Jump to content

Masina nu mai are putere! (limp mode)


NickName
 Share

Postare recomandată

Am avut probleme cu actuatorul de la turbo,lua limp tot timpul,l-am schimbat si acum pana la 190 kph e OK.Ieri in schimb,pe A1,la 120 kph a luat limp fara sa imi aprinda MIL sau sa dea ceva pe display.Am oprit motorul/repornit si mergea OK,dupa care iar limp...am ajuns acasa,am conectat VCDS 11.11.0 si nu aveam nici un faul code.Ce mi s-a parut suspect a fost ca am verificat in measurements N75 si scria 25% (recomandat fiind intre 45-99%).Am scos toate furtunasele de la vacuum,am incercat sa vad daca tin presiunea si a erau OK.Dupa ce le-am bagat inapoi am dat o fuga pe centura si mergea lejer pana la 160 kph ca mai mult nu aveam unde...Cand m-am intors aveam 47% pe N75.Pareri???

Masina: BORA 2005 ALH 103 000 km (reali)

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intra in limp, automat stocheaza si codul de eroare. A fost altceva, cu un comportament similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intra in limp, automat stocheaza si codul de eroare. A fost altceva, cu un comportament similar.

Pai ce a fost:lipsa de putere (nu mai auzeam TURBO),in sarcina se tura pana la max 3000rpm,viteza max 125~130 kph la care ajungea in 10 min...daca nu e LIMP,atunci ce sa fie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca nu a furnizat puterea care trebuie.... e adevarat - in schimb, LIMP se numeste, cand ECU iti deconecteaza turbina - si atunci stocheaza si eroarea.

O pierdere de vacuum, etc... monitoriezeaza si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac in seara asta un log si il postez ca sa te uiti si tu,dar sa imi spui ce adrese trebuie verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa log-ul pe campurile 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Charge Pressure Control: Positive Deviation

Cum pot verifica daca N75 este de vina sau nu,ca actuatorul e schimbat si reglat cum trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facuta o curatare a turbinei

N75-ul - doar sa incerci cu altul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic de curatarea turbinei avand in vedere ca variabila lucreaza foarte lejer si nu agata si plus de asta,o tin numai cu motorina buna si talpa in podea,am o medie de schimbat vitezele de 3000-3200 RPM si cu 2 luni in urma cand am schimbat actuatorul am dus-o pana la 190 kph dupa care a zburat scutul...asadar nu as sari asa repede pe TURBO.Nu ar putea fi si un furtun fisurat???

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vreun furtunas de vacuum. Trebuie verificate toate furtunasele. Vreun furtun de admisie (alea mari groase) in nici un caz caci atunci aveai stocata eroarea cu "negative deviation" plus mult fum negru in spate. Problema ta e lipsa de vacuum sau asa cum a spus si @Florin e n75-ul.

Sent from my  iPhone 4S using Tapatalk HD!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..asadar nu as sari asa repede pe TURBO.Nu ar putea fi si un furtun fisurat???

eu ti-am spus ce poate genera eroarea.

Nu poate sa fie furtun fisurat si sa-ti faca suprapresiune.... e invers, daca e unul cu probleme, ai prea putina presiune

actuatorul reglat prost - da - asta poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul a fost reglat bine initial,exista posibilitatea sa se deregleze in asa hal incat sa imi dea positive?am facut aseara un log si cu pedala de acceleratie la 95% am 400 mbar in plus fata de cat cere masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da a strans contra - piulita, nu... nu are cum sa se deregleze. Diferenta este foarte mare....

verifica N 75-ul - da-l jos, sufla-l, curata-l cu un spray de contacte - uscat si vezi cum lucreaza. Daca e ok, nu ramana decat reglajul actuatorului, daca esti asa sigur pe turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contra-piulita de la bratul actuatorului nu era stransa,asa ca el s-a slabit de la vibratii...toata aprecierea pentru ajutorul pe care mi l-ati acordat

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica cred ca este pus si vopsea peste tija de de la actuator/piulite ca sa nu se deregleze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laur - era singura varianta de dereglare.... si uite ca asa a fost.

