Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

sebastian stefan

Astazi am schimbat si eu egr la un polo 1,6 CAYB.Ideea e ca am luat piesa veche si am vazut ca miscarea clapetei era neuniforma si agata.Eroarea data pe masina era ceva de genul 

7343 - Potenþiometru -G212- pentru recirculare gaze evacuare P0407 00 [172] - semnal prea mic.Am dat cu un spray cu ulei pe mecanismul ce se afla sub capacul negru ce se scoate  destul de usor si miscarea clapetei a redevenit normala.Cred ca inainte de a da o gramada de bani pe inlocuire merita incercata procedura pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai curatat.lubrifiat corect si e primadata cand ia eroare pe egr .. ai sanse sa mai duca.

Daca ai mai avut aceasta eroare si ai mers asa ... nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/19/2020 at 6:16 PM, sebastian stefan said:

Astazi am schimbat si eu egr la un polo 1,6 CAYB.Ideea e ca am luat piesa veche si am vazut ca miscarea clapetei era neuniforma si agata.Eroarea data pe masina era ceva de genul 

7343 - Potenþiometru -G212- pentru recirculare gaze evacuare P0407 00 [172] - semnal prea mic.Am dat cu un spray cu ulei pe mecanismul ce se afla sub capacul negru ce se scoate  destul de usor si miscarea clapetei a redevenit normala.Cred ca inainte de a da o gramada de bani pe inlocuire merita incercata procedura pe masina.

Dacă îți persista problema trebuie recalibrat semnalul din placa electronică a egr-ului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nevoie că egr-ul sa fie demontat de pe mașină și recalibrarea se face pe modulul electronic de lîngă motoraș.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar .. interes maxim pt asa ceva.

Un diy ar fi binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/17/2020 at 6:25 PM, powershot said:

550 egr nou.

Racitorul se schimba la nevoie.

M-am decis sa schimb egr-ul pt ca eroarea a reaparut si parca masina nu merge ok la relanti, am arunca o privire pe Autokarma si la 550lei este de la PIERBURG , WAHLER, etc, Este ok aftermarket pt motorul 2.0 CBA din 2009? sau tot original trebuie sa fie EGR-ul (1200lei)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cbax poti lua egr valeo (echiparea oe) ,costa aprox 600-700 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. 
Citisem pe net diferite pareri foarte proaste despre EGR-ul Valeo, dar nu stiu daca pentru codul de motor CBAx sau  motorul dupa 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat eu multe Valeo pe 2.0tdi  cr .. inca nu a cazut nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Audi A3 an 2010, motor 1,6 CAYC

Rog o parere:

 Masina achizitionata de curand, aleatoriu, cam la o saptamana  se aprindea engine. Eroare stocata  - 7337 - EGR System  P0401 00 [232] - Insufficient Flow.  Am demontat EGR si am constatat ca ansamblul “furca”- axul supapei (actionate de motorasul electric) nu mai avea rulmentul de fixare, acesta era bucati in capacul de plastic iar clapeta actionata de supapa vacuumtica era  blocata. Am cumparat EGR nou, m-am inarmat cu scule si rabdare si l-am inlocuit dar bucuria lucrului terminat a fost de scurta durata, am din nou exact aceeasi eroare si engine aprins  dupa cativa km parcursi. Am incercat sa-i  fac adaptare dar ori nu e bun cablul meu (VCDS 17.1.3  ) ori mai am o alta problema fiindca e putin probabil ca un EGR nou sa dea exact aceeasi  eroare cu cel care era vai mama lui. Cand incerc adaptarea, imi spune ceva de genul   “ Not running  I tbd“.

Am constatat ca la fiecare eroare stocata, am aceleasi anomalii cerere ECU/oferta  si cu EGR vechi si cu cel nou,  redau doar un exemplu:

air mass specified ...   215,05 mg/stroke

air mass actual value ...   376.,41 mg/stroke

Atnci cand functioneaza corect, ambele  valori oscileaza la ralanti in jurul  a 330 mg/stoke. La o scurta apasare a acceleratiei, valorile tind sa creasca apoi se distanteaza  mult una de alta si raman la o diferenta de aprox 150 – 200 mg/stroke fara sa se mai apropie. Am prins chiar un moment ciudat cand  la ralanti air mass specified era 1800.55mg/stroke si air mass value 220 mg/stroke.

O fi defect EGR-ul  de nou sau e obligatorie adaptarea ? Ma sperie si acea cerere de 1800.55 mg/stroke, sper sa nu am probleme cu ECU sau altceva grav.

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul original bănuiesc.

Adaptarea nu a mers nici la mine după schimbarea lui. Am înțeles că dacă nu este nicio problemă nu se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am luat original, m-am zgarcit... cred ca e chinezarie ca nu scrie nimic pe el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e no name .. posibil sa fi cu probleme.

Cel mai eftin pe care l.am pus a fost Engitech.. aprox 800 lei .. inca functioneaza.Mai jos de atat nu.... si mai sint la 600 lei.

Daca masina are multi km sau a fost lovita .. verifica fire.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, vasilegl said:

N-am luat original, m-am zgarcit... cred ca e chinezarie ca nu scrie nimic pe el...

Din pacate, trebuie alt egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei .. te risti si faci din doua .. unul.

Rulment se gaseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si niciodata nu o sa stii de unde este problema, plus munca. Fa o treaba corect, monteaza un egr bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc...

Nu a fost lovit dar am mai auzit cazuri de apa in ECU ( este in zona stergatoarelor)

Pe EGR nu scrie nimic... pe eticheta cutiei scrie Engitech : "VW Golf si Passat 20 TDI" . N-am dat importanta cand am desfacut cutia stiind ca multe piese sunt comune si compatibile 

N-am rezistat tentatiei si am incercat sa iau partea electrica de la cel original. Desi cel nou are un surub in plus de fixare, sunt aproximativ la fel, doar ceva margini proeminente diferite si am marit putin gaurile la cel original care are suruburi mai subtiri. Din pacate imi da eroare pe senzorul de pozitie si "spirala" aprinsa" intermitent. Totusi chiar si asa, valorile cerute cu cele oferite pareau sa fie ok dar asta pe moment, nu stiu cum s-ar fi manifestat in timp ca nu mi s-a parut ok sa continui asa cu spirala aprinsa

 

Rulment am gasit, mai problematic cu axul fiindca era rupt si e asa subtire... banuiesc ca e un material deosebit. Un surub cu piulita nu stiu daca ar rezista mai ales ca rulmentul se invarte pe surubul care ar trece prin gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sperat ca se poate si mai ieftin, din pacate m-am inselat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In unele cazuri “ieftin” costa mai scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...

Ce ziceti de aceste valori ? din pacate am salvat doar aceste date cand am sesizat acel 1386.67 mg/stroke. Exista asemenea "cerere" a ECU sau e ceva ciudat?

 14 %   Accelerator position 050
  8.80 g/s   Air mass; actual value: 082
  386.68 mg/stroke   Air mass; actual value (mg/stroke) 083
  1388.67 mg/stroke   Air mass; specified value 084

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin tot eu... probabil EGR-ul ramane agatat uneori iar ECU incearca sa-l deblocheze si ii da comanda/cererea maxim posibila pentru acea turatie.

Pana acum doar am facut probe dupa montarea noului egr, de astazi masina va circula zilnic aproximativ 25 km. Voi vedea daca isi da drumul sa functioneze normal sau il voi inlocui din nou. Voi reveni cu precizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!