Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

da,cealalta jumatate de caucicuc sta acasa sub patura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul ziar pe care-l vad cu toate clarificarile(si eu ma mir ca e din dj :D ) : http://www.gds.ro/Ac...e+iarna#comLink

spun clar politistii doljeni catre ziar ca M+S(„M.S.“ sau „M&S“) e singurul lucru care conteaza si la all season si la cele de iarna din punct de vedere legal.

ps: inclusiv amenzi mai mici, de 603-1340 lei.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa le catalogati cum vreti, insa eu recomand Nokian WRG2. Sunt peste Dunlop sp winter response, care ar fi de iarna. Tinand cont ca nokianurile sunt facute in finlanda si rusia, eu consider ca sunt de top iarna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,cealalta jumatate de caucicuc sta acasa sub patura...

Tu mare fan all-season si habar n-ai care e caracteristica care le face all-season.

E foarte usor sa critici si sa faci misto cand esti ignorant asai?

In general asa e cum zice Ebi, cauciuc bogat in siliciu (mai dur) pe laterale si cauciuc moale pe centru. Canalele sunt concepute in asa fel incat sa arunce apa laoparte. :study:

Uite ce zice producatorul despre Nokian WRG2

The asymmetrical tread pattern gives Nokian WR G2 the diverse properties needed to be an outstanding tire in any driving conditions. The shape and siping of the outer shoulder make the tire easy to handle and stable to drive on all surfaces, even at high speeds, while the inner shoulder ensures superb grip in winter conditions. The tire’s center rib features new 3D siping for better handling and stability on wet and dry roads.

Si wikipedia:

The All Season tire classification is a compromise between one developed for use on dry and wet roads during summer and one developed for use under winter conditions. The type of rubber and the tread pattern best suited for use under summer conditions cannot, for technical reasons, give good performance on snow and ice.

Deci anvelopa all-season nu e o combinatie omogena. E ca un griffin oarecum sau ca un centaur. Nicidecum un catâr.

Ce comparatii am reusit sa fac :))

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu' ce ai pus tu mai sus zice de profil nu de compozitie car ar fi diferite, poate nu am inteles eu bine...

Iar ce ai pus si mai jos : "...is a compromise..." adicatelea nu exceleaza nici la una nici la alta dar "merge si asa"...

Griffinul si centaurul sint personaje SF de prin mitologie nu au treaba cu realitatea...pe cind catarul da :))

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin in apararea celor de la Nokian, intrucat iarna trecuta am circulat cu VRG2 si am fost extrem de multumit. As putea zice ca singurile anvelope care le-a egalat, bineinteles din perspectiva personala vorbesc, au fost Dunlop sport M3 pentru care am un deosebit regret ca nu se mai fabrica.

Una peste alta am folosit, asa cum am zis: Dunlop sport M3 - the best, Goodyear ultra grip 7 - sa zici ca ai masina incaltata cu anvelope de iarna.... si chiar Sava Eskimo S3 - o surpriza placuta a celor de la Sava in ceea ce priveste raportul pret-calitate. Peronal, spun ca Sava costa mai putin decat fac. Mai precis sun niste anvelope de iarna chiar reusite.

Revenind la Nokian VRG2, de care sunt extrem de incantat si multumit, consider ca sunt in primul rand niste anvelope de top in ce priveste cel putin conditiile de rulare pe timp de iarna in Romania. Mai precis ce considera finlandezii All-Weather Plus in conditiile lor de clima pentru noi este mai mult de cat suficient iarna. Am vazut niste teste cu aceste anvelope pe care va invit sa le vedeti si voi. Intradevar fac parte dintr-o reclama, dar totusi nu pui niste All-Weather mediocre sa fie testate de ziaristi pe zapada daca nu esti increzator ca vor trece cu brio de criticile acestora.

PS: Peronal, cred ca punctul forte al unei anvelope, fie ea de iarna sau vara este sa iti confere siguranta maxima la rulaj in funtie de sezonul pentru care aceasta este proiectata.

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers exemplar cu ULTRA GRIP 7+ și cu (cică nu pot spune pe forum) pe zăpadă. Pe un subaru ce-i drept.

Acum pe X3 am Bridgestone LM22 de care sunt foarte mulțumit. Am avut înainte Dunlop winter sport 2D pe care le-am dat a doua zi, după o probă cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rotitza-am tot respectul pentru tine si opinia ta, o respect, dar as face cateva observatii:

- la fel ca in vs despre masini, noi ne exprimam aici diferite experiente personale, influentate de conditii diferite de utilizare: starea anvelopelor(noi/sh), drumul(urile) folosite, marimea anvelopelor si multi alti factori. Intr-o comparatie profesionista acesti factori sunt mai omogeni.

