuieşte cu: CT1044K1

Cod motor: AGR Pâna la nr.mot.: 565 000

Cod motor: ALH, Pâna la nr.mot.: 500 000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut tuturor.....am schimbat si eu kit-ul de distributie la masina golf 5 1.9 pd kit-ul este pe original + pompa de apa dar cand am scos curea din cutie am vazut ca este fabricata in 2002 are vro legatura ca este veche curea chiar daca ea nu a fost folosita?precizez ca pe cutia kitului de distributie scrie ca expira in 08,2018 ce parere aveti???? 

Modificat de b112gxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cei care ti-au montat ,service-ul da garantie cu factura pentru lucrare si piese este O.K.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Masina- Skoda Octavia 1 Combi 1.9Tdi ALH

KM 248700

Problema: pompa apa blocata in mers la aprox 80kmh treapta 4 ~1800rpm

Daune: Curea praf, avans pompa motorina modificat, tacheti hidraulici complet blocati.

Am cumparat kit distributie Dayco/ pompa apa Ruville am mers la un atelier unde a fost planata chiulasa si deblocati tachetii.

Problema este ca dupa ce a montat mecanicul toate cele se aude un tacanit usor repetitiv, mecanicul spune ca este de la un injector care a ramas semi-blocat si ca s-ar putea debloca sau nu. ce-i drept a cam durat ceva pana a nimerit avansul si a pornit ok (initial nu pornea deloc si apoi era prea turat ~950rpm si sa auzit un zomot mai puternic (explicatia mecanicului a fost ca este avansul prea mare si implicit prea mare presiunea)).

Maine o sa merg la un tester ceva mai profi sa vad daca apare ceva.

intrebarea mea este: daca tacane asa poate dauna ceva?

Ca idee mi-a spus sa pun mana pe conductele ce merg la injectoare si sa observ diferenta de vibratie care intr-adevar exista.

dar daca nu ar lucra un injector asa cum trebuie nu ar trebui sa traga mai prost? si sa scoata fum?

Va multmumesc.

PS: Ca sa fiu on-topic pompa de apa avea numai 48k km.

va salut, am ajuns la 300k km si ma cam bate gandul sa schimb distributia, mentionez ca am ramas de atunci cu pompa avansata (porneste un picut mai greu dar nu e grav). nu m-am uitat la curea dar deh dayco nu este contitech. ca o paranteza am trecut pe castrol 10w40 (am gasit bidon nemtesc) cert este ca acum este mult mai tacut magarusul meu.

 

toate bune, drumuri libere!

 

PS Ce marca de intizator curea accesorii recomandati? am schimbat 2 pana acum si mai mult de 20k km nu tine (incepe si tacane).

Mi-a fost recomandata o revizie turbina (300000km) dar in afara de actuator schimbat in toamna nu am avut probleme (nu scoate fum alb, nu suiera tare). are rost sa o desfac?

De fel nu depasesc 3000rpm(nici in reprize nici la drum intins).

Merg destul de mult in afara localitatilor cu 80~100kmh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e un pic devreme pentru distributie ? ai doar un pic peste 50K si doar un an ! stii tu mai bine ce a fost facut acolo.

daca-ti zic ca vw monteaza dayco si pe OM iti schimbi parerea ?

intinzatoare - litens ,skf .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

litens e si cel original, pe passat AVB am demonatat dayco originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

La schimbarea distributiei e indicat sa se schimbe si simeringul axului cu came? Ce alte operatii/verificari mai sunt indicate la efectuarea acestei operatii, daca tot se desfac atat de multe?

