Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Ce parere aveti de motorul 1.2 tsi 86cp, de pe golf 7 ? Mentionez ca o sa merg mai mult in oras, deci nu prea o sa trec de suta de km/h, ca sa-mi trebuiasca 120, 140 cp. Motorul este cu distributie pe curea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu 1.2 tsi de 85 cai, suficienti peste tot. :-)

Dar eu recomand un aspirat, daca mai exista in oferte ceva.

Motorul este extrem de sensibil la vreme, iarna ajunge foarte tarziu la 90 grade, iarna consuma multicel, si pe vreme umeda merge prost...

Dar ca putere nu am nimic de reprosat.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mumus, ce cod motor ai? merge pe autostrada ok la 130kmph nu? cum se comporta cutia cu 5 trepte?

 

Ce parere aveti de motorul 1.2 tsi 86cp, de pe golf 7 ? Mentionez ca o sa merg mai mult in oras, deci nu prea o sa trec de suta de km/h, ca sa-mi trebuiasca 120, 140 cp. Motorul este cu distributie pe curea ?

 

1.2 tsi 86 cp (63kW) avand in vedere ca este montat pe platforma MQB este tot noul motor EA211 insa nu stiu daca sunt diferentele fata de 1.2tsi de 105cp (77kw), ce stim sigur este ca are distributie tot pe curea (ca la toate EA211), 16V si 4 cilindri (doar 1.0 tsi are 3 cilindri), este cuplat exclusiv cu cutia manuala cu 5 trepte si se pune doar pe echiparile de baza (Trendline la VW, Reference la Seat, Active la Skoda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pierdusem increderea in vw, dupa ce am auzit de problema cu distributia pe lant, care cedeaza la putini km! Este o suma destul de marisoara pentru un asemenea risc si sper sa fie un motor bun!  :D Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si astea noi au destule bube...asa ca... Mai rasfoieste pe aici.

Dar pana la urma ce sa mai cumperi? ca o marca/model are ceva, alta are altceva...etc...si care le-ar avea pe toate...tot scoate ceva rau la iveala in scurt timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu 1.2 tsi de 85 cai, suficienti peste tot. :-)

Dar eu recomand un aspirat, daca mai exista in oferte ceva.

Motorul este extrem de sensibil la vreme, iarna ajunge foarte tarziu la 90 grade, iarna consuma multicel, si pe vreme umeda merge prost...

Dar ca putere nu am nimic de reprosat.

 

M-am distrat copios: ce face iarna motorul asta, tuseste? Iar cand e umed patineaza? (Apropo, care nu consuma iarna "multicel"?) :D

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci: la 150km/h in tr5 am 3500rpm, la 130 am 3000, deci super ok pe autostrada.

Navi... Te vei distra copios cand vei avea tsi 1.2 e5 de 85cp si vei constata ce constat si eu... Ca tu ai chef de mistocareala e una...ca eu nu am, e alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce a avut la motor.de unde venea sunetul din clip?

 

Vezi celalalt topic pe care l-am creat, daca ai si tu tot 1.2 TSI (dar parca am retinut ca e mai nou), intreaba oricum la reprezentanta sau alt service autorizat VW (merge si la Brady) daca exista TPI pentru variatorul de la distributie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Navi... Te vei distra copios cand vei avea tsi 1.2 e5 de 85cp si vei constata ce constat si eu... Ca tu ai chef de mistocareala e una...ca eu nu am, e alta...

Nu are nimeni chef de miștocăreală, toate motoarele consumă iarna mai mult și se încălzesc mai greu. Nu ne-ai explicat însă în ce fel îl afectează vremea umedă.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand este umiditate mare in aer, motorul este mult mai galagios, ca asemanare parca nu ar avea tubulatura pusa pe filtrul de aer, consuma mai mult si merge mai prost, se simte si la pedala...

 

Ps  in una din zile am auzit si eu un tacait la motor, acum nu se aude deloc... la mine se auzea doar la relanti si doar de afara, nu stiu daca e sau nu o problema,    revenind la afectarea vremii :  intr-un an jumate am avut timp sa observ ca la umiditate mare masina trage prost, consuma mult si se aude cudat motorul in sarcina, aproape ca zici ca are rateuri permanente...

Si bineinteles este sensibila tare la benzina.  Acum cu mol de 95 parca e mai ok decat cu cea de 98, incep sa cred ca nu degeaba recomanda producatorul co de 95,

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI merge cu 95 ?!?!

De ce nu bagi un Petrom 99 si revino cu impresii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat mol 98, omv 98, rompetrol 98,  cu unele fuge mai bine, dar zgomotul la umiditate ramane, ... de lukoil nu zic ca cu aia masina mai mai sa se opreasca la relanti...

 

+ ca in oras cu co98 consuma mai mult si nu se simte mai sprintena... doar in exterior se simte diferenta, si nu se justifica sa pun de co98 ptr ca 80% circul in oras.

 

Marturisesc ca nu am incercat petrom 98, deoarece cea de 95 e praf...

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom 99 nu 98, nu exista 98.

Incearc-o, eu am mers 5 ani cu 2.0 TFSI cu ea si a fost excelent. In opinia mea, doar ALTO 101 de la Rompetrol era mai buna dar nu mai exista :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa pun si petrom 99, momentam am rezervorul plin cu mol, masina merge ok, dar nu mai am nici umiditate afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI merge cu 95 ?!?!

