Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

On 4/22/2019 at 10:56 AM, Freemidan said:

Ai pusEGR Valeo sau OE?

OE am pus eu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/14/2019 at 1:20 PM, danypopica said:

5) Am verificat DPF, si-a facut regenerarea acuma 175 de km, momentan am 12 g in DPF, iar maxim poate sa fie 70 g

Cred ca ai 12g soot (funingine), iar limita de 70g se refera la oil ash (cenusa), 2 parametri diferiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate. Atunci inseamna ca am 41 grame de cenusa (oil ash), imediat se umple:).

 

On 3/28/2019 at 8:23 AM, F l o r i n said:

pana intr-o zi......

A sosit ziua, l-am schimbat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

se pare ca nu a durat asa mult.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, F l o r i n said:

se pare ca nu a durat asa mult.....

Pai nu a durat ca mi-am dorit sa-l schimb! In decurs de 2 luni mi-a dat 4 mesaje in in zile diferite, iar in ultima data  mi-a facut de 10 ori  faza cu limp mode in decurs de 10 minute ,a mai trecut o saptamana nu a mai facut deloc si tutsi am zis ca ii desutl,  l-am schimbat.

Am facut si carbon clean, dar pe partea de EGR nu ajuta asa de mult.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va rog sa-mi spuneți care ar fi motivul acestei erori :

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect funcţionare 
          P0403 00 [096] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie

Gata de funcţie: 0 0 0 0 0 

dat fiind că în urmă cu nici 2 luni am schimbat EGR , iar de un timp se aude un ușor fâsâit când intră turbina pe la 1800rpm

iar peste 2400 dispare sau nu se mai aude.. Sunetul e ceva ca un orificiu intr-un furtun și parcă scapă aer 

la fiecare accelerare. In plus sesizez o creștere a consumului de combustibil pe la 7,2 media la drum lung.

mașina : Passat B7 din  2013, motor CFGC de 177CP, cu 6 viteze manuală

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, EEXCALADE said:

Ai pus egr nou oe ?

nu era original, am pus la recomandarea cuiva, supapă EGR , piesă nouă,  firma ELSTOCK

menționez că nu s-a aprins nici un martor, sau altceva, doar am făcut o scanare și apare codul ăla.. apoi mai e treaba cu sunetul ăla infundat, pierdut, de aer fals..

Modificat de acosty75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune DOAR egr nou ORIGINAL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traducerea este :     Motivul real pentru eroarea  EGR    Ventil VW EGR răsturnat in interior

asta ca să alimentăm alte polemici, unii zic că EGR se curăță, iar alții zic că nu ...

Tot pe aceeași temă, pe youtube mai sunt filmulețe în care se arată cum se desface și se curăță această minune de EGR ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce curata cand se strica partea electrica,defectiune cel mai des intalnita

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f interesant filmul, poate cineva care stie germana ne traduce mai multe, google translate in engleza:

The real reason for VW-AGR error? | Broken VW EGR valve from inside

We took a broken VW EGR valve apart and were extremely surprised! Maybe it can be that many EGR valves are not broken because of coking, but that there is a completely different cause? Be curious and write us what you mean! In addition, we show you what a crazy effort the EGR installation and removal at Caddy and Co. is, why we currently have virtually no original VW-AGR valves more and what the problem is when we have EGR valves from the accessories

deci e posibil ca defectele sa fie marunte si sa nu tina de colmatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
florin.anghelescu

Curatat EGR acum un an, 11mii Km parcuri fara sa mi se mai aprinda becul. masina are 211mii, mers 90% extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin.anghelescu mai multe detalii te rugam, l-ai curatat singur sau ai mers la un service?

e f dificil de demontat din cauza amplasarii nefericite (pare sa ai acelasi motor ca mine, CFGB).

cum ai curatat, ce solutii ai folosit, durata, costuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.anghelescu

Lucrarea a facut-o un service de pe strada Dambovitei (intersectie cu Virtutii), ei mi-au spus ca se poate curata. Costul a fost de 600 lei. Operatia e dificila. Eu folosesc masina mai mult in afara Bucurestiului si cred ca si asta a contat pentru ca nu mi-a mai aparut eroarea.

