Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

@12seven12  daca citesti topicul o sa intelegi ca nu scapi fara sa schimbi EGR, si de preferat ar fi sa o faci cat mai curand.

-nu faptul ca ai o eroare stocata in ECU e problema ta ci faptul ca EGR nu mai functioneaza in paramterii 100% din timp nu doar cand te avertizeaza ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg asta si nu vreau sa scap fara schimbarea de egr doar ca si acum ca si in posturile trecute am avut o singura intrebare.Este in regula,momentan,daca merg asa cu ea pana la limp mode si aprinderea spiralei?

Faptul pentru care vreau sa aman este ca sunt in tratative pentru cumpararea unui apartament si nu stiu cat o sa ma duca,etc,si nu vreau sa raman fara bani.

O nelamurire a mea ar fi urmatoarea,nu este posibil sa influenteze si altceva egr-ul din moment ce inca nu am simptomele specificate de alti colegi care au schimbat egr?Adica ce am spus mai sus,limp mode si spirala in bord?Adica nu vreau sa il schimb degeaba,cand strang bani si sa fie alt factor

Multumesc!

Modificat de 12seven12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu este ok el merge prost tot timpul nu doar cand apare spirala. in momentul cand a inceput sa genereze erori e de schimbat, si nu cred ca il intereseaza ca vrei sau nu sa iiti iei apartament,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12seven12 problema ta nu e la Egr. Problema pe care o ai influenteaza direct si Egr !!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

de unde ai tras concluzia asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine știi cine da sau interpreteaza eroarea fluxului de gaze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de pozitie de la egr cat si debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei debitmetru interpretează fluxul de gaze. Erorile pe tija EGR-ului sunt altele , deci erorile pe fluxul de gaze au alte cauze care în mod direct in timp influențează și EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Postez ca sa ajut un prieten/coleg de forum..Cosminel

A schimbat EGR , se pare ca i-au pus unul non OEM, a fost 1500 ron manopera inclusa, si la 2-3 zile au reaparut problemele..

Azi a ajuns la mine si mi-a povestit, mai nou a mai schimbat o data EGR, tot cu unul non OEM si un senzor..1k0 906 283 A (supapa,control evacuare EGR)

Erorile sunt:

 

4807 - EGR System
          P0401 00 [237] - Insufficient Flow
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                

9120 - EGR Sensor 1
          P046C 00 [236] - Implausible Signal
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 50
          

4891 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [232] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
            

4892 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [232] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11

 

Dupa ce le am sters mai apare una singura.. , ce ar fi de facut?

9120 - EGR Sensor 1
          P046C 00 [100] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1

 

Atasez si valorile senzorilor EGR dupa 20km de mers..

  126   Exhaust gas temperature sensor 1 125.0 °C
  127   Exhaust gas temperature sensor 1; unconditioned voltage 4936.2 mV
  128   Exhaust gas temperature sensor 2 -0.0 °C
  129   Exhaust gas temperature sensor 2; unconditioned voltage 0.0 mV
  130   Exhaust gas temperature sensor 3 139.8 °C
  131   Exhaust gas temperature sensor 3; unconditioned voltage 3543.2 mV
  132   Exhaust gas temperature sensor 4 137.3 °C
  133   Exhaust gas temperature sensor 4; unconditioned voltage 3572.6 mV

 

si DPF

  120   Exhaust gas jet volume in particle filter 36.7 m³/h
  312   Particle filter; fuel consumption since last regeneration 12.49 l
  313   Particle filter; kilometers since last regeneration 192785 m
  314   Particle filter; offset for differential press. 0 hPa
  315   Particle filter; oil ash volume 0.16 l
  316   Particle filter; soot mass calculated 18.76 g
  317   Particle filter; soot mass measured 7.17 g
  318   Particle filter; time since last regeneration 33150 s
  350   Sensor for particle filter differential press; raw value 4 hPa
  371   Simulated particle filter surface temperature 144.8 °C
 

 


            

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca vrea piesa OE 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am zis si eu, dar am zis sa postez sa l ajute si altii cu sfaturi din experienta.

Vrea sa mearga la service sa ceara piesa OEM sa plateasca diferenta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, mark21 said:

Vrea sa mearga la service sa ceara piesa OEM sa plateasca diferenta..

Pierdere de bani si timp! Are ceva probleme cu DPF. Asa a fost si la mine: desi EGR (nou, AM) imi tot aparea erori la EGR. Dupa ce am rezolvat problema DPF totul a redevenit la normal si nastrusnica valva care pana atunci ma omora cu erorile acum functioneaza. Banuiesc ca functiona si inainte bine dar ECM din cauza defectelor din zona DPF genera respectivele erori. Va dau la toti un sfat: inainte de a schimba orice piese indicate cu defecte la diagnoza verificati logica functionarii si defectele conexe care pot genera erorile respective! Ma costat o caciula de bani citirea si aplicarea in orb a rezultatelor diagnozei (ca exemplu darea la reconditionat a turbinei care era in perfecta stare)! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 = defectiune la partea electronica de la EGR

@rlacika Ai anulat dpf-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rlacika , poate ne spui si ce probleme mai exact, dupa cum vezi erori nu sunt pe dpf, si regenerarile se fac normal, s-a schimbat si acel senzor..

