Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Sa povestim despre datele tehnice, fiabilitate, probleme, actiuni, intrebari, raspunsuri despre motoarele pe benzina de pe Golf 7.

Atentie! despre consum exista topic separat.

 

Ca si cilindree este destul de simplu acum: 1.2, 1.4, 2.0 .. fara 1.6 si 1.8 insa se va introduce 1.0 in trei cilindri.

 

Din cate stiu eu motoarele de 1.2 si 1.4 au cod EA211 si sunt produse exclusiv la Mlada Boleslav in Cehia (fabrica Skoda).

 

Pun o intrebare a unui coleg care cauta sa isi ia Golf 7:

 

helios25, on 06 May 2015 - 13:46, said:

Nu stiu daca este topicul potrivit pentru intrebarea asta dar n-am gasit altul mai potrivit.

Golf mk7 mai are probleme cu motoarele TSI? Am vazut mai multe discutii pe net cu oameni care se plang ca le-a murit motorul TSI sau turbina dupa cativa ani / sub 100k km. Cred ca e cam devreme pentru concluzii legate de mk7, din moment ce nu au trecut cei 4 ani de garantie oferiti de VW pentru acest model, dar voiam sa vad daca stiti de ceva probleme semnalate pana acum.

Ce stiti despre noile motoare TSI (upgrade-urile de la 105 la 110, 122 la 125 samd)?

E prima masina pe care o cumpar si nu vreau sa fac o alegere pe care o voi regreta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu " le-a murit motorul TSI dupa cativa ani sub 100k km " e mult prea generica parerea mea. Iti poate muri motorul si dupa un an, La fel cum zicea si helios25 , si eu cunosc ( si folosesc aceeasi motorizare)  multe persoane care se declara extrem de multumite de motoarele TSI nu doar de pe G7 , ci si de pe G6. 

Modificat de mariusbtc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea lui helios nu mai actuala, el stie de 1.2 tsi de pe g6, iar pe g7 este un alt motor, alt tip distributie.

Poate lua g7 cu 1.2 fara teama. Ca are 105 sau 110 e acelasi motor ea211

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

motorul este total nou, au lucrat mult la reducerea greutatii folosind mai mult aluminiu si reproiectand pana si bielele

 

un link unde povesteste un pic despre noile TSI http://blog.caranddriver.com/we-sample-the-ea211-volkswagen%e2%80%99s-next-global-four-cylinder-engine-series/

 

LE: am gasit prezentarea motorului (familiei de motoare) EA211 .. dar nu pot sa postez ca este fisierul prea mare .. pun cateva capturi din sectiunile mai interesante

post-1145-0-72213500-1431084338_thumb.pn

post-1145-0-57594000-1431084372_thumb.pn

post-1145-0-28367900-1431084409_thumb.pn

post-1145-0-72760900-1431084480_thumb.pn

post-1145-0-55062700-1431084520_thumb.pn

post-1145-0-10662000-1431084539_thumb.pn

post-1145-0-23094400-1431084564_thumb.pn

post-1145-0-63622400-1431084672_thumb.pn

post-1145-0-88530100-1431084717_thumb.pn

post-1145-0-41144000-1431084837_thumb.pn

post-1145-0-45105900-1431084839_thumb.pn

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au inghesuit foarte mult toate traseele si cu filtrul de aer pus pe motor. Nu inteleg de ce au trebuit sa il inghesuie in asa hal si pe langa el sa arate gol compartimentul motor.

Inteleg ca un traseu mai scurt reduce lag-ul, dar alaturarea circuitului de aer cald langa cel de rece doar de dragul reducerii spatiului ocupat e cam extrem.

Acum turbina este in spate si chargecoolerul integrat in galeria de admisie in fata. La precedentul 1.4tsi 122 era fix pe dos.

 

Nu se mentioneaza si de eficienta chargecoolerul la TSI? Adica diferenta in grade intre aerul care intra in motor si cel atmosferic. La vechiul motor se mentiona tot intr-un asemenea document ceva de 6-7grade nu mai retin exact.

 

Interesant aspect ca CMBA (1.4 122) are compresie 10.5:1 iar CHPA, CPTA (ACT) 10.0:1.

Socant insa sa vad cum se prabuseste cuplul la cel de 140cp de la 3500rpm! De asta era nevoie de 1.8TSI si pe Golf. Desi vorbeam de acelasi cuplu stock, motorul  de 1.8 tine tine cuplul maxim de la 1250-5000rpm (conform seat.ro). Ramane meteahna motoarelor mici turbo de a avea plaja de cuplu mai aproape de diesel, evident la valori mai mici. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va reamintesc:

Este strict interzisa deschiderea unui topic nou in care sunt tratate doua sau mai multe probleme. Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic nou sau daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme.

