Jump to content

Skoda Superb - From TDI to VR6 swap


EmilianPop

Postare recomandată

Arată frumos mașina nimic de spus am avut și eu una modelul ăsta acum vreo 10 ani nu pot spune decât ca era foarte comodă și spațioasă.

Link către comentariu
  • loghy changed the title to Skoda Superb - From TDI to VR6 swap

Pare stoc OEM+, ce ai modificat la ea? :))

Te bagi pe KIA? :D

 

Bafta in continuare Emi ! 👌

 

Link către comentariu

@cxr2test, roti din piață și arcuri tăiate :))

 

Kia este un brand care mi-a întrecut așteptările sincer. Are și minusuri ca orice masina, nimic nu e perfect, dar posibil următorul daily sa fie tot o Kia, doar ca un model mai rar :D

 

Pana una alta, am fost intr-un mic road trip în weekend. Pe drum, am prins o porțiune de drum in lucru, iar 200 de metri trebuia mers pe o bucata groaznica. Multi s-au întors din drum, un CLS din fata mea a frecat cu ceva ca a rămas acolo, din pacate. Eu încrezător, un buton și in 2 secunde eram SUV. :))  Dar dacă eram pe o suspensie clasica, nici cea mai mica sansa.

 

Am constatat ca suspensia noua se ridica foarte mult. La 8 bari, adica nivelul maxim, e efectiv SUV, las și o poza mai jos. Sunt cel puțin 5 cm diferenta, la aceeași, presiune, fata de vechea suspensie.

 

ZcgqqnP.jpeg

dXMp1hL.jpeg

dXMp1hL.jpeg

 

Cam asta e nivelul maxim la care se ridica:

JeOQwR7.jpeg

 

Și nivelul de mers:

sEMESM0.jpeg

 

 

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

@Emy D asa am zis si eu :))Touaregul e mic copil pe langa mine :))

 

Link către comentariu

Ma uit la un baiat pe iutub care face swap de mecanica si electronice de RS3 4usi pe un A3 in 2 usi TDI. 

A ajuns la puntea spate si la Haldex. Pare complicat si pana la urma nu prea. Vad dupa episodul de spatamana viitoare :D

 

Dar uitandu-ma la ce face - fix la tine m-am gandit

Link către comentariu

Asta e riscul in ro, pleci la drum si nu știi daca cu masina din dotare poti sa si ajungi la destinatie din cauza a te miri ce batalie de joc ti-a mai pregatit statul roman.

Cred ca asta e si motivul pt care tot mai multe gipane pe drum.

 

In alta ordine de idei

20250416_084354.jpg

Low and slow, traficul de temeșvar

Link către comentariu
  On 16.04.2025 at 7:24, mad_kat a scris:

Pare complicat si pana la urma nu prea

Expand  

Pare complicat pana te apuci. Dupaia cand incepi sa le intelegi, e easy peasy money squeezy :))

 

Link către comentariu

@mad_kat, sa stii ca swapul la transveral este mult mai straight forward decât cel la longitudinal. Mai ales cand vorbim despre o platforma pe care s-a pus vr6 versus una pe care nu s-a pus. Si mai ales cand e vorba despre A3. Dacă e vorba de 8p, ala e relativ ușor sa il faci si quattro. La Superb in schimb, doar dacă tai jumătate de podea o pot face 4 motion.. partea electrica a fost cea mai mare bataie de cap la mine, luat 3 instalații (2.3 vr5, 3.2 vr6 si 1.9 TDI) si făcut fir cu fir, pin cu pin astfel încât sa fie totul corect si sa nu iau foc :)).  Apoi partea custom a traseului de clima si partea software. Sa faci un ECU de vr6 automat sa funcționeze pe manual cu toate sistemele funcționale si fara erori.. e bataie mare de cap... chiar si pentru un tuner cu experienta.

 

Am făcut si un topic in sectiunea Tehnical, in care am scris mai in detaliu ce e nevoie la un swap pe platforma asta, poate cineva cândva va dori sa mai facă un proiect similar..

 

@marius1982.11, mulțumesc pentru poza ! Circul aproape daily de cand cu swapul, la birou (Iulius UBC0) merg doar cu ea. La drum mai lung, cand nu merg cu ambii copii, din nou doar cu ea. Recunosc ca ma expun filtrelor RAR, dar mai arunc un ochi pe Waze la drum lung, sau pe grupul de filtre TM de Whatsapp. Iar in oraș, doar dacă ies seara la un car meet (si aia foarte foarte rar). Filtre normale am mai nimerit, dar nu s-au luat niciodată de masina. Am vorbit civilizat cu ei de fiecare data. Sunt si ei oameni. Iar atata timp cât nu sunt vreun Schumacher prin trafic, si nu le dau motive sa "ma arda" nu cred ca voi avea probleme la filtre normale.

 

Primesc deseori întrebarea asta: nu ti-e frica de RAR? Sincer sa fiu, circulam mai cu frica atunci cand masina era TDI stage 3. În prezent, chiar nu am chestia asta de frica deloc. Și sunt adeptul proverbului: de ce ti-e frica nu scapi. Dacă e sa ma oprească un filtru RAR, aia e.. încerc sa il recuperez. Dacă nu se poate, aia e din nou, pot sa zic ca mi-am făcut damblaua cu masina asta. Pana atunci însă, uite ca sunt 2 ani deja cu swapul si totul ok.

 

@Emy D, stii vorba aia.. dacă te bagi in hora, pai o joci pana la capăt :))

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!