Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

21 minutes ago, C o s m i n said:

Bai ejnebun?! 221...

Ingrediente:

- VNT22 (sau gresesc)

- straight pipe

- EGR off

- FMIC

- injectoarele... tot cele de AVF? Scot alea atatea generatii de cai?

 

Dar ia zi, consumul... cu consumul cum stai? :D In mers normal (daca reusesti).

 

Nu reuseste. Azi pe drum spre dyno si-a propus de 3 ori sa mearga normal, dar tot capeti ii dadea :)) Si e de inteles... iti vine sa o batjocoresti in ultimu hal :D 

Modificat de Vise01
Link către comentariu
1 hour ago, C o s m i n said:

Bai ejnebun?! 221...

Ingrediente:

- VNT22 (sau gresesc)

- straight pipe

- EGR off

- FMIC

- injectoarele... tot cele de AVF? Scot alea atatea generatii de cai?

 

Dar ia zi, consumul... cu consumul cum stai? :D In mers normal (daca reusesti).

 

Alea-s ingredientele magice:))

Injectoarele sunt de AWX,  bănuiesc ca identice cu AVF.  Se pare ca scot..  Nu credeam sincer ca,  chiar atata.. Ziceam eu ca ii dau foc dacă scot sub 200, dar la asta nu ma asteptam.. Sunt bine primiți oricum :D

Legat de consum,  am fost Ghioroc-Timișoara de doua ori weekendul asta.  6.4, și 6.2.  Si nu m-am dus chiar încet.. Eu zic ca pot sa scot și sub 6.. :D

Cand merg acasă la Sebis (150 km),  o sa încerc sa merg la consum cat de cat.  Sunt curios :D

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Hai si cu-n video cu ceva reprize. :) In rest, beton. Felicitari. 

Link către comentariu
On 05.07.2016 at 1:28 PM, AndreiDa said:

Ai pus-o pe Dyno in Timisoara? Unde mai exact? :) Mersi

In Mehala, treci de piata, si imediat dupa lemne faci stanga si o sa vezi o poarta unde se infunda drumu. Acolo e o hala.

Link către comentariu
On 7/5/2016 at 0:03 PM, Andrei_Tdi said:

Hai si cu-n video cu ceva reprize. :) In rest, beton. Felicitari. 

Multumesc! :) O sa fac si un video cand apuc. 

Link către comentariu

Am făcut o filmare și cu o plecare de pe loc.  Nu e reușită deloc,  (am ținut-o prea mult în prima treapta) dar asa ca idee :)  

http://sendvid.com/0520e5sw

Link către comentariu

<3 cred ca topicul asta m-a convins sa fac si eu evacuarea si off-uri :cool:

se aude interesant de tot, well done

 

Link către comentariu
4 hours ago, drachenblut said:

<3 cred ca topicul asta m-a convins sa fac si eu evacuarea si off-uri :cool:

se aude interesant de tot, well done

 

Multumesc! Legat de evacuare, go for it! :D Cum se aude in ture e... :wub:

Link către comentariu
Demec Bogdan

Salut. in primul rand frumoasa masina, am avut una in familie si intradevar sunt spectaculoase. o mica rugaminte, daca ai poti posta mai multe cu portbagajul..poate chiar cand era in "constructie" . Ma tenteaza si pe mine ceva de genu

 

Link către comentariu
On 7/8/2016 at 2:30 AM, EmilianPop said:

Am făcut o filmare și cu o plecare de pe loc.  Nu e reușită deloc,  (am ținut-o prea mult în prima treapta) dar asa ca idee :)  

http://sendvid.com/0520e5sw

Cam slabut pentru cifre. :huh:

Link către comentariu
11 hours ago, Andrei_Tdi said:

Cam slabut pentru cifre. :huh:

Am zis ca plecarea nu e reusita :D o sa ma mai joc cu ea dar dupa ce trec la SMF. Nu vreau sa il omor, mai ales acum inainte de concediu. Trebuie luat in considerare ca are aproape 1600 de kg. Nu e Golf.. Puterea in plus se simte cel mai bine de la 80 km/h in sus. Si cu toate astea, cronometrat 0-100 e undeva la 7.xx secunde.  E decent :D 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Fa un 80-120 in diferite trepte. Filmeaza continuu ceasurile si numeri apoi pe filmare timpii.

Eu sunt chiar curios ce iese :)

Link către comentariu

Si ca sa ai un benchmark, eu aveam pe 60-100 in tr3 in jur de 4 secunde iar pe 80-120 in tr4 4.9s.

Cutie in 6 tr, 2.0 bkd cu turbina 1756, estimat undeva la 180-190 cp, greutate 1500 kg.

Edit: 0-100 faceam in medie in jurul a 8 secunde. ( +- 2 zecimi).

Modificat de cristi511
Link către comentariu
23 hours ago, EmilianPop said:

Am zis ca plecarea nu e reusita :D o sa ma mai joc cu ea dar dupa ce trec la SMF. Nu vreau sa il omor, mai ales acum inainte de concediu. Trebuie luat in considerare ca are aproape 1600 de kg. Nu e Golf.. Puterea in plus se simte cel mai bine de la 80 km/h in sus. Si cu toate astea, cronometrat 0-100 e undeva la 7.xx secunde.  E decent :D 

Nici nu m-am uitat la 0-100, nu ma intereseaza de fel inutilitatile de genul. La ce foloseste 0-100, in viata reala? :)

 Am vazut cum trage in treptele 2 si in special 3, de aceea am zis ca e cam slabut. Eu am cu 30 cai mai putin( nu dispun de FMIC mare, evacuare, etc), inca 150kg in plus si 2 roti motrice in plus (pierderi in transmisie) si se misca la fel.. Si da, am si turbina de 2.5, care orice i-as face are ceva lag. 