Postați numai dacă sunteți siguri că informațiile interesează și sunt întradevăr utile celorlalți membri. Pentru chat aveti PM.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Administrator

Cei care aveti 1.4TSI pe mk7 ce cod motor aveti ?

Codul motorului meu din CIV, certificatul de la fabrica primit este CZDA. In plus masina este EURO6 . Are 110kW putere si conform manualului masinii avand CZDA => este ACT .

 

post-1-0-28996600-1433677795_thumb.jpg

Dar motorul meu este fara dezactivare cilindrii (non-ACT) caci asa scrie in contract. 

Deci ce motor aveti si este sau nu cu ACT ? Sa fi grasit la mine fabrica seria motorului din CHPB in CZDA ?

Din configuratorul volkswagen.ro reiese ca 110kw (150cp) pe 1.4TSI se poate comanda cu sau fara ACT doar la golful normal. Pentru Variant sau Sportsvan este numai fara sistemul de dezactivare a cilindrilor.


(PS: nu ma intereseaza discutii despre mk6 CAXA 1.4TSI 122cp sau 1.4TSI ACT 140cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiam ca se poate comanda fara ACT. Din tot ce am vazut, inclusiv in configuratorul online recent updatat tot doar cu ACT este cel de 150. La fel in brosura de Golf de anul acesta n-am vazut si varianta fara ACT.

In configuratorul din Germania au ambele variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

La golf7 normal si la noi permite cu sau fara ACT la 110kW . Dar spotsvan si variant au doar versiuni fara ACT. Ce ma uimeste pe mine este codul motor ce l-am primit CZDA. 

 

Deci astept de la alti proprietari de 1.4TSI 150cp niste coduri de motor ce le au in CIV sau pe eticheta din planul de service. 

post-1-0-67266300-1433679759_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti in catalogul oficial de piese VW (www.partslink24.com) o sa vezi ca nici nu s-a montat pe Sportsvan CHPB doar CZDA.

Asta e explicatia pentru codul tau de motor.

 

In niciun material informativ despre Sportsvan (nici macar din Germania) nu scrie ca ar avea motor cu ACT.

Pe forumurile nemtesti se spune ca posibil din motive de greutate.

 

Daca ai un martor Eco pe bord care se aprinde cateodata, atunci ai ACT functional.  

 

Insa ma  tem ca e vorba doar de niste bazaconii scrise in manual si CZDA de fapt e un motor fara ACT.

Trebuie verificat si din alte surse.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am martorul ECO (cuvantul ECO incercuit de o sageata in exteriorul lui) ce apare pe MFD daca las masina sa curga in trafic la 20+kmh chiar si la 90kmh l-am vazut.

In accelerare nu l-am vazut sa apara niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce scrie in manual legat de acel martor?

Posibil sa se refere si la modul de recuperare al energiei.

Cineva mai spune ca pe Golf 7 apare scris pe MFD  "2 cylinder mode" pe ecranul cu consum mediu.

Cam asa: 04_132b79.jpg

 

Inca un info in plus:  pe Golf 7 motorul 1.4 TSI 150CP cu ACT are cod motor CZEA

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa apara 2 cylinder mode pe MFD ca sa fie ACT. Apare de fiecare data cand se ridica piciorul de pe acceleratie sau cand se merge constant de regula sub 130kmh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

2cyl mode nu are sigur. Nu stiu ce e acel ECO ce apare

post-1-14336902468008_thumb.jpg

Si de ce am cod CZDA ma intreb inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eco apare si cand cutia nu e pe E? Sau eco selectat in driving mode.

Daca nu are 2cyl mode atunci sigur nu e ACT.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ECO apare doar cand dau in ECO si cand las masina sa curga. Nu am gasit in manual explicatii despre acel indicator ..

hiro> tu zici CZEA, iar manualul CZDA ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este My 2016?

Daca da, astea sunt codurile de motor de pe Sportsvan.

post-21653-0-20363500-1433693401_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eco acela poate apare cand intra in coasting?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel eco apare cand masina face coasting. Cand scoate din viteza cutia. Apare doar daca cutia este setata pe E si modul de condus este pe eco cand ridici piciorul de pe acceleratie si intra in viteza daca franezi sau accelerezi. Daca te duci pe pagina de consum instant o sa scrie Coasting. Asta face orice mk7 dsg cu driving mode selection.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Dolfin> MY2015

@others> coasting este clar . Nu stiam ca asa se numeste . Am observat si eu ca turatia se duce la sub 1000rpm cand apare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot e topic de versus, stie cineva cat e diferenta in kg intre 1.4 150 act si non act?

offtopic, sa ne faci un review cum se simte acest nou 150 fata de vechiul 122+soft.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codurile de motoare pentru My 2015.

post-21653-0-55146200-1433703464_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!