Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Normal ca nu compar anvelopele America cu Vredestein sau Michelin ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ii dau dreptate, un alls f bun, de ex GY V5 adica locul 2 din topul de mai sus, am avut eu...se compara cu Khumo de iarna dar nu prea cred ca Debica Frigo e tot pe acolo...

Intradevar sint binisor departe de Vredestein Snowtrac3 ...

Impresia mea despre ele e ca se poate circula in conditii "linistite", pe o masina de familie cu ele...dar intr-o situatie critica unde citiva metri de frinare conteaza, cred ca diferenta se cunoaste...

Am mai zis-o pierdeau aderenta relativ repede, si la frinari mai energice dadea sa intre ABS-ul...

Eu unul vreau sa conduc linistit stiind ca am facut aproape tot posibilul sa am parte intr-o situatie critica de dotarea cea mai buna...sa nu ma intreb dupa ce am busit o aripa sau mai mult, "daca aveam xxxxxx oare scapam? "

Oricum oproape orice reparatie de caroserie depaseste diferenta cheltuita in plus pe cauciucuri vara+iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin:

Termenul "All-Weather" e mai mult marketing, si a fost introdus de Nokian pentru a-si distinge anvelopele all-season de celelalte anvelope all-season, ei sustinand ca asa zisele all-weather sunt mai bune pe suprafete cu zapada si pot fi folosite pe tot parcursul anului.

Ca sa lamurim treburile, all season |= all wheather tires:

,,What does "All Weather" tire really mean?

Nokian invented the All Weather tire category with the introduction of the WR/WRG2. Designed as a winter tire first, this tire can be used year-round and still provides class leading winter grip. Further, unlike other winter tires it will not be damaged if driven during the summer months.

Are the Nokian WRG2/WRG2 SUVs Winter tires or All Season tires?

We refer to them as All Weather tires, not All Season tires. Whereas All Season tires are best suited for spring, summer, and fall and can handle some winter conditions, the WRG2 and WRG2 SUV are true winter tires that can also be used during the rest of the year. This differs from winter-specific tires that should not be driven in the warmer months due to excessive treadwear.

Sursa: Nokian-.Topics.''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spuneam doar ca un cauciuc de iarna bun e preferabil unui AW daca tot il folosesti doar in sezonul rece.

La fel cum unul de vara va fi mai bun decat WRG2-ul in sezonul cald.

Despre reclamele pe care si le face fiecare producator nu mai vorbesc...VW masina poporului(daca ne referim la preturi) era valabil probabil acum 20 de ani.

La fel si capabilitatea unui producator de a produce cauciucuri bune doar pentru ca este situat intr-o zona cu multa zapada. Ca si cum Africa de Sud face cele mai bune aparate de aer conditionat...

N-am de gand sa descalific WRG2-ul(mai ales ca nici nu l-am folosit), ceea ce am combatut erau doar motivatiile care veneau in sprijinul acestei anvelope/fabricant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce am scrie eu, doar ca e in engleza :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus ca le-am folosit numai iarna si am fost multumit. Parerea voastra este una, a celor care le-au folosit alta.

Nokian ofera cea mai performanta linie de anvelope de iarna si crede-ma ca nu sunt promovati ca altii, testele si cifrele vorbesc:

''Nokian Tyres Oyj announced consolidated earnings results for the second quarter and six months ended June 2011. For the quarter, the company’s net sales were €338.8 million compare to €260.4 million for the same period in 2010. Operating profit was €93.3 million compare to €60.9 million for the same period in 2010. Profit before tax was €85.4 million compare to €60.6 million for the same period in 2010. ,,

Pana la urma daca postati in topic-ul asta, sunteti pro all-season sau incercati sa ne convingeti ca o anvelopa de iarna indiferent de calitate, noua-sh este net superioara uneia all-season indiferent daca este premium?

