Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

nu stiu daca m-am exprimat eu corect.scuze.nu merge atit de lin ca in celelalte trepte.sau poate am prins eu niste benzina aditivata cu apa.mai am un pic si se duce si mai vad dupa.eu simt mai mult in maneta de la schimbator treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andrei gras

mai revin si eu cu mici informatii : dupa 7000km consumul de combustibil a scazut drastic adica spre exemplu acelas drum facut de f multe ori faceam un plin plus 10 l  , de data asta nu a mai fost nevoie de cei 10 l .in afara de asta masina merge ireprosabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile din martie le mai simti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei gras

da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

@GABIVVX, ma poti ajuta te rog cu mai multe informatii referitoare la cod motor CZEA (1.4TSI ACT 150cp)? Cati litri ulei, antigel si alte detalii. Am vazut postul tau la 1.2TDI pe aria de Polo si mi s-a parut foarte util.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La motoarele de compresie mare, cum sunt cele supraalimentate, este recomandata benzina de cifra octanica inalta, pentru a nu se produce detonatia prematur. Desigur ca si consumul de carburant va fii unul usor mai mic. La un motor natural aspirat, insa, cifra octanica mare va ajuta la mai nimic. Eventual la turatii foarte mari, intr-un condus sportiv, se va simti diferenta de performanta. Cat priveste consumul, in niciun caz nu va fii un mai mare. Eventual mai putin sau identic. Diferenta de benzina, in ceea ce priveste consumul, la un motor natural aspirat, in conditii de sofat normale e aproape insesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,

vin cu o intrebare, (am cautat dar nu am gasit nimic pe forum) : se intampla la relanti sa am o fluctuatie ciudata din senin. Daca in mod normal sta in 800 de turatii, la un moment dat are un spike f scurt, de 1 sec in care sare la 1100 si apoi nimic. E ca si cum ar fi provocat de ceva, dar nu-mi dau seama de ce. Clima e pornit deci nu e clima. Farurile pe auto deci nu sunt farurile.

Ati mai patit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Citisem topicul tau si am fost mai atent câteva zile. Si a mea are comportamentul descris de tine. Cel mai bine imi ies plecările f încete si cele mai in forță. Cele medii sa zicem au destul de des cârâit sau smucituri. Eu unul nu-mi mai bat capul cu asta, mi se pare ok asa cum e.

apropo de problema mea cu spikeul de acum 2 posturi, cred ca era de la faruri. Si era mai pronuntata in rodaj. Acum nu am mai observat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 5/11/2015 at 10:45 AM, codz said:

http://www.fileshare.ro/e31591477 am pus fisierul aici, sper sa fie permisa postarea in acest fel, daca nu rog un moderator sa stearga mesajul

   Am descarcat fisierul (unde se explica motoarele EA211), dar zice ca este corupt. Nu merge. mai poti sa-l pui odata?  Nu stiu nimic despre motoarele astea EA211. La toate masinile stiam fiecare furtun sau senzor unde duce, pentru ce este, dar la asta nu stiu unde este termostatul, pompa de apa, nu stiu ce se aude cateodata zumzaind dupa ce opresc masina-ventilatorul sta. Nu vreau sa umblu in el, doar sa-l inteleg.

 

Atasat versiunea in limba germana

ssp511-ottomotoren-baureihe-ea211.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Urmaresc sa cumpar o Jetta FL, 2015/2016 si nu stiu daca motorul 1.4 TSI de pe G7 despre care am tot citit este acelasi si pe Jetta FL.

Daca este acelasi, ar trebui sa fiu atent la ceva aspecte avand in vedere ca e pus pe Jetta? Ce cod motor sa caut? Care sunt principalele probleme care pot aparea la acest motor SH, maximum 75.000 km?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

eu am in prezent Golf IV 1.6 benzina 105 CP si doresc sa iau golf VII cu motorul de 1.0 TSI 110 CP.  Este oleaca mai bun dacat cel de 105 / este considerat un mic upgrade?

Are probleme acest motor (se zicea despre motoarele de prin anul 2012 ca au probleme cu distributia).

Va intreb asta deoarece nu prea ma incanta motoarele mileniului 3 cu turbo!

