Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

snack, ca sa dai jos bitumul trebuie sa dai cu o solutie ca un dizolvant si reusesti. Sau cu putina motorina pe o carpa. Am patit-o si eu la Golf in Romania, am trecut peste o zona proaspata data cu bitum si cu pietre si am avut partea dreapta plina cu bitum. Am luat din Real ceva de genul (solutie) si am sters frumos tot. Miroasea ca si motorina de aceea zic ca merge si motorina sa stergi.

Link către comentariu

Mersi de info Aerofan dar nu este chiar bitum......este mai mult beton si foarte dur. Am incercat cu o racleta si nici o sansa.

Textura ii foarte apropiata de cimentul pentru tencuit.

Initial am zis ca poate o sa se indeparteze singur in momentul in care este frig afara si nu mai adera asa bine la plastic acest material.....dar m-am inselat.

 

Modificat de snack
Link către comentariu
bbogdanmircea

Aseara fiind vreme faina am pregatit frumos masina ca sa schimb cauciucurile azi dimineata . Am fost si i-am tras o spalare de 2 euro in special la jante ca sa iasa praful ala de la placute .

Le-am umflat pe cele de vara la presiune si le-am pus in portbagaj, cu gandul ca azi sa ma duc in parcarea din spatele blocului si sa le schimb rapid .

Cand ma trezesc azi dimineata, ploaie ! asa ca le-am dat jos din portbagaj si asteptam vreme prielnica .

 

Link către comentariu

In sfarsit vineri dupa munca a fost vreme buna si am pus cauciucurile de vara.

Mi-a luat ca o ora ptr ca nu m-am grabit .

Am 2 intrebari ptr cei mai experimentati :

-ptr jantele de aliaj trebuie prezoane diferite, mai lungi, am observat ca prezoanele originale par sa prinda cam putin din filet in fuzeta, cam 1.5 cm asa din cauza ca la jantele de aliaj e mult mai groasa prinderea pe janta, pe cand la cele de tabla se infileteaza mult mai tare .

Si a doua chestie, ce fel de suspensie are Golf 6 Variant pe spate, nu pare sa fie cu bara de torsiune ca la Golf 4 asta e sigur, pare semi-independenta din ce am vazut eu .

Link către comentariu

Banuiesc ca e ca si la golf 5, semindependenta, cu vreo 12 bucse pe fiecare parte (da, nu exagerez) 1 bieleta antiruliu scurta. Din alea 12 bucse se pot schimba fara probleme separat vreo 10, alea de la bratele mici scurte nu se pot schimba, am testat pe propria piele.

 

Uite astea nu a reusit mecanicul sa le schimbe, a incercat cu 2 feluri de bucse si la introducere se ovalizeaza si nu intra. Ai ceva probleme sau suspectezi ceva?

 

bascula-brat-suspensie-spate-vw-golf-vi-

Modificat de deenman
Link către comentariu

Conform unei descrieri gasite pe net, cu toate datele tehnice posibile si imposibile pentru un Golf VI Variant, tipul de suspensie este in felul urmator: fata - suspensie independenta de tip McPherson, arcuri elicoidale si bara antiruliu ; spate - suspensie independenta, arcuri elicoidale si bara antiruliu.

Link către comentariu

Nu am nici un fel de probleme, doar eram curios dar daca merg in RO in vacanta cred ca o sa folosesc Golful vechi mai mult ptr ca probabil nu le place la bucsele alea multe sa intre prin gaurile din RO .

In legatura cu prezoanele, ce parere aveti trebuie prezoane separate ptr jantele de aliaj ? 

 

Link către comentariu

Asa se zice ca da, sunt prezoane de tabla si prezoane de jante de aliaj, personal pe Golful 4 am avut un set si nu mi s-a parut nimic diferit. Cred ca intre prezoanele de tabla si alea de aliaj difera putin lungimea.

Link către comentariu

Prezoanele originale pentru jante de aliaj merg fara probleme pe table.

