Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

Azi am desfacut capacul de la curea de distributie sa vad in ce stare e, si arata bine, in schimb am observat putin ulei in spatele fuliei axului cu came, posibil ca trebuie schimbat simeringul dar cureaua este perfect uscata, nu are urme de ulei. 

Am observat ulei pe furtunul care duce la acest ventil carter cred ca asa se numeste care se afla pe capacul culbutorilor si inca putin ulei sub pompa de vacum.Ce este de facut?Multumesc

carter.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa pui un colier metalic la acel furtun iar la pompa de vacuum o garnitura noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius poti sa imi lasi un email PM sa iti arat poze detaliat? vreau sa te intreb mai multe chesti despre acest motor.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

O intrebare am, se poate schimba simeringul de la axul cu came fara a bloca axul in partea pompei de vacuum? Fulia de la axul cu came are ceva canal care intra fix pe pinionul axului?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringul se poate scoate fara a bloca axa la pompa de vacuum ,dar distributia nu se poate demonta/monta fara sa calezi . 

Mai trebuie si o presa pt a scoate fulia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deci trebuie blocat axul cu came la pompa de vaccum.Mersi

 

P.S Exista un program care se ma ajute sa gasesc codul pieselor de pe masina?

Modificat de rabanne2014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am schimbat distributia la ALH-ul meu si nu se mai stinge martorul de check engine! Motorul trege bine, nu am fortat, din cauza martorului din bord! Singura problema in afara de martorul aprins ar mai fi ca la a doua, a treia  pedala de frana, parca nu am servofrana, pedala este tare, si ca sa franez trebuie sa apas cu putere. Am schimbat si cablul de frana de mana dreapta, dar nu s-a umblat la circuitul de frana de serviciu.

Nivelul lichidului de racire este un pic peste maxim, dupa ce am mers 10-15km,  uleiul este " la semn", credeti ca trebuie schimbata sonda G12? Am mai schimbat-o acum cativa ani, trebuie sa ma uit pe exel sa vad cind, dar au trecut ceva ani.

Multumesc pentru orice sugestie, nu am VAGCOM sa vad ce spune laptopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste la prima cheie, la prima compresie a primului piston care se comprima, trage la fel de bine ca inainte, nu am trecut de 70k/h ca nu am iesit din oras, chiar daca nu mi-a reglat avansul cind a pus noua distributie.

Trebuie sa fie o scapare de vacuum pe la un furtun, de se intareste pedala, o sa incerc azi sa prind jumate de ora de lumina sa dau capacul de la motor jos, si sa verific furtunele.

Vreau sa spun ca toate bucsele INA, date jos, inclusiv pompa care era GK, nu au pic de joc in rulmenti, chiar daca au mers aprox 80000 km, si 7,5 ani. Cred ca mai mergeau pana la 120000. Le-am schimbat din cauza anilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu frana am rezolvat, era un furtunas desprins ce pleca de la un N18, N75.cum s-o numi nu stiu. Furtunul trece printr-un drosel electric si se duce la EGR.

Am pus furtunul, dar nu s-a stins martorul galben cu motorul. O sa aplic metoda cu surubelnita lata la sirmele din vasul de expansiune, cind o sa ies de la servici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Azi am comandat si eu kitul contitech 1044 si a venit curea ct 1044 Germany intinzator Lietens Canada,role INA Slovacia, iar pompa apa Continental! Am crezut ca e Hepu ...sper sa fie OK

Au venit si 2 suruburi ,2 saibe si 2 piulite m8 

Imi poate spune cineva si codul OEM pt prezonul de la intinzator , as vrea sa l schimb si acela , mentionez ca am comandat si suruburile de la fulie volant ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei sa schimbi si prezonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca data trecuta am strans prea tare intinzatorul putin cu putin si mi e teama sa nu se fi bulit...

Pompa Conti e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezonul e din otel ,nu se strica . Filetul din chiulasa da .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact de asta intrebam. Prezonul nu se strica ci filetul din chiulasa. dar din cate stiu, la ALH nu e problema asta, sau cel putin nu asa des intalnita ca la generatia urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut cum se pune la punct distribuția motor 1.9tdi ahf 81kw 110cp? Am un glof4 din 99

Modificat de Pitsulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Citeşte cu mare atenţie documentul înainte să te apuci de lucru. Dacă ai dubii mai bine întrebi aici prima dată.

distributie AHF.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!Detin un 1.9 ALH si am o problema la care nu gasesc rezolvare anume mtorul merge in suturi pe decelerare in sarcina mai putin,cel mai bine se simte cand e la relanti turez ft putin pana la 1000rot si ii iau picioru din gaz troncane.Masina porneste bine nu da pic de fum nici in sarcina,distributia e schimbata recent,senzorul g62,avansul e reglat pe 50,egr admisie curatate,injectoare in parametri,vacuum e ok verificat cu vaccummetru..nu stiu ce sa i mai fac!Oare distribuita sa nu fie pusa la punct??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru început pune o poză cu grupurile 001 și 004 în Measuring blocks la ralanti si la o turație mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns,as fi pus dar nu detin vcds:(!stiu ca este greu sa ma ajutati fara info astea..ma gandeam la o parere macar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte să schimbi distribuția cum mergea motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte a avut distributia schimbata in 2015..si am mers asa fara sa i reglez avansul ca nu am stiut doar ca am mers tot timpul asta cu un consum foarte mare..putin timp inainte sa o schimb acum incepuse sa mearga putin aiurea asa in suturi la decelerare acum am schimbat o plus cele mentionate si am simptomele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum zici este posibil ca funcţionarea motorului cu avans greşit să fi afectat motorul (temperatura la care a funcţionat a fost mult mai mare decât trebuia). În primul rând trebuie văzut dacă totul este ok dpdv al managementului şi pentru asta ai nevoie de vcds. După asta trebuie evaluat motorul dpdv mecanic (compresie, injectore, etc)

Dacă nu ai sculele potrivite şi nu ai abilităţi de mecanic aş zice să apelezi la unul din colegii care oferă servicii, vezi aria prestări servicii

https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

https://vwforum.ro/forum/86-feedback/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asta am sa fac o merg sa verific motor injectoare distributie zilele acestea.Am sa revin cu un raspuns cand ajung la mecanic daca remediez sau nu!Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui vcds verifica si temperaturile date de senzori (grupul 007)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!