 

Multumesc,

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai urme de pierderi pe linga semering ,nu vad de ce sa-l schimbi . Pe de alta parte ,daca masina are peste 200Kkm si vazand costul semeringului ,de ce nu !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, la masina din semnatura, la cati km trebuie schimbata distributia? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

 

Momentan distributia de pe masina are 52k km si 3 ani ... si urma s-o schimb cam in 3 luni. Acum e bine ca pot s-o mai lungesc un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La ca-ti km trebie sa schimb distributia la Vw Golf 4 Tdi, an fabricatie 2000, cod motor alh, vin WVWZZZ1JZXP536699.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu "ca-ti" a fost ce mai tare pe care am citit-o pana acum pe forumul asta. :winter:

ma scuzati de offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum de la 90.000 ca la mine s-a rupt o rola la vreo 60.000 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 90mii se recomada de fabrica,cu alte cuvinte, cu piese originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar piesele originale sunt fabricate de altii  :D  

atat timp cat nu folosesti "no name"-uri ,nu ar trebui sa ai probleme pe perioada de garantie care o da constructorul (vw) .nu ca toate piesele ce vin OEM sunt fara defecte :D  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 tdi 1 9 alh si are vreo 350mii de km. distributia a fost schimbata acum 70mii km (3 ani jumate). am avut probleme cu motorul intre timp (mi s a rupt un surub de la blocul motor si mi a cazut efectiv motorul intr -o parte, chiar pe partea cu distributia, si s au atins rolele de tampon,sau nu stiu de ce pe acolo.) eu atunci am schimbat doar cureaua. de vreo jumatate de an motorul se aude cam zgomotos, ( sunet ca de curea care bate sau de rola....nu imi dau seama). credeti ca i momentul s o schimb...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvia sau Ciprian!!!

Sa incep cu o gluma...daca randul trecut ai schimbat doar cureaua care acum "bate",de data asta schimba doar rolele ca si asa au inceput sa"bata".

Acum sa trecem la lucruri serioase,trebuie sa schimbi tot chitul de distributie si NU PE BUCATI.

Cu speranta ca nu te ai suparat pe mine(ne mai descretim fruntile),iti ureaz o seara placuta,si pot sa ti spun ca"ai fost cel mai tare cand ai spus ca,cureaua/rola bate.

Daca se considera off topic sa se stearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m am suparat..pt ca nu s mecanic auto.  ideea e ca la fiecare cursa a curelei de distributie (sau pe acolo) se mai aude un sunet in plus. ms oricum ca m ai bagat in seama...seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideia e ca trebuie sa schimbi tot kitul de distributie inclusiv pompa de apa,daca ai schimbat doar cureaua si acum ai 70000km cu ea inseamna ca rolele au dublu.

Wekend placut tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

ma poate ajuta cineva cu o informatie.Dupa ce am schimbat injectoarele cu unele SH, oringuri cablaj si tot felul de alte verificari cineva mi-a spus sa verific distributia.Masina are urmatoarele simptome, o pornesc, porneste la sfert, metge rotund dupa prima acceleratie peste 2000 rot incepe sa mearga in 3 si trebuie sa o opresc pentru a porni iar rotund.asta se intampla pana urca temperatura la 70 grade, cand se incealzeste pot sa o accelerez cat vreau ca merge rotund.Valorrile pe injectoare cand merge rorund si este calda sunt 1:2.0 2:-0.7 3:0.9 4:-1.9, la fel sunt si cand este rece si nu apuc sa o accelerez.Axa cu came este ok, tachetii la fel, injectoarele au fost reglate si la 180 grade si la 225 grade.Asa cum spuneam cineva mia spus sa verific distributia si am facut asta cu o cala imprumutata de la cineva si este ok totul numai ca mi s-a spus ca la tipul meu de motor se foloseste alta cala.La distributie s-a umblat acum un an cand s-au schimbat tachetii si de atunci au aparut problemele.Mai intai nu mai tragea masina desi i-am schimbat turbina, debitmetru si furtune, am ajuns sa schimb injectoarele cu unele sh care dupa montaj aveau compensari foarte bune, dar dupa doua luni au aparut problemele despre care v-am spus.Ma puteti ajuta cu un sfat sau sa-mi spuneti daca am verificat cu cala de distributie care terbuie.Am vazut ca exista o diferenta consistenta intre semnele celor doua cale.Nu stiu daca apare tipul de motor in semnatura asa ca va spun ca este VW caddy 3 2007, tdi 1.9 life, motor BJB cu injectoare PD.

  Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce treaba are cu distributia de ALH ? mergi la un service specializat (Autec sau ETG) si cere o verificare de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!