Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

@deenman am vorbit cu cineva care montează în Bacău și mi-a zis sa-l cumpăr eu și să merg la el să-l monteze. Îmi dă factura și garanție pe montaj. 

 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și dacă se defectează piesa? O desfaci de pe mașină și o trimiți la epiesa și eu au termen 15-30 zile să ți de-a un răspuns , care până la urmă poate fi orice. Merita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeValeriu, daca iti cumperi tu EGR si garniturile aferente pentru montaj ai o singura solutie si cea mai buna in Bacau, @EEXCALADE (ti-am explicat direct ca se pare ca nu intelegi ce-ti sugereaza ceilalti).

Daca doresti sa ai o garantie de 2 ani pentru piesa si 6 luni pentru montaj trebuie sa mergi la un service care sa-ti puna piesa originala (de preferat dealer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ... de 800 lei este si calitatea.

Ia orig sau Wahler.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere bazata pe... ?

De mentionat ca originalul a fost si la 1300 ron la AK, nu cred ca pretul spune toata povestea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O remarcă corectă numai că trebuie să îți asumi un risc mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau piese aftermarket in nici un caz, voi merge pe original asta este clar, luni voi merge la un service de unde voi lua și piesa pentru a o monta. Mașina este pe firma, îmi trebuie factura pe piesa/manopera inclusiv garanție.

Azi am dat o cheie la mașină și chiar am mers cu ea vreo 15 km dus intors, nu s-a aprins nimic in bord tot drumul, doar când am ajuns acasă mi-a apărut spira(pâlpâia).

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uita de garnituri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate si eu ma numar proaspat posesor de golf 6 2.0tdi cfhc si la numai 3 saptamani de achzitie spirala palpaind in bord...panica totala...crezut ca o fi span la faimoasa pompa cp4..dar nu,este doar egr 

nu merg subturat , ba chiar in momentul intamplarii rulam de 25km extern la 3000 in a 4-a tocmai ptr a mai curata din mizeria acumulata in oras ( dar mai apuc sa fac si drumuri scurte de oras ...totusi saptamanal fac si minim 200km extern) 

m-am apucat preventiv sa cocot masina pe capre si sa dau jos admisia si valva de shut off care urmeaza sa le curat.

luand 2.0 tdi si nu 1.6 in prostia mea crezui ca egr-ul este in fata pe admisie cum vazui la multe motoare 2.0tdi cbab...dar deh mi-o picat cerul in cap cand vazui ca este mizeria nenorocita din spatele celui mai innacesibil loc al motorului.

motorul ca si injectoare turbina si parametrii afisati din vcds este in perfecta stare ,dar uite ca la cei aprox 241k si 9 ani ca si la fostele masini mai vechi daca nu e rugina si compresorul,este egr-ul si mizeria...tot trebuie sa ma fac mecanic.

pana una alta dupa 50km decand  aparu eroarea si am sters-o masina a mers ok si nu a reaparut...dar nu se stie cat tine minunea..... asa ca urmeaza dureroasa procedura de dezvirginizare ( masina nu are nici o urma de desfacere pe nicaieri la nici un surub si m-am uitat atent cand am cumparat-o,mai ales ca si pragurile si vopseaua si interiorul sunt impecabile ).

asadar,urmeaza sa dau jos galerie evacuare,dpf,sa slabesc puntea fata sau cum ai zice, scos mufe fire furtune si in functie de ce descopar la egr sa vedem daca al voi curata/repara sau inlocui. sunt minitehnicus deci intai clar prima varianta

am citit de sensorul care face probleme si de cele doua clapete si cauzele blocarii lor (cea cu pinul si rulment si cea actionata vacumatic).

ma intriga faptul ca la cbab au putut pune egr si admisie de aluminiu iar la cfhc au pus plastic si porcaria asta in spate. exista cumva posibilitatea montarii admisiei de passat cbab cu egr aferent sau visez deja sf?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si erorile initiale

 

2 Faults Found:

5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [101] - Control Range Not Reached
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 240590 km
                    Date: 2020.01.21
                    Time: 10:37:27