Multumesc frumos

Modificat de ioask4it
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele cu distributia la 1.2 de acum multi ani au ajuns deja in legenda, iar pentru multi care cred in legende si mituri vor ajunge sa creada ca toate TSI acum sunt cu probleme. 

In primul rand 1.2TSI de pe Golf 7 nu are nicio treaba cu 1.2TSI dinainte, este alt motor. Motoarele turbo din mileniul 3 sunt aici sa ramana, iar fiabilitatea lor se dovedeste a fi una din ce in ce mai buna. Sigur ca trebuie intretinute, service la timp, toate consumabilele de calitate, iar motoarele acestea duc mult. Sunt altfel decat cele aspirate si poate nu duc asa mult abuz, oricum comparatia cu motorul aspirat nu se mai poate face, mai ales cu cele de cilindree sub 2.0, deja discutam de motoare iesite de mult din productie.

1.0TSI 115cp fata de 1.2 110cp pierde un cilindru, dar castiga 25nm. Personal, ma surprinde un cuplu de 200nm la un motor in 3 cilindri si 1000cc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie unul nu imi place motorul de 1L in 3 cilindri, parca e mai zgomotos decat 1.2 tsi si parca sunt si ceva vibrati/trepidatii in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi recunosc ca nu am testat noul 1.0 TSI, eu daca mi-as cumpara acum un G7 preponderent pentru oras, acest motor as lua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa cumpar un Golf 7 SH de 1.4 tsi 150cp. Mai sunt probleme pe partea de distributie sau sa rezolvat fiind cu totul alt motor fata de precedentele ?  Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 nu mai are astfel de probleme pe nici motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur sa aud asta. In schimb la ce ar trebui sa fiu atent cand o verific, in afara de clasicul kilometraj si carte service? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce se uita de regula cand e vorba o masina SH. Cartea service trebuie dublată si de verificarea la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem gasi ceva info. actualmente vizavi de noul 1.5TSI 128CP ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Motoare tsi pe golf 7....
tsi 1.2 105 cp din 2013, highline (pe atunci se permitea HL la aceasta motorizare), am depasit in aceasta luna 110.000 km.  
Uleiul si toate filtrele schimbate anual dar nu mai repede de 25.000 km. Bujiile inlocuite la 60.000, iar la 2 ani (daca nu ma insel) lichidul de frana.
Ieri am schimbat discurile si placutele fata/spate, cu unele aftermarket,(trw). Observand ca si cele originale erau trw insa si cu inscriptia vw AG. (sper sa nu fie interpretat ca fiind reclama)
In afara de un bec de faza scurta, nu am avut nicio problema. In octormbrie voi iesi din garantie si sunt curios ce ma asteapta.
pana acum, nu am ce sa reporsez acestei mototizari, cu exceptia ca la un mers mai sportiv, papa cam un litru de ulei intre schimburi (momentan nesemnificativ si cunoscut acest aspect)
Nici de consum nu ma pot plange, eu unul sunt extrem de multumit. La procentul meu de aproximativ de 70% extern si 30% intern, consumul mixt fiind de 6.3.
In privat daca pot sa ava ajut cu alte detalii, sunt aici :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu am golf7 modelul facelift cu motor 1.0tsi 85cp luat nou din vw, momentan are  doar 40 de km, are o zi de viață, chiar dacă e în 3 cilindri nu simt vibrații și merge destul de bine pt puterea lui. Sa speram ca distribuția va sta la locul ei fără sa dea probleme ca modelele precedente

A4843D88-16CA-424F-924B-4831A20A84C5.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am observat ca nu mai e niciun motor de 1.4TSI in configuratorul VW. Au ramas 1.0 si 1.5 TSI. Nici sistemul Dynaudio nu mai e disponibil pe Golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: lipseste doar pe 1.0. Pe 1.5TSI/2.0TDI/GTI/GTD/R este disponibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca e aria potrivita dar nu am gasit alta :) Am citit despre problema cu "wastegate rattle" la TSi-uri, este ea inca o problema in 2018 sau a fost remediata intre timp? Din ce am citit acel clip istalat ulterior nu a rezolvat definitv aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!