Tu ce ai schimbat/ remediat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea a pornit din faptul ca anteriorul proprietar a anulat fizic DPF-ul fara a anula si din SW. Bineinteles fara a-mi spune, si sa nu se observe mascase avertizoarele check engine. Asta mi-a cauzat o seama de erori. Initial doar EGR. L-am schimbat cu unul AM luat de pe un site din UK. Au aparut dupa asta ca defect senzorul MAF, valvaN75, lipsa presiune turbo. Am inlocuit senzorul MAF, valva N75, senzorul de presiune supraincarcare...toate degeaba!. Presiune turbo tot nu aveam si imi reaparuse defectul 401 EGR. Am dat jos turbo, a fost reconditionat cu garantie...tot degeaba-presiune supraalimentare ioc. Repararea turbinei fiind in garantie am ajuns inapoi la ei. Acolo dupa zeci de teste si incercari sa gasit in sfarsit cauza: un tub intercooler spart pe aprox 18cm! Intr-o zona vizibila doar la demontare! Si fiindca era asa mare gaura, nu a aparut nici suieratul specific! Buuuun....schimbat furtunul, masinuta a prins aripi. Dar a aparut iarasi EGR 401 si DPF plin de funingine...si limp. In sfarsit, dupa ce am schimbat si omul care facea testarea si urmatorul mi-a dat verdictul de fitru infundat total am ajuns la o firma sa incerc o curatire chimica a DPF. Acolo a venit surpriza: nu mai exista dpf! Cum nu mai eram dispus sa dau bani si pe un filtru am incercat anularea din soft-dar meseriasii gasiti in Cluj au dat toti verdictul: acest lucru la ECM Delphi 3.7 nu e posibil, asa ca am comandat de pe ebay un emulator DPF care deocamdata a rezolvat problema. Trage, nu consuma, nu mai am pom de craciun in bord, nu fumega. Din toate piesele schimbate un singura era defecta real-valva EGR care avea talerul supapei de reglare rupt.

Acum e posibil ca la colegul sa fie alt bai. Am inteles ca a schimbat deja EGR si tot are probleme legate de ea. De aceea am scris sa caute in  profunzime cauza. Oricat de slab sa fie o piesa AM, rar se intampa sa fie din start bolnava.

Modificat de rlacika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea ta e cu muuuult diferita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca e diferita. Am vrut doar sa atrag atentia ca sunt multe capcane la interpretarea diagnozei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema ciudata si nu gasesc cauza :banghead: .Orice ajutor/idee este bine venit.

Volkswagen Golf
Year: 2012
Engine: CFFB (2.0 TDI)
Mileage: 94.314 KM

O data la 6 luni - 1 an se aprinde intermitent martorul de la bujii si motorul intra in limp mode.La diagnoza apare "P040300 - N18 Malfunction".Dupa ce schimb valva N18 iara merge 6 luni - 1 an si tot asa.

Ultima oara am schimbat-o cu una OE(sigla VW) in 23.10.2016 si de atunci am facut cca 6000+/-100 km.Am verificat valva veche inainte de schimb si era defecta.

Penultima oara am schimbat-o cu una AM in 22.12.2015 si am parcurs tot cca 6000+/-100 km si al fel am verificat valva si era chiar praf.

In live data totul pare ok.Dar parca are un timer,adica pica tot la acelasi nr de km parcursi.

Poate sa fie ceva care cauzeaza uzura prematura a valvei?Daca excludem ECU/soft ramane un furtun care merge la EGR si celalalt care este vacuum si care parca vine conectat la N75.:screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 e partea electrica si corp comun cu egr-ul care conform erorii trebuie inlocuit .

Ce ai inlocuit tu acolo e altceva

Tu ai inlocuit : 8 - Exhaust gas recirculation cooler changeover valve -N345-

n345.png

n345 1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 il am in fata,chiar deasupra filtrului de ulei. Cod: 1K0906283A dupa talon apare ca "N18" si chiar si asa,daca nu este N18 si eu am avut rezultatele de mai sus schimband valva "1K0906283A" care era clar defecta la fiecare schimb,atunci mi se pare ca situatia este si mai complicata. :mellow:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 - Exhaust gas recirculation cooler  With integrated exhaust gas recirculation valve -N18- with exhaust gas recirculation potentiometer -G212-.

n18.png

Ala e n345,scoate-i mufa,da-i o chei si o sa apara eroare  pe N345.

Imaginile sunt pentru  cffb ,2012,golf

P0403 = eroare la partea electica (n18) a egr-ului ,necesita inlocuire egr ,mai devreme sau mai tarziu eroarea o sa devina permanenta

1K0906283A este N18 la motoarele care incep cu  cod   A.. si B..

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru explicatia detaliata.Am fost sigur pe ce am spus deoarece am cumparat dupa talon si este fizic un solenoid :/

O sa scot maine mufa sa vad ce eroare da,Ma gandeam ca ajung la EGR dar fiind cam scump...speranta moara ultima.

O singura chestie nu inteleg totusi.Daca valva EGR este "pe duca" de ce uzeaza prematur "n345" si la schimabrea lui "n345" dispare problema pt cca 6000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coincidenta ,n345 nu are nimic sau actuatorul de pe egr pe care il actioneaza are membrana sparta .

Undeva pe forum o sa gasesti povestea asta trasa la indigo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile,am deconectat valva 1K0906283A si am pornit motorul.

Eroare aparuta a fost:

Date: 2017-06-11 12:10 

    VIN: WVWZZZ1KZCP035714 
    Car: Volkswagen Golf 
    Year: 2012 
    Body type: 3-dr hatchback 
    Engine: CFFB 103 kW (140 HP) 2 l 
    Mileage: 94350 KM 

--------------------------------------------------------------- 
01 Engine 

    System description: R4 2,0L EDC  
    Software number: 03L906018  
    Software version: 7453 
    Hardware number: 03L907309R 
    Hardware version: H23 
    Serial number: 00000000000000 
    ODX name: EV_ECM20TDI01103L906018 
    ODX version: 003010 
    Long coding: 00190012042400080000 

    Trouble codes: 
        P242500 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control Circuit Open 
            static

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P242500 -Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve =  8 - Exhaust gas recirculation cooler changeover valve -N345-

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!