Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Nu am inteles foarte bine despre ce 150 cai leșinați vorbești... 

Oricum am inteles ca merita. O sa am 125 cai și 250 Nm. Despre consum îmi poți spune ceva? Tot aud ca ar scade dar nu prea are logica. Ar trebui sa crească și el, părerea mea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Pai in profilul lui nu scrie ca are acum Golf 7 de 1,5 cu 150 CP (lesinati fata de ce a avut pe Polo)?

   Despre resoftari nu ai destule pagini in topicul asta de mai jos?  Eu nu as face asa ceva. Pai la motorul tau ai de ex. pompa de apa electrica care raceste turbina, intercoolerul si merge doar in anumite conditii. Face fata la cresterea de putere fara sa-i scurteze viata ei sau a celorlante componente?

 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240Nm, am testul Dyno facut dupa resoftare la Polo. Din fabrica avea 180Nm.

Golf-ul are 250Nm din fabrica insa e mai greu cu 200Kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un seat toledo de 1.2  tsi  cbza, 85 cai de fabrica, doar din soft am 131 cp si 238nm, masuratoare facuta acum cateva luni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No offence dar pe Golf VII s-au pus motoare EA211 care sunt diferite de ale voastre, deci aceste date sunt inutile. Acum am inteles de unde aceste diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-i un PM lui Dragos sa-ti trimita un grafic de la un EA211, ca au trecut zeci prin mana lui. O sa vezi ca valorile astea sunt cat se poate de reale, chiar daca vorbim de al motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea a trecut pe la Dragos, rezultatul fiind de 215 nm la el. Mai este un 1.2 TSI EA211, al lui @CristiM, care la fel a dat, asa ca hai sa nu incurcam motoarele intre ele si sa generalizam ca la fel dau pe toate generatiile de 1.2 TSI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

recent am cumparat un g7 1.4 TSI 122cp, as dori sa stiu cand se schimba distributia? masina are 106500 km,

 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Azi am condus pentru prima data in ultimii 30 ani o  masina cu motorul pe benzina.

Este vorba de Golf-uletul din semnatura 1.0TSI. Recunosc ca aveam emotii dupa ani de 2.0 TDI.

Motorasul a reusit sa ma surprinda. Trage foarte bine inca de la turatii joase, cuplul de 200 te ajuta, cred ca mai zglobiu decat TDI-ul de 115 cai pe care l-am condus ceva timp.

Ma declar foarte multumit :)

 

300 km (Tg Mures Iasi) regim normal, trafic aglomerat, consum 4.6 medie orara 65km/ora

100 km condus  in sportiv, reprize, 120-130  -  consum mediu 6.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am parcurs 4500 de kilometri cu VW Golf TSI 1.0 + M6 si mi-am facut o pãrere privind regimurile de lucru ale motorului.

Cel mai economic regim are loc când motorul functioneaza fãrã turbina/compresie, adicã la turatii de 1800-2000 rpm, pe drum drept si cu deplasare constantã (iar în acest regim consumul va fi de 2-3 litri/100km). Însa orice iesire din acest 'regim natural' determinã activarea turbinei (si cresterea substantiala a consumului), ceea ce se întâmpla foarte frecvent: la pornirea de pe loc; la accelerarea bruscã (cum este cazul pentru depãsire); la aducerea/stabilirea turatiei la valori mari (peste 2200 rpm); la accelerarea pentru atacarea unei coaste (pantã crescãtoare); la aparitia unei coaste dacã soferul nu accelereazã (deoarece când turatia scade sub 1600 rpm turbina porneste automat pentru a furniza cuplul necesar urcãrii pantei).

Recunosc cã pentru mine, dupã decenii de motor pe benzinã cu aspiratie, aceastã neliniaritate a motorului TSI, neliniaritate datã de interventia turbinei, este oarecum incomodã. (Ceea ce se coreleazã negativ cu ideea cã fiabilitatea motoarelor cu injectie directã si cu turbinã este, deocamdatã, inferioarã celor cu aspiratie.)

Pe de altã parte, la motorul clasic trebuia sã corelezi binisor conditiile drumului cu treapta de vitezã; pe când la acest TSI, datoritã turbinei, poti apãsa pedala de acceleratie cam în orice treaptã de vitezã (ceea ce poate încuraja o neglijentã în respectarea acelei discipline de rulare).

O altã chestiune care 'modificã regulile jocului' este datã de faptul cã, noul motor fiind mult mai usor, nu prea mai ajutã la folosirea frânei de motor.

