Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

@cristi511 Ambreiajul l-am pus pe primul plan deoarece ala cere sa fie schimbat asap. Frânele încă sunt în stare buna și pot sa zic ca fac fata. Oricum sunt conștient de faptul ca am nevoie și de frâne mai mari și smf și pana atunci încerc sa 'menajez'  masina pe cât posibil. Iar treaba cu anvelopele tre sa o gândesc.  225 35 pe 9.5j sta destul de tras. Am postat o poza mai sus.  Nu știu exact ce sa fac..  Ori las asa,  ori trec la 235 sau 245. Dacă fac asta atunci iar nu va mai arata asa bine. Oricum asta vad la primăvară. 

Link către comentariu

Trebuia sa te gandesti ca nu o sa arate bine si cand ai facut modificarile la motor :)) in sensul ca, pentru a pune puterea jos si a avea stabilitate iti trebuie cauciucuri care nu "arata bine". Asa ca, gandeste-te bine daca vrei stretch, pt ca banii bagati in motor vor fi aproape degeaba, daca nu periculos. 

Link către comentariu

@rudiRUD Când am făcut modificările la motor nu aveam jantele astea. Cele de pe fata sunt 8.5j iar 225 stau bine pe ele. Cele de 9.5 vin în spate.   Le voi pune de proba la primavara și voi lua atunci o decizie. :) Jantele asa le-am cumpărat,  cu anvelopele astea. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Daca vrei sa pastrezi jantele dupa ce le testezi, zic sa le pui niste cauciucuri bunicele/bune. Cred ca poti gasi un compromis intre a arata bine si siguranta. 

Link către comentariu

@flaviusmaff, de pastrat sigur le pastrez. Anvelopele de pe fata mai merg linistit un sezon. Profilul e undeva la 5 mm. Ca marca sunt BF Goodrich. Iar cele de pe spate sunt aproape noi, doar ca sunt de iarna :( Compromisul de care zici, cred ca va fi 225 35 fata si 235 35 spate. Desi am prieteni care mai au configuratii asemanatoare (225 fata/spate pe 8.5/9.5) si nu au avut treaba.. Oricum la primavara, vreau sa o mai cobor si sa ii fac un fitment frumos :D 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Aseară mi-am făcut puțin timp și de un 'detailing' la jante.  Mi-am cumpărat Autosol Metal Polish și m-am pus pe treaba la buze.  Nu se vede foarte bine în poze dar sunt ceva diferențe fata de înainte. A meritat toată treaba :D

 

db606394e2.jpgdb60139323.jpg

Link către comentariu

Daca cel din poza este rezultatul final, atunci pune mana ia niste smirghel 1000, 1500 si 2000, baga progresiv si abia dupa freci bine cu autosol polish. Ai niste zgarieturi fine care nu ies doar cu autosol. Sa vezi atunci rezultat:

5D4777A3-3F9A-4104-8D20-DBE6F6A25B08_zps

Link către comentariu

@rudiRUD

Nu este cel final. O sa ma pun într-o zi calumea la ele. Am dat o tura repede, sa le curat puțin. Am observat ca trebuie mai multa atenție (frecat) sa iasă cum trebuie.   Iau în considerare și sfaturile tale,  mersi :D

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Iarna asta si-a pus amprenta si pe balena cu pierdere de antigel cand masina stationa peste noapte. Dimineata, vasul de expansiune era aproape gol si sub ea era balta.. In mers, dupa ce se incalzea motorul, nu mai pierdea deloc. Fiind mai pesimist de felul meu, m-am gandit la ce-i mai rau, adica garnitura de chiulasa. Am fost la mecanic, si mi-a zis ca nu se pune problema de asa ceva. Am schimbat termostatul si o garnitura ce era ancrasata. Vedem cum se comporta acum. Sa speram ca am scapat de problema :) 

De cand cu jantele pe 16, consumul a scazut sub 10 in oras. In rest, masina merge bine. Nu par sa fie alte probleme in ciuda temperaturilor foarte scazute. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

" 221 cai?  Haoleu,  da cat consuma? Mult,  nu?  ":))

Dupa un drum de 100 km pe național + localități, mers frumos, constant.  

20170122_103518-COLLAGE.jpg

 

Link către comentariu

Lumea nu intelege ca nu puterea iti papa combustibilul ci talpa si masa masinii.