La ce timpi pune @cristi511 aici, iti reamintesti cat de mult conteaza greutatea :))

La mine repriza 0-100 era de 7 secunde cu vechiul soft. Masina merge acum ceva mai bine. Insa, in contrast, ce se intampla dupa 100-120 incolo, zici ca-i alta masina.. iti aduce constant aminte de faptul ca are ~1800 kg cu tine la volan, 4x4 si ca vrea un intercooler mai mare.  

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Greutatea ca greutatea dar conteaza foarte mult la timpi pe reprize si etajarea cutiei de viteze. Cutia pe care o aveam pe jetta tinea turbina in boost la vitezele alea asa ca aveam intotdeauna puterea la dispozitie. 

Timpii sunt comparabili cu astia iar in viata reala erau "pe bune".

Edit: timpii comunicati au fost obtinuti cu jante pe 18, o singura persoana in masina si rezervorul cel putin 1/2 adica in jur de 1600 kg.

LE: Actuala masina, desi are "numai" 150 cp, are 1350 de kg si scoate timpi asemanatori pe reprize. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

@cristi511, bun benchmark, o sa compar timpii cu aia. Ms! :D 

@Andrei_Tdi, la mine e exact invers. De la 80-100 in plus, se simte puterea in plus cel mai bine.. comparabil cu ce aveam inainte. Cum ziceam, 0-100 e undeva la 7 si la mine. Sunt si eu curios de celelalte reprize. 

Voi face mai multe filmulete cu diferite reprize din diferite viteze, timp sa am. Aici si aici aveti si un clip cu un Passat AVB stage2 din timisoara ce a scos 217cp . Cam acelasi config ca si mine (turbo, intercooler, evacuare) insa avea injectoare de ARL. Tipul zicea ca e 'dezamagit' de rezultatul de la dyno. El se astepta undeva la 230-240.  Din video, Passatul mi se pare ca trage mai greu ca a mea, mai ales de la 120-140.. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Sa traiesti!:icon_thumright:

Intrebare: cat de optimist e dyno-ul de la voi? 

Ca idee, feelingul masinii era in felul urmator: orice depasire in zona 60-120kmh era instantanee, o senzatie care da dependenta. Nu am avut vreodata emotii, indiferent de cat de din scurt faceam depasirea. 

Pe asfalt ud, in tr 3 patina daca eram in boost. :D 

Link către comentariu

Passat-ul aluia trage ca o cizma pentru ca o tureaza EXCESIV de mult! Am vazut demult video-urile si i-am zis scris la comentarii. 

Ba, ma ofticati. GATA! Ca acum ma duc si o fac decapotabila, arunc scaune,f ete de usi si tot ce mai trebuie. O bag la CURA sa simt si eu senzatia aia de da dependenta! :))

Link către comentariu
9 minutes ago, cristi511 said:

Sa traiesti!:icon_thumright:

Intrebare: cat de optimist e dyno-ul de la voi? 

Ca idee, feelingul masinii era in felul urmator: orice depasire in zona 60-120kmh era instantanee, o senzatie care da dependenta. Nu am avut vreodata emotii, indiferent de cat de din scurt faceam depasirea. 

Pe asfalt ud, in tr 3 patina daca eram in boost. :D 

Passatul a fost testat pe un alt dyno. Unul care momentan e inchis.  Am auzit si eu de povestile cu dyno, ca nu sunt calibrate ok, ca unele nu arata puterea reala. Cel la care am fost eu, e unul ce nu de mult s-a deschis. Mi l-au recomandat mai multi, ca e ok, ca tipul e profi etc. Acum nu am de unde sa stiu cat de ok e sau nu e.. Chiar ieri am fost cu un prieten sa isi masoare puterea pe un Golf 4 1.6 stock cu jante pe 18". Si a iesit undeva la 85 de cp. Daca iesea peste puterea lui de fabrica, imi puneam niste semne de intrebare.

Stiu de senzatia de care vorbesti, si DA! da dependenta :D Si la mine cu asfaltul ud zici ca e un monstru :)) 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

La mine la 4000-4200rpm se termina distractia dar in zona 3000-4000 era wow wow. :D 

Auzi, noi radem si glumim pe aici dar tu ti-ai pus frane? Nu de alta dar nu concep o crestere de putere fara upgrade la sistemul de franare, pentru o masina de strada.

E in joc siguranta ta in primul rand si a celorlalti in al doilea. :) 

Link către comentariu

O intrebare pentru voi. Cand erati/sunteti in treapta 3, la 1500 si dati WOT(test de log gen), la cat va arunca in scaun? La ce turatie? 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

Realistic, la peste 2300rpm. Abia atunci facea presiunea ceruta de soft si intra totul in "linie dreapta". Oricum nu prea vreau sa intru in discutia despre turbine ca a mea era facuta la Cipos si cat am mai tras....mama ei de viata :) 

Oricat s-a chinuit Adi sa imi faca softul nu a reusit sa o faca sa traga mai de jos...si mergeam cu 1.56 bari de boost dar motorina din belsug ca aveam portbagajul negru mereu :)) .

Cu turbina originala si soft(supplier unknown) ( 160cp si 387 nm dyno-run la Sebastian aka Racing Code) la 1900 rpm era in boost dar la 3500-3600 isi dadea duhul.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!