Jump to content

Golf2: clipeste bec in bord


SamuraiJerk
 Share

Postare recomandată

buna,

am un Golf2 1,8 GTI 16V.

dupa ce se incalzeste un pic motorul clipeste ledul de la indicatorul de temperatura a radiatorului.

sa zicem clipeste 1 minut, apoi un minut sta stins... si tot asa

eu am facut cu masina in stadiul asta vreo 40.000 Km (de cand o am)

baiatul care mi-a vandut mi-a zis ca ledul clipeste pentru ca nu fac bine contact firele pe cititorul de nivel din vasul de expansiune.

daca poate cineva sa ma lamureasca cum sta treaba

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SamuraiJerk

    15

  • eugen_zim

    5

  • rzone

    4

  • Mihai GTi

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa e. ori schimbi senzorul, ori schimbi mufele....sau cel putin le decapezi ca sa faca contact cum trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia scoate mufa care vine pe vasu se expansiune si pune o sirmulita intre cei doi papuci ai mufei si vezi ce face ledu si dupa spune-ne si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se va stinge in mod sigur dar asta nu o sa il mai ajute cand intradevar va scadea apa in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se va stinge in mod sigur dar asta nu o sa il mai ajute cand intradevar va scadea apa in vas.

Ba se va aprine. Si prin felul asta va testa daca e din sonda sau din instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia scoate mufa care vine pe vasu se expansiune si pune o sirmulita intre cei doi papuci ai mufei si vezi ce face ledu si dupa spune-ne si noua.

zis si facut => absolut nici o modificare in comportament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zis si facut => absolut nici o modificare in comportament

In concluzie : E din instalatie sau bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit treaba asta toamna trecuta in perioada cu ploile alea infernale cind, dupa ce am luat o balta mai serioasa mi-a pilpiit ledul vreo 3 zile. Sonda de nivel in vas n-am, si n-am prea inteles unde s-a umezit ca in masina nu intra apa.

@ eugen zim: din schema electrica ar rezulta ca daca face scurt pe mufa ar trebui sa se aprinda ledul, asa ca eu as fi incercat sa scot mufa, si daca se stingea ledul era sonda de vina. Correct me if i'm wrong...

Dar de obicei surprizele astea vin din instalatia electrica asa ca probabil tot acolo ajungem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scos cupla de la sonda borcanului de expansiune -> ledul tot clipea

am unit cei doi papuci de pa cupla - ledul tot clipea

in concluzie, sonda nu afecta comportamentul ledului in nici un fel

hai sa descriu mai clar ce se intampla in masina:

- pornesc masina -> ledul e stins

- cand se incalzeste apa pe la 70 - 80 grade (aprox) incepe si clipeste

- dupa cateva minute se stinge

- dupa alte cateva minute incepe si clipeste iar

- si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca atunci cind clipeste ledul, acul e tot pe mijloc, nu? Doua lucruri mai incearca: nu stiu cum e vremea la voi (am auzit ca la suceava sint deja 10 cm de zapada :D ) dar mergi cu caldura oprita si cind incepe sa clipeasca da drumul la calorifer, dar cel mai important: man, esti sigur ca ai apa destula? presupunind ca ai, toarna in ea pina aproape de furtunul de recirculare (daca e prea multa o s-o scuipe afara prin supapa de la busonul vasului ) si verifica nivelul dupa ce s-a incalzit ( vezi ca e sub presiune!), desi cel mai probabil e bordul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca atunci cind clipeste ledul, acul e tot pe mijloc, nu? Doua lucruri mai incearca: nu stiu cum e vremea la voi (am auzit ca la suceava sint deja 10 cm de zapada :) ) dar mergi cu caldura oprita si cind incepe sa clipeasca da drumul la calorifer, dar cel mai important: man, esti sigur ca ai apa destula? presupunind ca ai, toarna in ea pina aproape de furtunul de recirculare (daca e prea multa o s-o scuipe afara prin supapa de la busonul vasului ) si verifica nivelul dupa ce s-a incalzit ( vezi ca e sub presiune!), desi cel mai probabil e bordul de vina.

Soda ta de temperatura e cu un picior sau cu doua?

Verifica si tu te rog si zi-mi. Se poate sa fie o legatura cu sonda

pt ca daca e cu doua al 2 lea papuc de pe sonda e chiar un indicator :D .Deci verifica...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sugestii (so far)

1. sonda e cu doi papuci

2. acul care indica temperatura de la radiator e aproape la minim (pentru ca eu cuplez permanent ventilatorul de pe radiator printr-un comutator instalat artizanal cat timp motorul merge).

3. apa este pana la nivel in borcanul de expansiune. eventual pot pune pana la furtun...