Daca stii sa te porti omeneste cu ea, nu pierzi mai nimic.

Link către comentariu

Iti dai seama ca nu aia a fost turatia de croaziera, ci la momentul cand a facut poza.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am pus și rotile de vara.  Doar ca momentan sunt cu anvelope de iarna :))

Cu ocazia asta am umblat și la suspensie. Spatele e lăsat maxim iar fata mai are 1 cm aprox pana la maxim. Dar am vrut sa fie la nivel.  A durat ceva pana sa fac asta..  Partea buna e ca suspensia e mai moale acum ca e lăsată maxim. :) Având în vedere că jantele sunt pe 19,  chiar e ok.  Good mark for V-maxx.  

Si câteva poze. (în primele două,  roata din fata era într-o mini groapa,  de aia distanta între aripa janta pare mai mare în fata decât în spste) 

post_33_1.thumb.jpg.0b6c4fa33264082cd6e36bd0ad0200f5.jpgpost_33_3.thumb.jpg.eacb567bca7290962686190ca0bbd24c.jpg

Fără distanțiere.  Pentru mine, e fitmentul perfect :))  

 

Golful din ultima poza este al unui prieten foarte bun,  o mașină cu o poveste destul de frumoasa care a trecut prin foarte multe schimbări și care a primit o gramada de upgrades (Cel mai recent,  swap de la 1.6 101 cp la 1.8 Turbo 180 cp stock)  Și povestea continua. Are planuri mari cu motorul asta. O sa incerc sa îl conving sa își prezinte masina pe forum.  Chiar merita :)  

 

 

 

Link către comentariu

E altceva.. trage un ochi la masinile de la Worthersee.. e un trend. Jante de bentz, BMW, Bentley. De la mine are un like, cu toate ca eu sunt adeptul masinilor more go, less show.

Link către comentariu

@Mumus., mersi! Legat de jante de Mert, cum zicea si Bebeee, e un trend. Daca te uiti la meetup-urile mari din Europa, o sa vezi o gramada de masini cu jante ce provin de pe un alt brand de masina. Iar emblema originala (de pe care provin jantele) se pastreaza. Sunt o gramada de masini vag cu jante de mert, bentley, lambo etc.  (ca nah aceeasi prindere). Si cam toate au ramas la capacele originale. :) 

 

@Bebeee, mersi fain! Acum depinde ce intelegi tu prin 'go'. :D Daca te referi la track day, intr-adevar nu prea sunt adeptul circuitelor. Pentru ca masina prin definite nu e facuta pentru asa ceva (ditamai balena.. :)) ). Daca ne referim la drags, atunci e si de go :D. Stage 2 ala, nu l-am facut doar pentru cifre. Si in ciuda greutatii, pot sa zic ca am batut masini la care nu ma asteptam. (curse 'legale', bineinteles, sa nu imi iau ban de la vreun moderator..) 

 

@~LauR~, mersi domnu! Pot sa zic ca am norocul ca drumurile pe care circul daily nu sunt asa rele. La speedbumps nu am treaba atata timp cat le iau incet. Iar cand mai fug la ai mei acasa, am norocul ca drumul e impecabil. E o placere sa mergi pe drumul ala. Si in rest, cunoscand orasul cat de cat aleg tot timpul drumurile bune desi sunt mai lungi.  Dar da, nu ar strica o alta masina daily care posbil sa iau in vara. (Probabil un golf 3) :D 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

@EmilianPop nu ma refeream la masina ta, ci in general la miscarea actuala de tuning :) Mie nu imi plac masinile cu camber exgaret, "stance", etc.. Imi plac masinile ce pot fi conduse normal si nu doar parcate pe la intalniri :) Cand totul e in limite, e ok, dar se si exagereaza mult.

 

Link către comentariu

Ideea e ca daca masina o sa fie daily faci oarecum un compromis intre aspect si practicabilitate,daca e doar pt show,atunci strangi din "fese" si induri putina violenta pana la intalnire,spectacol,concurs sau apelezi la o platforma daca iti permiti sau esti ingrijorat de conditiile de mers.

