Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu a mea masina. De ceva timp nu mai trage deloc, nu mai are nici un pic de vlaga. Nu stiu sigur sau mi se pare mie ca nu mai intra turbo. Cu toate ca sunt cu pedala la fund urca foarte greu in turatie si nu are nici un pic de demaraj. Inainte de la 2800rmp pana la 4500 te lipea de scaun acum zici ca sta pe loc, urca foarte greu. O alta chestie, in timpul accelerarii imi da o data in nas si nu mai trage deloc, sunt cu pedala la fund si abea urca (un ex. de la 120 la 140 ajunge in 10-15 sec). Mi-a facut faza asta si in depasiri si nu e prea bine :D. Care ar fi problema.? Cineva m-a sfatuit sa ma duc sa-i curat egr, admisia si turbina. Cica asta ar fi problema avand in vedere ca tata cand merge nu trece de 2000 rpm.  Masina este un golf 4 1.9tdi asv 81kw din 2001.

Iar eu te sfatuiesc :) sa faci o scanare la motor si un log in mers sa vedem ...vedem cam in ce directie ar trebui sa te indepti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marcelinboard

Buna ziua tuturor!

Azi am reusit sa fac si eu prima scanare cu o interfata VAG 11.11; rezultatul a fost conform asteptarilor, adica cel afisat mai jos:

 

Friday,16,August,2013,15:15:06:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401
Address 01: Engine      

Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 CJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  1086
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 01317  
VCID: 61C3BB5DEB528B1

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X Xr

 

Rog membri cu experienta sa-si dea cu parerea, despre ce as avea de facut; mentionez ca de ceva vreme imi intra in "limp mode" in a 5-a,sau a 6-a dupa aprox. 30 km de mers "intins". Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina (Golf4 1.9 tdi 81kw 110cp an 2000 hatchback), de ceva timp nu trage deloc, uneori se tureaza, alteori nu trece de 2000 chiar si cu a 2 a. Mentionez faptul ca are un consum imens de ulei, din mai 2013 si pana acum a mancat 4l de ulei si am circulat cu ea cam 3000 de km dar lejer, drumuri scurte dar acumulate. Am schimbat de curand debitmetrul de aer, s-a simtit o oarecare crestere de putere dar pentru scurt timp, mai ales cand se incalzeste bine motorul nu mai trage bine, abia se tureaza. Desi e tdi totusi turbina nu se aude, nu intra in functiune, s-a uitat cineva putin la ea si mi-a zis ca actuatorul ei e blocat pe deschis, am incercat sa il misc putin sa vad daca se misca dar nici un rezultat... mai observasem recent ca furtunasele vacuumatice nu erau legate corespunzator, le-am pus cum trebuie, dupa schema gasita pe forum  dar nici o schimbare...   :(  Va rog ajutati-ma cu niste paraeri/ sfaturi, sunt bine venite!  


 


 Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu nevoie de o parere: daca masina imi prezinta simptomele limp mode-ului sau altceva.

Mergand in drum spre mare, dupa vreo 350 km parcursi, pe la 110km/h intr-a 6-a (aprox 2300rpm) am simti un fel de infranare, dupa care cand am apasat pedala pana la fund nu mai accelera. Dupa vreo 30 sec am ajuns pe la 120 kmh. Ajuns pe autostrada am ajuns si pe la 140 dar liniar, lent, fara niciun fel de zvac(ca atunci cand intra turbina), iar cand aveam de urcat cate un deal de la 140, cu pedala la fund, imi scadea viteza pana pe la 100-120 in functie de cat aveam de urcat. De turat se tureaza si pana la 4000 dar nu am putere.

Am mai oprit motorul pe drum, mergea mai bine, dar abia dupa 2500 rpm simteam ca trage si inevitabil iar pierdeam puterea daca nu schimbam treptele astfel incat sa ramana turatia peste 2500.

Acum nu am cum sa fac un log, abia dupa ce ajung acasa.

Se poate intampla ceva daca o fortez asa: turatii peste 3000 cand mai am putere si 120km/h cand pierd puterea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata! Cauza: furtunul vacuum care intra in actuatorul turbinei era crapat exact la intrarea in acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Ajung pe forum intr-o perioada in care mecanicii buni se afla in concedii. Am cautat pe forum intr-una dar se pare ca nimeni nu s-a confruntat cu o problema identica alei mele.

De cateva zile masina mea are martorul de la ESP aprins ( cel cu semnul exclamarii intr-un triunghi inconjurat de o sageata rotunda ). Nu ma deranjeaza prezenta lui. Problema este ca masina nu se tureaza la relanti mai mult de 3000 rpm, iar in mers este foarte foarte lenesa. Astazi am curatat EGR a 3a oara in decurs de un an. Am fost sfatuit sa curat pinii de la calculatorul de motor, si asa am facut. Un 'profesionist grabit' mi-a spus ca problema este un fir ce face legatura intre calculatorul de injectie si egr, dar am sesizat ca nu exista niciun fir, doar un senzor plasat pe admisie langa EGR.

 

Interesant este ca eroarea e partial intermitenta, adica uneori se stinge dar dupa 500-1000m de mers in regula, reapare. Ma intreb care este legatura intre ESP si turatii, de ce apar ambele in acelasi timp.  Iata aici erorile ce reapar imediat dupa stergerea lor. Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, sunt nou pe forum. Vw Golf 4, 2000, ALH.

