Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

L-am intrebat sambata pe cumnatul meu care are service auto autorizat la Motru. Mi-a zis ca a avut masini care i-au venit cu aceasta problema, privind senzorul de la intercooler si la nici una nu s-a aprins ESP-ul in bord :(

 

O sa ma duc zilele astea pe la mecanic, cand s-o mai incalzi, sa mi-l schimbe. Il are cumparat din toamna trecuta pentru a-l proba pe masina mea, dar nu am mai ajuns la el sa-l montam. Piesa noua a costat 200 RON, iar problema a fost ca nu m-am dus sa o schimb, de teama ca s-ar putea sa nu fie din aceasta.

 

Oricum eu nu am LIMP MODE cum au altii din acest topic, dar nici puterea reala a masinii.

Am mai spus, ca masina se tureaza mai repede, turbina intra, dar nu are forta necesara odata cu apasarea pedalei de acceleratie.

 

Lucrul asta l-am comparat cu o alta masina VW GOLF 4, AXR tot din 2006 la care odata apasata pedala de acceleratie la plecarea de pe loc si masina porneste mai hotarata decat a mea :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici un furtun crapat, intercoolerul e bun si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasile ilie tomita

salut ,apelez pt prima data la acest forum, pt a afla cate ceva despre masina mea ,am audi a4 din 2003 130cp,si cand o pornesc ami tremura volanul mai bine zis cam toata masina ,si nu trage la plecarea de pe loc ,daca nu esti atent sa o ti mai turata se opreste ,an schimb la drum antins trage nu se simte nimic,an special dimineata cand o pornesc ami face figuri,iar daca plec si fac cativa chilometri ,o opresc si astept ex 15 min, 30 min, nu mai face sau chiar la un interval mai mare de timp,antradevar are 300mii km dar motorul mrg perfect,daca puteti sa ma ajutati cu ceva vas fi recunoscator ,eu trb sa o duc an service pt aceasta problema si as vrea sa aflu prima de la voi ce ar putea sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi destul de multe cauze, aşa că o diagnoză este necesară. După cum zici ar putea fi senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru LimpMode recomand schimbarea, macar de proba, al N75-ului si dupa care curatarea geometriei.

   Azi mi se curata turbo respectiv geometria......revin cu detalii.

 

Intrebare: tija de la turbo, cea care vine de la ''ciuperca'' ar trebui sa se ppata misca cu mana, asta fara sa fie deconectata? (ma refer in pozitia de lucru). Asa imi zicea un nene mecanic.

 

  Ps. c\Cost montat-demontat turbo+curatat=150 lei.

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost dupa masina.....turbo, geometrie, egr curatate........merge BRICI !!!!

   Nu imi da eroare, fara limpmode, trage de rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat N75-ul ? Ai avut LIMP MODE la masina sau doar se tura, intra turbina dar nu aveai forta atat de mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dadea limp mode dupa 2200 rpm si doar in sarcina adiva vitezele 3,4 si 5 iar pe loc (relanti) sau 1 si 2 nu.

  Se auzea turbo, fara fum sau alte simptome.

 

 

   1. Verificat furtunase de vacum

   2. Schimbat (de proba) N75

   3. Curatat turbina (toata), clapeta EGR, si rampa de la intercooler.

 

   Turbina, rampa si egr erau ca la tractor :)   Parca era zmoala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zozo - geometria variabila murdara. Jos cu ea - curatata sau inlocuita.

 

se pare ca am avut dreptate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mare-mestru :icon_thumleft: .

 

    Multumiri de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am zis sa verific furtunasele vacuum de la masinuta mea. Cele doua electrovalve vacuum N75 sunt la fel ? Fizic arata la fel, nu am apucat sa verfic codurile, stiu ca sunt Pierburg.

 

Am scos furtunasul din mijloc la electrovalva din stanga cum te uiti la motor si am suflat pe el. Sufland pe el, lejer, aerul se trebuie sa iasa pe undeva, dar nu pot sa-mi dau seama pe unde. Am incercat si cu fum de tigara si tot nu se vede pe unde iese :) Se aude si un suierat usor fata de alte furtunase.

Restul furtunaselor, pe unele poti sa suflii si sa tragi aer, altele par infundate.

 

Daca vreun furtunas ar fi crapat sau ar trage aer fals pe undeva ar trebui sa am LIMP MODE mereu sau doar putere slaba in sarcina fara LIMP MODE, inclusiv plecare de pe loc ?

post-46865-0-67192700-1365181599_thumb.p

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, cele doua de pe masina ? Nu sunt n75 amandoua... una e N75, cealalta N18... difera - dar le poti folosii de test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ion Pirvulescu

Sa i-mi spun si eu povestea cu limpmodeul.

Masina din 1999 adusa din germania inscrisa taxe etc.