- n-am folosit GY UG7, insa GY UG7+ se comporta admirabil in conditii de iarna

-Sava Eskimo este o marca de buget, nu inseamna ca daca raportul calitate-pret este bun(aici intotdeauna pretul va conta mai mult in fata performantei), va fi alegerea mai buna in dauna unei anvelope de top

-ma gandesc ca Nokian nu clasifica o anvelopa doar dupa normele finlandeze atat timp cat este un brand cu ambitii de vanzare la nivel mondial

-fiind totusi catalogata chiar de producator drept o anvelopa all season ma gandesc ca nu poate indeplini decat partial(si nu la nivelul unei anvelope dedicate unui sezon) cerintele din PS-ul tau.

Sa inteleg ca este la fel de buna si vara precum este in sezonul rece? Asta ca sa satisfaca si PS-ul tau.

Nu mai pun alte teste fiindca s-au tot vehiculat. Nu tin minte sa fi gasit aceasta anvelopa in primele 6, cel putin in ultimii ani.

Da, atunci cand imi permit aleg o anvelopa mai scumpa si potential mai buna, cu rezultate certificate de testele de specialitate, sunt 99% convins ca va avea cateva atuuri in fata unei anvelope de buget. Chiar daca multi dintre utilizatori poate nu vor sesiza aceste mici plusuri, nu inseamna ca acestea nu exista.

Iar cand voi cumpara o anvelopa de buget voi tinde sa-i cer mai putin si voi fi mai ingaduitor cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg opiniile tale, doar ca, eu consider ca traim intr-o economie de piata acerba, si sa nu uitam ca brand-ul se vinde de cele mai multe ori. Mai exact, in opinia mea, de multe ori pe acele clasamente vei regasi doar brand-urile cunoscute sau mai bine zis cu notorietate. Acolo sus sa da batalia pentru vanzari. Nu o zic in apararea Nokian-ului, pentru vara folosesc cu succes Dunlop.

In ce priveste PS-ul meu nu era dedicat anvelopelor Nokian. Este o conditie care trebuie sa o aiba o anvelopa (oricare ar fi ea) pentru a-mi stisface mie nevoile. Mai precis, eu pun accent pe siguanta.

Revenind la Nokian VRG2 in speta, le consider niste anvelope perfecte pentru tipul nostru de climat in perioadele sale reci. Mai exact iarna la noi nu este doar cu zapada, ci de cele mai multe ori circulam pe asfalt umed, zloata, zone pe care din punctul meu de vedere VRG2-ul da clasa multor alte marci consacrate.

Si ca sa iti raspund si la intrebarea legata de ultragrip7, mie nu mi-au placut tocmai din acest motiv, masina aluneca foarte usor de spate, mai bine zis nu era asigurata acea componenta a stabilitatii laterale. Intradevar de tras pe zapada nu am ce sa le reprosez, dar cum am zis, nu intalnm doar zapada pe tot parcusul iernii.

LE: Nu stiu daca All-Weather Plus tires se traduce in - sunt All Season. Este posibil, isa eu cred ca difera de un All Season

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nooo all weather si all season nu au cum sa aiba ceva in comun

:sly: :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin:

Termenul "All-Weather" e mai mult marketing, si a fost introdus de Nokian pentru a-si distinge anvelopele all-season de celelalte anvelope all-season, ei sustinand ca asa zisele all-weather sunt mai bune pe suprafete cu zapada si pot fi folosite pe tot parcursul anului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt mai bune pe suprafete cu zapada decat alte marci premium! Acum conteaza daca all-season=all wheater plus?

Conteaza ca sunt niste anvelope extraordinare si acum vin sa va intreb daca le-ati testat vreodata inainte sa va dati cu parerea, iarna? Vara sincer nu le-am testat dar in primavara le voi testa la +20grade ca sa vad daca se comporta la fel ca Micheli-urile Synchrone de care v-am vorbit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hudrea, cu tot respectul, nu am jicnit pe nimeni in afiematiile mele , din acest motiv te rog sa iti strunesti putin nevoia de balacareala!

In concluze eu nu am facut dacat sa imi exprim o parere personala dupa ce am folosit aceste anvelope! Fiecare este liber sa se documenteze si sa decida prin prisma cunostintelor lui.

Las loc celor mai experimentati sa isi exprime opiniile bine documentate.

O zi cat mai buna tuturor si bineinteles o iarna usoara pentru masinile noastre!

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca sint testate in conditiile lor de iarna...adica zapada super, eventual batatorita, sau gheata...

In Ro asa nu gasesti decit dimineata dupa fiecare ninsoare... in rest e un amestec de pamint, nisip, sare, alte materiale "antiderapante etcccc adica o chestie pe care si in picioare si te dai cu posteriorul de pamint...

Eu zic ca difera si in rau as zice...

Orice ati spune ca si la jucarele AIO imprimanta/scanner/copiator/fax ....e o strutocamila care nu exceleaza in nici unul din zonele de utilizare...ca intr-un birou poti scoate o hirtie la imprimanta azi si miine ai nevoie poate de o copie e ok...