                    Engine speed: 2126.50 /min
                    Normed load value: 99.6 %
                    Vehicle speed: 105 km/h
                    Coolant temperature: 74 °C
                    Intake air temperature: 2 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.320 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge Pressure Actuator: activation: 87.37 %
                    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 87.05 %
                    Charge air pressure specified value: 2315 hPa
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 424.8 mg/stroke

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [036] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 240591 km
                    Date: 2020.01.21
                    Time: 10:40:21

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 72 °C
                    Intake air temperature: 4 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.180 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 0.0 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 36.12 %
                    EGR valve: offset closed: -0.40 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 2929.2 mV

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cand citesti pe forumuri si pe facebook. Doar 2.0 tdi cr fab in 2009 si unele 2010 au ecr in fata.. edtin.. fiabil.

Stiu ca majoritatea stiu ca egr pica pe 1.6 tdi .. de asta il evita .. dar cazul tau ..dovedeste cat e de fiabil egr si pe 2.0 tdi.

Asta e .. ghinion cum zice .. stim nou cine.

Bun venit in clubul EGR.

Spor la citit .. ai ceva de studiu.

Verifica supapa reglaj presiune de pe cp4 si filtru motorina.

Sper sa nu ai pilitura.

Fi tare ..urmeaza clapetele .. daca ai galerie de plastic .. pe la varsta asta.

Acuma vad .. verifica si capsula de vacum turbo.. poate nu e sparta.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un filmult interesant cu inlocuirea rulmentului de la actionarea clapetei egr...daca e cazul voi incerca cum a facut rusul din video

urmeaza sa dau jos si senzorul presiune de pe pompa sa inspectez de pilitura,dar la cum se prezinta deviatiile pe injectoare span nu cred sa aibe.preventiv totusi la vara cand mai adun banuti fac si conversia la cp3 preventiv. ca m-a uscat masina de ultimiibani,6mii euro nu-s de colo.

avand aprox 330k reali si 240k in bord si nimic umblat desfacut inlocuit la ea  dovedeste ca 2.0 este fiabil. galeria de admisie nu are clapete de plastic si nici motoras de actionare deci am scapat de o bataie de cap.

la turbo  cred ca acea eroare depresiune aiurea este doar ceva strans legat de defectarea in acel moment a egr-ului,pana acum  indiferent cat de finut sau tare am calcat pedala nu a aparut eroarea. daca era membrana sparta aparea imediat

Modificat de mihai1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma puteti ajuta cu interpretarea erorii la EGR? Este vorba de un VW Golf 6 2.0 TDi 110 hp CBDC. Mersi!

 

C8B6DC2D-F6AD-4A8A-B327-BA9E0859A065.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr nu deschide. Posibil sa fie blocat sau defect electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, flotheboy said:

Salut, ma puteti ajuta cu interpretarea erorii la EGR? Este vorba de un VW Golf 6 2.0 TDi 110 hp CBDC. Mersi!

 

C8B6DC2D-F6AD-4A8A-B327-BA9E0859A065.jpeg

Salut, am avut aceeași eroare ca și tine, am aceeași motorizare ca a ta. Înainte sa te apuci de schimbat egr, vezi ca e o supapa egr care trebuie verificata, aia e posibil sa fie crăpata și sa nu mai tina vacuum. Nu te apuca sa schimbi egr de nebun ca mine, ca e posibil sa fie bun și sa îl schimbi degeaba. Ți am atașat și foto piesei, o verifici f ușor, scoți furtunasele din ea, dacă ești fumător, tragi un fum din țigară și sufli prin orificiile piesei respective, dacă iese fumul pe la capacul de plastic rotund, cel cu marca piesei gen, înseamnă că e crăpata și trebuie înlocuită. Piesa asta nu e scumpa, incearca prima data asa. Eroarea P 0401 de la piesa asta mica e, dacă era p0403 era electrica și aveai valva egr crăpata. Vezi ca mai am niște postări în același topic, acum 1 an 2 de când am rezolvat eu problema. Modulul asta egr micuț e poziționat lângă valva egr și clapeta de accelerație, undeva lângă galeria de admisie. Îl identifici f ușor. Maine încerc sa fac și o fotografie și îți trimit în privat, o sa ți indic care e. E de recomandat sa desfaci totuși și valva egr și galeria de admisie pt o curățare. Când le am curățat pe ale mele aveam în egr un fel de smoala, destul de multa și în galeria de admisie multă fumingine. Bafta și nu te speria, e o motorizare reușită spre deosebire de celelalte 1.6 și 2.0 140 cp. E mai simpluta. 