PS: Hai sa nu mai vorbim de Nokian ca iar vor avea crestere daca vom cumpara toti anvelope marca lor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că toate anvelopele all-season pleacă de la ideea că sunt de iarnă în principal, asta dacă vă uitați la profil, marcaje etc. Nokian nu a inventat nimic și înțeleg că ei vor să fie mai speciali, dar să fim serioși.

Și dacă tot cumperi anvelope numai pentru iarnă, de ce să nu fie unele dedicate. Eu cu banii de WRG2 am luat Blizzak LM-22, care sunt mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele all-season au si soarele pe ele! Am avut Blizzak-uri pe un MCV si nu m-au incantat fiind chiar mai scumpe decat niste all-season-uri premium, excludem Michelin Synchrone!

WR stiti ce reprezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au 5 stele. Deci cât de slabe pot fi, așa teoretic? Trecând peste faptul că le-am forțat eu în fel și chip. WRG2 au 4 stele. Poate nici ăștia la teste nu se pricep. Prețul este variabil, depinde unde găsești ;)

Dar nu e un versus aici, ci faptul că eu am găsit la același preț anvelope mai bune, de iarnă.

Eu am prieteni care nu vor să mai audă de WRG2 de exemplu, dar eu nu le consider anvelope slabe comparativ cu altele de iarnă cine știe ce modele fantomă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Eu am prieteni care nu vor să mai audă de WRG2 de exemplu"

care au BMW,tractiune spate....banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti producatorii premium fac cauciucuri bune, atat de vara, iarna, cat si allseason. Daca partea financiara nu ar fi o problema pt niciunul dintre voi, ce ati alege? Sa luam de ex Michelin: sunt convins ca 9 din 10 oameni ar alege anvelope de vara pt perioada calda si anvelope de iarna pt sezonul rece. Haideti sa fim obiectivi. Anvelopele allseason pot foarte bine sa isi faca treaba, dar niciodata nu veti obtine cu ele performantele unui cauciuc dedicat. sunt compromisul ideal atunci cand suntem mai stramtorati financiar sau cand suntem comozi (le pui pe masina si de dai jos dupa 60-70000 km cand sunt uzate). Daca imi permiteti o comparatie, si SUV-urile sunt niste masini bune la toate, incapatoare, bune pe sosea, bunicele pe off-road, dar niciodata nu o sa aiba performantele unei masini de sosea pe asfalt si nici pe cele ale unui off-roader veritabil in off-road.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare:

Daca pe cauciucurile mele scrie M+S insa nu am nici un fulg de nea sau muntele le pot folosi iarna sau daca ma opreste un politist primesc amenda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.alex1500ro

Legislaţia prevede că anvelopele de iarnă trebuie să aibă simbolurile M şi S (noroi şi zăpadă). Nu este nevoie să aibă şi însemnul cu fulg de zăpadă. Doar M şi S. Cele de tip "all season" sunt acceptate, doar dacă au simbolurile M şi S.

Denumirea de anvelopă all-season este o denumire comercială care nu defineşte cu exactitate tipul de anvelopă omologată pe timp de iarnă conform Ordonanţei OG 5 /2011. Singurul criteriu care certifică faptul că anvelopa este omologată şi legală este inscripţia literelor M şi S, sub forma: M+S, M.S. sau M&S, din nou conform Ordonanţei de Guvern nr. 5/2011

Modificat de arbore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa este. Zilele astea a iesit unul dintre sefii politiei rutiere la TV si a zis ca ceea ce facem noi aici e dezinformare. Toata lumea zicea ca pe anvelopa trebuie sa fie prezente inscriptiile M+S, fulgul si creasta alpina. Politia infirma acest lucru si trasmite ca M+S e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la o duba nisan am cumparat matador all seazon care nu au nimic inscriptionat.Deci pot lua amenda.Voi printa pagina producatorului care specifica clar calitatile anvelopei si voi inmana politistului care ma controleaza.

Daca vrea sa ma sanctioneze voi scrie in procesul verbal ca i-am pus la dispozitie date despre anvelopa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allweather cred ca face parte din strategia de Marketing a celor de la Nokian. S-a scris pe aici.

cristianionut,

cam nasol pt tine, legea e destul de clara.

