Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

On 24.04.2018 at 21:44, BalkanHL a scris:

Astazi am observat ca nu mai e niciun motor de 1.4TSI in configuratorul VW. Au ramas 1.0 si 1.5 TSI. Nici sistemul Dynaudio nu mai e disponibil pe Golf.

De ce oare le-au scos?   Eu ma tot uitam pe VW Pasat in configurator si la fel a disparut 1.4 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca au fost inlocuite de 1.5TSI care ar avea un consum mai mic estimat cu 10%.obtinut prin ciclu Miller, plus ca are turbina cu geometrie variabila. Cel putin asa este prezentat cel de 130cp.

Nu are nicio treaba ca ar fi fost prost 1.4tsi. Dimpotriva, un motor foarte solid care si-a facut aparitia pe toate compactele grupului si chiar la clasa superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce difereta este intre motoarele 1.5 TSI de 130 si cel de 150 CP? Vad ca cel de 130 este ACT... eu stiam ca cel de 150 este ACT... iar cel de 130... fara ACT, doar mai slab ca putere. Are cineva alta explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele motoare au tehnologia ACT.

Diferenta consta in faptul ca versiunea de 130 CP are, pe langa ACT, turbina cu geometrie variabila si functioneaza in ciclu Miller. Totodata, se recomanda aceasta versiune in combinatie cu DSG pentru a beneficia "la maxim" de aceste tehnologii suplimentare.

Modificat de cristi2555
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform acestor articole, ambele versiuni de EA211 TSI Evo (130 si 150) sint pe aceleasi motor cu ciclu Miller.

https://www.autoblog.com/2016/04/28/volkswagen-engine-variable-turbo-ea211-vienna/#slide-3873827

https://www.volkswagen-media-services.com/en/detailpage/-/detail/Volkswagen-at-the-37th-Vienna-Motor-Symposium/view/3451577/7a5bbec13158edd433c6630f5ac445da?p_p_auth=9s2ksFjm

Miller combustion cycle with a high compression ratio of 12.5:1

Turbocharger with variable turbine geometry (VTG).

Common-rail injection system with up to 350 bar pressure

Innovative thermal management

Cylinder deactivation (ACT)

APS-coated cylinder walls (atmospheric plasma spray)

 

The cylinder liners in the aluminium crankcase for the 110 kW power variant are coated using the APS process (atmospheric plasma spray)

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand voi fi posesorul unei masini noi, masina cu motor 1.0 TSI. Inca nu am manualul, as vrea sa ma documentez la regimul de exploatare corect al unui motor cu turbina, pentru ca nu am mai avut pana acum. Ma intereseaza in mod special (dar si alte sfaturi sunt binevenite):
1. cat trebuie sa stau dupa pornire pe loc pentru a curge uleiul pana in turbina
2. cat trebuie sa stau dupa oprire pe loc pentru a se scurge uleiul din turbina

La vechea masina fara turbina spunea doar ca pentru prelungirea vietii motorului este recomandata stationarea la relanti 1-2 minute dupa un drum lung. 

Modificat de mihaibzgica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pmecare nu trebuie sa stai deloc, pornesti si pleci, dar nu trece de 2.000 RPM pana nu ajunge apa la 90 de grade. La oprire, daca ai mers tare (4.000-6.000 RPM) sustinut, nu daca ai facut o depasire si in rest ai mers normal, poti sa lasi motorul pornit 1-2 minute. In rest nu!

In rest, incearca sa nu accelerezi tare plecand de la turatii mici. In loc sa pleci de la 1.500 RPM cu acceleratie tare e recomandat sa retrofradezi 1-2 trepte si apoi sa accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sta pe loc cat timp își face preîncălzirea la catalizator. Când o pornești și sta turata aștepți 30 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele 1.5 TSI 130 cp si 150 CP , Nu se vad tips-urile tobei finale de esapament,  in bara spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine are 1.4TSI 150cp (cod motor CZEA), se intampla sa se auda decuplarea/cuplarea a 2 cilindri? Accelerarea in 2 cilindri se face cu zornait. Accelerarea in 4 cilindri este silentioasa. Nu se simte vibratie, nu apare vreo lipsa de putere, nu vreo eroare in bord. 