Screenshot_20200127_013504_com.android.chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treabă electrovalva aia cu eroarea respectivă. La  maşina asta EGR este electronic nu acţionat vacuumatic. Electrovalva pe care o arăţi este pentru comanda vacuum-ului necesar clapetei de control a răcitorului EGR. Şi oricum nu se verifică aşa, în anumite situaţii poţi sufla fum printr-unul din orificii şi să iasă pe la capacul de plastic fără ca electrovalva să fie stricată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat SVY, si eu cred totusi ca EGR-ul este OK pt ca acum cateva luni l-am desfacut impreuna cu clapeta de acceleratie si le-am curatat foarte bine, am desfacut si carcasa EGR si rotitele alea erau intregi, functionau usor din cate am observat, cred ca stiu care este supapa, are un plastic gri care se misca, scrie made in USA pe capacel. O sa verific si acolo! Vorba ta, chiar este un motor reusit acesta de 110 cp. Ms inca o data de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/23/2020 at 10:44 PM, GeorgeValeriu said:

Din spusele lui exista 2 producători daca am înțeles eu bine prin telefon este Wahler care produce EGR pentru golf 6 CAYC până în luna 06.2013 și altul este Pilburg care produce EGR pentru golf 6  CAYC din luna 06.2013 încolo. Mașina mea fiind din luna 07.2013 mi-a zis că daca, cumpăr de la Pilburg plătesc 1300 lei pe EGR nou și dacă vreau pe original plătesc 1900 lei. Îmi poate confirma cineva daca într-adevăr producătorul Pilburg vinde chiar produsul pe care firmele de piese auto il vând ca fiind pe original?

Si mie mi-au confirmat 2 mecanici ca originalul este Pilburg, au spus ca scrie pe el si e si emblema.

Daca mint ei mint si eu. E vorba de service destul de maricel (Autohut) si care are si site de vanzare piese... dar am invatat ca pana si in reprezentanta poti primi informatii false.

Mai studiem... insa ei pareau convinsi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilburg ...nu e firma de piese . Pierburg da.

CAYx  NU  a avut egr pierburg  echipare OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg, scuze. Nu stiu de care varianta de motor au vorbit ei, oricum CAYC 1.6 si CFFB/CFGB 2.0 au acelasi EGR din cate am inteles

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pierburg nu am vazut niciodata acest model de egr. Wahler .. Borg.Wagner.. sub emblema original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, lupo_bv said:

Nu are treabă electrovalva aia cu eroarea respectivă. La  maşina asta EGR este electronic nu acţionat vacuumatic. Electrovalva pe care o arăţi este pentru comanda vacuum-ului necesar clapetei de control a răcitorului EGR. Şi oricum nu se verifică aşa, în anumite situaţii poţi sufla fum printr-unul din orificii şi să iasă pe la capacul de plastic fără ca electrovalva să fie stricată.

Dacă e ca tine cum se face ca la mine s a rezolvat eroarea după schimbarea electrovalvei respective? Și crede ma am verificat tot cap coada. 0401 e inssuficient Flow, 0403 e eroare pe partea electrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic că nu ai rezolvat problema aşa. Electrovalva aia are legătură cu temperatura gazelor recirculate, nu-mi dau seama dacă nişte gaze mai fierbinţi pot genera insuficient flow în mod indirect. Ai curăţat EGR în acelaşi timp cu schimbarea valvei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mai am o nelămurire, azi la 16.00 trebuie sa iau mașina din service, după ce schimba EGR-ul mai trebuie făcută calibrarea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!