Link către comentariu

Dar prezoanele originale pentru jante de tabla merg pe jante de aliaj ?

Mie mi se par cam scurte de aia intreb, am vazut azi pe net ca sunt de cumparat mai lungi, si la jante asemanatoare cu ale mele scrie ca trebuie lui prezoane de 28 mm lungimea filetului sau 33 mm lungimea filetului. Chiar o sa scot unul sa masor, dar ma gandesc ca daca au mers pana acum o sa mearga si de acum inainte fara probleme .

Link către comentariu

Merci de info, o sa mai pun cheia de roti pe ele din cand in cand, am in plan sa cumpar o cheie dinamometrica mai ieftina dar deocamdata amanam investitia .

 

 

Link către comentariu

Incearca la ATU. Pretul este aprox. 20 Euro (10 Nm - 200 Nm), nu este ceva profesional dar pentru hobby ii ok.

 

Link către comentariu

Aha, nu stiam, probabil e aceeasi care se gaseste si pe ebay, se poate folosi si la altceva decat la strans prezoane de la roti ? Adica ptr reparatii diverse ?

Link către comentariu

Se poate dar mai bine sa folosesti doar pentru asa ceva pentru ca o poti decalibra f repede si apoi nu isi mai face treaba bine. Daca vrei mai multe detalii putem vb pe privat de unde imi cumpar eu scule, preturi etc.

 

 

Link către comentariu

Nu prea inteleg faza cu decalibrarea, ea nu e facuta sa strangi la mai multe cupluri ?

Azi mi-au ajuns schimbatoare de rezerva Aero Twin tot de la BOSCH, le-am montat dar pare un pic diferit prinderea, adica au venit la fix dar astea noi au partea aia de clema mai lunga cumva ... 

Sunt tipul care au un buton patrat pe care apesi si apoi tragi in lungul bratului si ies, nu stiu daca se pot schimba lamelele ca la Golf 4.

Link către comentariu

Este facuta sa strangi la diferite cupluri dar in momentul in care o blochezi pentru a strange sau destrange suruburi, dupa bunul plac, cam "abuzezi" de cheie si mecanismele interne pot sa sufere. Eu ti-am spus parerea mea si cum fac eu (am citit intr-un prospect la o cheie dinamometrica acest sfat si eu il urmez). 

Modificat de snack
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
bbogdanmircea

Sambata am fost la cumparaturi, am luat un stingator la 20 de euro si un spray de curatat jantele la 2 euro .

Cu o perie de plastic apa si solutia am luat jantele la curatat, erau negre de la placutele de frana, acum sunt stralucitoare in sfarsit !

Am printat si un clip ptr prins bonurile de la parcare la parasolar, dar nu l-am montat inca sa vad daca e ok .

Link către comentariu

eu cred ca jantele la a mea le curat din2 in 2 zile cu o carpa simpla... nu apuca sa se murdareasca rau! :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Si am ajuns si acasa, fara probleme chiar daca portbagajul a fost plin, chiar am fost placut surprins cum s-a comportat masina pe Tihuta, se cunosc cele 11 bucse in plus fata de Golf 4 :P .

Toate bune cat a fost portbagajul plin, dup-aia am facut un drum cu el gol si a inceput sa scuture rau de tot pe drumuri denivelate, probabil cu greutate de vreo 100 de kg in portbagaj au fost arcurile mai comprimate si a amortizat mult mai bine altfel nu-mi explic .

Asa ca am decis sa iau Golful 4 ptr drumurile urmatoare, ca sa iert suspensiile de tortura .

Link către comentariu
  • 1 month later...
bbogdanmircea

13392222_498364053693672_8567597383331759870_o.jpg

Si am facut-o si pe asta ! :D

Acum la aproape o luna dupa eveniment nu-mi aduc aminte decat nebunia dinainte si oboseala de dupa .