Ma hotarasc sa resoftez si sa i mai dau 25-30 cp si zis si facut am sunat un prieten o resoftam super mergea mai bine tragea etc, trece cam 7 zile specific fac naveta zilnic 40 km dus si 40 intors  si totul era super dau sa depasesc un tir hop caden bot dupa depasire ce are sun un alt prieten cu service bun si recunoscut da si dupa diagnoza turbo infundat dar dupa 2 ore ma sune hai cai bai ok mers si constatat ca supapa ce comanda palele variabile sparta inlocuiesc cu sh si curatat tot tacamul 500lei fain am zis si la un moment dupa vreo 3 sapotamani cade iar in bot .

Sun ca disperatul pe prietenul meu cu softu hai sai punem mapa originala si zis si facut.

Nu mai dadea limpmode super cai tuningu devina etc prietenu spunand nu este de la aia ai ceva .

Acu 1 zi pui vas pe masina si ce crezi senzorul debitmetrului de aer varza val 560 540 inloc se 240 230 asa ca nu cred cai numa turbou devina cat si senzorul de aer debitmetru mai exact dau telefoane disperat ce sa iau sh nou si la un moment prietenu meu i-mi zice am nou nemtesc 300 lei il iau il inlocuiesc si mirare nu ca nu mergea dar are alta vana sa dau si simptme ca multi nu zic nimic fium negru mai ales la rece nu tragea ca inainte etc si ref la senzor nou nu vechi si intrb eu dece pt ca arenustiu ce ceatra si etc si nu i neapart o piesa ce cica se consuma cu timpul deci am luat nou si sper sa resoftez si sa vad despre cei vorba acum merge si is multumit de prestanta.

Sper sa nu ma injurati pt textul urat rewdactat dar mai am si de lucru la servici.

:icon_confused: Spor la drum si spre sa fi fost de folos cu cate ceva cuiva caruia nu prea i sar in ochi defectele si cu o diagnozare adevarata nu aveti probleme mai ales daca cel ce o face nu o face dupa ureche o spun din propria experienta nu comentez mai mult.

NUMA BINE TUTUROR.

Colegul verifica debitmetru de aer cu vagu si vezi .

Modificat de Ion Pirvulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa iau ceva bani saptamana asta, daca nu de abia luni iau salariul.

Primul lucru as vrea sa comand un debitmetru BOSCH cu piesa la schimb ca e mai ieftin cam 300 RON in loc de 700 RON.

Nici test cu VCDS-ul nu pot sa ii fac deoarece e defect. Saptamana viitoare il repar.

Care sunt pasii din meniul in VCDS unde se poate verifica debitmetrul? Imi arata si valorile reale care care ar trebui sa fie? Intreb ca nu mai retin deoarece nu am mai folosit testerul de 1 an :(

 

Sincer am mai schimbat odata debitmetrul pentru test, de pe o alta masina fix ca a mea, acelasi an, acelasi motor. aceeasi cai, dar nu am avut unde sa ii dau prin oras, un maxim 70 km/h. Parca, parca avea ceva vana in ea, dar nu sunt sigur, deoarece nu m-am gandit sa ii dau putin forje in afara localilatii. Eram grabit si eu si persoana respectiva care mi-a imprumutat debitmetrul.

 

Ea trage dar cam 80-85%, se duce pana in 140 km/h si apoi foarte greu ajung pe la 160 km/h. Mai sus nici nu cred ca merge, pare chinuit motorul si parca prea turat.

 

Florine, fizic cele doua electrovalve vacuum arata la fel, este posibil ca ele sa fie inversate intre ele ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, ca difera mufa la ele.... ca identificare - N75 are capul alb, N18 negru...

 

fa log in mers pe 003, 010 si 011

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac dupa ce repar VCDS-ul. Se face incepand cu viteza a 3-a pana la a-5-a de la 1800 RPM pana la 4000-4500 RPM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ion Pirvulescu

daca tot il ai pe prietenul asta al tau priceput la resoftari...de ce nu a anulat debitmetrul? nu-i mai ieftin decat sa cumperi altul nou? :) sau poate voia sa-ti ia banii dar asta ar insemna ca nu mai e asa de bun prieten :)

@Ionut Maruta

Daca ai nevoie am eu de vanzare o electrovalva, am luat-o pt ca a banuit un meserias ca e stricata dar cea de pe masina era functionala 100%, o dau sub pretul pietei. Si un debitmetru am de vanzare, tot de la mine (avem acelasi motor), al meu e anulat din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin - de ce sa-i remapeze ECU fara debitmetru - o face racing cumva ? sa o lase asa cum este....  si cand sunt bani, cumpara debitmetru. Pierburg - s-ar putea sa aibe o oferta mai buna....

 

Am sa fac dupa ce repar VCDS-ul. Se face incepand cu viteza a 3-a pana la a-5-a de la 1800 RPM pana la 4000-4500 RPM?