Daca este muzica pornita nu se aude zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zgomot este normal, cel putin asa mi-a zis mie un agent de vanzari de la Porsche Bucuresti Nord. Nu se stie daca in timp va deveni problemantic acel zgomot, dar mi-a zis ca l-a observat si el pe masinile pe care le-a condus cu ACT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aude dar se simte când merge in 2 cilindri (vibrează "altfel", mai ales cand accelerez in 2 cylinder mode )

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi! Ma bucur sa ma aflu printre voi si totodata ma bucur sa va cunosc. Este pentru prima data cand dau join unei comunitati atat de mari de iubitori de automobile. Vin si eu cu speranta de a afla pareri, de a cere sfaturi si best practices pentru un Vw Golf 7 2018 1.4 TSI de 125 cp. In curand voi primi masina de la reprezentanta (ei spun aproximativ 2-3 saptamani). Am decis sa schimb masina si vin de pe o masina cu un motor de 1.6 FSI. As dori sa stiu ce sfaturi aveti legat de modul de a conduce acest motor TSI de 1.4, ce sfaturi aveti pentru o intretinere buna si totodata alte sfaturi. Sper ca ma regasesc in topic potrivit daca nu, sa imi fie cu iertare :) (inca ma adaptez cu platforma). Orice sfat este binevenit! Ganduri bune stimati colegi si totodata zi excelenta sa aveti! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Motorizare 1.5 benzina 110 kw, sunt echipate cu filtru de particule,ca nu am gasit prin manualul de utizare aceasta informatie?Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin339, daca masina a fost fabricata recent (adica din August pana azi) cu siguranta are filtru de particule. Dupa cum spunea si colegul Mihai mai sus, pe ultima pagina in CIV, la mentiuni, ar trebui sa scrie "filtru de particule" - asta daca are. Daca nu are, atunci nu vei gasi scris nicaieri in carte.

 

de asemenea, si in contract ar trebui sa gasesti mentiunea asta la capitolul unde se scrie de norma de poluare Euro6D-TEMP.

Modificat de Abu
typo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In CIV la mentiuni nu scrie nimic,in certificatul de comformitate am gasit euro 6 ZD,masina a fost comandata in luna Mai ridicata in Iulie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are filtru de particule. Din ce am citit eu, Euro 6d-temp este standardul masurat dupa RDE (real driving emissions) pe cand Euro 6zd = Euro6c adica standardul WLTP (masurat in conditii de laborator). Intre RDE si WLTP se accepta o deviatie de 50% la NOx.

A mea a venit cu o hartie in limba germana, atasata CIV-ului, unde scrie despre cum s-au masurat noxele. Acolo scrie si despre filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intentionez sa cumpar un vw golf ,jetta sau passat second-hand 2012-2015 am nevoie de ajutor in alegerea unui motor 1,4 tsi , 

din ce an a introdus vw pe motoarele 1,4 tsi distributia pe curea ? 

pe golf 7 motorizarile 1,4 tsi sunt cu distriutie pe curea din ce am inteles ,dar pe o jetta sau un  passat ?

122 Cp sau 140 Cp ?

Multumesc pt intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee generala iti trebuie codul motor, nu te poti lua doar dupa cai putere sau anul de fabricatie. Iar pe baza codului motor gasesti informatii pe net din cataloagele vanzatorilor de piese. Ar fi indicat  sa intrebi si pe ariile dedicate Passat sau Jetta de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva un link catre graficul de cuplu la motorul 1.5 Tsi 150CP? Peste to gasesc numai pentru cel de 1.5Tsi/130CP.

As fi curios sa vad cum arata curba aceea ptr a intelege mai bine plaja optima de turatii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Merita tunat motorul de 1.2 benzina 110 cai? Stage 1, doar soft. A mai făcut cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu pe Polo acest motor si i-am facut tuning. rezultatul a fost fantastic, adica nu exista comparatie intre cum tragea Polo si cum trage Golf-ul acum  (150CP lesinati). Dragos a scos 125CP si, mai ales, 240Nm - care crede-ma ca se simteau foarte pregnant.

Ca fapt divers, cand am vandut masina nu am spus viitorului proprietar ca are alt soft pana cand nu mi-a cerut-o sa o conduca si a avut o reactie ca de film cand a bagat piciorul in ea - murmura asa de placere. Atunci i-am spus :)

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!