Dar daca printezi 1 top pe zi si vrei copii duplex la 300 pagini in 1h esti mincat...

Asa si cu cauciucurile...daca circuli ca finul meu 1000km pe iarna MAAAAAX sint super bune...altfel nu m-as hazarda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumparati ultimul numar din autobild (5lei) si acolo este un test numai cu anvelope all season. Testul este destul de concludent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De astea vorbesti? Nu cred ca trebuie sa dam 5lei pentru o informatie, totusi suntem pe forum, nu?

,,Revista Auto Bild a realizat un test cu 10 modele de cauciucuri all season, dimensiunea 185/65 R15. Au vrut sa vada daca aceste cauciucuri pot fi recomandate ca o alternativa la pneuri de vara/pneuri de iarna. Rezultatele au evidentiat cateva surprize si recomandari.

Iata topul anvelopelor:

  1. Vredestein Quatrac 3 88 H
  2. Goodyear Vector 4 Seasons 88 H
  3. Hankook Optmo 4S 88 T
  4. Dunlop SP Sport 01 A/S 88 H
  5. Bridgestone A001 All Weather 84 H
  6. Toyo Vario-V2+ 84 H

  7. Kleber Quadraxer 88 H

  8. Maxxis MA-AS All Season 88 H

  9. Nankang NK All Season 88

  10. Federal SS657 Super Steel 84 H

Ultimele doua anvelope au obtinut calificativ nesatisfacator. Testele au presuspus rularea pe uscat, pe ploaie si pe zapada. Iata rezultatele:

Concluzia testului: primele 3 anvelope sunt o alternativa (Vredestein, Goodyear, Hankook). Anvelopele federal testate nu se descurca deloc pe zapada, iar cea de la Nankang pe carosabil umed. Pentru concluzii complete cititi Auto Bild numarul 18 (6-19 octombrie 2011).

NOTA: Bridgestone A001 All Weather 84 H si Federal SS657 Super Steel 84 H nu au marcaj simbol fulg de zapada, deci nu sunt conforme noii legi pentru circulatia pe timp de iarna.

Sursa-> http://anvelopeiarna...ll-season-2011/''

Nokian nu vad, Michelin nu, ce sa inteleg? Oricum testul este facut tot de ADAC...

In attach gasiti rezultatele testelor:

Book1.xls

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba stă cam așa. Orice ar fi, dacă pentru tine sunt bune, atunci e ok. Nu toată lumea are aceleași așteptări și cerințe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am oferit un feedback pozitiv si raportul calitate pret este fara egal. Daca le testezi si nu iti plac, sunt slabe la fel ca o anvelopa all-season classica zic eu este altceva. In Romania oricum nu sunt indicate niste anvelope utilizate vara-iarna din cauza diferentelor foarte mari de temperatura.

PS: Sunt pro pentru anvelopele premium all-season cu fulgul si cu inscriptia M+S!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca am cauciucuri all-season cu inscriptia M+S plus fulgul de zapada pot circula linistit toata iarna sau trebuie sa imi iau si cauciucuri de iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca am cauciucuri all-season cu inscriptia M+S plus fulgul de zapada pot circula linistit toata iarna sau trebuie sa imi iau si cauciucuri de iarna?

M+S e suficient ,nu trebuie fulgul neaparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea greșeală care se poate face aici este să crezi că orice anvelopă de iarnă este mai bună decât una all-season, ceea ce nu este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este,si ai dreptate si in ceea ce ai spus mai sus cum ca fiecare are asteptari si cerinte diferite.

Sunt multi care imediat le intra ditamai morcovul cand le aluneca putin roata pe zapada sau clipoceste ESP-ul si vor sa aiba senile daca se poate ,daca nu nu se mai urca in masina.

Altii ies cu masina in sant vara cu masini sport si anvelope de performanta.

Unu care cica e mecanic o facea pe specialistul in marketing si zicea :" daca erau anv alls asa bune de ce nu fac toti producatorii numai alls,si nu mai faceau anv dedicate fiecarui sezon?" ... da da ,un producator intotdeauna va fi mai castigat daca vinde fiecaruia un singur tip de cauciucuri in loc de doua :screwy:

Fiecare stie ce e mai bine pt el...cu conditia sa aiba putin creier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea greșeală care se poate face aici este să crezi că orice anvelopă de iarnă este mai bună decât una all-season, ceea ce nu este cazul.

IArna , orice anv de iarna e mai buna decat una all season, vara , nu mai e acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule anvelope de iarnă mai slabe decât cele mai bune all-season. Asta nu mă face pro all-season. Am preferat mereu anvelope dedicate.

Dar dacă schimbi Quatrac 3 de exemplu cu cine știe ce anvelope de iarnă, nu știu cât de câștigat ești. Dacă este să comparăm la același nivel, altfel stau lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!