Modificat de PTDA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si eu am tot vredestein quatrac 3,si sunt chiar excelente pe ori ce anotimp (singura chestie este sa mergi cumpatat si in limitele legale),le am pe masina din noiembrie 2010,deci am prins o iarna ,am facut 15000 km,inclusiv un drum prin Europa ; cat despre pictograme ele exista ,imediat dupa dimensiune apare M+S si fulgul in munte; sub quatrac 3 apare si pictogramele fulg ,soare, ploaie,post-98500-0-06652400-1318948250_thumb.j

continuare la topic

post-98500-0-05259500-1318948660_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sunt pe zapada? stuto-camila ,cum se mananca pe forum?

vara cum se comporta pe asfalt uscat?opun rezistenta la inaintare?

uzura cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vrut sa-mi iau asa ceva, dar pana la urma am ales anvelope de iarna. As avea si eu o intrebare: au zgomot la rulare mai pronuntat? este sesizabil? Si uzura... se cunoaste ceva pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4 ani de utilizare anvelope de iarna si vara (marca premium) un rulaj de 20 000km/an, m-am saturat de acesta varianta din urmatoarele motive:

-montat demontat primavara si toamna, in 4 ani mai cumparam doua anvelope cu acei bani.

-caram la jante cu anvelope de doua ori pe an.Le depozitam la tara.....

-anvelopele de vara au mers 60 000 de km si din cauza gropilor s-au ovalizat.

-ambele tipuri de anvelope au profil de 4 mm, deci ar mai merge dar sunt invechite (5 ani).

-la fiecare 10 000 de km roteam anvepele asa cum scrie la carte.

Rezultatele au fost urmatoarele:

-un pret mare al achizitiei.

-franare buna la anvelopele de iarna.La cele de vara calitate medie la franare.

-cele de iarna nu ma ajutau prea mult iarna, fiidca atunci cand zapade e mare nu puteam merge

Concluzia: gata trec pe all seazon.La servici un Tuareg este cu anvelope all seazon si totul e ok.Nu vorbesc de performante de formula 1, ci de faptul ca sunt ok aceste anvelope.

Dar de unde sa cumperi ca acum cand toti importatori aduc anvelope de iarna?Majoritatea incercau sa ma convinga de avanatajele anvelopelor dedicate-iarna.Pana la urma am cumparat din Autovit la suprapret.Am cumparat anvelope Debica, model similar cu cel folosit de o colega care are o skoda octavia (echipata din fabrica cu allseazon) si cu care a mers 45 000 de km .

Am folosit un mic-truc .Am bagat azot in anvelope si la vara voi merge cu azot in anvelope.Va tin la curent cu performantele acestor anvelope.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt diferente mari intre allseason si anvelope dedicate. Eu m-am lamurit cu un X3 care initial a avut anvelope allseason si apoi de iarna. Pe zapada diferentele sunt uriase la franare, stabilitate pe curbe, accelerare, catzarare. Cel mai evident a fost cand am coborat o panta foarte abrupta, cu dubla inclinatie si cu cele allseason era sa picam in rapa, iar cu cele de iarna nu a fost nici un stress. In rest, fiecare cumpara ce vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia e clara, ca fiecare cumpara ce vrea... eu insa, daca stiu ca pot sa platesc putin mai mult si astfel sa ma stiu pe mine si pe cei dragi mie mai in siguranta, o voi face. Motivatiile pe care le tot aud in ultima vreme de genul "mie nu-mi trebuiesc anvelope de nu-stiu-care ca eu merg usor, nu merg la limita" mi se par cel putin stupide... niciodata nu stii cum iti sare un caine in fata sau iti taie vreun dobitoc fata si ajungi fara sa vrei in situatia limita amintita mai sus.

P.S. Pt colegul de mai sus, n-ai facut nicio smecherie cu azotul, doar ai platit ceva in plus la vulcanizare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!