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, detin un Passat B7 1.6 TDI CAYC.

Am o problema dupa ce pornesc masina dimineata la 2-5 secunde se aude o pocnitura din spatele motorului, este posibil sa fie de la EGR? EGR-ul a fost schimbat de fostul proprietar in Olanda la 248000 de km iar acum am 253000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un mecanic, sa vadă exact de unde provine sunetul de care vb. Greu de diagnosticat pe forum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cristian Diaconu

 

Salut,

Am si eu aceeasi eroare ca majoritatea si planuiesc ca urmatoarea saptamana sa inlocuiesc egr-ul cu unul nou pe original, dar as avea cateva intrebari inainte, poate cineva ma poate ajuta cu ceva raspunsuri.

1. Ce garnituri si alte chestii minore mai am nevoie atunci cand se face inlocuirea? 

2. Am inteles ca trebuie facuta o adaptare/initializare a noului egr dupa ce se schimba. Este complicat de facut aceasta adaptare cu vcds? A facut sau stie cineva in ce consta si cum se face aceasta adaptare?

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare-N18-  defect  functionare 
          P0403 00 [096] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
             împrejurari cod:

4892 - Supapa recirculare gaze evacuare-N18-  defect  functionare 
          P0403 00 [096] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    rulaj: 133270 km
                    Data: 2019.09.25
                    timp: 17:07:31

Daca mai sunt alte chestii de stiut care m-ar ajuta la aceasta operatiune, va multumesc anticipat pentru informatii!

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care inlocuieste piesa trebuie sa stie toate detaliile astea ,daca nu le stie ...cauta pe altcineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Diaconu

Din pacate, raspunsul tau nu ma ajuta cu absolut nimic.

Inlocuirea o fac eu si voiam detalii doar despre cele intrebate, pentru ca de asta e forumul asta, sa ne ajutam in caz de nevoie, ca nu toata lumea stie toate procedurile si toate cele pentru fiecare piesa a masinii.

Timpul asta alocat citirii unui post si apoi sa dai un raspuns ca al tau, mi se pare timp pierdut. Daca nu poti sa ma ajuti, lasa te rog loc pentru altcineva. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai mai facut operatia asta ...o sa fie mare chin.

Iti trebuie :

3 garnituri tevi recirculare

1 garnitura teava recirculare

1 garnitura retur ulei turbo

2 saibe tur ulei turbo

1 garnitura dintre turbo si dpf

2 oringuri retur ulei turbo

100/200 ml antigel

Adaptarea se face simplu din BS

Succes!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Diaconu

Multumesc pentru informatii!

Legat de adaptarea din BS, la ce anume te referi? 

Eu am gasit doar asta cu vcds:

[Select]
[01 - Engine]
[Meas. Blocks - 08]
Select Group 074.
[Go!]
MVB 074.1: Min Position in Volts
MVB 074.2: Max Position in Volts
MVB 074.3: Potentiometer voltage
MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc)
[Switch to Basic Settings]
MVB 074.4: Adaption status: (Run) then it should change to (ADP OK)
[Switch to Measuring Blocks]
[Close Controller, Go Back - 06]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai postat tu nu e valabil pt motorul tau .

Intri in BS si cauti in lista,asta e cel mai simplu lucru din ce te asteapta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cristian Diaconu

Salutare! 

Am reusit sa schimb egr-ul si totul a decurs bine pana la urma, masina trage normal, nu sunt alte erori la bord si sper nici sa nu apara :). 

intrebarea mea este: este totusi necesara acea adaptare din basic settings? Egr-ul a fost unul nou, original, cod 03L131512DQ. 

Daca egr-ul schimbat este pe original, nu ar trebui normal sa se adapteze singur sau sa ruleze fara probleme la valorile prestabilite de dinainte? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta acea adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!