Eu cand vad o masina exagerata in ampatament-ecartament (garda la sol) nu zic ca ii sta rau,doar ca nu o vad bine pe strazile din Ro,aici fac abstract de ce ziceai cu intalnire din afara,fie ele cu jante de merc,RR,Porsche dar daca studiezi bine pozele de pe net sau video ai sa observi ca de obicei masina intra bine in peisaj,pe cand la noi masinile arata bine (ma rog,unele) dar peisajul lasa de dorit (aici ma refer la mediul in care sunt conduse,nu ca ai gasit un loc super pt poze la calea ferata sau pe aerodrom)

:)

Cea mai buna solutie e sa ai 2 masini,una pt pasiune si una pt viata de zi cu zi.

 

Link către comentariu

@cxr2test, in setup-ul actual, pentru mine e ok si asa. Nu e in halul ala de joasa incat sa frec la speedbumps indiferent cum as trece peste ele daar e suficient cat sa dea bine la ochi si sa fie prezentabila la un car meet.

Intr-adevar, din comfort s-a pierdut cu suspensia reglabila + rotile mari. Dar odata ce te-ai obisnuit nici aia nu mai e o problema. Cand e drum mai rau, merg mai incet si aia e. Daar  majoritatea drumurilor pe care circul sunt relativ ok.

Mi-as dori o alta masina daily deoarece in Timisoara sunt multi inapti care 'dau si pleaca' :) Asta e principalul motiv. De asta si aman revopsitul pana nu voi avea alta masina. Nu mi-ar conveni sa fie masina fresh si sa o gasesc in parcare zgariata/atinsa etc... am patit-o deja de 2 ori.. ca norocul ca sunt foarte superficiale daunele si nu se vad decat daca te uiti atent.  Si in conditiile in care va fi la un moment dat alt daily, indiferent ce va fi ala, la drum lung exterior, tot la Superb voi apela :) Daily-ul va fi folosit strict in oras si atat.  

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Revin cu noutati, upgrade-uri alea alea.. 

@cristi511, te-am ascultat. Am comandat frane de 312 fata Rotinger, ventilate. Spatele ramane la dimensiunea actualta, doar ca si alea vor fi tot ventilate, tot Rottinger. Inca nu m-am decis la capitolul placute ce sa iau. Momentan am TRW. Si-au facut treaba bine doar ca scartaiau destul de des.. As tinde spre altceva. Am comandat si suporti etrieri, aia SH de pe un Superb 2.5. Mai raman aparatoarele de praf. Sa iau si alea sau sa las fara? Am vazut pe multi fara. Nu stiu ce sa zic. Cu aceasta ocazie, as dori sa vopsesc si etrierii.. Problema e ca nu stiu ce culoare?! Ceva sa dea bine cu maro-ul jantelor dar si cu masina.. 

t_parts@1542@02374448@46760000403.JPG

 

Am mai comandat si kit complet ambreiaj + volant masa simpla (Kawe). Dupa ce le primesc, urmeaza sa trimit ambreiajul la intarit in Ungaria. SI dupa, sus pe balena. Dupa ce schimb astea, urmeaza sa inlocuiesc si capacul de la vasul de expansiune si parbrizul. 

Ce sa zic, incet incet ajung sa bifez tot ce mi-am propus pentru balena. Dupa ce termin cu toate astea, ar mai ramane revopsitul ca si investitie mai mare. La perne am renuntat, nu mi se pare ca renteaza ce primesc pentru suma uriasa de bani ce o dau. La insonorizare am renuntat deoarece masina creste in greutate destul de bine daca insonorizez usile + portbagaj. Si nu am un sistem audio de competitii ca sa fac aceasta investitie. 

In rest, masina nu cere alte investitii momentan. Are schimbat tot ce necesita sa fie schimbat.. Eventual alte anvelope dar aia nu e o urgenta.. carne mai au de un sezon linistit. :) 

Dupa ce termin cu revopsitul, TEORETIC proiectul e gata. Practic, probabil ca voi face un upgrade la injectoare, si sa ajung la un 250 de cp. Dar asta doar in cazul in care voi face cumva rost de un switch (sau cum ii zice) in care sa imi setez eu puterea. Gen 2 moduri, stock si sport. Cel stock sa merg cu un 200 de cp si cel race cu 250 cp sau cat va fi :) 

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Bine ai facut ca ai trecut la 312 :icon_thumright: eu as pune si aparatorile de noroi, iar la placute poti merge pe Brembo, ATE

Vezi cum faci sa NU usurezi volant si sa o lasi asa cum e....sa nu ai zgomot prea mare la relanti si o oprire cat de cat "linistita"

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   1 membru

    • ZWO
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!