Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz

Recommended Posts

Sa povestim despre datele tehnice, fiabilitate, probleme, actiuni, intrebari, raspunsuri despre motoarele pe benzina de pe Golf 7.

Atentie! despre consum exista topic separat.

 

Ca si cilindree este destul de simplu acum: 1.2, 1.4, 2.0 .. fara 1.6 si 1.8 insa se va introduce 1.0 in trei cilindri.

 

Din cate stiu eu motoarele de 1.2 si 1.4 au cod EA211 si sunt produse exclusiv la Mlada Boleslav in Cehia (fabrica Skoda).

 

Pun o intrebare a unui coleg care cauta sa isi ia Golf 7:

 

helios25, on 06 May 2015 - 13:46, said:

Nu stiu daca este topicul potrivit pentru intrebarea asta dar n-am gasit altul mai potrivit.

Golf mk7 mai are probleme cu motoarele TSI? Am vazut mai multe discutii pe net cu oameni care se plang ca le-a murit motorul TSI sau turbina dupa cativa ani / sub 100k km. Cred ca e cam devreme pentru concluzii legate de mk7, din moment ce nu au trecut cei 4 ani de garantie oferiti de VW pentru acest model, dar voiam sa vad daca stiti de ceva probleme semnalate pana acum.

Ce stiti despre noile motoare TSI (upgrade-urile de la 105 la 110, 122 la 125 samd)?

E prima masina pe care o cumpar si nu vreau sa fac o alegere pe care o voi regreta

Link to post
Share on other sites
  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    17

  • andrei gras

    12

  • voinea

    7

  • Mumus.

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme.  In primul ra

Motoare tsi pe golf 7.... tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km.   Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar

Salutare, Azi am condus pentru prima data in ultimii 30 ani o  masina cu motorul pe benzina. Este vorba de Golf-uletul din semnatura 1.0TSI. Recunosc ca aveam emotii dupa ani de 2.0 TDI.

Posted Images

mariusbtc

Treaba cu " le-a murit motorul TSI dupa cativa ani sub 100k km " e mult prea generica parerea mea. Iti poate muri motorul si dupa un an, La fel cum zicea si helios25 , si eu cunosc ( si folosesc aceeasi motorizare)  multe persoane care se declara extrem de multumite de motoarele TSI nu doar de pe G7 , ci si de pe G6. 

Edited by mariusbtc
Link to post
Share on other sites

Intrebarea lui helios nu mai actuala, el stie de 1.2 tsi de pe g6, iar pe g7 este un alt motor, alt tip distributie.

Poate lua g7 cu 1.2 fara teama. Ca are 105 sau 110 e acelasi motor ea211

Link to post
Share on other sites

motorul este total nou, au lucrat mult la reducerea greutatii folosind mai mult aluminiu si reproiectand pana si bielele

 

un link unde povesteste un pic despre noile TSI http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%e2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

 

LE: am gasit prezentarea motorului (familiei de motoare) EA211 .. dar nu pot sa postez ca este fisierul prea mare .. pun cateva capturi din sectiunile mai interesante

post-1145-0-72213500-1431084338_thumb.pn

post-1145-0-57594000-1431084372_thumb.pn

post-1145-0-28367900-1431084409_thumb.pn

post-1145-0-72760900-1431084480_thumb.pn

post-1145-0-55062700-1431084520_thumb.pn

post-1145-0-10662000-1431084539_thumb.pn

post-1145-0-23094400-1431084564_thumb.pn

post-1145-0-63622400-1431084672_thumb.pn

post-1145-0-88530100-1431084717_thumb.pn

post-1145-0-41144000-1431084837_thumb.pn

post-1145-0-45105900-1431084839_thumb.pn

Edited by codz
Link to post
Share on other sites

Au inghesuit foarte mult toate traseele si cu filtrul de aer pus pe motor. Nu inteleg de ce au trebuit sa il inghesuie in asa hal si pe langa el sa arate gol compartimentul motor.

Inteleg ca un traseu mai scurt reduce lag-ul, dar alaturarea circuitului de aer cald langa cel de rece doar de dragul reducerii spatiului ocupat e cam extrem.

Acum turbina este in spate si chargecoolerul integrat in galeria de admisie in fata. La precedentul 1.4tsi 122 era fix pe dos.

 

Nu se mentioneaza si de eficienta chargecoolerul la TSI? Adica diferenta in grade intre aerul care intra in motor si cel atmosferic. La vechiul motor se mentiona tot intr-un asemenea document ceva de 6-7grade nu mai retin exact.

 

Interesant aspect ca CMBA (1.4 122) are compresie 10.5:1 iar CHPA, CPTA (ACT) 10.0:1.

Socant insa sa vad cum se prabuseste cuplul la cel de 140cp de la 3500rpm! De asta era nevoie de 1.8TSI si pe Golf. Desi vorbeam de acelasi cuplu stock, motorul  de 1.8 tine tine cuplul maxim de la 1250-5000rpm (conform seat.ro). Ramane meteahna motoarelor mici turbo de a avea plaja de cuplu mai aproape de diesel, evident la valori mai mici. 

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Va reamintesc:

Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme.

Postați numai dacă sunteți siguri că informațiile interesează și sunt întradevăr utile celorlalți membri. Pentru chat aveti PM.

Mulțumesc.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • Administrator

Cei care aveti 1.4TSI pe mk7 ce cod motor aveti ?