4. o sa incerc trucul cu caldura oprita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu in dimineata asta... am pornit motorul si dupa cateva secunde mi s-a aprins ledul de la apa :). am oprit motorul si l-al repornit - cu gandul ca-si va reveni (am mai facut asa) - n-a mers. m-am uitat la apa - era ok.. asa ca m-am urcat in masina si am plecat spre servici :)

deci? ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat firul de masa din conectorul bordului,daca nu este masa ca lumea stabilizatorul din bord nu lucreaza si ind.de temperatura si de rezervor da informatii eronate.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat firul de masa din conectorul bordului,daca nu este masa ca lumea stabilizatorul din bord nu lucreaza si ind.de temperatura si de rezervor da informatii eronate.bafta!

indicatorul de temperatura (acul) pot spune ca merge bine... stiu cum merg si cand ar trebui sa se ridice (cat..). singura numultumire e legata de ledul de atentionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sugestii (so far)

1. sonda e cu doi papuci

2. acul care indica temperatura de la radiator e aproape la minim (pentru ca eu cuplez permanent ventilatorul de pe radiator printr-un comutator instalat artizanal cat timp motorul merge).

3. apa este pana la nivel in borcanul de expansiune. eventual pot pune pana la furtun...

4. o sa incerc trucul cu caldura oprita :)

FRATE NU SONDA DIN VAS CI SONDA CARE INDICA TEMPERATURA, E PE BLOC

Daca aia e cu doi papuci, schimbo pt ca si ia are un indicator si poate sa fie cu eroare.

Daca e cu un singur papuc e din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba se va aprine. Si prin felul asta va testa daca e din sonda sau din instalatie

la golf 2 este asa cum am zis la golf 3 si passat 3 este tot asa doar ca aici tre sa faci legatura intre pinii din mufa printro rezistenta de aprox 100 k pt al pacali sa se stinga leedul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat firul de masa din conectorul bordului,daca nu este masa ca lumea stabilizatorul din bord nu lucreaza si ind.de temperatura si de rezervor da informatii eronate.bafta!

sustin ! si am intalnit asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin ! si am intalnit asa.

mai fratilor! cand plec dimineata cu masina, becul clipeste.. seara nu mai face asa! :eek:

de asta ce mai ziceti? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FRATE NU SONDA DIN VAS CI SONDA CARE INDICA TEMPERATURA, E PE BLOC

Daca aia e cu doi papuci, schimbo pt ca si ia are un indicator si poate sa fie cu eroare.

Daca e cu un singur papuc e din bord

unde este amplasata sonda de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fratilor! cand plec dimineata cu masina, becul clipeste.. seara nu mai face asa! :(

de asta ce mai ziceti? ;)

Stai sa se faca mai cald, poate nu mai clipeste deloc... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
eu am scos cupla de la sonda borcanului de expansiune -> ledul tot clipea

am unit cei doi papuci de pa cupla - ledul tot clipea

in concluzie, sonda nu afecta comportamentul ledului in nici un fel

hai sa descriu mai clar ce se intampla in masina:

- pornesc masina -> ledul e stins

- cand se incalzeste apa pe la 70 - 80 grade (aprox) incepe si clipeste

- dupa cateva minute se stinge

- dupa alte cateva minute incepe si clipeste iar

- si tot asa

heh, ce ciudat... :)

am reusit sa scap de clipit intr-un mod foarte ciudat:

acum vreo 2 luni, intr-o dimineata am pornit masina imediat cum am bagat cheia in contact (fara sa mai astept aprox 6 sec. pana se opreste di clipt ledul).

vreau sa zic ca de atunci, ledul respectiv nu mai clipeste deloc atunci cand motorul merge

aditional, acul care indica temperatura apei, urca frumos pana la mijloc (chiar in dreptul ledului) si ramane acolo, Lucru care nu se intampla inainte. Pana atunci, acul incepea sa se ridice numai cand temp motorului ajungea pe la 92 grade.

daca are cineva vreo explicatie please share

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti inspre bloc, este o conducta mare de racire care are un racord cu trei cai. Sonda este montata pe acel racord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti inspre bloc, este o conducta mare de racire care are un racord cu trei cai. Sonda este montata pe acel racord.

sugerezi ca sonda respectiva facea "figuri"?

ar foarte curios pentru ca nu am umblat la ea inainte de pornirea aceea rapida.

si mai mult: cand am umblat la ea nu s-a schimbat nimic (am scos cupla de la sonda si am pus-o la loc)

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clipitul acelui led e boala veche la golf. Am auzit o gramada de golfishti plangandu-se de acest lucru. Am patzit si eu acelasi lucru. Am curatat bine contactul (piciorushele si contactul interior) si am scapat de problema. Din pacate mai revine vechea boala din cand in cand. Si aplic acelashi tratament. Si inca merge... Dar e posibil sa ai si alte bube pe la electrica si sa cureti degeaba contactul. Succes! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!