De ce nu bagi un Petrom 99 si revino cu impresii :)

 

De ce sa nu mearga cu 95??? Eu am alimentat exclusiv cu 95 in cei 27000 km ai masinii fara nici cea mai mica problema.

 

In alta ordine de idei, nu stiu cum e motorul de 1.2/85CP, dar eu cu cel de 1.2/105CP nu am avut nici un fel de probleme indifferent de umiditate sau temperatura.

Imi aduc chiar aminte ca la revelionul trecut (2014/2015) erau -14'C afara si a pornit la prima cheie si a mers fara nici un fel de probleme.

Nu am resimtit nici o lipsa de putere, vibratii sau zgomote ciudate, fie ploaie, fie ger.

Poate motorul tau e diferit. Desi nici pe Polo-ul sotiei, care are varianta E6 a morului tau, (1.2/90CP) nu am sesizat vre-un comportament ciudat.

Modificat de CristiM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifra octanica nu are treaba cu performantele sau diferenta de calitate. Se refera la autoaprindere. Poti baga 95 sau 99 daca iti recomanda 95 dar nu poti baga 95 daca iti recomanda 99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiM: La rezervor ce scrie ? 95 sau 98 ? Eu n-am mai vazut motor turbo pe benzina care sa mearga cu 95 pana acum ...

@Somoi1989: Esti sigur ? O masina ce merge cu minim 98 mai mult ca sigur o sa dea in nas la 95 sau o sa mearga mai prost. In acelasi timp, o masina cu minim 98 si soft, o sa-ti dea puteri diferite daca o testezi cu 99, 100, 100+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur daca esti sarcastic, dar exista TSI-uri pe care scrie clar min 95 si destui au mers cu 95 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea motoarelor meg cu benzina min CO 95 recomandata (chiar si GTI-ul). Ceea ce este foarte bine, mai ales ca si costuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat si 95 si 98-99 si merge cam lafel. Adica ...nu am simtit nici o diferenta...Mai degraba simti intre loturile aceluiasi sortiment diferente.

O sa incerc un Petrom 99 ca zicea cineva ca e ok. Nu am bagat niciodata de la ei (doar inainte motorina bagam 80%din cazuri Petrom)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego chiar nu sunt sarcastic :) E ceva nou pentru mine. Inseamna ca s-au schimbat (mai) multe de la TFSI la TSI. Eu am incercat cu 95 pe 2.0TFSI de 2 ori (de nevoie) si era sa raman in drum :)

Omul cat traieste invata. Sincer, chiar nu ma asteptam sa scada cifra octanica minima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti recomanda 95 nu are nici o importanta ca e 95 sau 99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ELSA se precizeaza in functie de codul de motor pentru care cifra octanica minima sunt pregatite sa functioneze si sunt omologate caracteristicile tehnice.

 

Aproape toate cer minim 95, pentru ca sunt avute in vedere toate pietele pe care poate fi vandut un autovehicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lets stick to the subject. De doua pagini se vorbeste numai despre cifra octanica. TSI-urile 1.2 si 1.4 merg foarte bine cu benzina de 95, eu cel putin am pus timp de 2 1/2 ani si 30mii km benzina de 95 in 90% din alimentari, ma faceti sa merg la manual sa fac poza unde scrie despre combustibil, dar cu siguranta nu se recomanda minim 98. Nu stiu de 2.0 TSI, cine are GTI sa se uite in manual si sa ne lamureasca. Merci!

 

Nu pun des benzina de 98-99 pentru ca am observat (si eu, mai spunea cineva mai sus) ca creste consumul, mai ales in oras, si imi ajunge cat consum deja si cu 95.

 

PS si endofftopic: daca aveti vibratii la relanti inseamna ca este apa in benzina, am trecut prin asta de Mol-ul de pe DN dinainte de Otopeni, imi venea sa merg la service de cat de zgomotos mergea motorul la relanti, a trebuit sa pun aditiv si benzina de 99 doua alimentari ca sa ii treaca. Si dupa cum stiti la Golf 7 nu poti pur si simplu sa scoti filtrul de benzina sa-l cureti pentru ca filtrul este inglobat in pompa, deci fix pixu, apa ramane acolo sau merge spre motor.

 

LE: atentie un pic la posturile lui Mumus care ne descrie comportamentul unui 1.2 TSI de 85 CP, s-ar putea sa fie specific acestei variante .. din cate am auzit eu in ultimii doi ani 1.2 de 105cp se comporta foarte bine, 1.4 la fel doar ca consuma mai mult in varianta de 122cp fata de cea cu ACT de 140cp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de 2.0 TSI, cine are GTI sa se uite in manual si sa ne lamureasca. Merci!

post-8399-0-80415600-1452681480_thumb.jp

 

Eu unul pun Petrom 99 sau Mol / OMV 100 cand nu gasesc Petrom. Oricum la cata benzina ard, 10-15 lei / plin chiar nu conteaza, mai ales la cat s-a ieftinit. :)

La mine in jurul temperaturilor de +10-15 grade (si doar atunci), la pornirile la rece, in primele minute are niste trepidatii care altfel nu se simt. A facut asa de la inceput si am citit ca "asa face" TSI-urile, asa ca nu i-am dat importanta. In rest toate bune, motorului nu am ce sa-i reprosez. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!