 


tr.3 - e suficient, acceleratia apasata la podea, de la 1800-2000 la 4000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. Am avut si eu problema asta la masina mea. Adica motorul nu mai are putere deci nu mai trage. Practic ajungeam greu de la 0 la 140 km/h pe autostrada. Merg la mecanic pt diagnostic si imi zice sa schimb turbina. O schimb. Tot nu trage. Inseamna ca am schimbat-o degeaba. 550euro cu tot cu montaj. Zice din nou mecanicul: debitmetrul e defect. Il schimb. Tot nu trage. 100 euro cu tot cu montaj(5 min). Merg la alt mecanic . Zice : turbina trebuie schimbata. I-am explicat ca a fost schimbata si degeaba. Nu poate sa imi gaseasca problema. Merg la alt mecanic. De data asta un amic. Zice ca supapa de vacuum de la turbina e blocata. din cauza asta motorul nu trage. O schimb cu una noua. Pret 300 lei supapa de vacum si 140 lei manopera. De data asta motorul trage ca unul nou. Merge glont. Bine. In limita celor 90 hp. Nu ma mai depaseste Loganul si Matizul la semafor de acum inainte.

 

PS   Este foarte important ca sa consultam cati mai multi mecanici cand e vorba sa schimbi o piesa scumpa la masina, deoarece si mecanicii pot sa greseasca. Pt mine a fost o lectie din care am invatat. Nici o reparatie nu se face in graba. Mai bine ne gandim de 10 ori cand faci o miscare.

Salutare la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti de supapa din spatele motorului, atasata de turbina? Cu greu am reusit sa bag mana prin spatele motorului si sa apas pe tija aia. Cred ca am reusit 1 cm sa o apas mai mult nu am avut putere. Mi-a zis cineva ca trebuie sa culiseze cam 3 cm. Este adevarat sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum un exorcist nu gasesc iar eu la doctor (psihiatru) nu vreau sa ma duc va intreb si pe voi !

mi-a adus cineva o bora 2002 AJM 245K km , care nu tragea . am facut log , presiune 2,6-2,7 in 2000rpm dupa care 1.7 , deci clar turbo la curatat . de atunci (vreo 2 saptamani) i-am facut de toate, dar masina tot nu trage .

-curatat turbo

- refacut chiulasa (planat ,supape ,kit garnituri ,distributie)  ,avea garnitura arsa cand mi-a adus-o 

- probat injectoare pe banc (schimbat kit oringuri + kit reglaj injectoare )

- curatat sorbul din rezervor si suflat conductele

- desfacut , curatat pompa tandem si flautul din chiulasa . masurat presiune: 3,6-4 bar la relantiu si 7bar la 1400rpm

- mers cu masina cu si fara evacuare

- montat alt debitmetru 

rezultat : masina merge exact ca inainte 

atasez log-ul facut azi + niste frame-uri 

 

va rog, niste "indicatii pretioase" daca cineva mai are vreo idee 

multumesc

LOG-01-003-010-011.xls

post-104305-0-68636700-1365545394_thumb.

post-104305-0-77572700-1365545398_thumb.

post-104305-0-73075900-1365545401_thumb.

post-104305-0-35392100-1365545404_thumb.

post-104305-0-88623800-1365545406_thumb.

post-104305-0-58719200-1365545409_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit si eu acest topic , am luat la verificat toate furtunasele alh-ului vecinului meu..care se tot plangea ca nu ii mai trage deloc masina, si am curatat acel teu de sub furtunul care iese din habitaclul filtrului de aer(acel tuspic era infundat nu tragea deloc) si acum trage foarte bine masina :beer: am mers cateva ture cu ea turata ca lumea pana la 4000-4200 ,scotea un fum negru de mama,mama, probabil cum a umblat un timp cu ea asa.(aproximativ vreo 4 luni ). :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ceva timp, recomand inlocuirea tuturor furtunaselor de vacuum - in timp se produc fisuri in cauciuc si te miri ca masina si-a pierdut din performante - le inlocuim cu unele OEM, Gates sau altceva de calitate - siliconice - cele ieftine trebuie evitate - se crapa in maxim un an si nu ai facut nimic.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de parere ca decat piese ieftine, mai bine un mic efort si luat ceva oem..fiindca in cele din urma tot la banii aia ajungem :santa:  ..slava dlui ca axr-ul meu inca nu mi-a facut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... Am scos mufa la debitmetru, am dat o tura cu masina si trage la fel de prost.

Precizez ca switch-ul de la pedala de ambreiaj e scos si pusa o sarma in mufa respectiva pentru a inchide circuitul. Cand am incercat am 3 luni, aveam switchul respectiv montat si cand am scos mufa de la debitmetru, parca se simtea mai slabita puterea motorului.

 

Am incercat sa desfac doar senzorul din cutia lui dar nu am cheie pentru suruburile alea :) Am ceva in trusa cu 5 dinti si gaura in mijoc, dar am inteles ca acele suruburi sunt cu 6 dinti :P

 

Am dat comanda de el si maine imi ajunge, cu piesa la schimb. Am codul pe el: 038906461B

 

Maine dupa masa il montez si va zic daca se simte vreo diferenta. Presupunand ca diferenta se va simti, sigur imi va pica altceva :)

 

Offtopic: Oricum azi am mers cu un BMW 320d din 2010 (170 CP).... vai de mine ce zboara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!