Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

On 1/27/2020 at 11:31 PM, lupo_bv said:

Nu te contrazic că nu ai rezolvat problema aşa. Electrovalva aia are legătură cu temperatura gazelor recirculate, nu-mi dau seama dacă nişte gaze mai fierbinţi pot genera insuficient flow în mod indirect. Ai curăţat EGR în acelaşi timp cu schimbarea valvei?

Am curățat egr și galerie de admisie înainte de schimbarea valvei, tocmai ca și eu am luat problema tot invers, de la complicat spre simplu. Plus ca sub scut la racitorul de gaze, mai e o tija metalica ce inchide și deschide când trec gazele prin răcitor din ce am înțeles de la mecanic. Și aia era mai rigida în acționare. A curățat și acolo cu spray pana a făcut tija respectiva sa se miște normal, natural... Ma rog, înțelegi tu, dar nici după ce a curățat la tija respectiva nu s a rezolvat problema. Cu egr schimbat și galeria de admisie curata nu avea ce sa mai fie. Am zis ca ori e racitorul și trebuie schimbat sau valva respectiva. Și s a dovedit a fi valva. Nu sunt mecanic dar am stat lângă mașina pe parcursul a tot ce s a făcut la ea. Și eu nu cred ca are treaba cu temperatura gazelor. Pe la valva scăpau o parte din gazele nearse ce ar fi trebuit recirculate, de acolo și insuficient Flow, care știm ca înseamnă cantitate insuficienta, flux insuficient, Cum vrei tu sa-i spui. E cam logica treaba la insuficient Flow ai scăpări sau obturație din cauza depunerilor. În fine, sper sa rezolve problema și chiar îl rog sa revină cu feedback sa vedem dacă a rezolvat asa, chiar sunt curios. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Revin cu un update legat de eroarea primita pe EGR.

001025 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 206955 km Time Indication: 0 Date: 2014.06.19 Time: 19:30:44 Freeze Frame: RPM: 1541 /min Speed: 25.0 km/h Voltage: 13.83 V Load: 14.9 % Load: 100.0 % Mass Air / Rev.: 275.0 mg/str Mass Air / Rev.: 380.0 mg/str.

Pentru moment am adaptat valva EGR
cu VCDS si eroarea a disparut. Ieri si-a facut foarte greu regenerarea, probabil din cauza ca inca avea eroarea la EGR.

Am facut adaptarea si pentru celelalte 2 pt ca aveam si eroarea de mai jos:

008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2006 - 000 - Stuck Closed - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 207077 km Time Indication: 0 Date: 2014.06.20 Time: 20:23:49 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Load: 100.0 % Lambda: 20.5 % Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str Temperature: 96.3°C.

Asa cum am zis, pentru moment au disparut erorile, revin cu detalii in caz ca erorile reapar. Multumesc de sfaturi!

55784795-796B-462C-846B-06DC6109D5F8.jpeg

Modificat de flotheboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am schimbat egr-ul, nu am făcut adaptarea acestuia mașina mergând normal. Totuși aș vrea să fac, dar nu știu cum. Am șters erorile, am intrat în basic settings - araptare egr dar scrie not runnig... Unde greșesc? 

Golf mk6 1.6cr. (UDS protocol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu ecranul care îți apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta îmi arată când încerc. Am încercat și cu motorul oprit și pornit. Când este pornit și dau go, stă turat la 1500rpm. Nu am erori și am șters și dtc-urile.

IMG_20200130_120204.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/27/2020 at 1:45 AM, SVY said:

Salut, am avut aceeași eroare ca și tine, am aceeași motorizare ca a ta. Înainte sa te apuci de schimbat egr, vezi ca e o supapa egr care trebuie verificata, aia e posibil sa fie crăpata și sa nu mai tina vacuum. 

am incercat sa caut in Advanced values indicii despre piesa de care spui, oi fi nimerit oare?

Vad niste diferente mari intre specified si actual

EGR1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, nicusan said:

Aceasta îmi arată când încerc. Am încercat și cu motorul oprit și pornit. Când este pornit și dau go, stă turat la 1500rpm. Nu am erori și am șters și dtc-urile.

IMG_20200130_120204.png

Încearcă cu o interfață originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/28/2020 at 1:26 PM, GeorgeValeriu said:

Salut. Mai am o nelămurire, azi la 16.00 trebuie sa iau mașina din service, după ce schimba EGR-ul mai trebuie făcută calibrarea lui?

Nu trebuie făcută nicio calibrare. Sunt vrajeli de mecanici ! 

On 1/28/2020 at 1:26 PM, GeorgeValeriu said:

Salut. Mai am o nelămurire, azi la 16.00 trebuie sa iau mașina din service, după ce schimba EGR-ul mai trebuie făcută calibrarea lui?