Codul motorului meu din CIV, certificatul de la fabrica primit este CZDA. In plus masina este EURO6 . Are 110kW putere si conform manualului masinii avand CZDA => este ACT .

 

post-1-0-28996600-1433677795_thumb.jpg

Dar motorul meu este fara dezactivare cilindrii (non-ACT) caci asa scrie in contract. 

Deci ce motor aveti si este sau nu cu ACT ? Sa fi grasit la mine fabrica seria motorului din CHPB in CZDA ?

Din configuratorul volkswagen.ro reiese ca 110kw (150cp) pe 1.4TSI se poate comanda cu sau fara ACT doar la golful normal. Pentru Variant sau Sportsvan este numai fara sistemul de dezactivare a cilindrilor.


(PS: nu ma intereseaza discutii despre mk6 CAXA 1.4TSI 122cp sau 1.4TSI ACT 140cp).

Link to post
Share on other sites

Eu nu stiam ca se poate comanda fara ACT. Din tot ce am vazut, inclusiv in configuratorul online recent updatat tot doar cu ACT este cel de 150. La fel in brosura de Golf de anul acesta n-am vazut si varianta fara ACT.

In configuratorul din Germania au ambele variante.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

La golf7 normal si la noi permite cu sau fara ACT la 110kW . Dar spotsvan si variant au doar versiuni fara ACT. Ce ma uimeste pe mine este codul motor ce l-am primit CZDA. 

 

Deci astept de la alti proprietari de 1.4TSI 150cp niste coduri de motor ce le au in CIV sau pe eticheta din planul de service. 

post-1-0-67266300-1433679759_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Daca te uiti in catalogul oficial de piese VW (www.partslink24.com) o sa vezi ca nici nu s-a montat pe Sportsvan CHPB doar CZDA.

Asta e explicatia pentru codul tau de motor.

 

In niciun material informativ despre Sportsvan (nici macar din Germania) nu scrie ca ar avea motor cu ACT.

Pe forumurile nemtesti se spune ca posibil din motive de greutate.

 

Daca ai un martor Eco pe bord care se aprinde cateodata, atunci ai ACT functional.  

 

Insa ma  tem ca e vorba doar de niste bazaconii scrise in manual si CZDA de fapt e un motor fara ACT.

Trebuie verificat si din alte surse.

Edited by hiro
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Am martorul ECO (cuvantul ECO incercuit de o sageata in exteriorul lui) ce apare pe MFD daca las masina sa curga in trafic la 20+kmh chiar si la 90kmh l-am vazut.

In accelerare nu l-am vazut sa apara niciodata

Link to post
Share on other sites

Si ce scrie in manual legat de acel martor?

Posibil sa se refere si la modul de recuperare al energiei.

Cineva mai spune ca pe Golf 7 apare scris pe MFD  "2 cylinder mode" pe ecranul cu consum mediu.

Cam asa: 04_132b79.jpg

 

Inca un info in plus:  pe Golf 7 motorul 1.4 TSI 150CP cu ACT are cod motor CZEA

Edited by hiro
Link to post
Share on other sites

Trebuie sa apara 2 cylinder mode pe MFD ca sa fie ACT. Apare de fiecare data cand se ridica piciorul de pe acceleratie sau cand se merge constant de regula sub 130kmh.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

2cyl mode nu are sigur. Nu stiu ce e acel ECO ce apare

post-1-14336902468008_thumb.jpg

Si de ce am cod CZDA ma intreb inca

Link to post
Share on other sites

Eco apare si cand cutia nu e pe E? Sau eco selectat in driving mode.

Daca nu are 2cyl mode atunci sigur nu e ACT.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

ECO apare doar cand dau in ECO si cand las masina sa curga. Nu am gasit in manual explicatii despre acel indicator ..

hiro> tu zici CZEA, iar manualul CZDA ...

Link to post
Share on other sites

Masina este My 2016?

Daca da, astea sunt codurile de motor de pe Sportsvan.

post-21653-0-20363500-1433693401_thumb.j

Link to post
Share on other sites

Eco acela poate apare cand intra in coasting?

Link to post
Share on other sites

Acel eco apare cand masina face coasting. Cand scoate din viteza cutia. Apare doar daca cutia este setata pe E si modul de condus este pe eco cand ridici piciorul de pe acceleratie si intra in viteza daca franezi sau accelerezi. Daca te duci pe pagina de consum instant o sa scrie Coasting. Asta face orice mk7 dsg cu driving mode selection.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Dolfin> MY2015

@others> coasting este clar . Nu stiam ca asa se numeste . Am observat si eu ca turatia se duce la sub 1000rpm cand apare .

Link to post
Share on other sites

Tot e topic de versus, stie cineva cat e diferenta in kg intre 1.4 150 act si non act?

offtopic, sa ne faci un review cum se simte acest nou 150 fata de vechiul 122+soft.

Edited by The_Ego
Link to post
Share on other sites

Codurile de motoare pentru My 2015.

post-21653-0-55146200-1433703464_thumb.j

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • omex30
      By omex30
      Salutare,
       
      Am problema asta de când am cumpărat masina. Când ridic geamurile din fata, acestea rămân murdare deoarece materialul care nu permite apei sa intre în interiorul portiere este murdar. Chiar dacă geamurile sunt curate și le cobor acestea se vor întoarce murdare. 
       
      A mai pățit cineva?
    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...