Modificat de 1000mb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu iti dai seama ca ce ai spus aici este ceva gen "iarna nu-i ca vara", fiind adevarat ca si principiu oricarei motorizari turbo, da? 

Turbina functioneaza tot timpul, nu este "activata" cand si cand. Ca boost-ul este pe o anumita plaja de turatii - bineinteles, un fapt normal.

Daca iti plac atat de mult motorizarile aspirate (care da, au farmecul lor cateodata), nu trebuia sa iti iei 1.0 TSI. Mai mult, trebuia sa mergi la drive test inainte (ca nu vorbim de o motorizare rarisima sa nu o gasesti) pentru a vedea exacta cu ce se mananca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Sunt interesat sa cumpar un G7 tsi insa nu stiu sigur ce motorizare sa aleg.Am avut tsi pe G5(,destul de multumit,as alege tot 1,4 122cp(125 pe G7).As vrea pareri de la posesorii de G7 cu motorizarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G7 are mai multe versiuni de 1.4 TSI

122 / 140 (2013 _2015)

125 / 150 (2015 - 2017) 

130 / 150 (2017 FL) 

Cu optiuni Act /non Act (dezactivare 2 cilindri). 

Eu personal am vs de 150, din 2016, non Act, de cateva luni si sunt multumit. Consum putin cam mare in oras (Bucuresti), dar in rest... Face toti banii. 

Cred ca orice vs ai gasi vei fi multumit, cu un plus pentru cele cu cp mai multi, ptr fun ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

125 am sa cumpar,acolo ma incadrez cu bugetul.Cred ca 125 cai sunt suficienti,am sa folosesc masina asta doar in Bucuresti,foarte rar afara.In plus e mai simplu,mai putine repere care se pot strica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut, eu am un golf 7 cu motorul de 1.4 TSI (CZC) de 125 CP cu DSG si pot spune ca nu sunt asa de multumit cu el in zona colinara (drumul catre Thassos si zona de deal a Romaniei). Se simte lipsa de putere la turatii de 2.500-3.000. La depasiri trebuie dus in 3.500 ca sa poti prinde un demaraj rezonabil ... ca sa nu mai zic ca cutia de viteze sare cu 2 trepte inapoi ca sa ajute motorul. 

cred ca un motor 150 CP este  mult mai potrivit pe Golf dar sub conditia ca CP sa fie disponibili pana in 3.000 rot.  

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un motor pe benzina, deci de turatie. faptul ca e turbo nu inseamna ca are toti caii la 2-3000 de ture. daca te uiti pe specificatii ii are la 5000. deci...tureaza-l fara frica. am mers si eu pe drumul de care zici (ala catre thasos) si nu am avut nicio problema la depasiri, doar ca eu de la 3000-3500 incolo incep depasirile. daca e pustiu pe contrasens poti sa le faci si de pe la 2500 dar iti ia mult. si chinui si motorul. tureaza-l si gata. cum ai vrea tu in rampa sa nu il turezi si sa faci si depasire? daca il conduci ca pe un diesel, nu vei scoate nici pe departe ce poate motorul. trebuie sa te gandesti mereu ca e un motor care urca in ture.

iar ce vrei tu nu exista, sau nu pe golf. benzinar cu toti caii la 3000 de ture? slabe sanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danutvw, nici eu nu aș fi mulțumit de al meu dacă aș merge ca tine. :) Apasă hotărât pedala de accelerație și turează-l liniștit până la 6000 rpm de câte ori ai nevoie. 

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/24/2020 at 11:29 AM, danutvw said:

cred ca un motor 150 CP este  mult mai potrivit pe Golf dar sub conditia ca CP sa fie disponibili pana in 3.000 rot.  

 

Pai ala se cheama Golf GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Dragoș Pahonțu

@dadula motoarele astea sunt probleme cu depunerile de carbon?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toti ani astia, eu nu am gasit informatii care sa ma ingrjijoreze. Eu folosesc doar Mol Evo, in speranta ca nu voi ajunge la astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Dragoș Pahonțu

Deja consumă ulei😁, ~200ml după 3,000km. (1.4 CZDA)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. O intrebare pentru posesorii de 1.0 tsi 115 cp. Cand motorul e cald, deci la a doua sau a treia pornire din zi, va porneste ciudat ?

 

Adica, atunci cand dau la cheie, nu apuca sa se roteasca cheia in contact nici 50% si porneste de parca ar sari distributia. La pornirea la rece nu se intampla niciodata, doar cand motorul e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • seko
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!