 

Nu trebuie făcută nicio calibrare, este pur și simplu o șmecherie de mecanic pentru a speria clientul !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MDA, inseamna ca si astia de la VW, care au facut masina , sunt niste prosti ca au scris treaba asta in manualul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Am lucrat la un axr euro 4 cu egr pe vacum.. la care a fost inlocuit egr fara adaptare.

La anumite turatii intrerupea motorul in sarcina.

Dupa adaptare a revenit la normal.

Ce sa mai zic atunci de un tdi cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, Al Bundy said:

MDA, inseamna ca si astia de la VW, care au facut masina , sunt niste prosti ca au scris treaba asta in manualul de service.

?Șmecherie... 

Ideea este ca de cele mai multe ori merge, ca și multe alte lucruri românești... Merg și asa. Dar ca să lucreze în parametrii, acolo unde este dat de procedura sa faci calibrare, trebuie facuta. Azi nu faci la Egr, mâine la un servomotor, poimâine la DSG... Și după aia o sa te miri de ce sunt asa de proaste vw urile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am schimbat EGR-ul (1800 lei) plus setul complet de garnituri (200 lei), manopera 300lei, total: 2300 lei. Urmează să fac calibrarea EGR-ului sâmbătă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu garanție presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu garanție.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am schimbat si eu EGR-ul ieri la un 1.6 TDI CAYC ( Skoda Rapid ) si a durat cam 4 ore, avand in vedere ca nu mai facusem asta pana acum nici eu, nici prietenul cu care l-am schimbat.

Pentru schimb s-au demontat urmatoarele:

- carena roata dreapta
- scut motor
- colier filtru particule
- suport filtru particule
- antibalans motor -> si s-a impins motorul in fata sprijinind-ul cu ceva in spate pt a sta impins
- planetara roata dreapta
- conducte ulei turbo

EGR-ul vechi era foarte murdar pe mecanismul de sub capacul negru, nu stiu daca era fum + funingine care a scapat pe langa pistonas sau pur si simplu praf + umezeala din minunata noastra tara, dar daca il actionam ramanea blocat. 
Dupa ce am dat cu niste spray de curatat motorul si am indepartat crusta de mizerie de pe el, se pare ca acesta functioneaza bine merci si revine foarte usor la pozitia initiala atunci cand este actionat. 

Pentru schimbare aveti nevoie de multe prelungitoare pentru chei :D

Dupa ce am montat noul EGR am sters erorile si am adaptat noul EGR din VCDS.

Pana acum se pare ca functioneaza normal.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

Am inceput sa ma lovesc si eu de problema EGR-ului pe un Golf 6 2.0 tdi 140cp 2009. Momentan clipeste ocazional spirala in bord (50-100km) dar dupa repornire totul este ok, am pus testerul pe ea si am gasit stocata eroarea:

"P0403 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

- Intermittent "

Din ce am inteles la acest model (2009) egr-ul este pozitionat in fata, se ajunge usor la el ca sa incerc o curatare? poate am noroc si este blocat mecanic cu mizerie

Iar pentru inlocuirea sa am vazut ca exista EGR simplu (aprox 1100lei) si EGR + Racitor gaze (aprox 1700lei) ambele pe original, cum se schimba? impreuna cu racitorul sau doar egr-ul? Eventual recomandati-mi un service bun prin Bucuresti unde ati schimbat si ati fost multumiti.
Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi strict la partea mecanica si electronica? la 550. fara racitor. Ce model ca sunt curios si unde se gaseste?

A mai intampinat cineva care are probleme cu egr, smancituri la accelerare?? In ultima vreme zici ca vrea motorul sa sara afara...

Ps: am gasit niste documente in care scrie ca la aprox 45.000km a fost inlocuit egr in reprezentanta, acum masina avand aprox 150.000km. Atunci a fost montat 03l 131 512 CE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa, din pacate am cayb, egr in spate... o plasa de bani :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/17/2020 at 4:57 PM, F l o r i n said:

Ce cod motor ai?

CBA  este codul de la motor din cartea masinii (conform vin imi arata CBAB) 

On 2/17/2020 at 6:25 PM, powershot said:

550 egr nou.

Racitorul se schimba la nevoie.

Si cum imi dau seama daca are racitorul probleme? Un mecanic mi-a spus ca trebuie schimbat si racitorul conform codului de eroare, ca acolo este problema defapt si d'asta face figuri egr-ul. Acum nu stiu ce sa fac... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba, eroarea nu e de la răcitor, ci de la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, o sa imi fac timp in weekend sa incerc sa il dau jos il verific si il curat iar  daca tot face figuri cumpar altul. Din ce am inteles trebuie original, trebuie vreun cod anume la egr-ul care este montat in fata motorului? ca eu nu am gasit la 500-700lei nou (doar aftermarket) original este pe la 1200-1300lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!