Sambata a fost evenimentul, duminica ne-am odihnit un pic si luni dimineata la 5.00 am dat trezirea spre disperarea parintilor si am plecat la drum cu destinatia Croatia .

Drumul a fost superb, Romania am parcurs-o  in 7 ore pana la Satu Mare, apoi Ungaria s-a mers foarte bine pe 140 pe tempomat mai tot timpul, si dupa 17 ore de condus si 1400 de km seara pe la 22.00 am ajuns undeva in Peninsula Istria, vizavi de Venetia :D .

Conditiile au fost foarte bune la hotel, parcare acoperita pentru toate masinile, masina am folosit-o destul de putin, am facut un drum pana in statiunea cu nume faimos, am apreciat in Croatia calitatea excelenta a autostrazilor chiar daca se platesc si a infrastructurii in general, a fost singura tara in care am vazut noapte la intrarea in giratorii leduri in sosea de jur imprejur, totul arata ca si cum ar fi nou nout, parcari si trafic la fel de civilizat ca si in Germania, fara masini julite ca in Italia etc ... in concluzie mi-a placut foarte mult .

Dupa 7 zile in Croatia sambata am luat-o spre Italia, a trebuit sa platim vigneta 15 euro ptr 1 ora practic de mers prin Slovenia, apoi am intrat in Italia pe la Trieste si apoi am mers pe autostrada pana langa Venetia parca, apoi am urcat pe Autostrada 22 Brenner daca nu ma insel spre Dolomiti unde ne-am cazat undeva in zona Val Gardena, o priveliste superba pe autostrada la urcare si locul unde ne-am cazat iarasi superb. 

A doua zi am intrat in Austria si apoi am trecut inspre Stuttgart pe Fernpass si de acolo cu Staurile de rigoare dupa alte multe ore de condus am ajuns in sfarsit "acasa" in Germania .

Masina a mers ireprosabil, chiar nu am de ce sa ma plang, in Ro mai mult a stat parcata la umbra ptr ca drumurile multe le-am facut cu Golful 4, s-a desumflat un cauciuc de la atata stat si mi s-a aprins TPM-ul in bord dar nu destul cat sa fie problema, deci stiu si eu ca functioneaza sistemul .

Deja am sarit de 140k km, inca mai stau in dubiu daca sa fac schimbul la 30k sau la 15k, avand in vedere ca iarasi o sa trebuiasca sa scot vreo 200 euro din buzunar ...

Link către comentariu

De ce nu iti cumperi o pompa de scos uleiul pe sus, si iti faci singur schimbul acasa? Ulei de pe ebay, pompa din dotare, dureaza 20 minute si asta e tot.

Link către comentariu

In primul rand casa de piatra, copiii cati vreti, sa fie sanatosi si voinici ca asta e important si neaparat fani VW :P .
Pentru schimbul de ulei cauta si tu un hobby werkstatt in zona si te costa 10-15 euro schimbatul plus uleiul si filtrul asa poti sa-l schimbi linistit la 15 mii.
Uite aici, am si gasit :) http://www.firmendb.de/firmen/67455.php

Link către comentariu

Felicitari si... "casa de rahat sa nu-si bage nimeni nasul in ea." ?.

In cazul in care nu vrei sa schimbi personal uleiul, iti cumperi uleiul si filtrul/filtrele si cu siguranta gasesti pe cineva care ti le va schimba pt. vreo 20€ la un Hobby Werkstatt.

Link către comentariu
bbogdanmircea

:) Multumesc de urari !

Merci ptr sfaturile legate de schimbul de ulei Aerofan o sa dau o tura pe acolo sa vad daca exista ceva Hobby Werkstatt pe acolo .

As fi curios daca in softul de la VW exista ceva model care estimeaza calitatea uleiului ptr acest interval flexibil, practic am pus ulei LL Liqui Moly 4200 deci ar trebui sa duca 30k, dar stiu ca dupa 15k le scad foarte tare proprietatile la aceste uleiuri Long Life .

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!