 

5 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
        P1654 - 35-10 -  -  - Intermittent
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
        P1538 - 35-10 -  -  - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
        P1441 - 35-10 -  -  - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
        P3105 - 35-10 -  -  - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
        P1619 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta f34 (  eventual le ie pe toate la mana) si releul de sub bord cu numarul 109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu ce inseamna sa verific un releu, stiu doar ca daca scot acel releu 109 nu mai apare erorea, dar nici masina nu mai porneste. In legatura cu sigurantele, le am verificat pe toate.. Am fost acum la un mecanic si mi a spus ca de vina e calculatorul, ca e ceva frecvent la Alh dupa circa 280 000 km. Se pare ca trebuie inlocuit, dar momentan nu dispun de banii necesari. O a 2a solutie e sa l 'lipesc' pe asta.. Mersi de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ma insel valvele si releul de bujii sunt alimentate toate de releul acela 

 

post-104305-0-29588200-1377031125_thumb.

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi dacă mufele calculatorului stau bine fixate. Este normal să nu mai pornească cu releul scos.

Problema cu releul ăla poate fi releul în sine sau să fie lipituri reci unde vin firele lipite.

ESP aprins plus reducere de putere s-ar putea să aibă legătură cu switch-ul de la frana. Dă un autoscan să vezi dacă nu apar ceva probleme pe alte module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu probleme cu capsula vacumatica sm schimbat-o acum 2 ani,am fost la service si mi-au zis k tija nu mai culiseaza, din anumite motive nu mai am numarul de tel al baiatului din colentina daca stiti vis a vis de spital colentina (super meserias baiatul) nu mai retin nici nume nici tel...schimbat telefoane de atunci

 

 

 

                                                                                                                                                                                           cu respect. astept raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos ? cauta in aria anunturi si o sa il gasesti. Daca nu, da-mi PM si ti-l dau eu.

 

daca vacuum ai, ori e actuatorul (cam greu de crezut, dupa doar 2 ani) ori geometrie murdara/blocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Cine ma poate ajuta cu un sfat pentru un ALH cu probleme al unui prieten. are lipsa de putere, nu mai trage asa cum ar trebui. am dat jos capacul la motor jos si am gasit ''pata '' de ulei. ma gandeam sa nu fie EGR -ul infundat, de e asa pata in jurul galeriei. tin sa precizez ca nu am facut o diagnoza sau un log in mers.

Multumesc anticipat

post-92487-0-71981700-1377446958_thumb.j

post-92487-0-19284700-1377447063_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba. La toate pierde vapori de ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si o problema masina in treapta a 5 sau a 6 imi intra in limp mode si imi tot aparea eroarea:


17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 

            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent


 Dupa care am schimbat senzorul de presiune, si inca continua sa apara aceiasi problema,am facut si eu un log la masina, din semnatura, problema e ca nu e facut in mers (nu am avut pe cineva sa ma ajute )are vreo relevanta? Trebuie facut neaparat in mers?


Log 01.xls

Log 02.xls

Modificat de sor_in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, in mers.,lasa-l sa inregistreze si da-i, nu tre' sa fii cu ochii pe laptop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu are valoare log-ul facut pe loc.

 

altfel - avand in vedere eroarea stocata - ai suprapresiune in turbina - deci o sa ai de facut o curatare/inlocuire - a geometriei turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am revenit, cu un log facut in mers,in legatura cu ploblema imi tot aparea eroarea:


17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 

            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent


in timp ce masina intra in limp mode.


 Dupa care am schimbat senzorul de presiune, si inca continua sa apara aceiasi eroare,am facut si eu un log la masina, din semnatura, 


  


Aceiasi problema o are un prieten cu un passat  din 2001motor AWF de 131 cp. aceiasi ieroare si limp mode. Logurile lui sunt 3 si 4 daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare raman dator !


LOG 1.xls

LOG2.xls

LOG3.xls

LOG4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin, logurile nu sunt bune.... tu ai fost la plimbare, nu sa faci log.... :D

 

deci, cand faci un log - treapta a 3-a, pedala de acceleratie trebuie lipita de podea - 100% apasata, de la 2000 rpm la 4000 rpm.

 

dupa eroarea stocata, ai o geometrie murdara - jos cu ea, curatat sau inlocuit.

 

refa logurile si ma uit dupa aia pe ele - eventual sa-mi trimiti PM cand postezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult, eu am stat in dreapta prietenul a fost la volan, o sa trec eu la volan sa il las pe el la butoane.Revin cu PM daca nu deranjez ! Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ceva timp am observat ca masina nu mai are putere. Pana la 3000 rpm merge aproximativ bine, dupa 3000 trage foarte greu. Aseara am facut log in mers, sper sa fie bine si sa ma lamureasca si pe mine cineva care este problema. Multumesc

 

Masina este cea din semnatura.

LOG-01-003-010-0111.xls

LOG-01-003-010-0121.xls

Modificat de blue_slid3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa.... fa o proba cu mufa scoasa - daca merge o idee mai bine - si cred ca o sa mearga - e clara treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test cu mufa scoasa , pe a 3-a este chiar mare diferenta. Am ceva ulei in spatele motorului si inca nu gasesc exact de unde, imi bagasem in cap ca are ceva legatura cu turbina. Multumesc

 

PS: Aseara nu aveam eroare pe debitmetru, am inteles ca nu este obligatoriu, inca.

Modificat de blue_slid3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu - in functie de ce e defect la el, ai eroare sau nu.... asa cum ti-a zis si lupo, altul......

 

la tine nu mai ai valorile care trebuie, placuta s-a deterioarat in timp de la mizerie si nu prea mai ai ce sa-i faci.

 

poti incerca o curatire a lui in alcool izopropilic, dar nu cred ca ai sanse cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!