da, asa e - din fabrica vin cu vopsea pe ele - unu, ca sa nu umblii la ele, doi - sa nu ai surprize.

oricum, daca e stransa, nu se mai desface....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma chinui in seara asta pana voi avea echivalenta absoluta intre boost specified si boost actual :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb furtunasele la masina din semnatura (1.9 TDI ALH). Am schimbat vreo 3-4 si mai greu accesibil mi se pare cel care coboara jos la turbina. Am acces greu la el pe sus, in sensul ca nu vad nimic. Se rupe usor daca incerc sa-l trag? E vreo tehnica de scos mai usoara poate? Incerc sa le schimb pentru ca nu mai fugea deloc, iar acum fuge doar cand e rece. Dupa ce se incalzeste mai aud cate un tzarait, ca atunci cand prindea aer masiv, si nu mai trage (nici inainte nici dupa 2000 de ture). In plus, si cand e rece, dupa ce franez nu prea mai trage o perioada.

Legat de rupt, intreb pentru ca am vazut ca deja e rupt cel de la actuatorul de langa egr (shut off?) http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2424019-broken-egr-actuator...

In plus, are cineva idee cam cat costa actuatorul asta de la egr? Am inteles ca pe langa faptul ca ar ajuta la oprirea usoara, probabil (doar poate) impreuna cu o supapa de sens pe admisie mi-ar rezolva problema pornitului greu (invarte mult) dimineata atunci cand afara sunt 5-15 grade. Atunci cand opresc motorul din actuatorul cu intrarea rupta, dimineata invarte mai putin atunci cand este rece, probabil se dezamorseaza.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel actuator (supapa vacuum EGR), este din plastic, normal nu se gaseste separat ca piesa de schimb, dat fiind faptul ca pe TECDOC ti-l da si separat. La magazinele de piese auto ti-l trimite cu tot cu EGR, ceea ce nu-ti convine pretul, care sare lejer de 500 RON.

Este fabricata de WAHLER si se gaseste la magazine online, pe net la un pret de 218 RON... ceva de genul, oricum peste 200 RON.

Oricum acea supapa de vacuum EGR, seamana cu a mea si cred ca aceasta se gaseste pe toate tipurile de motoarele.

O gasesti aici:

http://www.expertpiese.ro/product.php/Piese-Auto/VW/Model/1995-GOLF-IV-Variant-1J5/Motor/15462-1-9-TDI/Gr/10648-Supapa-de-control-vacuum-EGR/products_id/1396522

A mea are membrana rupta si saptamana asta am avut norocul ca cineva sa vina la service la mecanic cu tija rupta, dar cu membrana buna. Si o sa iau membrana de cauciuc de pe supapa aluia si o sa o pun la a mea :) Persoana respectiva a fost nevoit sa-si cumpere alta noua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai duty cicle cam sus 91%.... mai mult de un 70% nu ar trebuii sa fie ture mari, iar debitmetru dupa 3700rpm nu da cat trebuie ,

turatii Specified Actual

3696 850 810

3885 850 775

4074 850 780

4242 850 760

4368 850 720

asta mi s-a raspuns pe un alt forum,ce ar trebui sa deduc din asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ataseaza-ne si la noi logul, duty cicle ai si la egr si la turbo( canalul 11) , despre debimetru, dupa 3700 rpm debimetru nu mai citeste bine volumul de aer, verifica filtru de aer sa nu fie imbacsit, dupa aia te gandesti la alt debimetru ca al tau e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Ionut, am sa-i iau una noua daca e cuminte...

Aia de la turbina arata la fel/similar? Ziceam ca vreau sa schimb furtunasul dar nu vad in zona aia si daca il rup, mai sar vreo 2 mil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta am schimbat si furtunasul care ducea la actuatoru de la turbina, dupa 3 ture de oras cu motoru incalzit bine nu mai fasaie si pare sa traga corespunzator. Ma mira ca nu am observat lipsa puterii, probabil din cauza ca s-a dus treptat, in timp. Bine macar ca a fasait.

Daca ar tine un an cu pretul de sub 20 de lei toate furtunele si manopera mea, sunt multumit. Ramane de vazut :)

Multumesc pentru link Ionut, inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!